Rose 10% preplačaš.... poglej še canyon.
Res pa, da komponente tukaj lahko izbiraš. (čeprav pomoje so že sedaj dobre).
Tole izgleda zelo lepo. Pa je to dober nakup in realna cena?
www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesa/gorska-ko lesa/ghost-asx4900-polnovzmete no-gorsko-kolo-1306356018.html
Če nisi glih bolj majhne postave ti priporočam 29" kolo namesto 27,5". Je bistveno hitrejši za vsakodnevno uporabo. Je pa manj okreten na spustih in ozkih stezicah po gozdu.
Očitno je bil v redu nakup, saj ga ni več.
Kakorkoli. Šlo je za kolo Ghost ASX 4900, mislim da letnik 2014 (zelene barve), 2500 km, Primorska, 750 €.
www.bikeradar.com/gear/catego ry/bikes/mountain-bikes/produc t/review-ghost-bikes-asx-4900- 10-36183/
Najbrž dober nakup?
Ne spoznam se na 29'' in 27,5''. Sem pa velik 177 cm.
29", 27,5", ali 26" so velikosti plaščev, ta GHOST, ki ga gledaš je še 26", kar pa ni nič narobe. Pač je trend sedaj bolj na strani 29" in 27,5" koles.
Zdravo, prosim za malo pomoči.
Kakšne imate iskušnje z kolesi firme Ghost?
In katero kolo bi mi priporočali:
Ghost: www.ghost.si/index.php/ghost- 2017.html?page=shop.product_de tails &flypage=flypage.tpl &product_id=893 &category_id=200 ali
Scoot: www.extremevital.com/sl/koles a/gorsko-kolo-scott-scale-960- 2017-p-20258.html
Če imam prav ima Ghoast boljšo opremo?
Najlepša hvala
No kaj bi bolj priporočali?
Hvala
Po opremi, GHOST.
Pri nemcih boš dobil največ... mogoče poglej še Focusa.... zna met že gor thru axle...
Oglej si jih v živo. Ko boš videl Scotta, bo Ghost odpadu ko gumb lp
Areh zakaj tko misliš a zaradi izgleda?Meni se ne gre glih za izgled,bol se mi gre kakšna je oprema
@stefke:Areh zakaj tko misliš a zaradi izgleda?Meni se ne gre glih za izgled,bol se mi gre kakšna je oprema
Če se ti gre za opremo, potem ne rabiš mnenj, ker je očitno kdo ima boljšo, a ne? Nisem pa mislil samo izgleda, ampak tudi občutek ko sedeš na kolo , morda ti bo ena geometrija bolj pasala kot druga. Ni vse v opremi, je veliko v okvirju.
Karkoli boš kupil boš vesel, želim ti varno vožnjo!
lpA
@stefke:Areh zakaj tko misliš a zaradi izgleda?Meni se ne gre glih za izgled,bol se mi gre kakšna je oprema
Navaden rekreativec sploh ne opazi razliko med XT in SLX.... in če nisi ravno profi potem lahko imaš vsaj lepo kolo..:)
Kot ti je že Areh povedal, ni vse v opremi... največ na kolesu pomeni okvir in če imaš kolo pravilno nastavljeno. Nič ti ne pomaga dobra oprema, če se ne boš dobro počutil na kolesu. Prestavljata pa dobro tako XT kot SLX... Tudi jaz bi raje zbral Scott-a, ker mi je všeč zelena barva...
Pa kolo se nikoli ne kupuje preko neta... na netu samo najdeš osnovne informacije potem pa greš kolo probat, da vidiš, če je to to.
Zelo malo je v opremi - na prejšnjem gorcu je bil najslabši del opreme zadnji menjalnik. Zakaj? Zato, ker je vse drugo bolj pomembno! :)
Fantje, na gorcu je okvir v povezavi z amortizerji najbolj pomemben. Potem so tu obročniki in zavore, menjalniki so le dodatek pri celoti. Za mene so še sedež, krmilo in gripi bolj pomembni od menjalnika.
Ok, če imaš gorsko kolo zato, da boš po asfaltu in lepem makedamu podiral rekorde na stravi, potem je to druga pesem. Če imaš pa grosko kolo, ki ti bo služilo kot gorsko kolo, je pa kaj drugega bolj pomembno kot menjalnik.
@bodygeometry:Zelo malo je v opremi - na prejšnjem gorcu je bil najslabši del opreme zadnji menjalnik. Zakaj? Zato, ker je vse drugo bolj pomembno! :)
Fantje, na gorcu je okvir v povezavi z amortizerji najbolj pomemben. Potem so tu obročniki in zavore, menjalniki so le dodatek pri celoti. Za mene so še sedež, krmilo in gripi bolj pomembni od menjalnika.
Ok, če imaš gorsko kolo zato, da boš po asfaltu in lepem makedamu podiral rekorde na stravi, potem je to druga pesem. Če imaš pa grosko kolo, ki ti bo služilo kot gorsko kolo, je pa kaj drugega bolj pomembno kot menjalnik.
to se pa globoko strinjam...okvir....vila...go nilka...bremze....še le po šalthebl...
Jaz pravim ravno kontra, ko gledaš trdaka oz. primerjaš dve opcije, ki ju je dal na razpolago stefke in ko opredelih uporabo, kot jo je on, potem je daleč na prvem mestu oprema in na zadnjem okvir. V tem cenovnem rangu, neke razlike v kvalitete okvirja ne more bit lahko je res osebna preferenca, če gre za detajle pri počutju na kolesu in lahko enemu bolj paše en, drugemu drug, ampak o kvaliteti tukaj debatirat za navedeno uporabo je BZ), obroče imata verjetno oba neke osnovne, prej ima ghost boljše, kot obratno, vila je boljša na Ghostu, celotna oprema, gonilka, zavore in verjetno bo dlje časa vse lepš delalo, verjamem, da je Ghost tudi lažji, kar je tudi fino.
Skratka ne v tem primeru filozofirat o okvirju. Ghost ponuja več, gledano skozi racionalne oči.
Ko pa enkrat gledaš en npr AM, Enduro kolo za 3k € in ga uporabljaš, za kar so ta kolesa namenjena, potem pa je vse popolnoma res, kar je bodyg. napisal zgoraj, ampak to je pa že povsem druga štorija.
obelix, se strinjam!
Dejansko sem pisla bolj na splošno, ker se v povprečju enkrat na mesec debatira enake oz. podobne stvari.
Če gre za vožnjo po cestah in makadamih, občasno po kakšni vlaki, bo počutje glavnega pomena, teža prav tako. In oprema lahko doda kanček volje za uporabo.
Ko gre za zahtevnejšo rabo koles, pa se prioritete spremenijo... več napisano zgoraj.
V bistvu bi bilo bolj primerno ime za tako kolo crosscountry kot pa gorsko... mislim za Ghosta in Scale-a...
@bodygeometry:Če gre za vožnjo po cestah in makadamih, občasno po kakšni vlaki, bo počutje glavnega pomena, teža prav tako. In oprema lahko doda kanček volje za uporabo.
Mislim, da je za take zadeve bolj ciklocros primeren.
Če že gledaš ghosta z xt-jem. potem je Cube LTD (imaš sicer 3 opcije, pro, race, sl)bolsa alternativa.. bols okvir z bolso vilico.. pa še cenej če se ne motim..
drugače pa vsem ki ne veste.. scale je najboljši plezalec med trdaki..
če gledaš kolo za nekaj let.. vzami scale 950 kateri je ALU-SL okvir.. kar je lažji alu okvir iz scottove linije. poleg tega je bila z modeli 2017 celotna scale linija prenovljena in je kljub temu da je ostal enako tog(če ne še bolj) dosti udobnejši.. kar je bistveno pa ima thru axle kar je skoraj nuja pri 29erjih.
če hočeš pa opremo.. pol pa vzami kar hočeš, ampak kljub temu da si kupil XT si kupil jajca.. pol rajš kup treking.
drugače pa pojdi v kakšno trgovino in vprašaj koga ki zna.. ker tukaj je 3/4 takšnih kateri nevedo kaj govorijo..
@bodygeometry:Zelo malo je v opremi - na prejšnjem gorcu je bil najslabši del opreme zadnji menjalnik. Zakaj? Zato, ker je vse drugo bolj pomembno! :)
Fantje, na gorcu je okvir v povezavi z amortizerji najbolj pomemben. Potem so tu obročniki in zavore, menjalniki so le dodatek pri celoti. Za mene so še sedež, krmilo in gripi bolj pomembni od menjalnika.
Ok, če imaš gorsko kolo zato, da boš po asfaltu in lepem makedamu podiral rekorde na stravi, potem je to druga pesem. Če imaš pa grosko kolo, ki ti bo služilo kot gorsko kolo, je pa kaj drugega bolj pomembno kot menjalnik.
TI si pa tako glasen na tem forumu.. čeprav sem enkrat prebral da niti 500km na leto ne delaš. Kvazi fitter, z diplomatskim gobcem..
ste se pa raspisali.Hvala za vsak nasvet
1. Ja se popolnoma strinjam z vami da ni vse v opremi ampak tudi o geometriji kolesa in da je pomemben dober občutek ko sediž na kolo.
2. Vem tudi da bo najbolje da grem v trgovino in kolo preiskusim,ampak me samo zanima malo vaše menje ker nisem neki specialist in me skrbi da me ne bojo prodajalci nategnili ker itak vsak hvali svoje.
3. Uglavnem da še povem zakaj rabim kolo.S kolesom sem bom vozil po gozdnih potem ,spusti po gozdnih in klancih ki niso prav zahtevni,spusti in vožnja po kakšnih neurejenih makedamih in občasne daljše ( 30 km ) ture po asvaltu.
Vem da si bo kdo mislil potem si pa kupi kolo z slabšo opremo saj okvirji so tako isti,ampak kopujem kolo z vsaj 10 let in nočem da se mi kaj pokvari
Sem gledal tega Cuba LTD ampak mi ne sede okvir nisem se nekaj dobro počutil
Lahko mi priporočate tudi kaj drugega za ta denar (max tam do 1200).
Hvaležen bom vsake pomoči in nasveta
če gledaš aluminij, je Kenonondejl sigurno eden glavnih na spisku...
www.funsports.si/bike/kolesa/ gorska/prednje-vzmet-29er/f-si -3-2016.html
je sicer "samo" -20%, ampak glede na to, da gre sezona 2016 h koncu, se bi sigurno dalo zmenit za -25% in te pride točno 1200€. boljša vilica, kenondejlov aluminij, notubes obroči...
ampak verjetno tudi pri Ghostu dobiš še kak dodaten popust, pa še (skoraj) vsa oprema je XT. žal pač slabši amortizer.
Gledam SCOTT spark 940 letnik 2017 in mislim,da je scott naredil končno odlično polnovzmeteno kolo.
Samo cena
Sam glas , ker vidim da bo vsaj za 10 let. Sem na cestaku pa 10 let brez okvar al pa težav ne bo šlo. Mtb pa sploh , neurejene ceste , ziher se ti kaj zgodi , veriga , verižnik , zavore , menjalnik . Že po petih letih povprečne uporabe bo treba kaj menjat , nastavljat , menjat verigo , potem zobnike. Vsako kolo pa naj bo cenejše al pa dražje zahteva permanentno vzdževanje in obnovo obrabljenih komponent.Mogoče iz spodnjega al pa srednjega cenovnega razreda bolj robustna in vzdžljiva , ker ni tak potreba po nizki teži.
gregor12345, drugače se na takšne otroške in pritlehne provokacije ne oglašam, ampak tokrat delam izjemo - "kvazi fiter" bi rad imel malo bolj razjasnjeno? Kaj to predstavlja, kakšen je potem "pravi fiter", itd. In z veseljem pridem k tebi na izobraževanje, če mi lahko kaj znanja ponudiš.
Aja, pa eni se ne skrivamo za avatarjem oz. psevdonimom na forumu, temveč smo ljudje z imenom in priimekom, kar pa zate zaenkrat težko rečem. Lahko pa nam kaj več o sebi poveš, da bomo vedeli, kakšne so tvoje reference.
Drugače pa na 500km naredim cca. 30.000 višincev, če ti to kaj več pove o vsem skupaj oz. če je zate referenca, koliko kilometrov kdo naredi.
@bodygeometry:gregor12345, drugače se na takšne otroške in pritlehne provokacije ne oglašam, ampak tokrat delam izjemo - "kvazi fiter" bi rad imel malo bolj razjasnjeno? Kaj to predstavlja, kakšen je potem "pravi fiter", itd. In z veseljem pridem k tebi na izobraževanje, če mi lahko kaj znanja ponudiš.
Aja, pa eni se ne skrivamo za avatarjem oz. psevdonimom na forumu, temveč smo ljudje z imenom in priimekom, kar pa zate zaenkrat težko rečem. Lahko pa nam kaj več o sebi poveš, da bomo vedeli, kakšne so tvoje reference.Drugače pa na 500km naredim cca. 30.000 višincev, če ti to kaj več pove o vsem skupaj oz. če je zate referenca, koliko kilometrov kdo naredi.
Niko ne sekiraj se... verjetno je eden izmed tistih specialkarjev, ki mislijo, da je vse v nabijanju kilometrov....
Zanimam se za gorsko kolo. Malo za v gozd, malo makadama, občasno do službe, občasno z družino... Do sedaj sem vozil cestno, a bom zaradi pomanjkanja časa začasno presedlal na traktor. Ogledujem si tole kolo:
www.rosebikes.si/bike/rose-co unt-solo-1-275-2016/aid:816082
Kakšne mnenja? Vreden denarja? Že kdo vozi rose?
Hvala