To so že mleli v drugi temi.
Pomoje si kupil predobre obroče kot jih rabiš...
širši obroči so boljši tudi zaradi malo boljše aerodinamike (ker se lepše zlijejo z plaščem kot celota)
Notranja širina pa določa volumen zraka - in čirok obroč ima večji volumen zraka -
20mm širina je poreteklost -vendar če gre za vzpone vseeno zaradi manjše mase bolje ožji obroč in pnevmatika
na splošno pa za naše ceste širše bolje
@KAVITATOR+:širši obroči so boljši tudi zaradi malo boljše aerodinamike (ker se lepše zlijejo z plaščem kot celota)
Notranja širina pa določa volumen zraka - in čirok obroč ima večji volumen zraka -
20mm širina je poreteklost -vendar če gre za vzpone vseeno zaradi manjše mase bolje ožji obroč in pnevmatika
na splošno pa za naše ceste širše bolje
Saj me ni presenetilo, da je boljša aerodinamka (še posebej ob bolčnem vetru), ko sta širini čim bolj skupaj, ampak me je pa presenetilo to, kakšna razlika v wattih bi naj to prineslo. Da je recimo med širinami gum v rolling ressistance lahko samo po ca. 1watt, medtem pa da je razlika med obema širinama (plašč/obroč) pri mogoče samo 1mm manjši razliki, že krepko več wattov. Si se mogoče kdaj poglabljal v detaile, koliko wattov bi naj 1mm razlike približno prinesel?
Ali je potem vseeno boljše imeti 23mm širino plašča, kot pa 25mm, ter pač za udobje malo manj napumpati? Ampak tu je potem tudi večji rizik, da si ob kaki luknji, ali podobnemu, prej preščipniš zračnico.
Spomnem se testov, vendar se v njih nisem poglabljal, ker (ceprav) bi izboljsal svoje case, teh pridobitev ne morem izkoristit sebi v (grozen) vprid.
Se pa spomnem vsaj dveh clankov. Naj ti delujejo kot iztocnica:
velonews.competitor.com/2014/ 09/news/news-wind-tunnel-data- shows-shaved-legs-faster_34485 4
www.bikeradar.com/road/news/a rticle/mavic-cosmic-carbone-cx r-60-wheels-announced-37338/
Srecno!
Eno sorodno vprašanje: imam 622x13 felge in me zanima, če še gredo gor 700x25?
Hvala in lp
@Agent041:Jutri bom dobil nove obroče Fulcrum Racing Zero. Preizkusil bom jih sicer šele, ko bodo ceste sčiščene teh kamenčkov, saj se trenutno vozim s staro specialko.
Ker sem zraven kupil plašče, sem se malo poglobil v katere so najboljše (oz. najboljši izkoristek / performance / zaščita proti predrtju / ...). Vzel sem (kot sem že načrtoval) Continental GP 4000 S II (25c) ampak potem ko sem že naročil, sem zasledil drugo zadevo, ki je kao zelo pomembna pri aerodinamiki.
intheknowcycling.com/2015/05/ 28/best-road-bike-tires/
intheknowcycling.com/2015/05/ 28/best-road-bike-tires/
Torej zmanjšanje oz. povečanje "draga" oz. kako se aerodinamičnost zmanjša, če je razlika med širino plašča in zunanjo širino obroča večja. Torej manjša je razlika boljši je aero izkoristek. Logično. Vendar kdo bi si mislil, da je tako velika razlika. Govori recimo o povečanju ca. 2mm, da je aero razlika okoli 10 Wattov.
"The tire with the biggest rim-tire gap of 2.5mm had 10 watts more drag at a common 10 degree angle to the wind."
Zato tudi recimo ta človek za conti ne priporoča 25mm širine, ampak 23mm, pa če hočeš udobnost pač malo manj napumpaš. Kar se tiče rolling resistance pa izgubiš mogoče 1watt in ne več.
Ker so ti alu obroči tako ozki (večinoma 19-20mm), guma 23c pa je dejansko skoraj 24mm in 25c je skoraj 26mm, je na koncu razlika lahko ogromna. Še posebej pri 25c, ki sem jo že prej naročil. Če daš recimo gumo na širše obroče, bo širina te gume še širša, vendar le malenkost in kar je pomembno, razlika med gumo in obročem pa občutno manjša in potemtakem bolj aerodinamična.
Novejši obroči sicer grejo v to smer, da so na zunanjosti tudi širši. Vendar kolikor vem Fulcrum, Mavic, in še kateri ne (zaenkrat).
Ali menite da je res tak velik učinek pri tej zadevi, ali pa je to lev posebej vetrovnih razmerah?
Continental sodijo med ožje gume, tako da bo tvoja 25mm dobrih 23 mm
Kot prvo, nimam ČISTO NIČ proti tebi, ampak...
tebi in tebi enakim bi vzel vse watmetre,števce,štoparce karkoli že uporabljate.
Jebe*š teh par milmetrov in gramov, "rukn" na prenos 53/39 glavo dol in do daske Preveč se ukvarjate s temi malenkosti, ki se verjetno poznajo pri povprečni hitrsoti 40km/h+ in pri treningu daljšem od treh ur.
F zero ne gredo nikamor.
@Anquetil.J:kaj si mislil s tem?F zero ne gredo nikamor.
@Anquetil.J: Občutno najpočasnejši, razen če niso tubular verzija.ti to iz osebnih izkusenj? Kajti verjetno preko tisoc komentarjev iz drugih strani pravi drugace. Govorimo seveda o tem razredu. Ne pa o kakih aero in karbonskih za dva jurja. Lahko malo obrazlozis?
Pol te bo težko prepričat s pisanjem 1 vs 1000+.
No, sej jih jih boš kmalu vozil.
Pa še Conti drat gume, ccccc, Veloflex in nič drugega.
@giovanni:Continental sodijo med ožje gume, tako da bo tvoja 25mm dobrih 23 mm
moje 25mm conti GP4000s II, so široke 28mm, na F4 obročih-še tastarih ki so malo ožji
test kotalnega upora
kavitec.blogspot.si/2015/11/t est-by-velonews-kotalni-upor.h tml
Širina plaščev na raznih obročih (sam sem izmeril širinoi 29mm - plašč Conti GP4000 25mm na obroču kavitec 5.6C širine 25mm)
iz WW foruma:
TIRE WIDTHS
sorted by *actual* width (with vernier gauge) & psi digital gauge checked.
In the next month I hope to add to list....
1) Vittoria Corsa Speed 23mm Graphene
2) Zipp Tangente Speed 25mm
3) Conti Force/Attack (again on SL23)
4) Specialized Turbo Cotton 26mm
5) Clement LCV 25mm
Pacenti SL23 ’15 Rim = 20.3mm inside track width
Vittoria Corsa CX 23mm:
Front 26.6mm 95psi
Vittoria Pave III 25mm:
Front 27mm 94psi
Specialized Roubaix Pro 25/28mm:
Front 29.5mm 95psi
Conti GP4000 SII Reflex 25mm:
Front 28.5mm 95psi
Kenda Karv (CX) 28mm:
Front 28.5mm 94psi
HED Belgium Plus Rim = 20.6mm inside track width:
Vittoria Diamante Radiale 22mm:
Front 24.6mm 95psi
Panaracer Gravel King 23mm:
Rear 25.6mm 95psi
Specialized Turbo Cotton 24mm:
Front 26.6mm 95psi
Vittoria Corsa CX 23mm:
Front 26.6mm 93psi
Specialized Roubaix Pro 23/25mm:
Front 27.1mm 95psi
Conti GP4000 SII 23mm:
Front 27.2mm 94psi
Vittoria Pave III 25mm:
Front 27.2mm 95psi
Panaracer Gravel King 26mm:
Front 27.7mm 95psi
Conti GP4000 SII 25mm:
Front 28.6mm 95psi
Specialized Roubaix Pro 25/28mm:
Front 29.5mm 95psi
Clement LGG Strada 28mm:
Front 30mm 94psi
Challenge Parigi-Roubaix 27mm:
Front 31mm 93psi
Challenge Strada Bianca 30mm:
Front 32.5mm 94psi
Flo 30 rim = 19.3mm inside track width:
Panaracer Gravel King 23mm:
Front 24.3mm 93psi
Conti GP Attack 22mm:
Rear 24.5mm 95psi
Conti GP4000 SII 23mm:
Front 25.3mm 93psi
Specialized Turbo Cotton 24mm:
Front 25.5mm 95psi
Specialized Roubaix Pro 23/25mm:
Front 25.7mm 95psi
Vittoria Pave III 25mm:
Rear 26.1mm 95psi
Conti GP Force 24mm:
Rear 26.7mm 94psi
Conti GP4000 SII 25mm:
Front 27.7mm 93psi
Rear 27.5mm 95psi
Aerodinamika?
Prednja pnevnatika ima največji vpliv - testi v vetrovnikju so ponavadi tudi narejeni z tanjšimi pnevmatikami - če so ceste lepe spredaj 23mm in zadaj 25mm (včasih je bil tak par Continental Force/attack)
Sedaj ko so obroči širin 24-27mm tudi klasičen plašč 22 ali 23mm dobi lepo širino - samo vožnja s širšim (debelejšim) je poezija -
In pa da spraviš vse skupaj v okvir ne da bi zadevalo v zavorne čeljusti ali vilice
Jutri bom dobil nove obroče Fulcrum Racing Zero. Preizkusil bom jih sicer šele, ko bodo ceste sčiščene teh kamenčkov, saj se trenutno vozim s staro specialko.
Ker sem zraven kupil plašče, sem se malo poglobil v katere so najboljše (oz. najboljši izkoristek / performance / zaščita proti predrtju / ...). Vzel sem (kot sem že načrtoval) Continental GP 4000 S II (25c) ampak potem ko sem že naročil, sem zasledil drugo zadevo, ki je kao zelo pomembna pri aerodinamiki.
intheknowcycling.com/2015/05/ 28/best-road-bike-tires/
intheknowcycling.com/2015/05/ 28/best-road-bike-tires/
Torej zmanjšanje oz. povečanje "draga" oz. kako se aerodinamičnost zmanjša, če je razlika med širino plašča in zunanjo širino obroča večja. Torej manjša je razlika boljši je aero izkoristek. Logično. Vendar kdo bi si mislil, da je tako velika razlika. Govori recimo o povečanju ca. 2mm, da je aero razlika okoli 10 Wattov.
"The tire with the biggest rim-tire gap of 2.5mm had 10 watts more drag at a common 10 degree angle to the wind."
Zato tudi recimo ta človek za conti ne priporoča 25mm širine, ampak 23mm, pa če hočeš udobnost pač malo manj napumpaš. Kar se tiče rolling resistance pa izgubiš mogoče 1watt in ne več.
Ker so ti alu obroči tako ozki (večinoma 19-20mm), guma 23c pa je dejansko skoraj 24mm in 25c je skoraj 26mm, je na koncu razlika lahko ogromna. Še posebej pri 25c, ki sem jo že prej naročil. Če daš recimo gumo na širše obroče, bo širina te gume še širša, vendar le malenkost in kar je pomembno, razlika med gumo in obročem pa občutno manjša in potemtakem bolj aerodinamična.
Novejši obroči sicer grejo v to smer, da so na zunanjosti tudi širši. Vendar kolikor vem Fulcrum, Mavic, in še kateri ne (zaenkrat).
Ali menite da je res tak velik učinek pri tej zadevi, ali pa je to lev posebej vetrovnih razmerah?