@Anquetil.J: Strah je bil.
Itak kot posledica... praktični vzrok nihanju me zanima? To da bi se že na začetku klanca moja rit sama začela od straha trest z lastno frekvenco bicikla je malo verjetno...
@Anquetil.J: Najverjetneje si kolo v strahu spravil v resonanco, lahko je pa vilični ležaj.
to da je padu skupaj z mano v resonanco je dejstvo. krmilni ležaj je star 1 mesec brez lufta...mogoče kaj drugega?
Ne zastopim kaj ti je treba tišat po klancu dol..enkrat se boš razlepil. Tiš gor.
@ken:Ne zastopim kaj ti je treba tišat po klancu dol..enkrat se boš razlepil. Tiš gor.
Ti tud nč ne veš, večaš povprečno hitrost.
Tako treslo? :P
Od 30s naprej...
Imaš Wilierja?
@kovit:@Anquetil.J: Najverjetneje si kolo v strahu spravil v resonanco, lahko je pa vilični ležaj.to da je padu skupaj z mano v resonanco je dejstvo. krmilni ležaj je star 1 mesec brez lufta...mogoče kaj drugega?
Speed woble ...
99,99% s kolesom ni nič narobe.
Meni se je z mojim Wilerjem to zgodilo 2x. Obakrat na spustu pri približno 60kmh. Edini faktor, ki je bil identičen obema primeroma je bil vrtinčast veter s strani in dejstvo da sem bil očitno z 80kg pretežek za kolo kot je bil Wilier GT.
Zadnja feltna je že tako precej obremenjena, in ko pelješ tudi samo s 40kmh je zadeva na robu stabilnosti. In potem te zagrabi vrtinec vetra, avtomatično stisneš zavoro in ker zagotovo vedno ena gumica na feltno pritisne samo malenkost prej kot druga, to potem vse skupaj vrže iz ravnotežje in voila.. speed voble.
V nedeljo sem pri hitrosti manj kot 10km/h zlomil balanco. Najprej sem pomislil, da je počila vilica, šele, ko sem od spodaj gor pogledal kolo, ki ga je med tem pobrala prijazna sprehajalka sem videl, da desna polovica balance visi na zajlah.
Včeraj sem bolj natančno pregledal ostanke in ugotovil, da je bila približno eno tretjino že pred tem počena. Še vedno me je malce strah za nazaj, če pomislim koliko in kako hitrih spustov sem prevozil s takšnim kolesom. Tudi drugače v prometu bi lahko bile posledice usodne.
@IZO:Imaš Wilierja?
jes jes vem na kaj namigujete...
@ktm1001:Tako treslo? :P
Od 30s naprej...
TOČNO TO...
Evo sem vedel da nisem edini kekec...jebi ga kaj naj zdaj z stojadino...???'
Hvala za odgovore...zdaj se bom šele posrano vozil po spustih...
@Jaromir:@kovit:@Anquetil.J: Najverjetneje si kolo v strahu spravil v resonanco, lahko je pa vilični ležaj.to da je padu skupaj z mano v resonanco je dejstvo. krmilni ležaj je star 1 mesec brez lufta...mogoče kaj drugega?
Speed woble ...
99,99% s kolesom ni nič narobe.
Meni se je z mojim Wilerjem to zgodilo 2x. Obakrat na spustu pri približno 60kmh. Edini faktor, ki je bil identičen obema primeroma je bil vrtinčast veter s strani in dejstvo da sem bil očitno z 80kg pretežek za kolo kot je bil Wilier GT.
Zadnja feltna je že tako precej obremenjena, in ko pelješ tudi samo s 40kmh je zadeva na robu stabilnosti. In potem te zagrabi vrtinec vetra, avtomatično stisneš zavoro in ker zagotovo vedno ena gumica na feltno pritisne samo malenkost prej kot druga, to potem vse skupaj vrže iz ravnotežje in voila.. speed voble.
Identični podatki kot pri meni...samo da je pod mojo ritjo še malo bolj švoh superleggera...
@Jaromir:@kovit:@Anquetil.J: Najverjetneje si kolo v strahu spravil v resonanco, lahko je pa vilični ležaj.to da je padu skupaj z mano v resonanco je dejstvo. krmilni ležaj je star 1 mesec brez lufta...mogoče kaj drugega?
Speed woble ...
99,99% s kolesom ni nič narobe.
Meni se je z mojim Wilerjem to zgodilo 2x. Obakrat na spustu pri približno 60kmh. Edini faktor, ki je bil identičen obema primeroma je bil vrtinčast veter s strani in dejstvo da sem bil očitno z 80kg pretežek za kolo kot je bil Wilier GT.
Zadnja feltna je že tako precej obremenjena, in ko pelješ tudi samo s 40kmh je zadeva na robu stabilnosti. In potem te zagrabi vrtinec vetra, avtomatično stisneš zavoro in ker zagotovo vedno ena gumica na feltno pritisne samo malenkost prej kot druga, to potem vse skupaj vrže iz ravnotežje in voila.. speed voble.
Čudno. Tudi sam imam GT od leta 2011 in od 79-83 kg . Pa po klancih tudi rad dirkam tudi krepko preko 60km/h. Na srečo se še nikoli ni nič treslo.
@kovit:@Jaromir:@kovit:@Anquetil.J: Najverjetneje si kolo v strahu spravil v resonanco, lahko je pa vilični ležaj.to da je padu skupaj z mano v resonanco je dejstvo. krmilni ležaj je star 1 mesec brez lufta...mogoče kaj drugega?
Speed woble ...
99,99% s kolesom ni nič narobe.
Meni se je z mojim Wilerjem to zgodilo 2x. Obakrat na spustu pri približno 60kmh. Edini faktor, ki je bil identičen obema primeroma je bil vrtinčast veter s strani in dejstvo da sem bil očitno z 80kg pretežek za kolo kot je bil Wilier GT.
Zadnja feltna je že tako precej obremenjena, in ko pelješ tudi samo s 40kmh je zadeva na robu stabilnosti. In potem te zagrabi vrtinec vetra, avtomatično stisneš zavoro in ker zagotovo vedno ena gumica na feltno pritisne samo malenkost prej kot druga, to potem vse skupaj vrže iz ravnotežje in voila.. speed voble.Identični podatki kot pri meni...samo da je pod mojo ritjo še malo bolj švoh superleggera...
disclamimer: Wiliji so super kolesa in GT je bil res kolo s karakterjem. Zavedat se moraš pa njegovih omejitev. Predvsem pri teži kolesarja. Verjetno ni edino kolo pri katerem se lahko zgodi speed woble če ga preobremeniš.
Če si malo bolj... mhm .. "šprinterske" postave, potem moraš pač pogledati za malo bolj konkretnim okvirjem.
@boyan64:@Jaromir:@kovit:@Anquetil.J: Najverjetneje si kolo v strahu spravil v resonanco, lahko je pa vilični ležaj.to da je padu skupaj z mano v resonanco je dejstvo. krmilni ležaj je star 1 mesec brez lufta...mogoče kaj drugega?
Speed woble ...
99,99% s kolesom ni nič narobe.
Meni se je z mojim Wilerjem to zgodilo 2x. Obakrat na spustu pri približno 60kmh. Edini faktor, ki je bil identičen obema primeroma je bil vrtinčast veter s strani in dejstvo da sem bil očitno z 80kg pretežek za kolo kot je bil Wilier GT.
Zadnja feltna je že tako precej obremenjena, in ko pelješ tudi samo s 40kmh je zadeva na robu stabilnosti. In potem te zagrabi vrtinec vetra, avtomatično stisneš zavoro in ker zagotovo vedno ena gumica na feltno pritisne samo malenkost prej kot druga, to potem vse skupaj vrže iz ravnotežje in voila.. speed voble.Čudno. Tudi sam imam GT od leta 2011 in od 79-83 kg . Pa po klancih tudi rad dirkam tudi krepko preko 60km/h. Na srečo se še nikoli ni nič treslo.
Saj tudi mene ne pri 80 km/h + ...očitno je potrebna dodatna motnja- močan sunek vetra v eno stran pa podzavestno premočno stiskanje bremze in ga fašeš. Tako da danes previdno po klancih navzdol... JZ bo spet pihal....
Na prvem karboncu Fuji se mi je to dogajalo, čigumi pač.
@kovit:@IZO:Imaš Wilierja?
jes jes vem na kaj namigujete...
Ja lej...mi ni treba verjet, ampak dokler sem vozil ta jajca (štirje počeni okvirji: 3x stoenka in 1x SL), se nisem nikoli upal na spustu piti ali seči v zadnji žep. Me je zmetalo, kot tebe. V šprintu mi je zavijalo zadnje kolo.
Ko sem zamenjal znamko, nisem imel nikoli več težav s tem. In sedaj tudi z brez bojazni operem kolo, brez da bi našel vsakič nove razpoke...
@kovit:Willier?Eno vprašanje ... se je mogoče kateremu že zgodila sledeča situacija; na spustu, hitrost cca 60, balanco držim kot vola, zgodi se tisto kar sem pričakoval...močan sunek vetra z boka me fino prestavi po cesti, vse ok če bi se tukaj končalo pa se je šele začelo, balanca začne opletat, preklinjam šravfanje fajfe prejšni večer, očitno sem bil prenežen na inbusu in se je losalo, gledam kam naj se vržem v travnik, vseeno še bremzam z občutkom klanc se zravna hitrost 20 km pa še zmeraj se vse na biciklu tresu kot da jaham bika. Ko se ustavim...Fajfa in vse ostalo na kolesu ok. Fak.
Sam na cento1air nisem še imel težav do 70km/h, se mora pa prej pazit vetra če imaš 40mm+ feltne, ker zna bit kr scary :)
@Anquetil.J:@kovit:Willier?Eno vprašanje ... se je mogoče kateremu že zgodila sledeča situacija; na spustu, hitrost cca 60, balanco držim kot vola, zgodi se tisto kar sem pričakoval...močan sunek vetra z boka me fino prestavi po cesti, vse ok če bi se tukaj končalo pa se je šele začelo, balanca začne opletat, preklinjam šravfanje fajfe prejšni večer, očitno sem bil prenežen na inbusu in se je losalo, gledam kam naj se vržem v travnik, vseeno še bremzam z občutkom klanc se zravna hitrost 20 km pa še zmeraj se vse na biciklu tresu kot da jaham bika. Ko se ustavim...Fajfa in vse ostalo na kolesu ok. Fak.
Ja , cento1... ali lepše stoenka ;)
@IZO:@kovit:@IZO:Imaš Wilierja?
jes jes vem na kaj namigujete...
Ja lej...mi ni treba verjet, ampak dokler sem vozil ta jajca (štirje počeni okvirji: 3x stoenka in 1x SL), se nisem nikoli upal na spustu piti ali seči v zadnji žep. Me je zmetalo, kot tebe. V šprintu mi je zavijalo zadnje kolo.
Ko sem zamenjal znamko, nisem imel nikoli več težav s tem. In sedaj tudi z brez bojazni operem kolo, brez da bi našel vsakič nove razpoke...
nič ne rečem...najraje da res ni neka roba
A se to pojavlja tudi na jeklenih okvirjih? Sem že večkrat šel ornk preko 70 pa k sreči nič. Če bi se mi tole zgodilo, bi se res posral...
Prelahki ste, zato imate takšne povprečne hitrosti, pa vsak veter ima vpliv.
zanic okvirji
@felx:A se to pojavlja tudi na jeklenih okvirjih? Sem že večkrat šel ornk preko 70 pa k sreči nič. Če bi se mi tole zgodilo, bi se res posral...
Navzdol ni problem, pojavlja pa se med šprinti. Včeraj in danes sem se vozil z jeklenko, na kateri sem imel Topeak prtljažnik in 8l torbo. Polno. Navzdol BP, če sem začel stoje goniti, pa je začela opletati. Z jeklenko sem vozil že večkrat malo čez 100 km/h, pa ni bilo težav.
Eno vprašanje ... se je mogoče kateremu že zgodila sledeča situacija; na spustu, hitrost cca 60, balanco držim kot vola, zgodi se tisto kar sem pričakoval...močan sunek vetra z boka me fino prestavi po cesti, vse ok če bi se tukaj končalo pa se je šele začelo, balanca začne opletat, preklinjam šravfanje fajfe prejšni večer, očitno sem bil prenežen na inbusu in se je losalo, gledam kam naj se vržem v travnik, vseeno še bremzam z občutkom klanc se zravna hitrost 20 km pa še zmeraj se vse na biciklu tresu kot da jaham bika. Ko se ustavim...Fajfa in vse ostalo na kolesu ok. Fak.