scott addict
Specialized Tarmac!!!
Jah, tu se boš pač moral odločiti. Sta pač dva različna tipa koles :)
Če se samo osredotočim na tri moje top znamke:
Scott:
- addict (klasika, klančar),
- Foil (aero),
Specialized:
- Tarmac (klasika, klančar),
- Venge (aero),
Giant:
- TCR (klasika, klančar),
- Propel (aero).
Meni so tudi vizualno lepši klasični okvirji in če je pri temu kak gram manj toliko boljše. Togi, odzivni in top okvirji so vsi. :) Najbolj se mi zdi butasto ko posameznik kupi aero okvir in pravi, da to je blo pa delano v vetrovniku. Pozicijo ima pa takšno kot mama ko gre v štacuno po kruh. Če se gleda da bo izguba zaradi vetra čim manjša je pol k temu treba upoštevati vse. Od pozicije do visokoprofilnih obročev itd...
@bluesky:Jah, tu se boš pač moral odločiti. Sta pač dva različna tipa koles :)
Če se samo osredotočim na tri moje top znamke:
Scott:
- addict (klasika, klančar),
- Foil (aero),
Specialized:
- Tarmac (klasika, klančar),
- Venge (aero),
Giant:
- TCR (klasika, klančar),
- Propel (aero).
Meni so tudi vizualno lepši klasični okvirji in če je pri temu kak gram manj toliko boljše. Togi, odzivni in top okvirji so vsi. :) Najbolj se mi zdi butasto ko posameznik kupi aero okvir in pravi, da to je blo pa delano v vetrovniku. Pozicijo ima pa takšno kot mama ko gre v štacuno po kruh. Če se gleda da bo izguba zaradi vetra čim manjša je pol k temu treba upoštevati vse. Od pozicije do visokoprofilnih obročev itd...
Se podpišem pod tole! Je pa res, da boš na AEROtu po daljši furi veliko bolj zlomljen ko na klasiki!
@matejn: Nisem vozil veliko različnih modelov koles, zato ne morem ocenjevati drugih koles. Lahko pa ti, po 150.000 vm v tej sezoni in 200.000 v lanski, zelo priporočim BMC slr02.Sam vozim BMC SLR 01 in ti po preizkusu prijateljevega Scotta Foila, katerega smatram za dobro aero kolo, lahko le povem, da je tako velika razlika v obcutku v klanec, da je se prijatelja prijelo, da bi bicikel zamenjal...
Takole pravijo pri GCN:
www.youtube.com/watch?v=mlz52 XW6CMM
Tanovi Scott Foil obljubla aerodinamiko, togot in predvsem udobje tak da se bo splačalo počakat pa videt kaj pravijo :)
@Junior:Tanovi Scott Foil obljubla aerodinamiko, togot in predvsem udobje tak da se bo splačalo počakat pa videt kaj pravijo :)
Ja vse to kar smo že videli pri konkurenci,zavor z diski pa še vedno ni...
@Bugo:
Vem da je odvisno od terenov ki jih vozimo, pa vseeno...
Kaj pa mišice?
Jaz pravim, da so vas kapitalizem/reklame popolnoma zaslepile...
Fantje kle ni debate :-) Najboljše kar sem kadarkoli vozil, pa jih ni bilo ravno malo....
www.veb-company.si/kategorija /1177/colnago-v1-r.html
-okvir 835g
-karbonski dropouti
-"direkt" zavore
-ker so "kapljičaste" cevi hitreje zaključene ga ne moti niti bočni veter, zato je bolj "aero" tudi v vetrovnih pogojih in ne samo v laboratoriju
-ko to probaš nočeš nič drugega
-mat črn z diski......to je to...
Lp
Kolo, ki ima 6-6.5 kg in kolesarju ustrezno geometrijo. Zdej, če si bajsek tako ali tako nisi best climber in je popolnoma vseeno kaj voziš samo, da se počutiš udobno in uživaš v izletih.
Živjo
Nisem še nikjer zasledil odprte debate o sledečem:
1) Katero kolo smatrate kot "best climber" ?
Torej, kaj svetujete kot kolo, ki se najbolje obnese na vzponih (teža, togost, ...) in hkrati zelo dobro služi splošnemu ravninskemu profilu...
2) Kaj na splošno mislite, ali je bolj smiselno kupit "Aero kolo" ali dobrega climberja ?
Vem da je odvisno od terenov ki jih vozimo, pa vseeno...