Če želiš sebi in drugim dobro najprej pelji kolo na pregled k serviserju. Ti bo on preveril delovanje zavor in svetoval kako naprej. Zaradi varnosti naredi to čim prej.
Če rabiš strokovno pomoč, pokliči na to številko 031 231 056.
@sebastijan:Če rabiš strokovno pomoč, pokliči na to številko 031 231 056.
Pred začetkom kolesarjenja imel kolo na servisu, pregledano vse, vse namazano, skratka opravljen kompletni servis. Učinkovitost zavor pri večji hitrosti pa ni tako učinkovita s zavorami na gumici kot pa disk zavore, vprašanje je samo o nadgradnji, zamenjavi.
Kako pa smo lahko do zdaj bremzali s klasičnimi zavorami?
Kot prvo navedi katero znamko kolesa oz. katero znamko, model zavor (v-brake, cantilever) imaš in za kaj potrebuješ kolo (samo za do "trgovine"???). Daj vsaj kakšno sliko. Če gre za neko "no name" kolo verjamem, da imaš take probleme...tako kolo ni za resnejšo uporabo...je žal samo za do trgovine.
V kolikor imaš v-brake bi najceneje prišel skozi samo z menjavo zavornih oblog (npr. Swissstop...20 EUR). Če to ne bo pomagalo, bo potrebno zamenjati celoten zavorni sistem (npr. Shimano Deore zavorne ročke, zavorne čeljusti, zajle, bovdne...50 EUR).
Da bi nadgrajeval na disk zavore...potrebuješ pesta, ki omogočajo namestitev diska, na sprednjih in zadnjih vilicah moraš imeti nastavke za namestitev zavornih čeljusti, itd. ...skratka nadgradnja (200 EUR +) se ti ne splača oz. je nemogoča, v kolikor kolo sploh ni primerno za montažo disk zavor. Pa tudi bi za recimo tako ceno dobil najosnovnejše diske, s katerimi praktično ne bi nič pridobil v primerjavi z v-brake zavorami.
Začel sem malo kolesarit, imam manjše gorsko kolo, za katero niti ne vem najbolje kako se imenuje. Nisem pričakoval, da so kolesa tako slabo označena (ni ploščice s serijsko številko,letnico izdelave,itd.). Kolo sem dobil v dar novo, le nekaj let je bilo v počivanju, zdaj pa sem ga začel uporabljati. Prvo, kar sem pri njem opazil so zelo slabe zavore, gre za tiste klasične, čeljusti ki se stisnejo na stranski del obroča, kjer zaviranje opravita dve gumici. Zanima me ali se da dogradit zavore na disk, vsaj sprednjo ? Ali pa je mogoče dobiti enak sistem zavor, da so pa kvalitetnejše od teh klasičnih ? Zdaj sem pri vožnji glede hitrosti zadržan pri hitrosti ne samo vsled manjše kondicije ampak tudi slabih zavor.