Aero obroči-prednosti

Domov > Forum > Aero obroči-prednosti

Aero obroči-prednosti

SORTIRAJ PO:
AIT 19.06.2016 12:20

Pozdravjeni,

razmišljam o nakupu visokoprofilnih obročev. Vem da je bilo na to temo že dosti napisano, a gre za starejše teme, ponavadi brez tehtnih argumentov, zato odpriram novo. 

Trenutno vozim nizke kinčer obroče, ultregra 6800 (WH-6800). Ker se mi zdi da kot rekreativec ne potrebujem dvojnih obročev, zato bi, v kolikor bi se odločil za nakup drugih obročev te prodal.

Nagibam se k visokoprofilnim klinčer obročem, Fulcrum redwind 50, Cosmic sl (rabljeni okoli 600€). Tabularji me zaradi samih stroškov ne zanimajo. Vozim pretežno po ravnini (z krajšimi vzponi), včasih tudi kakšne daljše vzpone, a bolj redko, zato me dodatnih 100g ne bi preveč oviralo. Rad pa bi, da bi z obroči lažje vzdrževal hitrost, torej dosegal višjo povprečno hitrost na zastavljeni trasi. Ne spadam med boljše amaterje, moje povprečne hitrosti se gibajo nekje do 33kmh.

Ker vem, da je med vsemi vami furomaši dosti stručkotov, se obračam na vas, torej zanima me ali se nakup splača, ali lahko boljše lastnosti opravičijo razliko v ceni, koliko bi se vse skupaj poznalo na sami hitrosti (sam vizualni efekt ni preferenca)?

Kot osnovo za debato pa prilagam spodnji video. Vem da so obroči povsem drugačnega cenovnega ranga, z boljšimi tehnologijami, lažaji, a vseeno, mislim da imajo nekaj skupnega tudi z cenovno ugodnejšimi, nižjimi obroči.
www.youtube.com/watch?v=pUdC3 mrHcc8 

Lp


 

-BLAŽ- 19.06.2016 13:14

Zaradi novih obročnikov ne boš NIČ napredoval, tudi kolega ne boš "stresel" če ga nisi do sedaj.... Jih pa seveda kupi, če so ti všeč.....

 

copi 19.06.2016 13:21

Kar na Ultegri obročih ostani, redwind 50 in cosmic sl je ena sama šminka vse aero prednosti, ki jih imajo izgubijo s svojo "svinčeno težo" poleg tega so sigurno Ultegra vzdržljivejši sploh peste.

Anquetil.J 19.06.2016 13:25
Spodobni karbonski tabular obroči so ob 1200€ dalje, klinčer pa od 1600€.
KAVITATOR+ 19.06.2016 13:54

hitreje se pelješ bolj se pozna - in večji je užitek v zvoku

mogoče si prvo kje sposodi kakšen set da vidiš  

SHad 19.06.2016 15:35

Na koncu tega videa ti je povedal bistvo:
Tvoje telo predstavlja največji zračni upor na kolesu.
Se pravi, da bodo visokoprofilni obroči  vedno izboljšali aerodinamiko v manjšem procentu, kot je tudi ta fantič v videu ugotovil.

Anquentil.J ne vem od kod ti te cifre, to je veljalo par let nazaj. Ali si pa vzel cene brez popustov, ki jih vsi dajejo?
 

Jaromir 19.06.2016 18:34

prednost visokoprofilnih koles niti ni toliko v izboljšanju aerodinamike kot v vleku zaradi Bernoullijeva principa.  Sicer se ti to pozna samo nad določeno hitrostjo, in pri vetru ki piha do nekje 30 stopinj lev ali desno od vzdolžne osi kolesa je pa ta efekt bolj opazna prednost kot sama aerodinamika. 

dado75 19.06.2016 18:45

Da izkoristim temo...kaj pa kontra. A je možno, da aero obroči poslabšajo vožnjo oz. da si zaradi njih počasnejši v klance? Zakaj sprašujem...do pred lani sem vozil Fulcrum ZERO. Sedaj ko sem na FFWD 6r so se mi časi v klance občutno poslabšali...tut do 1 minute in pol na istih klancih. A je to možno?

Tecumseh 19.06.2016 18:48
@dado75:

Da izkoristim temo...kaj pa kontra. A je možno, da aero obroči poslabšajo vožnjo oz. da si zaradi njih počasnejši v klance? Zakaj sprašujem...do pred lani sem vozil Fulcrum ZERO. Sedaj ko sem na FFWD 6r so se mi časi v klance občutno poslabšali...tut do 1 minute in pol na istih klancih. A je to možno?

ahmm.. zaradi feltn... NE.

copi 19.06.2016 18:50
@dado75:

Da izkoristim temo...kaj pa kontra. A je možno, da aero obroči poslabšajo vožnjo oz. da si zaradi njih počasnejši v klance? Zakaj sprašujem...do pred lani sem vozil Fulcrum ZERO. Sedaj ko sem na FFWD 6r so se mi časi v klance občutno poslabšali...tut do 1 minute in pol na istih klancih. A je to možno?

Težji kot je obroč slabši je za v klanec so pa fulcrum zero top klinčer obroči.

dado75 19.06.2016 18:55
@Tecumseh:
@dado75:

Da izkoristim temo...kaj pa kontra. A je možno, da aero obroči poslabšajo vožnjo oz. da si zaradi njih počasnejši v klance? Zakaj sprašujem...do pred lani sem vozil Fulcrum ZERO. Sedaj ko sem na FFWD 6r so se mi časi v klance občutno poslabšali...tut do 1 minute in pol na istih klancih. A je to možno?

ahmm.. zaradi feltn... NE.

Hmmm...s si ziher? Do presedlanja na aero obroče sem v klance konstantno napredoval, sedaj pa močno padu. Mogoče pa je kriv način treniranja...ker ravnino sem občutno izboljšal...zna bit da sem potem nevede spremenil način svoje vožnje.

Roko460 19.06.2016 18:56

Bom jaz kot rekreativec povedal svoje mnenje. Na leto naredim  približno 3k kilometrov in vozimo se najdaljše voćnje do 100k. Ko se zamenjal nizkoprofilne obroče z visokoprofilnimi, je bil prvi občutek zelo dober. Najprej sem opazil zvok obročev je fenomenalen! Ko dosežeš brzino nad 30km/h se že pozna razlika, ko se lepo začnejo vrteti. Da raje ne omenjam, ko se spustiš po hribu :). Če bi imel dovolja denarja, bi si kupil od Kaviteca obroče. Sedaj sem si kupil Mavic Pro obroče (prejšnji Mavic SL). To je clinčer obroč z alumunijasto zavorno poršino in karbonskim obročem. :)

sikoj 19.06.2016 23:52
Še mojih pet centov, glede na to da sem pred resnim začetkom letošnje sezone iz top alu clincherja campa shamalk presedlal na karbon tubular campa bora one 50 in da sem še pred shamalkami vozil obroce nizjega razreda v rangu fulcrum r7 recimo...

Sem rekreativec, na leto naredim cca 7-10k km, brez tekmovalnih ambicij, čeprav kolikor sem gledal rezultate, bi bil na crnivec in v bistrico nekje v sredini in bi zadaj pustil polovico tistih z vsem moznim nafilanih wannabe profijev, grem pa na franjo in alpe...toliko.


Na kratko ali nekdo v mojem rangu cuti obcutno razliko v performance-u med top alu clincherjem in tubular bora one 50mm obroci? Edina malenkostna razlika je pri pospesevanju v klanec, 200g manj na vsakem obrocu se le pozna, pa bolj togi so, ampak rekreativci itak ne skacemo kot Contador, ampak gre bolj na tempo in ta razlika izpuhti.

Razlike oz. prednost 50mm obroca pri visjih hitrostih pa vsaj jaz nisem opazil da bi rekel waw kaka razlika...

Kar se tiče performance-a, razlike takorekoč ni.

Ali mi je bilo vredno dati nekaj sto eurov več za zamenjavo? Absolutno! Priznam, zgledajo super, ze zaradi tega se z vecjim uzitkom vozim kolo, zvok je nor, tubular se vozi bolje, pa ne vozim vec zracnice in vsega orodja s sabo ampak le malo flasko zadaj pod zicom...

Je pa precej vecja razlika napram obrocem kot sem imel prej v rangu fc r7, tam pa je razlika v performansu...

V glavnem, z kakim top alu clincherjem v nobenem pogledu ne zgresis, pa se bulletproof so, če pa si malo šminka kot smo vsi kolesarji eni več drugi manj, pa uživaš v visokoprofilnih, ampak gonit jih moraš kot vse ostale. :)
nejchy 20.06.2016 00:06

Kaj pa, ko tubular poči 50km do doma? :)

 

sikoj 20.06.2016 00:15
Se mi še ni zgodilo, ampak kolikor pravijo kolegi, naj bi tale pena s katero nafilaš, te normalno pripeljala domov, se jim je že zgodilo, sem imel podobna vprašanja in dvome tudi jaz pred nakupom.

Če ti ga pa razreže pa ti ga, tukaj si na istem kot poltubular...
nejchy 20.06.2016 00:37

Ma kdo kakšne izkunje s temi penami? Sam še nisem vozil tubularjev :)

Sem pa enkrt eno peno filal na avtu, naj bi tudi me do doma pripeljala- ampak me ni :)

Quattro 20.06.2016 06:26

Pozdravljeni!

Vozim tubularje že nekaj casa. Pri defektu sem uporabil Vittoria PIT STOP peno oz. mleko. Odlično opravi svoje delo...napolni tubular do 6.5 bara in zakrpa luknjo. Z zakrpanim tubularjem sem naredil še 3000 km. PIT STOP pride v poštev samo za predrtje tubularja z manjšimi tujki (steklo, žebljiček).
Skratka, zadeva je OK in priporočam vsem ki vozijo tubularje.

lp

Marko 

CKR.SI 20.06.2016 07:40
@sikoj: Se mi še ni zgodilo, ampak kolikor pravijo kolegi, naj bi tale pena s katero nafilaš, te normalno pripeljala domov, se jim je že zgodilo, sem imel podobna vprašanja in dvome tudi jaz pred nakupom.

Če ti ga pa razreže pa ti ga, tukaj si na istem kot poltubular...

Jaz vozim pod sedežem pritrjeni dve samolepljivi "fliki" za primer večje smole.zarečeni kruh

JaMa 20.06.2016 10:03
@nejchy:

Kaj pa, ko tubular poči 50km do doma? :)

 

Če nimaš spremljevalnega vozila al pa doma žene ki je 24/7 na stand-byu se lahko vsedeš v kot in si ga potegneš.  pa ne tubular... smeh
Sploh pa ne vem kaj rekreativec ki se vozaka in uživa in včasih malo poskoči rabi tubularje? Jaz sem svoje zadovoljstvo našel v Campa Bora One s 23mm klinčerjem. več ne rabi nihče ki ni vsaj ... ahm.. kako že... amaterski kolesar. 

sikoj 20.06.2016 10:29
@Mosad:
@nejchy:

Kaj pa, ko tubular poči 50km do doma? :)

 

Če nimaš spremljevalnega vozila al pa doma žene ki je 24/7 na stand-byu se lahko vsedeš v kot in si ga potegneš.  pa ne tubular... smeh
Sploh pa ne vem kaj rekreativec ki se vozaka in uživa in včasih malo poskoči rabi tubularje? Jaz sem svoje zadovoljstvo našel v Campa Bora One s 23mm klinčerjem. več ne rabi nihče ki ni vsaj ... ahm.. kako že... amaterski kolesar. 

Če začne človek iz tega stališča gledati kaj rabi in kaj ne rabi, vsak pri sebi hitro ugotovi, da ima kar nekaj balasta in da je dal denar za stvari, ki jih ne rabi.

Kaj pa rekreativec sploh rabi karbonca? elektronsko grupo? Racunalnik za 400+€?Obroce nad 500+€? Avto nad 20k €? Jesti čokolado in ostale pregrehe? Drag hobi?

Jst pravim vsako tele ima svoje veselje in prav je tako, za dušo za užitek, za dobro voljo, tisti ki se temu odrekajo ali si jih zal tudi veliko ne more privosciti, se jim pa pozna...
1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI