Obroči Fulcrum Racing Zero

Domov > Forum > Obroči Fulcrum Racing Zero

Obroči Fulcrum Racing Zero

SORTIRAJ PO:
Agent041 29.01.2016 20:31

Pozdravljeni,

Delam nadgradnjo obročev na specialki. Najbolj me vlečejo Fulcrum Racing Zero.
www.bike-discount.de/de/kaufen/fulcrum-racing-zero-shimano -8-9-10-11-fach-laufradsatz-sc hwarz-220608

Sedaj imam Racing Quattro, in sem zelo zadovoljen z njimi zato me vleče da bi kar ostal na Fulcrumu. Racing Zero se mi zdijo kar perfektni glede na to, da karbonskih nebi, predvsem zaradi zavorne obloge, cenovni rang pa je nekje ravno pravi. Drugače vozim ravnice in v brege, nekje pol/pol, težek pa sem 82kg.

Prosim za kaka mnenja, nasvete, izkušnje, ... 

GRGR 29.01.2016 20:46

Super obroči če hočeš klinčerje. Odlična pesta in ležaji. 
Če se odločiš.. jih imaš v slo ceneje..

www.maxisport.si/sestavni-del i-koles/cestne-komponente/seti -koles/fulcrum/fulcrum-racing- zero.html

nwm zakaj bi kupoval od nemcev.
Lp 

gricnik 29.01.2016 21:13

tudi jaz jih imam in sem zelo zadovoljen. nimaš kaj zaj...   z nakupom:)

msgavia 29.01.2016 21:46

ti sam kup nebo ti žav
 

sebastijan 30.01.2016 08:55

Če bi rad kupil fulcrum reacing zero jih dobiš, pri meni rabljene eno sezono info na tel 031 231 056.
Servis koles Sebsatijan Jeraj. 

Agent041 30.01.2016 08:57

Me pa močno zanima še nekaj, glede na to, da mi to pomeni največjo "nadgradnjo" ki sem jo kdaj kje imel. Kakšen učinek pri teh obročih (oziroma katerekolih obročih tega ranga) lahko pričakujem napram sedanjim Racing Quattro.

Torej ali lahko pričakujem le manjšo razliko v performance ali večjo, ogromno, ... Kje se bo najbolj poznala razlika? V breg verjamen da vsekakor, vendar koliko? Ter koliko na ravnem? Ali je na ravnem bolj razlika le v pospeševanju, ali tudi v končni hitrosti?

Predpostavljam da bo kolo tudi trše na cesti, torej manj udobno (zaradi togosti obroča), ali? Imam sicer novega Cannondale Synapsa, ki je endurance kolo, torej udobno, čeprav naj bi bil dobro učinkovit v pospeševanju. Predpostavljam, da se bom s temi obroči bolj približal klasični, bolj togi specialki, vendar s kančkom udobnosti.

mattoo 30.01.2016 09:09

v bistvu glede na vložek ne boš veliko prodobil. 
Razen na zelo strme klance in ob pospeševanjih ne boš opazil razlike v teži. Ob konstantnem tempu brez pospeševanj, bodo razlike na klanec minimalne..
Na ravnini bi znale biti (zaradi večje vztrajnosti) celo quattro hitrejše.

Problem je da so F quattro za svojo ceno tok dobre, da se jih skoraj ne splača nadgraditi.   

Agent041 30.01.2016 09:56

Pravzaprav bi mi bile  Racing Zero nekako zamenjava za Mavic Aksium, ki sem jih dobil z novim kolesom. Te obroče bom prodal.

Ob nakupu Synapsa sem jih takoj zamenjal z Racing Quattro iz starega kolesa. Staro kolo sedaj imam za zimo, na njih pa obroče Mavic Aksium. Vendar so bili Aksium voženi le nekaj sto kilometrov, saj sem na žalost nekaj časa že poškodovan ter trenutno ne kolesarim ravno kaj.

Tako bom Racing Quattro dal na zimsko kolo. Na letnem pa imel Racing Zero. Bom pri obeh dobro pokrit. Čeprav moram tudi reči, da so me Mavic Aksium tudi močno pozitivno presenetile.

Če koga zanima, že kar sedaj prodajam obroče Mavic Aksium S WTS. Kot že rečeno vzeti iz novega kolesa, voženi le nekaj sto km. Po želje lahko prodam z zračnicami in plašči Mavic Aksium (25mm) ali Continental 4-Season (25mm). Podrobnosti o obročih:
www.merlincycles.com/mavic-ak sium-s-wts-wheels-pair-2014-in c-tyres-58831.html
www.bikeradar.com/gear/catego ry/components/wheel-sets/produ ct/review-mavic-aksium-road-wh eelset-12-15364/
Cena po dogovoru.

GRGR 31.01.2016 08:59
@mattoo:

v bistvu glede na vložek ne boš veliko prodobil. 
Razen na zelo strme klance in ob pospeševanjih ne boš opazil razlike v teži. Ob konstantnem tempu brez pospeševanj, bodo razlike na klanec minimalne..
Na ravnini bi znale biti (zaradi večje vztrajnosti) celo quattro hitrejše.

Problem je da so F quattro za svojo ceno tok dobre, da se jih skoraj ne splača nadgraditi.   

V vsak klanec se bo razlika poznala. razlika v teži je več kot 300g! V klanec zaradi gravitacije vedno izgubljamo hitrost, torej naceloma vedno pospesujemo?

Razlika bo ocitna! Gre za 3 razrede boljsi obroč. Na ravnini pa ne bo razlike, razen pri pospeševanjim. V togosti bo nekaj razlike, ampak je že quattro zelo tog obroč. Je višji, napere krajše...Karbonska pesta pa verjetno tudi malce bolj zaduši vibracije kot alu.. 
Polek tega se keramični ležaji dosti bolje vrtijo, razlike ni za zanemarjat! 
Mislim da imajo Zero najboljše razmerje cena/kakovost. Tudi za quattro bi lahko to dejal.. praktično vsak obroč pri fulcrumu.. je pa treba ujet pravo ceno tudi.

lp
 

Agent041 31.01.2016 13:17

Sem se kar prepričal, da so Racing Zero prava izbira.

Verjetno je tudi boljše vzeti top aluminijaste obroče, kot pa karbon v tem cenovnem razredu. Kaj vi mislite?

Samo po sebi meni že ne dišijo preveč karbonasti obroči, saj si lahko zavorno oblogo kar precej hitro zajebeš če ne zaviraš kako je pač treba na spustih (vprašanje kak način je sploh pravi). Tudi teža v tem cenovnem razredu je enaka, ali pa je karbon še lahko celo težji. 
Kako pa je z dolgoročnostjo uporabe karbona napram aluminiju? Ali ima karbon doživljensko togost in kako dolgo ima dobo aluminij (recimo Zero v tem primeru)? Verjetno je v primeru obeh  zavorna obloga, ki bo prej neuporabna, ali?

baktiv 31.01.2016 13:24
Jaz sem vozil 3 leta fulcrum zero two way fit....izredno zadovoljen, vendar je razlika očitna sedaj ko sem sel na full carbon ;)

LpM
Agent041 31.01.2016 13:53
@baktiv: Jaz sem vozil 3 leta fulcrum zero two way fit....izredno zadovoljen, vendar je razlika očitna sedaj ko sem sel na full carbon ;)

LpM

V kakem smislu je razlika? Boljše vzpenjanje, togost, ... Kake karbonske pa imaš sedaj? So lažje od Racing Zero (in mogoče zato boljše) ali ca. enako težke pa vseeno boljše?

baktiv 01.02.2016 20:40
@Agent041:
@baktiv: Jaz sem vozil 3 leta fulcrum zero two way fit....izredno zadovoljen, vendar je razlika očitna sedaj ko sem sel na full carbon ;)

LpM

V kakem smislu je razlika? Boljše vzpenjanje, togost, ... Kake karbonske pa imaš sedaj? So lažje od Racing Zero (in mogoče zato boljše) ali ca. enako težke pa vseeno boljše?

