Kupi valje, se boš naučil voziti kolo..
@ken:Kupi valje, se boš naučil voziti kolo..
@ken
bo še v steno poletel...
mimogrede...jz ne vidim smisla v trenažerju....lej za ceno zelo dobrega trenažerja že dobiš dobro rekreativno spinning kolo, ki je 100x boljše kot trenažer...sicer pa...ko bo res mraz pritisnil...pojdi malo peš v hrib ala Šmarna gora/Golovc če si iz Ljubljane...pa okol...in tako naprej....pa ti bo isto kot trenažer pa še na svežem zraku boš
Aha, vidim, da je že tekla debata o tem hvala vsem za odgovore!
Lep pozdrav!
@n3o:@ken:Kupi valje, se boš naučil voziti kolo..
@ken
bo še v steno poletel...
mimogrede...jz ne vidim smisla v trenažerju....lej za ceno zelo dobrega trenažerja že dobiš dobro rekreativno spinning kolo, ki je 100x boljše kot trenažer...sicer pa...ko bo res mraz pritisnil...pojdi malo peš v hrib ala Šmarna gora/Golovc če si iz Ljubljane...pa okol...in tako naprej....pa ti bo isto kot trenažer pa še na svežem zraku boš
Zakaj pa naj bi bilo spinning kolo boljše od trenažerja??
Furam tako spining kot trenažer, pa mi je trernažer boljši saj si na svojem kolesu, ki je nastavljen po tebi, na spiningu je pa to samo približno. Je pa trenažer monotono furat, ker si ponavadi sam, medtem ko na spiningu tista ura mine zlo hiter.
@Ban:Furam tako spining kot trenažer, pa mi je trernažer boljši saj si na svojem kolesu, ki je nastavljen po tebi, na spiningu je pa to samo približno. Je pa trenažer monotono furat, ker si ponavadi sam, medtem ko na spiningu tista ura mine zlo hiter.
Popolnoma se strinjam glede nastavitve...zato sprašujem zakaj bi nekdo raje imel spinning kolo doma?
1000 ljudi = 1000 čudi :D
Valjčki ftw :D
imel trenežer in po parih "furah" prodal. Po 20 minutah gonjenja mi je počil film in se nisem več usedel nanj. Če le ni -10 in ne pada sneg, se vozim zunaj, ko pa zapade pa kot je povedal n3o se od kolesa spočijem in šibam v hribe.
Vse ki celo zimo matrajo trenežer ali valjčke močno občudujem.
mentalno je kr zahtevno na valjh ampak se da, pred sabo leptop pa ena serija ali utub pa gre :D
za tehniko so valjčki najboljši, držiš linijo na cesti kot profesor, tudi na vzdržjivosti in kadenci se da delati ;)
No, ampak vprašal vas je ali trenežer škoduje karbonu in ne kaj počnete pri -10 in zakaj je spinning zanimivejši :)
@bluesky:No, ampak vprašal vas je ali trenežer škoduje karbonu in ne kaj počnete pri -10 in zakaj je spinning zanimivejši :)
kakor so men kolegi svetovali je odgovor DA! čeprov sem mnenja če si lahek in tehnično podkovan + glede dobrih karbonskih okvirjev v današnjih časih da vprašati zakaj pa ne
@bluesky:No, ampak vprašal vas je ali trenežer škoduje karbonu in ne kaj počnete pri -10 in zakaj je spinning zanimivejši :)
oprosti da sem skrenil s teme...lej na tabli boš verjetno našel enako številko zagovornikov vpenjanja specialke v trenažer kot tudi enako številko nasprotnikov temu...sam sem v skupini teh ta drugih, saj so po mojem nestrokovnem laičnem mnenju sile na kolo, ko je vpeto v trenažer in greš na npr. aufzic popolnoma drugačne kot če kolo ni vpeto in je na cesti...treba je vedet, da se verjetno večeno testov kolesa delajo na cesti in kako se okvir obnaša na cesti in manj na trenažerju...poznan je primer (sicer z angleškega foruma) kjer Cdale ni priznal garancije za počen okvir na caad10 ker je bilo rečeno, da je bil pretirano vožen na trenažerju-ok...je tule treba vzeti v zakup, da je to bilo pisano na forumu in je verjetno zgodba napisana bolj enostransko...SKRATKA :) jz ne bi uporabljal trenažerja ne alu specialki nikakor pa ne na karbonski...je pa res da nimam nobene prave strokovne osnove za tako mnenje...
Vsekakor so sile na na bicikel vpetin na trenazer drugacne kot jih sicer bicikel dozivi na cesti ali valjih. Ce kolesu skodi, ne vem. Koristi mu definitvno NE. Podobne materjale uporabljajo tudi v letalski in navticni industriji. Ampak vse tici v relaciji namembnost-design. Sam imam trenazer in ga uporabim, ko zunaj res ni za bit. In se takrat raje opravim kaksen tek ali hojo v navkreber.
Kot prvo si mora uporabnik razčistiti, v čem je smisel nabave trenažerja. Če misli, da bo na ta način ohranil jesensko formo skozi zimo in jo prenesel v pomlad, se močno moti. Trenažer po mojem mnenju ni in ne more biti nadomestek cestni vožnji, zato tudi "treniranje" na trenažerju enako kot na cesti ne pride v poštev. Vemo, na kak način se vzdržuje formo skozi zimo (pri čemer "vzdrževanje forme" ne smemo razumeti kot sposobnost obniti 400W tako jeseni, pozimi kot spomladi, pač pa prej neko zmerno telesno aktivnost, ki telesu daje pozitivne dražljaje v smislu lažjega premagovanja prvih resnih cestnih treningov v pomladanskih mesecih).
Trenažer že od ideje po nakupu in sedaj uporabi smatram kot sredstvo, ki mi čez zimske mesece služi za ohranjanje "spomina" v mišicah, kako obračajo pedala ob nekem zmernem in konstantnem pritisku. Prav tako je priročno sredstvo za razgibavanje oz. razpeljavo po recimo vajah za moč (počepi, poskoki itd.). Kot zadnje pa je to idealna mučilna naprava za psiho=)
@Raptile:@bluesky:No, ampak vprašal vas je ali trenežer škoduje karbonu in ne kaj počnete pri -10 in zakaj je spinning zanimivejši :)
kakor so men kolegi svetovali je odgovor DA! čeprov sem mnenja če si lahek in tehnično podkovan + glede dobrih karbonskih okvirjev v današnjih časih da vprašati zakaj pa ne
![]()
Vsekakor je odgovor glede vpenjanja karbonca v trenažer DA!
Morebitno nihanje levo denso in nepopolna linija ob pedaliranju se da ustrezno popravit in zmajšat obremenitev na rušt.
Spoštovani kolesarski sotrpini!
Ni mi v navadi komentirat po forumih, vendar bom tokrat naredil izjemo. Sem že celo življenje kolesar, bilsem tudi aktiven tekmovalec in nisem več rosno mlad, tako, da verjetno imam že nekaj izkušenj, predvsem pa zelo veliko prevoženih km s kolesom.
Zamenjal sem veliko koles, niti ne vem več koliko, karbonsko kolo vozim že zelo dolgo in seveda ko je vreme slabo uporabljam tudi tacxov trenažer. Do sedaj brez vsakih težav, kaj da bi šele okvir počil!
Moj namen je da Vas vse vzpodbudim k razmišljanju in sicer predvsem tiste, ki trdite oz.imate pomisleke glede morebitnih poškodb na kolesu v primeru vpetja v trenažerje. Sprašujem ali bi po tem takem trenažerje uporabljali profiči in drugi vrhunski kolesarji, nenazadnje za ogrevanje pred štartom dirke, predvsem kronometrov. Moje skromno mnenje je da zagotovo NE, če bi trenažer povzročal morebitne mehanske okvare na tekmovalčevem okvirju!
Vsem skupaj lep in prijeten dan, ter seveda še veliko km tako na cesti, kot tudi trenažerjih,
lp roberto
4 leta (zime) že uporabljam karbonca na trenažerju. Pri svojih 82 kilah ga kar precej uvijem. Do sedaj ni še nič počilo.
Poglejte kakšne video posnetke testiranj. Tam jih kar dobro zvijajo.
Ni ravno primerljivo z trtenažerjem-čekič test:
www.youtube.com/watch?v=SA1jV Qu-Fgk
Po peti minuti mi je všeč.
www.youtube.com/watch?v=xreZd UBqpJs
Je pa vprašanje kako je z kitajskim sranjem.
Naj vsak sam pomisli: če vpneš nek material na meterski vzvod in ga potem maješ sem ter tja, le kaj se lahko zgodi? Še vzmet sčasoma popusti. Kdaj? Relativna stvar...stvar načina uporabe in uporabnika samega, ter seveda kvalitete materiala. Vendar po moji pameti, slej ko prej! Razen seveda, če ni trenažer take vrste, da dopušča gibanje.
Saj ni treba, da okvir poči. Poznam primere, ko so zadnji trikotniki postali tako mehki, da se je to spomladi na cesti pri poganjanju že na oko videlo, ko sem se za njimi vozil.
No ja, vsak je svoje sreče kovač in svoje glave gospodar! Moje mnenje pa je, da za zimski trening na trenažerju, rabiš primerno kolo. Za ogrevanje pred dirko je pa tako, da je navadno uporabnik že tako izkušen, da točno ve, kaj se lahko počne in kaj ne. Vedno se pa najde vmes tudi kdo, ki ve več, kot v knjigi za fiziko piše...al pa keš ni problem....al pa oboje! :)
dečki ni sile, seveda kot rekreativc, k bi jo ti proizvedu na trenažerju da bi s tem poškodoval okvir. moje mnenje je DA - lahko vpneš karbonca v trenažer
Sklep: Če imaš starega aluminca pa ne veš kam z njim in namesto da ga daš naprej za 5 pirov, ga uporabi za trenežer. Če pa si kot jaz samo s karboncem, je pa pol pač karbon. P.s. Rit naj bo čimbolj na mestu in tako uvijanje levo - desno minimalno.
No glede na to, da sem "bral med vrsticami o poznavanju fizike " naj navedem le dejstvo, da tudi znanost včasih zataji, tako negativno, kot tudi pozitivno. Očitno je v vseh teh letih, ko pozimi zelo aktivno uporabljam trenažer, (se ne giblje levo ali desno, ampak je fiksen, torej so sile velike, sploh pa k temu pripomore tudi mojih 90 kg) fizika delovala meni in mojemu "kešu" oz.kolesu v prid.
"keš" pa je tudi za marsikoga širok pojem in prav je da z njim vsak ravna tako kot sam osebno meni, da je najbolj racionalno. Predvsem pa je pomembno, da v tej temi ni tekel pogovor o denarju, tako, da se mi zdi brezpredmetno izgubljati energijo in komentirati stvari, ki so izven tematike.
Pa še naprej prijeten dan.
Jaz bi tej temi rekel "siva" tema in bom razložil zakaj:
1. Na netu je po forumih na stotine podobnih tem (pol za in pol proti), nisem pa še zasledil nobenega strokovnega članka na spletnih kolesarskih revijah, ki bi ga požegnal urednik, v katerem bi bilo jasno napisano ali je uporaba dopustna, pod določenimi pogoji ali sploh ne.
2. V nobenih garancijskih pogojih/navodilih za karbonsko kolo še nisem zasledil, da uporaba trenažerja ni dopustna (na netu sem prebral, da je to napisano pri Specialized karboncih, nisem pa preverjal), prav tako tudi v nobenih navodilih/varnostnih opozorilih pri trenažerjih še nisem zasledil, da bi kaj takega pisalo.
3. Prosil bi, da se javite tisti, ki jim je prodajalec ob nakupu karbonskega kolesa uporabo trenažerja izrecno odsvetoval ali pa pred nakupoim trenažerja opozoril, da uporaba biciklov s karonskim okvirjem na njih ni priporočljiva.
Zato pa smo bolj ali manj prepuščeni ugibanjem in bolj pa tudi manj strokovnim mnenjem.
Zanimivo pa bi bilo slišati mnenje nekoga, ki je res vrhunski strokovnjak glede tega, naprimer od Karbondoktorja.
Sam uporabljam za trenažer starega alu gorca, mi je kljub vsemu karbonske specialke mal škoda.
@Lopata:Kot prvo si mora uporabnik razčistiti, v čem je smisel nabave trenažerja. Če misli, da bo na ta način ohranil jesensko formo skozi zimo in jo prenesel v pomlad, se močno moti. Trenažer po mojem mnenju ni in ne more biti nadomestek cestni vožnji, zato tudi "treniranje" na trenažerju enako kot na cesti ne pride v poštev. Vemo, na kak način se vzdržuje formo skozi zimo (pri čemer "vzdrževanje forme" ne smemo razumeti kot sposobnost obniti 400W tako jeseni, pozimi kot spomladi, pač pa prej neko zmerno telesno aktivnost, ki telesu daje pozitivne dražljaje v smislu lažjega premagovanja prvih resnih cestnih treningov v pomladanskih mesecih).
Trenažer že od ideje po nakupu in sedaj uporabi smatram kot sredstvo, ki mi čez zimske mesece služi za ohranjanje "spomina" v mišicah, kako obračajo pedala ob nekem zmernem in konstantnem pritisku. Prav tako je priročno sredstvo za razgibavanje oz. razpeljavo po recimo vajah za moč (počepi, poskoki itd.). Kot zadnje pa je to idealna mučilna naprava za psiho=)
Bolje ne bi mogel napisati... +1
Nečesa pa ravno ne razumem najbolje: na mojem trenažerju je kolo vpeto v dve premični "kuglici" ( ki služita za ravnotežje), samo kolo pa sloni na gumi in ne vem zakaj se interpretira da karbon trpi? Če gre karkoli narobe v stilu agresivnega premikanja levo-desno, se kolo izmuzne iz teh vpetij...Če ne izvajaš nekih vratolomnih akcij, ne vem zakaj bi delal škodo kolesu... Z občutkom pač je treba delat...
@roberto1:
Pa še naprej prijeten dan.
Roberto, nisem imel tebe v mislih! Prej nasprotno. Verjamem, da veš kako se stvari streže. Tudi jeti me je zgrešil. Sploh ni problem sila, ki jo proizvedemo, ampak kot je roberto zgoraj napisal, odklon. Torej zibanje in še posebej vstajanje ob nepravilnem obratu, ko zmetavaš kolo. Zato ima tudi bugo prav, z občutkom je treba.
No in tu je problem. Če gre za zimski trening, ti mora včasih tudi težko postat. Treba je tudi kdaj rit dvignit in se malo pomujat. Ko to združiš, je navadno konec prijaznosti in razumevanja do materiala...zato je bolje, da imaš za tak trening nič vredno kolo. A smo se sedaj razumeli? :)
Živijo,
zasledil sem, da uporaba trenažerja s karboncem škoduje okvirju, saj naj bi bila sila, ki jo kolesar proizvaja, preveč enakomerna za okvir (z vidika, da nagibanje kolesa na cenovno bolj dostopnih trenažerjih ni mogoče) in bi naj to načelo plasti ogljikovih vlaken. Zanimajo me vaše izkušnje in mnenja.
Lp, Žiga