@matejn:Kakšne so kaj vaše izkušnje z 11 rednim sistetom? Predvsem me zanima na koliko km menjate verigo in, če pri tem, ko gre življenska doba verige h koncu, opazite kakšne spremembe.
Moje izkušnje so namreč takšne, da po menjavi verige je nekako prvih 500 km tek verige popolnoma tih, po tej razdalji pa se na določenih zobnikih začne pojavljati nekakšen zvok, ki ga ni moč odpraviti z nobeno fino nastavitvijo. Pri tem mislim, da se zvok najprej pojavi pri uporabi samo določenega zobnika, po nekem št. prevoženih km pri uporabi dveh sosednjih zobnikov itd.
Verigo menjam nekako na 3000 km ne glede na stanje obrabe, ki jo izmerim, oz. jo zamenjam še pred raztezkom 0,75.
Kolo je redno oprano in namazano po vsaki vožnji. Uporabljam pa kaseto 11-32 in pa 52/36 gonilko, zadnji menjalnik pa je Ultegra GS.
Res pa je, da prevozim veliko št. vm in da so tudi naklonine precej hude.
Ko boš preizkusil Di2 sistem, teh problemov ne bo več. Verjetno so ga zato naredili.
Za 11 redno verigo je narejan koračni motor, ki ima 32 korakov za 5,8 mm, nastaviš pa ga z računalnikom.
ultegra di2 upgrade kiti so pa kar dragi 700+ eur.. :(
Jaz imam tudi 11 redno ultegro. Prestavlja kot urca. Verigo sem zamenjal pri dobrih 6K km. Sedaj nova cca 1K dela isto in tiho. Možno je, da imaš rahlo zvit nosilec zadnjega menjalnika. Preveri pri serviserju, 5 min. posla, ima pripravo za to. v primeru, da je nosilec zvit, ga tudi poravna. Preverjeno pri enem drugem biciklu, je bila podobna težava reglanja verige.
@matejn:Kakšne so kaj vaše izkušnje z 11 rednim sistetom? Predvsem me zanima na koliko km menjate verigo in, če pri tem, ko gre življenska doba verige h koncu, opazite kakšne spremembe.
Moje izkušnje so namreč takšne, da po menjavi verige je nekako prvih 500 km tek verige popolnoma tih, po tej razdalji pa se na določenih zobnikih začne pojavljati nekakšen zvok, ki ga ni moč odpraviti z nobeno fino nastavitvijo. Pri tem mislim, da se zvok najprej pojavi pri uporabi samo določenega zobnika, po nekem št. prevoženih km pri uporabi dveh sosednjih zobnikov itd.
Verigo menjam nekako na 3000 km ne glede na stanje obrabe, ki jo izmerim, oz. jo zamenjam še pred raztezkom 0,75.
Kolo je redno oprano in namazano po vsaki vožnji. Uporabljam pa kaseto 11-32 in pa 52/36 gonilko, zadnji menjalnik pa je Ultegra GS.
Res pa je, da prevozim veliko št. vm in da so tudi naklonine precej hude.
Identične probleme sem imel sam, in na koncu je bilo ugotovljeno kar je že zgoraj @tigr omenil.
Imel sem zvit nosilec zadnjega menjalnika. Sedaj dela zadeva OK.
Morda je potrebno zamenjati tudi oba koleščka na zadnjem menjalniku.
@sixsl:@matejn:Kakšne so kaj vaše izkušnje z 11 rednim sistetom? Predvsem me zanima na koliko km menjate verigo in, če pri tem, ko gre življenska doba verige h koncu, opazite kakšne spremembe.
Moje izkušnje so namreč takšne, da po menjavi verige je nekako prvih 500 km tek verige popolnoma tih, po tej razdalji pa se na določenih zobnikih začne pojavljati nekakšen zvok, ki ga ni moč odpraviti z nobeno fino nastavitvijo. Pri tem mislim, da se zvok najprej pojavi pri uporabi samo določenega zobnika, po nekem št. prevoženih km pri uporabi dveh sosednjih zobnikov itd.
Verigo menjam nekako na 3000 km ne glede na stanje obrabe, ki jo izmerim, oz. jo zamenjam še pred raztezkom 0,75.
Kolo je redno oprano in namazano po vsaki vožnji. Uporabljam pa kaseto 11-32 in pa 52/36 gonilko, zadnji menjalnik pa je Ultegra GS.
Res pa je, da prevozim veliko št. vm in da so tudi naklonine precej hude.Identične probleme sem imel sam, in na koncu je bilo ugotovljeno kar je že zgoraj @tigr omenil.
Imel sem zvit nosilec zadnjega menjalnika. Sedaj dela zadeva OK.
Morda je problem v tem, da mažeš mokro verigo in se taista ne naolji dovolj. Jaz verige nikoli ne oljim takoj po pranju. Enaki simptomi pa se tudi meni pojavijo po daljši vožnji v dežju.
Samo ti peri , še v mašino ga daj , Fax Helizim je duša za ketno.
Update!
25.7 sem menjal verigo in do včeraj z njo prevozil cca 2700km in cca 50000vm. Zadnjih nekaj voženj se je začel pojavljati zvok verige na vseh zobnikih zadaj ne glede na verižnico spredaj. Odločil sem se za menjavo verige, čeprav je bila stara še daleč od raztezka 0,5. Današnja vožnja je minila v popolni tišini, tako da očitno pride, pri mojem načinu vožnje, do iztrošenja verige veliko prej kot bi si mislil in pričakoval.
@bine1: Očitno nekateri ne znate menjati prestave in normalno vzdrževati verige... moja je zdržala brez težav krepko preko 10000 km (pa ogromno višincev),pa še ni bila raztegnjena(merjeno z merilom).
Sem jo preventivno zamenjal, pa dela vse bp. Nobenih čudnih zvokov, preskakovanja zobnikov in ostalih kolobocij,ki jih opisujete zgoraj. Se bo treba mal naučit prav menjati in mazati verigo, pa teh težav ne bo.
Aja,pa oprema je ultegra.
Očitno bom res moral spremeniti nekaj stvari okoli menjanja prestav, ker se mi zdi, da je to res nekaj malo km za verigo.
Glede vzdrževanja koleasa in verige pa mislim, da kar dobro skrbim za te stvari. Kolo je po vsaki vožnji vsaj obrisano z vlažilnimi robci ( za dojenčke ), če pa je vožnja umazana pa oprano in posušeno. Verigo mažem tedensko, tako da tukaj mislim da ne delam nič narobe.
Mogoče je obraba povezana tudi s precej strmimi klanci, ki so pri meni stalnica. S tem mislim, da mi pač zmanjka prestav za vožnjo klanca z visoko kadenco in posledično pač obračam kocke.
Ni pa tu govora o kakršnem koli preskakovanju zobnikov ali čem drugem. Spraševal sem samo za zvok verige.
@matejn:@bine1: Očitno nekateri ne znate menjati prestave in normalno vzdrževati verige... moja je zdržala brez težav krepko preko 10000 km (pa ogromno višincev),pa še ni bila raztegnjena(merjeno z merilom).
Sem jo preventivno zamenjal, pa dela vse bp. Nobenih čudnih zvokov, preskakovanja zobnikov in ostalih kolobocij,ki jih opisujete zgoraj. Se bo treba mal naučit prav menjati in mazati verigo, pa teh težav ne bo.
Aja,pa oprema je ultegra.Očitno bom res moral spremeniti nekaj stvari okoli menjanja prestav, ker se mi zdi, da je to res nekaj malo km za verigo.
Glede vzdrževanja koleasa in verige pa mislim, da kar dobro skrbim za te stvari. Kolo je po vsaki vožnji vsaj obrisano z vlažilnimi robci ( za dojenčke ), če pa je vožnja umazana pa oprano in posušeno. Verigo mažem tedensko, tako da tukaj mislim da ne delam nič narobe.
Mogoče je obraba povezana tudi s precej strmimi klanci, ki so pri meni stalnica. S tem mislim, da mi pač zmanjka prestav za vožnjo klanca z visoko kadenco in posledično pač obračam kocke.
Ni pa tu govora o kakršnem koli preskakovanju zobnikov ali čem drugem. Spraševal sem samo za zvok verige.
Kakšne klance pa goniš, da na 11 redni grupi obračaš ˝kocke˝?
@fuego:@matejn:@bine1: Očitno nekateri ne znate menjati prestave in normalno vzdrževati verige... moja je zdržala brez težav krepko preko 10000 km (pa ogromno višincev),pa še ni bila raztegnjena(merjeno z merilom).
Sem jo preventivno zamenjal, pa dela vse bp. Nobenih čudnih zvokov, preskakovanja zobnikov in ostalih kolobocij,ki jih opisujete zgoraj. Se bo treba mal naučit prav menjati in mazati verigo, pa teh težav ne bo.
Aja,pa oprema je ultegra.Očitno bom res moral spremeniti nekaj stvari okoli menjanja prestav, ker se mi zdi, da je to res nekaj malo km za verigo.
Glede vzdrževanja koleasa in verige pa mislim, da kar dobro skrbim za te stvari. Kolo je po vsaki vožnji vsaj obrisano z vlažilnimi robci ( za dojenčke ), če pa je vožnja umazana pa oprano in posušeno. Verigo mažem tedensko, tako da tukaj mislim da ne delam nič narobe.
Mogoče je obraba povezana tudi s precej strmimi klanci, ki so pri meni stalnica. S tem mislim, da mi pač zmanjka prestav za vožnjo klanca z visoko kadenco in posledično pač obračam kocke.
Ni pa tu govora o kakršnem koli preskakovanju zobnikov ali čem drugem. Spraševal sem samo za zvok verige.Kakšne klance pa goniš, da na 11 redni grupi obračaš ˝kocke˝?
15% za zajtrk, 10% za kosilo in še 5% za večerjo. Potem gre kolesariti.
@matejn: Ne samo da na 11 redni obračam kocke je tu še 11-32 kaseta (-: . Zoncolan, sedlo Krnica iz Rezije, Korensko sedlo iz Avstrije, Pecol, Cason di Lanza, Malga Coot- planina Kot v Reziji. No štartam pa zmeraj od doma že s kolesom ( Kr. Gora ). Vsi ti klanci pa niso edini in pa povsem na začetku tur.
tudi sam vozim 11 redno campo pa nimam problemov z čudnim zvokom, tole si preberi zakaj se ketna pretegne
www.mtb.si/poucno/2586-preteg njena-veriga-v-gardalandu.html
@maligor:Evo in ravno to imam v mislih, ko sem napisal, da bom moral nekaj spremeniti pri uporabi menjalnika. Velikokrat krajše vzpone odvozim na razmerju 52-25. To je pa že kar precej navzkriž.@matejn: Ne samo da na 11 redni obračam kocke je tu še 11-32 kaseta (-: . Zoncolan, sedlo Krnica iz Rezije, Korensko sedlo iz Avstrije, Pecol, Cason di Lanza, Malga Coot- planina Kot v Reziji. No štartam pa zmeraj od doma že s kolesom ( Kr. Gora ). Vsi ti klanci pa niso edini in pa povsem na začetku tur.tudi sam vozim 11 redno campo pa nimam problemov z čudnim zvokom, tole si preberi zakaj se ketna pretegne
www.mtb.si/poucno/2586-preteg njena-veriga-v-gardalandu.html
Kakšne so kaj vaše izkušnje z 11 rednim sistetom? Predvsem me zanima na koliko km menjate verigo in, če pri tem, ko gre življenska doba verige h koncu, opazite kakšne spremembe.
Moje izkušnje so namreč takšne, da po menjavi verige je nekako prvih 500 km tek verige popolnoma tih, po tej razdalji pa se na določenih zobnikih začne pojavljati nekakšen zvok, ki ga ni moč odpraviti z nobeno fino nastavitvijo. Pri tem mislim, da se zvok najprej pojavi pri uporabi samo določenega zobnika, po nekem št. prevoženih km pri uporabi dveh sosednjih zobnikov itd.
Verigo menjam nekako na 3000 km ne glede na stanje obrabe, ki jo izmerim, oz. jo zamenjam še pred raztezkom 0,75.
Kolo je redno oprano in namazano po vsaki vožnji. Uporabljam pa kaseto 11-32 in pa 52/36 gonilko, zadnji menjalnik pa je Ultegra GS.
Res pa je, da prevozim veliko št. vm in da so tudi naklonine precej hude.