Res je boljsa togost in boljsa aerodinamika, za vzpone je nekako isto, so pa lažji za kaksen gram in pa se kaseta je sram red, kar je dosti lazje od prejsne campe centaur :)
Vozim easton ec90 aero...

androfrw 04.02.2016 14:23
@Agent041:
@baktiv: Jaz sem vozil 3 leta fulcrum zero two way fit....izredno zadovoljen, vendar je razlika očitna sedaj ko sem sel na full carbon ;)

LpM

V kakem smislu je razlika? Boljše vzpenjanje, togost, ... Kake karbonske pa imaš sedaj? So lažje od Racing Zero (in mogoče zato boljše) ali ca. enako težke pa vseeno boljše?

Primerjat full carbon obroče s Racing Zero (R0) upoštevajoč cenovni razred, v katerem so slednje, verjetno ni nabolj smiselno. Kot so že zapisali drugi, so R0 top ponudba v alu segmentu, če vzameš v obzir "whole package" oz. vse komponente (peste, napere, razmerje teža/togost). Na dolgi rok imaš manjše stroške tudi z vzdrževanjem in skoraj gotovo jih tudi enostavno prodaš, ko se jih naveličaš (second-hand ponudbe praktično ni). Karbon terja več (stroškov) vzdrževanja in za isti price/performance tudi večji začetni denarni vložek za primerljiv izdelek (glej ceno R0 carbon). Recimo, da so "hibridna alternativa" Shimano WH-9000-C24-CL-F, ki so carbon z alu zavorno oblogo. So lažji od R0, a večinoma slabše ocenjeni...   

ESTEMP 04.02.2016 15:39

Zakaj karbon terja več (stroškov) vzdrževanja?

Agent041 04.02.2016 18:10
@ESTEMP:

Zakaj karbon terja več (stroškov) vzdrževanja?

Verjetno je tukaj mislil, da (boljši) karbonski obroči vsebujejo tudi komplet keramične ležaje ter ti kao zahtevajo pogostejše vzdrževanje, ker se v večini mažejo le z oljem, ter se večkrat servisirajo. Ali? Kajti mislim, da sam karbon verjetno ne zahteva vzdrževanja.

androfrw 06.02.2016 18:21

Vzdrževanje v smislu nakupa kompleta zavornih oblog/gumic. Fulcrum priporoča svoje (modre), ki so cca. 30 eur. Za aluminij pa 10 eur. Na karbonu je potrebna večkratna menjava, ker je nekoliko večja obraba oz. če se pregrejejo je potrebna menjava... Ni velikih razlik, se pa nekaj s časom gotovo nabere, če se dela veliko km...

GRGR 06.02.2016 20:24

za karbon so rdeče gumice...

Lopata 17.06.2016 11:11

Ima kdo podobno težavo oz. izkušnjo:

Pred ccca. mesecem dni sem peljal obroče na centriranje k Čerinu (bili so minimalno zamaknjeni), prav tako je bila zamenjana ena prednja napera. Sedaj se mi je pa začel v prednjem obroču ob abzicanju, ko prevozim kako luknjo ali če se s težo prestavim na prednje kolo pojavljati kovinski zvok, kakor da bi napere udarjale druga ob drugo oz. v nekaj. Ko gledam obroč je ta še vedno raven, napere so napete, niso upognjene ali zvite, tudi ležišče naper v pestu je ok. Predlogi? 

TUFU 17.06.2016 11:44
@Lopata:

Ima kdo podobno težavo oz. izkušnjo:

Pred ccca. mesecem dni sem peljal obroče na centriranje k Čerinu (bili so minimalno zamaknjeni), prav tako je bila zamenjana ena prednja napera. Sedaj se mi je pa začel v prednjem obroču ob abzicanju, ko prevozim kako luknjo ali če se s težo prestavim na prednje kolo pojavljati kovinski zvok, kakor da bi napere udarjale druga ob drugo oz. v nekaj. Ko gledam obroč je ta še vedno raven, napere so napete, niso upognjene ali zvite, tudi ležišče naper v pestu je ok. Predlogi? 

Sem imel popolnoma isti problem na F4, ko sem snel obroč in očistil vilice in pesto je problem izginil. Dela BP že 1k km, zakaj pojma nimam.

 

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI