Tubeless za cestaka DA ali NE???

Domov > Forum > Tubeless za cestaka DA ali NE???

Tubeless za cestaka DA ali NE???

SORTIRAJ PO:
markec82 29.12.2015 21:32

Živjo,
glede na to, da je kar nekaj zagovornikov glede tubeless za cestna kolesa, me zanima, če ima kdo kakšne izkušnje glede tega oz kaj je boljše clincher ali tubeless?

gorann316998 29.12.2015 22:57

osebno raje z zracnico, ker pri cestnem kaj hitro pride do predrtja in ce je mal vecja luknjica ti tudi tista tesnilna tekocina ne pomaga kaj veliko, ki se zlije notri v gumo

www.youtube.com/watch?v=Nit55 MSaFJ4

 

mastif 30.12.2015 02:12
Tubeless. V torbico pa le pospravi rezervno zračnico, če bo predrtje tako veliko, da tesnilna tekočina ne pomaga.
JaMa 30.12.2015 10:20
@mastif: Tubeless. V torbico pa le pospravi rezervno zračnico, če bo predrtje tako veliko, da tesnilna tekočina ne pomaga.

in kaj je potem bistvo tubelessa? da voziš zraven rezervno zračnico...  to lahko počneš tudi če voziš običajnu gumo z zračnico.

mastif 30.12.2015 10:43
Razlika je v vožnji....
JaMa 30.12.2015 11:47
@mastif: Razlika je v vožnji....

aha... 

Pinocio 30.12.2015 12:39
@mastif: Razlika je v vožnji....

no ja,taka pa spet ne,razen v ceni...neodločen

sam pa uporabljam zadnji dve sezoni Tubular clincher in moram povedat,da zaenkrat ne mislim nazaj ne na gumo z zračnico ali tubeless...zapečateno

http://s.wiggle.co.uk/images/tufo-tub-clincher-image.jpg

gorann316998 30.12.2015 16:15
v cem je prednost teh "poltabularjev"

bolj odporn proti pregretju pri bremzanju?
janja7811 30.12.2015 17:51

Uradno tudi- manj neposredne sile na stransko steno obroča - posledično lahko pumpaš na višji tlak.

SHad 30.12.2015 18:02
In koliko je to?
Pinocio 30.12.2015 18:45
@SHad: In koliko je to?

pri men dva bara več,prej sem gume z zračnico pumpal vedno na osem barov,sedaj pa tubular klinčerje deset barov in nobenih težav,razen en defekt v dveh letih proti koncu,ko je itak bil že skoraj čas,da jih zamenjam...kul

miha 30.12.2015 21:42
In zakaj je dobro gumo pumpat na večji pritisk?
magrin15707 31.12.2015 09:18

Je kdo že zasledil proizvajalca za visokoprofilne (40-50mm) feltne za tubeless?

JaMa 31.12.2015 10:08
@tomyboy2:

"Malo" off topic:

velonews.competitor.com/where -the-rubber-meets-the-road-wh a t-makes-cycling-tires-fast

jap ... za nas telebajske bo 25mm clincher povsem zadosti.

SHad 01.12.2016 17:15

Bo kdo vozil tubeless v 2017?
 

Bernard 01.12.2016 17:50
Jaz že četrto leto. Fajn je. 6 do 7 barov se pelje bomba. Definitivno ni fora vozet 10 barov po naših cestah, to je za na pisto. Je pa res, da se na mlek ne moreš 100% zanest. In če imaš defekt je zlo fajn, da imaš tud mobitel in koga, ki te je pripravljen pridet iskat. Rezervna zračnica se sliši fino, naj pa se mi javi tisti, ki jo je že uspel spravit v tubeless?? (brez, da jo je precvikal seveda)

Sem pa letos vozu Specialized Roubaix tb - brez defekta, (sicer samo 4000) zgleda buletpruf in ima dober grip. Prej sem furu Hutchinson (kar uredu), še prej pa Schwalbe, ki so v tem kontekstu po moje najslabša izbira.
SHad 01.12.2016 19:06

Ravno k Schwalbe se nagibam.

Zakaj bi precvikal, ko jo vstaviš v defekten tubeless?
Ravno na rezervno zračnico sem računal, aja vzel bi pa 25mm.
Katere si ti vozil?
 

Bernard 02.12.2016 21:10
Vse tubeleske so hudo na knap. In ko jo nateguješ na obroč ni hudič, da ne cvikneš zračnice. Kot rečeno, men ni uspelo, če komu je se priporočam za 'hint´?
Scwalbe so ble pa One če se ne motim. Sicer izreden grip, ampak defekt na vsakem kamenčku ... pa še to me je motil pri Schwalbu, da je vedno zlo hit ratal napokan na bočnicah.
-BLAŽ- 04.12.2016 21:57

Mene pa bolj zanima, zakaj bi si nekdo sploh želel tubless če lahko izbere tabularje?

Sranja pri defektu je z obema popolnoma isto, mleko pa ne  dela ne na enemu ne na drugemu.

Pa pustimo to, da so tabularji lažji in cenejši in nudijo N-krat več izbire.

deal 05.12.2016 06:47

sam sem pred leti kupil TL klinčerje, ki niso bili prav poceni. Takrat se je nakazoval nov trend, ki naj bi šel v tubeless, ampak je bil bolj kot ne ponesrečen poizkus proizvajalcev obročev pri iskanju nove tržne niše, ki pa mu proizvajalci plaščev niso sledili. Še vedno ostaja samo par modelov TL plaščev. Vsi so cca 300 gramski, kar nas občutljivčke na težo seveda ne prepriča. Da je neka posebna razliuka med navadnim plaščem in TL pa težko rečem, čeprav so takratni testi trdili drugače..

 

Sicer sem vozil hutchinson fusion 3 TL

Anquetil.J 05.12.2016 06:56

TL in TLR je odlična zadeva - za MTB.

 

Pridružujem se mnenju BLAŽ -a, za vse ostalo je tu Tubular.

SHad 05.12.2016 08:13

Nove Schwalbe so 235g za 23mm in 255g za 25 mm. To ni ravno cca 300g.
Koliko sem gledal ni ravno isto kot pri defektu z tubularjem.
Rezervno zračnico lahko vstaviš, sicer nekateri spet govorijo da to skoraj ni možno? (Bernard?)

 

ken 05.12.2016 12:38
@Anquetil.J:

TL in TLR je odlična zadeva - za MTB.

 

Pridružujem se mnenju BLAŽ -a, za vse ostalo je tu Tubular.

Taboljši vozijo Dugast tabularje.. :)
biser 05.12.2016 12:48

"tahitri kolesarji" vozijo samo tabularje...kul

Razlog pa je preprost...možen višji tlak in počasnejše spuščanje pri defektumežik.

"Flik mlek" pa pomaga samo pri manjših luknjicahzapečateno

matejS 05.12.2016 13:31

Luknjice? Samo vecinoma nam ravno zagodejo luknjice, a ne?
www.cyclingweekly.co.uk/video s/cycling-tech/can-a-tubeless- tyre-survive-a-nail-video

Seveda pa ni mleko cudezno.

-BLAŽ- 05.12.2016 21:03
@biser:

 

"Flik mlek" pa pomaga samo pri manjših luknjicahzapečateno

Mleko je treba zamenjat na par mesecev, če ga ne je isto kot če ga nimaš, oziroma imaš trdo kepo.

Če ga ima kdo eno leto notri in trdi da še vedno drži, je to stvar sreče ker ni imel defekta ne pa učinek mleka. Tak bo prej ali slej rabil telefon nasmeh

 

Zračnico na tublessu grem stavit, da 80% ljudi ne vtakne notri brez da jo preščipne.

Poleg tega nisem še nobenega slišal, da bi pomislil, ali bo lahko z golo roko odvil tubless ventil iz feltne.

Da ne govorim potem naprej o "bulasti gumi" ker se ne uleže tako enostavno za rob kot klasični  poltabular.

 

Torej v najboljšem primeru, če ti gre res vse od rok imaš usrano zavorno površino in roke od tistega drizastega mleka nasmeh

 

 

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI