Cannondale Synapse Carbon 3 Ultegra

Domov > Forum > Cannondale Synapse Carbon 3 Ultegra

Cannondale Synapse Carbon 3 Ultegra

SORTIRAJ PO:
Agent041 02.09.2015 22:00

Pozdravljeni,

Rabil bi nasvete in pomoč pri odločanju o nabavi novega cestnega kolesa. V začetku leta sem nabavil prvo rabljeno cestno kolo Fuji Roubaix 2009 letnik in sem ga že takoj prerasel.

Kupujem novega in od vseh možnih sem se zagledal v
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-cannondale-synap se-carbon-ultegra-compact-2015 -p-14729.html

Zdi se mi najbolj primerno glede na to, da bi jaz sicer imel z veseljem imel hitrostno usmerjeno kolo, vendar mislim da mi moje telo nebi dalo (ker tako nizko ne morem biti v takem položaju dlje časa), zato bi moralo biti udobno. Glede na ocene bi naj bilo to kolo udobno, kakor tudi hitro, torej neka mešanica endurance / klasična specialka.

Leta 2014 je bil v svojem rangu najboljše kolo, 2015 pa drugi za BMC GF01 (ta je bil prvi le zaradi boljše vožnje po zelo slabi površini).
road.cc/content/review/100210 -cannondale-synapse-carbon-3-u ltegra-road-bike

Tudi barvna shema (črna) mi ustreza. Letnik 2016 je že z nekaj zelene barve gor (kar mi ni ravno po okusu). Tudi cena je višja in le 15% popusta bi dobil.

Kolo bi naj bilo tudi hitro v kolesarjenju v hribe, v kar sem se zadnje čase tudi usmeril. Moji osnovni cilji v kolesarstvu pa so udobje z seveda najboljšo performance (hitrost). Moje ture so dolge med 100 in 150 km.

Prosil bi vas za nasvet okoli tega kolesa. Morebitna druga priporočila in mnenje o tem, ali bi naj s nakupom še malo počakal in upal, da bo še kaj večji popust, vendar s tem riskiral, da ga v tej barvi in ta letnik za mojo velikost (58) nebo več. 

Čeprav je danes možno dobiti kolo po internetu po celi Evropi, bi vseeno raje kupil kje bližje pri nas, saj je lažje ob morebitnem uveljavljanju garancije (okvir, ...)

Za vsak nasvet in pomoč se že vnaprej zahvaljujem.

Lp,

Robert

matejn 02.09.2015 22:48

Se mi zdi, da si se že odločil nasmeh. S tvojo izbiro nimaš kaj zgrešiti. Cannondale so odlična kolesa in vedno hvaljena zaradi svojih voznih lastnosti kot tudi togosti. Tudi oprema na tem kolesu je več kot dobra in s prestavnim razmerjem 34-32, bi moral priti na vrh vsakega klanca v bližnji in daljni okolici. 
Edino kar ti svetujem je, da, če imaš možnost, pojdi in fizično poglej čim več koles v tem razredu. Niso vsa enduro kolesa enaka. S tem mislim, da so nekatera precej bolj agresivna kot druga.
Je pa tako, da danes slabega kolesa za tako ceno ne moreš kupiti. 

ken 03.09.2015 06:49

Kolo bi naj bilo tudi hitro v kolesarjenju v hribe..
Ne drži, zato ti svetujem da kupiš Super6 Evo s podobno opremo.Ne bo ti žal mežik

robotic 03.09.2015 07:12

Glede kolesa Cannondale Synapse 2015, ki ga omenjaš sem tudi sam pred kratkim gledal, da bi ga kupil, vendar po odločitvi, da grem v nakup se le tega (velikost 54) ni dalo več dobiti.

 

Poleg omenjenega kolesa istega ranga (tako cenovno, kot namensko) in glede nato, da trenutno Specilaized slovi po najbolših okvirjih, sem gledal tudi Specialized Roubaix, vendar sem se potem odločil za nekoliko bolj dirkalno varianto Specilaized Tarmac SL4 2015, oprema Ultegra

 

Z nakupom sem več kot zadovoljen, že v prvi vožnji sem naredil okrog 100 km brez težav. Kolo je res "top", sama vožnja, tudi v klanec, dinamika,...

 

Ti pa svetujem, da pazi pri nakupu, glede velikosti okvirja, če si na meji rajši vzemi št. manjšega, s kratka poskusi čim več variant.

 

Sem pa tudi sam pred tem vozil FUJI-a :), sedaj kot dan in noč

 

Ban 03.09.2015 07:27

Ta canondale ima osnovne mavic obroče, ki pa so precej težki (cca 2 kg) in za vožnjo v klanec niso tako hitri. Tako da ti svetujem, da zamenjaš za kakšne bolj lahke, recimo ksyrium elite. Tudi zadnji zobnik z 32 zobi ne paše na specialko, tam do 28 je max na kompakt gonilkinasmeh

biemsi 03.09.2015 07:27
@robotic:

Glede kolesa Cannondale Synapse 2015, ki ga omenjaš sem tudi sam pred kratkim gledal, da bi ga kupil, vendar po odločitvi, da grem v nakup se le tega (velikost 54) ni dalo več dobiti.

 

Poleg omenjenega kolesa istega ranga (tako cenovno, kot namensko) in glede nato, da trenutno Specilaized slovi po najbolših okvirjih, sem gledal tudi Specialized Roubaix, vendar sem se potem odločil za nekoliko bolj dirkalno varianto Specilaized Tarmac SL4 2015, oprema Ultegra

 

Z nakupom sem več kot zadovoljen, že v prvi vožnji sem naredil okrog 100 km brez težav. Kolo je res "top", sama vožnja, tudi v klanec, dinamika,...

 

Ti pa svetujem, da pazi pri nakupu, glede velikosti okvirja, če si na meji rajši vzemi št. manjšega, s kratka poskusi čim več variant.

 

Sem pa tudi sam pred tem vozil FUJI-a :), sedaj kot dan in noč

 

Specialized najboljša kolesa??? A zato ker jih vozijo tri ekipe Pro Toura, al zaradi...??? Sigurno so vrhunska , ampak najboljse pa je tako tezko definirat...

Malo poglejge kaj clovek pravi o poziciji na kolesu in podobno šele nato svetujte. Človek pravi da ne more biti v nizki poziciji dlje casa in je ze sam pametno vprasal in se tudo delno odlocil. Sam sem vozilmTarmaca in njegova pizicija je vse prej kot sproscujoca, kar pa tudi ni namen tega modela kolesa. Po Tarmacu sem sou na BMC ja in razlika v voznji je zeeeelo velika...v prednost BMC ja.

Torej kar si zbral je super kolo. Tudi GranFondo je v vrhu endurance ponudbe. Jih je pa se veliko modelov mi so primerni za nekoliko bolj sprosceno voznjo.

V glavnem s Cannondalom Synapsom sigurno ne falis.
matejn 03.09.2015 08:20
@Ban:

Ta canondale ima osnovne mavic obroče, ki pa so precej težki (cca 2 kg) in za vožnjo v klanec niso tako hitri. Tako da ti svetujem, da zamenjaš za kakšne bolj lahke, recimo ksyrium elite. Tudi zadnji zobnik z 32 zobi ne paše na specialko, tam do 28 je max na kompakt gonilkinasmeh

Vem, da si napisal na kompakt gonilko, pa vseeno: www.cyclingweekly.co.uk/racin g/vuelta-a-espana/peloton-reac hes-for-the-granny-gears-ahead -of-brutal-vuelta-a-espana-sta ge-189444

n3o 03.09.2015 08:50

@Agent041

 

predvsem se bi tule oziral na komentar KENa!!!verjemi mi!!!

 

Agent041 03.09.2015 09:07
@ken:

Kolo bi naj bilo tudi hitro v kolesarjenju v hribe..
Ne drži, zato ti svetujem da kupiš Super6 Evo s podobno opremo.Ne bo ti žal mežik

Mislil sem hitro glede na to, da je endurance verzija, in češ da so bili na testih kao presenečeni, glede na obliko in namen, da je tako hitro in odzivno za v hribe.

Napram Supersix Evo pa se seveda ne more primerjati. Saj sem ta model tudi gledal, vendar mi dolgotrajni položaj na kolesu skoraj sigurno nebi ustrezal. Riskiral pa tudi nebi. Možnosti za testiranje pa tudi nimam (ne morem se le zanašati na vožnjo po porkirišču pri trgovini)

Agent041 03.09.2015 09:14
@Ban:

Ta canondale ima osnovne mavic obroče, ki pa so precej težki (cca 2 kg) in za vožnjo v klanec niso tako hitri. Tako da ti svetujem, da zamenjaš za kakšne bolj lahke, recimo ksyrium elite. Tudi zadnji zobnik z 32 zobi ne paše na specialko, tam do 28 je max na kompakt gonilkinasmeh

Kar se tiče obročev so res začetni razred. Vendar sem na trenutni specialki pred nekaj meseci zamenjal obroče. Kupil sem Fulcrum Racing Quatro, ki so že malo boljši razred. Trenutno imam na njih ca. 5.000km, tako da bom zamenjal obroče (Fulcrum so že tudi pripravljene na 11-verižnik in Shimano, in nebo problema)

Ban 03.09.2015 09:23

Kot opcija, poglej še za scotom cr1 10, pride pa cca 400€ cenejši kot synapse.

www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-cr1-10-201 5-p-14322.html

ken 03.09.2015 09:48
@Agent041:
@ken:

Kolo bi naj bilo tudi hitro v kolesarjenju v hribe..
Ne drži, zato ti svetujem da kupiš Super6 Evo s podobno opremo.Ne bo ti žal mežik

Mislil sem hitro glede na to, da je endurance verzija, in češ da so bili na testih kao presenečeni, glede na obliko in namen, da je tako hitro in odzivno za v hribe.

Napram Supersix Evo pa se seveda ne more primerjati. Saj sem ta model tudi gledal, vendar mi dolgotrajni položaj na kolesu skoraj sigurno nebi ustrezal. Riskiral pa tudi nebi. Možnosti za testiranje pa tudi nimam (ne morem se le zanašati na vožnjo po porkirišču pri trgovini)



še 1x...     (če zej ne dobim 5% popusta več pr FS..?.nasmeh )
Synapse je zasnovan za ceste ala strade bianche, je udoben, ni pa odziven tako kot to pravijo pri Cdalu.  Ima neke prednosti kar se širine gum tiče, 28mm, te pa zato že zategovanje podsedežne opore lahko izludi.. če nisi tehničar.
Največ reklame za ta okvir je Cdaleu naredil P.Sagan..vendar so njemu naredili okvir po njegovih željah , nažalost se takega ne da kupit. Btw. zakaj nebi pogledal za CAAD 12 ?  Če že vztrajaš na Cdaleu seveda ? 

Agent041 03.09.2015 09:58
@ken:
@Agent041:
@ken:

Kolo bi naj bilo tudi hitro v kolesarjenju v hribe..
Ne drži, zato ti svetujem da kupiš Super6 Evo s podobno opremo.Ne bo ti žal mežik

Mislil sem hitro glede na to, da je endurance verzija, in češ da so bili na testih kao presenečeni, glede na obliko in namen, da je tako hitro in odzivno za v hribe.

Napram Supersix Evo pa se seveda ne more primerjati. Saj sem ta model tudi gledal, vendar mi dolgotrajni položaj na kolesu skoraj sigurno nebi ustrezal. Riskiral pa tudi nebi. Možnosti za testiranje pa tudi nimam (ne morem se le zanašati na vožnjo po porkirišču pri trgovini)



še 1x...     (če zej ne dobim 5% popusta več pr FS..?.nasmeh )
Synapse je zasnovan za ceste ala strade bianche, je udoben, ni pa odziven tako kot to pravijo pri Cdalu.  Ima neke prednosti kar se širine gum tiče, 28mm, te pa zato že zategovanje podsedežne opore lahko izludi.. če nisi tehničar.
Največ reklame za ta okvir je Cdaleu naredil P.Sagan..vendar so njemu naredili okvir po njegovih željah , nažalost se takega ne da kupit. Btw. zakaj nebi pogledal za CAAD 12 ?  Če že vztrajaš na Cdaleu seveda ? 


za ocene se ne nanašam na cannondalove besede, ampak neke objektivne ocene iz testiranj s strani priznanih mednarodnih int. strani in trgovin. Za cannondala bo že normalno da bo svoje hvalil, zato niti nisem bral, kaj imajo za pohvaliti. Kritike in pohvale so vedno boljše od drugih.
Sem tudi CAAD 12, gledal, vendar po ocenah se ne more ravno primerjati z Synapse 

n3o 03.09.2015 11:28
@ken:
@Agent041:
@ken:

Kolo bi naj bilo tudi hitro v kolesarjenju v hribe..
Ne drži, zato ti svetujem da kupiš Super6 Evo s podobno opremo.Ne bo ti žal mežik

Mislil sem hitro glede na to, da je endurance verzija, in češ da so bili na testih kao presenečeni, glede na obliko in namen, da je tako hitro in odzivno za v hribe.

Napram Supersix Evo pa se seveda ne more primerjati. Saj sem ta model tudi gledal, vendar mi dolgotrajni položaj na kolesu skoraj sigurno nebi ustrezal. Riskiral pa tudi nebi. Možnosti za testiranje pa tudi nimam (ne morem se le zanašati na vožnjo po porkirišču pri trgovini)



še 1x...     (če zej ne dobim 5% popusta več pr FS..?.nasmeh )
Synapse je zasnovan za ceste ala strade bianche, je udoben, ni pa odziven tako kot to pravijo pri Cdalu.  Ima neke prednosti kar se širine gum tiče, 28mm, te pa zato že zategovanje podsedežne opore lahko izludi.. če nisi tehničar.
Največ reklame za ta okvir je Cdaleu naredil P.Sagan..vendar so njemu naredili okvir po njegovih željah , nažalost se takega ne da kupit. Btw. zakaj nebi pogledal za CAAD 12 ?  Če že vztrajaš na Cdaleu seveda ? 

@Agent041:

Poslušaj "profesorja" in ne bo ti žal!!!


kot pa je že rekel "profesor" je zelo zelo dobra opcija CAAD12!!! Še "primarij" Fausto pravi, da je CAAD "najboljše serijsko alu kolo, ki ga lahko kupite" in "." .

 

OK, če ti pač karbon tolko pomeni, potem pač ti CAAD kot alu kolo nikoli ne bo sedel....dejstvo, da je alu te bo tako vedno motilo, vsakič ko ga boš pogledal.

mai2sky 03.09.2015 12:56

Me pogled na Caad10, l. 2015, Ultegra čisto nič ne moti. Tudi, ko ga vzamem v roke ne. Sploh ne veš, da ni karbon, ker je cel črn. 7,4 kg s Ksyrium kolesi. Cena pa žepu prijazna.
1LpI

Agent041 08.09.2015 08:46

No pa sem se le odločil za Cannondale Synapsa Ultegra, ter sem ga v soboto že pripeljal ter v nedeljo sprobal. 

Sicer zaradi vremena ni bila ravno dolga, vendar dovolj dolga (ca. 85 km), da sem dobil prve občutke in primerjavo proti sedanjemu staremu kolesu.

Vsekakor je velika izboljšava. Namensko sem šel v petek na turo s staro specialko na podobno turo kot v nedeljo s novo. Sicer ravninsko turo z le enim večjim vzponom.

V petek s staro spec., sem na tem vzponu dosegel PR (in sem porabil kar precej moči samo za vzpon). V nedeljo pa sem na tem istem vzponu z Synapsom dosegel spet PR (ca. 5% boljši čas), s tem da sem utrujen prišel že do samega začetka vzpona (zaradi močnega vetra). Vsekakor pa je še kar nekaj prostora za izboljšanje :-)

Tudi sama vožnja je lažja, hitrejša, hitrejši pospeški kot tudi samo ohranjanje hitrosti lažje, tako da upraviči porabljen denar. Najbolj pozitivno pa me je presenetil v vožnji po klancu navzdol.

Edino, kar me mogoče moti, je, da mi spredaj izgleda okvir debel, zgornja horizontalna cev pa zelo široka (kar se na slikah ob strani ni vidi), oz. vsaj v sprednjem delu je široka. Stara specialka ima zelo tanek okvir, še posebej horizontalno cev (od vilice do sedežne opore), zato mi zgleda sprememba velika.

Če bi staro specialko prodal, bi se na to široko cev hitro navadil, vendar ga mislim zadržati, zato mi bo še nekaj časa verjetno čudno. Prav tako pa moram namestiti na krmilo še en dodatni trak za moje velike dlani. Prav tako potem tudi krmilo nebo tako čudno izgledalo napram debelejšemu okvirju.

Kar se tiče stare specialke (Fuji Roubaix) pa bom ga vozil pozimi (vsaj sigurno letos). Nato pa razmišljam, da bi ga spomladi predelal v treking kolo, in bi mi tako nadomestilo moje sedanje treking kolo, ki je že dotrajano. Predpostavljam da mi je za predelavo dovolj, da si kupim novo krmilo in prestavne ročice (2x10).

Ima kdo kako idejo glede predelave? Ker bi se moral potem znebiti starih prestavnih ročic (105) in krmila, bi mi celo ustrezalo, da bi se s kom dogovoril za zamenjavo.
Ali so vsa Shimano prestavna razmerja enaka? Torej da bi imel prestavne ročke npr. kak Deore ali podobnega, verižnik in zadnji menjalnik pa 105.
 

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI