CENE KOLES???

Domov > Forum > CENE KOLES???

CENE KOLES???

SORTIRAJ PO:
brbej 28.10.2015 09:36

me zanima...če ima že kdo izkušnje z naročanjem koles
www.dickibike.com/mountain-bi kes.html

 

cene so fantastične...skoraj da ni možno.

me mika da bi kaj naročil...sem pa po eni strani skeptičen....ne morem verjet da so take razlike v cenah...kaj mi svetujete?

 

ktm1001 28.10.2015 10:02

Torej, če niso ponaredki in je zaresna štacuna tole, potem računaj še na carino in ddv ter poštnino. 

DDV pri uvozu se obračuna od davčne osnove, ki jo sestavljata po carinskih predpisih ugotovljena carinska vrednost blaga ter znesek carine in drugih dajatev, ki se plačujejo ob uvozu. DDV se glede na vrsto blaga obračuna po splošni stopnji 20 % oziroma znižani stopnji 8,5 %. Znižana stopnja DDV velja npr. za prehrambene izdelke, zdravila, knjige itd.

Torej, če je prelepo da bi bilo res... potem ni. 

edit: Sem še enkrat pogledal cene, itak da je fake.  www.scamadviser.com/check-web site/dickibike.com

Čene pa še za mene enega tarmaca experta. :D
 

Berlingo 28.10.2015 10:15
Od 1.7.2013 naprej so stopnje DDV:
Splošna stopnja 22%
Znižana stopnja 9,5%
brbej 28.10.2015 10:21

sem gledal poštnino je kao 90eur...se pravi...da bi moral na ceno kolesa prišteti še 20%ddv...matr...samo kljub temu...bi bila še vedno super cena...če bi vse štimalo...ampak očitno ne kot praviš...neodločen

konec veselja

Agent041 28.10.2015 13:46

Glede na to, da je BANK NIAGARA je že sumljivo, tako da je vsekakor fake
 

nemelk 28.10.2015 14:00

Domain age: 39 days buahahah :)

pasteer 28.10.2015 14:47

Ja krščenmatiček, cene so pa res ugodne. Sploh ne pomisliš, da nekaj ne štima smeh cca 40% priporočene cene pri nas... res nas kradejo z vseh koncev smeh 

ktm1001 28.10.2015 15:47

Sem malo pogledal, je res možno da imajo take majhne dobičke tile naši?

VEB

Čisti prihodki od prodaje v letu 2013: 967.897,00€

Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja:4.851,00€

Extremevital

Čisti prihodki od prodaje v letu 2013:2.105.562,00€

Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja:54.641,00€

Funsport

Čisti prihodki od prodaje v letu 2013:2.149.612,00€

Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja:27.196,00€

Energija

Čisti prihodki od prodaje v letu 2013: 290.226,00€

Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja:14.571,00€

cult

Čisti prihodki od prodaje v letu 2013:1.024.793,00€

Čisti dobiček ali izguba obračunskega obdobja:661,00€




Po skrbni analizi zgleda, da bo treba ghoste začet prodajat :P

 

 

 

 

bine1 28.10.2015 17:41
@ktm1001, a za dobrega računovodja pa še nisi slišal
brbej 28.10.2015 20:07
Tolko sem se napalu na enga scotta...da bi ga najraje vplacal...ceprav vem...da me bodo zajebali...glavno da mislim...da ga dobim...LOL
brbej 28.10.2015 20:09
Sej to so v bistvu realne cene koles...vse drugo je pozresnost trgovcev
thaking 28.10.2015 20:43

Kaj nas nategujejo, ni čudno da ima vsak prodajalec koles lepo hišo in dober avtomobil.... (pa a ni to neko merilo) ampak vseeno lepo se da očitno živeti, zato so se pa tako porasli v zadnjem času.

sixsl 28.10.2015 21:14

Res pa je tudi, da je v zadnjih letih zmeraj več ljudi, ki se rekreativno ukvarja s kolesarjenjem. Potem pa pride do veljave večje povpraševanje višja cena. Potem pa je še skupina kolesarjev, ki je pripravljena dati za določen tip kolesa bajne vsote, ne glede na to,če to kolo nuca 3 krat mesečno. Se pa popolnoma strinjam, da so marže pretirane. Samo dokler trgovcem nese posel, ni bojazni. Žal

ktm1001 28.10.2015 21:28

Bicikel je postal statusni simbol... včasih so si v "razvitem" svetu na pragu srednjih let kupil kabria ali porša oz. kaj takega. 

Sedaj, ko narod postaja reven pa očitno namesto  kakega boxsterja,  pa bicikel za 5k€( vseeno 10x cenejš). 

image

 

brbej 28.10.2015 21:38
In se une ta poceni firme so zacele visat cene...ker enostavno morajo nekako vstric z velikimi kao...pa tudi nocejo ispast ceneni...v stilu...tudi zame bo treba seci globlje v zepek...saj nisem tko zanic roba. Morda bi pa morali vsi na kolo kot na kitajskem..pa bi kupovali karbonce za par sto eurov!
picek.petelin 29.10.2015 06:31

Saj vas nobeden ne sili, da kupujete pri "požrešnih" trgovcih. Tisti naslov zgoraj iz Jakarte je pravi naslov za vas.

Ubogi Švicarji. Kofe je 3€, pir je 7€. Mater jih trgovci nategujejo.

brbej 29.10.2015 06:47
Petelincek...ubogi svicarji ne furajo na minimalcu..kot velika vecina slovencev...to si pozabu napisat...zelo slabo primerjavo si uporabu
misko 29.10.2015 07:47

Pa fantje, kar nekaj vas je, ki se na kolesarstvo in kolesa hudo dobro razumete. Glede na to, da vozite dobra kolesa, vam tudi finance niso tuje. Zakaj ne odprete kolesarske trgovine, zaposlite nekaj serviserjev in trgovcev, nato pa čez kako leto-dve zgradite lepo hišo z bazenom, da še naši gradbeniki kaj zaslužijo. Saj ni čudno, da smo v totalni p...i, če noben noče denarja pobrat, ki dejansko leži na cesti. kaže jezik

ZEBRA 29.10.2015 07:53

misko, vzel si mi besede iz ust...

biemsi 29.10.2015 08:06
Pismu sam nekateri imate res bujno fantazijo in stresate take neumnosti, da je joj...
Ne vem kaksne marze so v kolesarstvu, ampak vsi najprej vidite kolko nekdo zasluzi. S cim se vse mora ubadati in kaksni so njegovi stroski...ah to nobenega ne briga.
Kolesa iz uvoza gredo po vsej verjetnosti do evropskega uvoznika, kjer morajo imeti dokaj veeeeeeliko skladisce in navsezadnje tudi precejsnje stevilo zaposlenih. Sele nato gre vse skupaj po drzavah, vcasih se do drugega distributerja in sele nato po trgovinah... Trgovec ravno tako kot zgoraj opisano nima stroskov s prostorom, servisom, reklamami, reklamacijo, delovno silo...
Torej po vsem zgoraj napisanem lahko komot sklepamo, da imajo koncni trgovci vsi preko 50% marze in trpajo v zepe masne pare...
Sem trgovec in iz lastnih izkusenj povem, da koncni trgovec z 10% marze, kot nekateri mislite da bi komot slo skozimarze, ne prezivi, pa cetudi prodaja kolesa visjega cenovnega razreda in to drzi kot pribito.
Vsi popusti ki se pojavijo na koncu sezone, so pa za odprodajo starih zalog in osvezitev novih, ter poplacila stroskov. Zasluzka je pri takih popustih bore malo. Je pa to potrebno, saj stara zaloga v trgovini ni zanimiva...
No se bi se dalo napisati...
bodygeometry 29.10.2015 08:35

Prav smešno je brati komentarje...

Vsak, ki misli, da je v kolesarstvu bajen zaslužek, naj odpre trgovinco. Pred tem se naj nauči malo financ, pošraufati kolo, in odpre. Uvozniki se danes grebejo za kakšnega novega prodajalca njihovih znamk. Leto dve in imate nov avto in novo hišo, ker zaslužki so nori!

No, če stopimo na realna tla... v kolikor boste podnajemnik, imeli komisijsko prodajo (ali bogatega sponzorja, da vam bo plačal zalogo, ker banke dandanes ne dajo rade denarja pod "človeškimi" pogoji), boste imeli "nov avto in novo hišo" samo pod pogojem, da boste podnajemnik pri starših/sorodnikih/prijatelj ih brez najemnine in da boste sami delali od jutra do večera, vse dni, se metali po tleh za vsako stranko, itd.

Če še vedno mislite, da so nori zaslužki - naročite kolo na zgornjem linku in veselo vožnjo vam želim... leta nikoli! :)

 

brbej 29.10.2015 09:58

že to da so cene koles v slo zelo usklajene za posamezno znamko priča o tem...da so vsi približno enako lakomni...prav zanimivo bi bilo videt...če bi se res pojavu en poštenjak z 10 posto marže...kako bi drugi urno začeli nižat cene.

podobno je bilo s plinom in elektriko pred leti...dobršen del distributerjev je začel magično spuščat tarifo...razlogov nešteto...prej tem je pa zgodba poznana vsem.

je pa res...da je pri odprtju kolesarske štacune težko dobit dobrega serviserja...ki obvlada svoj posel. trgovcev ki ti prodajo šit za med je pa malo morje. zaslužki pa niso bajni ali sanjski če imaš kol. trg. ..se pa da od tega lepo živet!

misko 29.10.2015 10:11

No z 10% marže greš takoj v bankrot. Zgoraj je ktm1001 podal podatek o "dobičku" nekaterih trgovin. Če izračunamo, da ima trgovina prihodek od prodaje 1M€ in je povprečna cena kolesa 2500€, koliko koles je to? Po mojem izračunu 400, torej je marže vse skupaj 100000€. Sedaj pa lepo prosim s tem zneskom plačajte prostor, serviserja, prodajalca in vse ostale stroške trgovine....Da ne govorimo o neprodani zalogi...torej, mnenja?? Kok košta ena lepa bajta in v kakšnem času bi prišli do nje z 10% maržo?

brbej 29.10.2015 10:12

petelinček...res približno si to zapisal...švica ima krepko čez 60000

slovenijo si pa podcenu precej...res ne vem v katerem letu živišzarečeni kruh

 

pa to si mal preberi...da si razjasniš pojme:
www.financnislovar.com/defini cije/bruto-domaci-proizvod.htm l

ktm1001 29.10.2015 10:20

Mah kar gledam cene, imamo v sloveniji nasplošno še  nekoliko cenej kot v nemčiji. Sedaj, ko so razprodaje so pa cene res zelo nizke. Npr. bike24.com ima še zmeraj polne cene v primerjavi z našimi. 

Npr. Nivolet je sedaj 1700€  iz nemčije bi ga dobil za 2k€. (Primerljiv canyon je 500€ dražji, pa direktna prodaja LOL LOL). Cdale so tudi 100€ tukaj cenejši(res, da pa velikosti ne dobiš več).... itd itd. 

Druga stvar so pa proizvodnje cene... koliko je cenovna razlika med karbonom T300, T600T700T800 in T1000. Kaj pomeni to za  tehnologijo izdelave?

No, če imaš čisto drugačno konstrukcijo in boljši material je lažje upravičiti višjo ceno. Tko, da ne moreš nikakor primerjat kakega wilierja GTR in Centota. 

Pri drugih pa, npr.  koluti so isti, zamenjajo samo material in bicikel je pol dražji. Npr. tarmac comp in tarmac expert, ali giant tcr advance in tcr pro.  


 
 

bodygeometry 29.10.2015 10:33

ktm1001, praviš, da ne moreš primerjati GTR in Cento-ta, da pri Tarmac-ih in TCR-ih pa samo zamenjajo material na kolutu in je to to? Če je tako, postani konkurenca Berk-u npr. :P ;)
Hec, kot zgoraj navajaš različne oznake karbona pri eni znamki, tako imajo drugi. Tarmac Comp in Tarmac Expert imata tovarniško oznako 9r in 10r karbon, kar pomeni, da je že pri samem postopku razlika, prav tako pri materialu.
Za primerjavo - ko je prišel na trg McLaren Venge, so za tega potrebovali 10x več časa (brez časa sušenja) kot za Sworks Venge-a. In zelo redke tovarne na svetu so zmožne na takšni ravni kvalitete izdelati takšno maso. In takšne tovarne imajo tudi svojo postavljeno ceno...

brbej, si že registriral firmo in našel prostor? :D

misko, mogoče bo pa kdo pobral denar, ki leži na cesti, in v parih letih še samo užival na plaži! ;)

vulcan 29.10.2015 10:43

Realno gledano, če hoče trgovina normalno preživet (ne samo kolesarska, tudi ostale) mora biti marža nekje okoli 30%.
 

ktm1001 29.10.2015 10:58
@bodygeometry:

Hec, kot zgoraj navajaš različne oznake karbona pri eni znamki, tako imajo drugi. Tarmac Comp in Tarmac Expert imata tovarniško oznako 9r in 10r karbon, kar pomeni, da je že pri samem postopku razlika, prav tako pri materialu.

Pojma nimam se zato pa prašam, da me boste razsvetlil. 

Pomoje se enako zloži v kalup in so tudi enako razrezani kosi. Če grejo pa tudi konstrukcijo potem spreminjat, da so boljše lastnosti pa nevem. (samo mislim, da bi se potem dosti bolj hvalili kaj so vse spremenili ne samo drug material). 

Jst vem vse o konstrukciji in tehnologiji s tega filmčka youtu.be/tT4yS5wTkY0?t=3m34s

Kar pa nevem,  pa prašam. :)

Samo na prvo žogo, se mi zdi.... kot pri nas, ko ti kakšen vijak malo pocinkajo(strošek par centov) in ti potem zaračunajo 10x več. Sem vidu že v praksi take zadeve.  


Še zmeraj mislim, da zamenjajo samo material. Tehnologija pa ostane potem čisto ista. (pustimo, mogoče kake tlake in temperature). Strošek je verjetno samo razlika v ceni materiala (računajo pa potem pol več).

FACT Carbon ratings 

Question 
What is the difference between 10/9/8 carbon that you use on the different level bikes? Is it thinner, lighter, different layup, etc? 

Answer 
The "R" value is an indication of the level of modulus of the carbon fibers; the higher the value, the higher the modulus. Modulus simply refers to the stiffness of the individual fibers in the carbon matrix, which will dictate the overall stiffness and efficiency of the material. As modulus increases, we are able to use less material to produce a frame of equal or greater stiffness than that of frame utilizing lesser modulus fibers. 

As a general rule, each higher level of carbon will decrease frame weight 100-150 grams, and provide a slightly stiffer, snappier ride. 
----------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ---------
Carbon Frames 

Question 
Could you please describe the differences between the various methods of your carbon frame builds? What does a triple monocoque construction versus AZ1 or FACT IS mean and what makes one better than another? 
Thanks 

Answer 
This is a very complex discussion, and at our internal education classes for dealers, this question is about a 2 hour class. 

Basically-- Triple Monocoque is the method most manufactures use, the bike is made in 3 separate pieces, the main triangle, chainstays & seatstays, that are then bonded together. This gives a really nice bike, and it's a reliable method of fabrication. However it is not the ultimate way to make a bike. 

Then we developed FACT IS & AZ1 construction, this is when the whole bike is constructed as one piece in a mold. 250+ pieces of carbon are hand laid, and the result is absolutely tremendous performance. It does have a high price tag, because many times after a bike "bakes" the result is not 100% perfect. 

Another thing to consider is the carbon type that a bike is made with. 

The "R" value is an indication of the level of modulus of the carbon fibers; the higher the value, the higher the modulus. Modulus simply refers to the stiffness of the individual fibers in the carbon matrix, which will dictate the overall stiffness and efficiency of the material. As modulus increases, we are able to use less material to produce a frame of equal or greater stiffness than that of frame utilizing lesser modulus fibers. 

As a general rule, each higher level of carbon will decrease frame weight 100-150 grams, and provide a slightly stiffer, snappier ride. 

Our 11r carbon bikes are like formula 1 race cars. They are absolutely the best bikes that can be made, with the highest quality materials. 

bodygeometry 29.10.2015 11:10

Novi Tarmac 2015 - to ni SL5, ta ne obstaja - je za vsako velikost popolnoma različen okvir. Različna debelina cevi, nanosov, itd. Zato je še toliko pomebneje voziti pravo velikost glede na telesne proporce, kot je bilo to prej, saj se okvirji pri isti opremi precej drugače obnašajo na cesti, če ga vozi premajhen/prevelik ali prelahek/pretežek uporabnik.

 

Detajlov noben ne pozna - pri vsaki znamki je le par ljudi, ki pozna detajle. Iz filmčkov ne boš izvedel ničesar, ker objavijo toliko, da so kupci "srečni". Tudi testi so precej zavajujoči v večini primerov....

ktm1001 29.10.2015 11:18

Jst samo pravim, da ne nastane toliko stroškov.. da bi  upravičeno  boljši karbon zaračunal 1200€ več na kolo. 

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI