... Reiten Schotterstraßen ist vielleicht die perfekte Balance zwischen der rhythmischen Harmonie der Fahrt auf der Straße und der Freiheit von den Zwängen des Verkehrs und andere Spinner, die Ihnen schaden könnten. Als Kaiser Palpatine sagte: "Das Verstehen Sie das große Geheimnis, muss man all ihren Aspekten zu studieren .'....
...multi-jezikogovor....
I ride bicycles. On pavement, on dirt, and of course, on gravel.
In short, I “ride everything.”
@DMJE35:... Reiten Schotterstraßen ist vielleicht die perfekte Balance zwischen der rhythmischen Harmonie der Fahrt auf der Straße und der Freiheit von den Zwängen des Verkehrs und andere Spinner, die Ihnen schaden könnten. Als Kaiser Palpatine sagte: "Das Verstehen Sie das große Geheimnis, muss man all ihren Aspekten zu studieren .'....
...multi-jezikogovor....
mah sploh nisi dojel kaj sem vsebinsko želel povedat...nima smisla...
@FAUSTO:I ride bicycles. On pavement, on dirt, and of course, on gravel.
In short, I “ride everything.”
‘Ride as much or as little, or as long or as short as you feel. But ride.’
Because we are better people, we should write in English, maybe French....:):)
niti ne...sam pa kr drži razmišljanje...da je Gravel...dobra kombinacija specialkarske enoličnosti in bajkovske razigranosti....pa še izogneš se kakšnemu pacientu več :) ....
zaj pa k temi...a so Gravelarji res boljši ljudje...hmmmm...kdo so pa Makadamarji...vsi uni ki imajo brade in kolesarske čepice namesto Emotovih loncev na glavi....hja...mogoče res....sam tisti, ki nima buče na mestu mu tudi lastništvo Makadamerja ne bo pomagalo...pač ga bo imel kr to postaja in...ne bo pa razumel koncepta, katerega sem pojasnil v prvem odstavku...če pri Makadamarjih mislimo na tiste prave ne modne oz stihovske Gramoznarje...pol so mogoče res....NE boljši....ampak ljudje, ki imajo butico na pravem mestu in razmišljajo s svojo glavo...
So boljši, so...
Ampak.. ni jih čez Metke, ni..
Saj makadamkarji niso del kolesarske evolucije ampak povratek k bistvu kolesarstva in kolesarjenja, h korereninam...
@FAUSTO:Saj makadamkarji niso del kolesarske evolucije ampak povratek k bistvu kolesarstva in kolesarjenja, h korereninam...
se ti ne zdi da korenine kolesarstva predstavljajo kombajni?
@n3o:@FAUSTO:Saj makadamkarji niso del kolesarske evolucije ampak povratek k bistvu kolesarstva in kolesarjenja, h korereninam...
se ti ne zdi da korenine kolesarstva predstavljajo kombajni?
Enoprestavniki!
@FAUSTO:@n3o:@FAUSTO:Saj makadamkarji niso del kolesarske evolucije ampak povratek k bistvu kolesarstva in kolesarjenja, h korereninam...
se ti ne zdi da korenine kolesarstva predstavljajo kombajni?
Enoprestavniki!
torej muslauf
ampak naj to spet ne pozvzroči skrenitev teme...ostajamo pri Gramoznikih....
no back to the topik...no pa kaj neki je Gravel....po domače je to schuder...oz strokovno gramoz...katerega največ najdemo tudi na Gmajni...torej so naši Gramoznarji...tudi oz so Gmajnarji...in kaj je v tej Gmajni (katere moja domača Savinjska gruda premore precej dosti kot moja aktualna Žabarska) takega, da se po njej furajo boljši (kot pravi @Ken) ljudje....bežni nepoučeni opazovalec bi rekel NIČ POSEBNEGA...ja res nič posebnega ni...sam to je bistvo...ker ni nič posebnega je zato zelo posebno...mislim da ti Gmajna da to kar bi vsak človek moral imeti dostopno...mir...tišino...na ravo...neenoličnost...razgiba nost...razigranost...in to je bistvo Gmajnanja...
Zame je grevlanje 40% makadama in 60 asfalta.
Oziroma 100% makadam vendar ne dlje kot 60km:)
@FAUSTO:Zame je grevlanje 40% makadama in 60 asfalta.
Oziroma 100% makadam vendar ne dlje kot 60km:)
s tem bo šlo lažje....
...gotovo več kot 60km :)
Ne vem če smo boljši ljudje, se pa znamo met fajn ;)
www.cognitive-state.com/story /dust-lust-170/
Jest bi reku tko, da se MackAdam - karji iščejo. Iščejo, ker ne vejo al bi bli na cesti al v hosti, pa treba je na en način nase opozorit.
To je čist OK, saj so na dobri poti, da se najdejo(makadam pelje al na cesto al v hosto)
Hudič je na cesti, ko veš, da se elegantneje pelješ z specjalko, vrag pa, ko se off road spet udobneje pelješ s traktorjem(beri MTB).
Všečna mi je oprava, saj je še najbolj spodobna za v bufet.
Sicer neškodljiva razprava, a z dokajšnjo mero samoopazovanja, ki meji na poveličevanje. Od kod potreba za toliko tega?
Če bi različne zvrsti kolesarstva meril po količni snobizma, je novodobno "gramozenje" na prvem mestu, za njim je Rapha-hipster-scena, najmanj snobovska pa je MTB scena. Pa rečte če ni res.
Pa da ne bo pomote, sam vozim 50% cestaka, 40% gramozarja in 10% MTB.
@Anquetil.J:Jest bi reku tko, da se MackAdam - karji iščejo. Iščejo, ker ne vejo al bi bli na cesti al v hosti, pa treba je na en način nase opozorit.
To je čist OK, saj so na dobri poti, da se najdejo(makadam pelje al na cesto al v hosto)
Hudič je na cesti, ko veš, da se elegantneje pelješ z specjalko, vrag pa, ko se off road spet udobneje pelješ s traktorjem(beri MTB).
Všečna mi je oprava, saj je še najbolj spodobna za v bufet.
Vse specialke pri nas bi morale imet možnost da natakneš gor 32 gume.Tko je blo nekoč, pred "napredkom".. Če je kej brez veze so to aero bajki. Marsikdo od profijev na klasikah vozi cx bajk
pa ni nič počasnejši zato. Braz veze je tut da folk na forumu sprešuje do kje se da peljat s specialko..halo ? 3/4 bi jih itak morala imet gravel bike ,gledano na to po kakih luknjah se vozijo..sej vendar škoda specialke za vožnjo po bankinah.
Še bolj smešno pa se mi zdi, da ko sem na CC biku preštejem do 5 in ponavadi se tu konča srečevanje somišljenikov...večina se jih zej zvira na kaokarbo skrpucalah in ovirajo promet.
Pa še sladica...
Moj kolega je do pred par let nazaj pri nas vozil samo CC in CX..danes vozi samo še specialko. A zakaj?
Preselil se je v Austrijo..!
Itak, Ken. Če bi jaz živel v eni razviti državi, bi tudi imel 700x23c gume... Pri nas pa ni govora, škoda hrbtenice.
@Sinyard:Če bi različne zvrsti kolesarstva meril po količni snobizma, je novodobno "gramozenje" na prvem mestu, za njim je Rapha-hipster-scena, najmanj snobovska pa je MTB scena. Pa rečte če ni res.
Pa da ne bo pomote, sam vozim 50% cestaka, 40% gramozarja in 10% MTB.
Rapha-hipster-scena...
Lej tkole je...maš, kolikor zaslužiš...za marsikoga je tut Rafa dobra..
Če smem samo pripomnit, je v omenjenem svetu Rafa dokaj neopazna - tukaj so druge znamke bolj zaželene/zasoljene, kao 'in'.
@Sinyard:Če bi različne zvrsti kolesarstva meril po količni snobizma, je novodobno "gramozenje" na prvem mestu, za njim je Rapha-hipster-scena, najmanj snobovska pa je MTB scena. Pa rečte če ni res.
Pa da ne bo pomote, sam vozim 50% cestaka, 40% gramozarja in 10% MTB.
Se ne bi strinjal, ker je Kitsbow čez vse in so makadamkarji in rafovci pravi revčki proti njim:)
Ampak ni point v snobizmu, temveč v glavi. Ko ti postanejo všeč ljudje, ki jahajo samo jeklena kolesa, si na pravi poti:)
Aero kolesa so za dirkanje in če ne dirkaš, ne vem zakaj bi ga vozil? Ker ne znaš kupiti drugega ali pa zato, ker nikoli ne veš, kdaj boš startal na slovenski pokal?:) Verjetno samo zaradi tega, ker si tehnofrik in spremljaš tehnološki napredek ali modo...je tudi pravi odgovor.
Tisti, ki dirkajo so pač bolj napeti ljudje, besni, nemirni...kar je razumljivo. Ene je strah, kdaj se bo razvedelo, da je dopingiran, druge, da premalo trenirajo, tretje, da imaj preslabo opremo ipd...
Traktoristi so stalno obremenjeni ali vozi žičnica ali ne in kje so najboljše enoslednice in koliko imajo hoda in...če ne verjamete, poglejte v zgodovino gorskega kolesa. Gorski kolesar tako kot cestni, stalno nekaj išče in stalno ga skrbi kaka bo vožnja, kako hitra, strma, lepa... To se kaže tudi po opremi. Koliko skrbi imaš preden se odpraviš na kolo...emomater, za napravljanje se bo kmalu porabilo enako časa kot za hokej!
No, makadamkar pa napumpa kolo in se vozi...vsepovsod kjer so ceste, ne glede na njihovo kakovost, brez skrbi, brez meja in če to ponavljaš iz leta v leto, se precej pozna v glavi:)
...zato so boljši ljudje:)
@Sinyard:Če bi različne zvrsti kolesarstva meril po količni snobizma, je novodobno "gramozenje" na prvem mestu, za njim je Rapha-hipster-scena, najmanj snobovska pa je MTB scena. Pa rečte če ni res.
Pa da ne bo pomote, sam vozim 50% cestaka, 40% gramozarja in 10% MTB.
vidm da še nikoli nisi v rokah držal cune od Raphe...če bi jo...bi vedel...zakaj rapha .... in potem daleč na okoli nič drugega....Rapha je drugi svet tako po kvaliteti kot tudi storitvi, ki to jo za kuplejno robo daje...
@ken:Lej tkole je...maš, kolikor zaslužiš...
ni kaj za dodat....
No, makadamkar pa napumpa kolo in se vozi...vsepovsod kjer so ceste, ne glede na njihovo kakovost, brez skrbi, brez meja in če to ponavljaš iz leta v leto, se precej pozna v glavi:)
...zato so boljši ljudje:)
se popolnoma strinjam....pa še motoroziranih padalcev nimaš kaj veliko...ok...no kakih gozdarjev ala Falkenau se je treba malo bat :)..........bi se pa izogibal navedbi boljši ljudje...zarad lepotcev tu gor ki te besede nea razumejo....
Hmmm....boljši, ne boljši.....popolnoma zgrešeno razmišljanje Se je tukaj tud začelo predalčkanje, cestakarji in traktoristi.........Nekdo je napisal da se McAdamar vsede na kolo in se pelje bilokje(makadam, asfalt), samo da se pelje. Makedamkanje je trenutno postala samo tržna niša, v bistvu pa je pecikl hibrid med trekingom in cestakom .....kot sem rekel, tržna niša za tiste ki iščejo nekaj novega, "in", nerodno pa se jim je peljati s trekingom.......je kaj hujšega, da te kolega vidi na trekingu?
Za na cesto je čisto vseeno a imaš aero al pa navaden rušt, kupiš kar ti je všeč, lahko imaš aero tudi če ne dirkaš, stvar okusa. Kar pa si drugi mislijo, je pa njihov problem, jaz se s takimi ne obremenjujem
Osebno sem dosti na cestaku, ko se mi pa zlušta makedama in hoste, grem pa na gorca in v hribe. Ko sem na Gorcu "traktorju-fully-ju" tudi ne iščem extra poti. Samo da se peljem po hosti, po makedamskih cestah, kolovozih, v glavnem hočem biti izven džumbusa in prometa in uživam v naravi, to je to........
Pa nisem takrat nič "boljši" ko sem na makedamu......
Isto se dogaja v Moto sceni čeprav že zeloooooo dolgo, cestakar, krosar, vmes je pa enduro....
Zdej pa ven, pa na kolo....v hosto , čao
www.cyclist.co.uk/dear-frank/ 655/dear-frank-gravel-bikes
...Riding gravel roads is perhaps the perfect balance between the rhythmic harmony of riding on the road and the liberty from the constraints of traffic and other nutcases that might harm you. As Emperor Palpatine said, ‘To understand the Great Mystery, one must study all its aspects.’....