Ne bi upal trditi zakaj gre, ampak 9 bar je absolutno preveč, rezen če imaš 90 ali več kg? Podobno kot balon, bolj kot je napumpan, hitreje poči. Letos je bilo ogrmono dežja, kar posledično pomeni več umazanije na cesti in je možnost predrtja večja. Poskusi z tlakom okoli 6 do 7 bar. Sam Veloflex corsa 25 mm klinčerje pri 71-73 kg pumpam na 6,5 bar.
Bolj smola...da gatorskina predreš moraš res imeti "srećo"
A vidiš dobro? Sprašujem zato, ker odkar nosim leče se je število mojih defektov zmanjšalo iz cca 4/leto na 0 (ok povprečje zadnjih 4ih let je 0,5/ leto ) ;)
@fiti:Ne bi upal trditi zakaj gre, ampak 9 bar je absolutno preveč, rezen če imaš 90 ali več kg? Podobno kot balon, bolj kot je napumpan, hitreje poči. Letos je bilo ogrmono dežja, kar posledično pomeni več umazanije na cesti in je možnost predrtja večja. Poskusi z tlakom okoli 6 do 7 bar. Sam Veloflex corsa 25 mm klinčerje pri 71-73 kg pumpam na 6,5 bar.
Prav to sem sumil, zato sem tudi vprašal še na forumu. NEka pametna glava mi je, ko sem kupoval nove feltne, svetovala da naj kupim tabular varijanto, ker se lahko pumpajo na višje bare in posledično zmanjšajo kotalni upor in pa tudi zaradi strukture tabularja, se zmanjša možnost predrtja...in sem upošteval :).
Sam imam 64 kg in verjetno res ne rabim met 9 barov pod ritjo. Bom pumpal manj, da vidim če bo kaj bolje. Hvala za nasvet ;)
Če se ti tolikokrat predre mora biti vzrok kje drugje. Ko se ti predre, odpelji kolo na servis, pa naj ga oni pogledajo.
Meni se je dogajalo zelo podobno. Sem bil pameten, pa sem hotel vse sam poštimat. Ko sem imel enkrat končno zadosti, sem odšel na servis, kjer je ugotovill, da imam previsoko nastavljene zavore. In je prihajalo do prereza gume.
Saj ne rečem, da ne znaš, ampak včasih je bolje stvari prepustiti komu drugemu.
@mattoo:Bolj smola...da gatorskina predreš moraš res imeti "srećo"
A vidiš dobro? Sprašujem zato, ker odkar nosim leče se je število mojih defektov zmanjšalo iz cca 4/leto na 0 (ok povprečje zadnjih 4ih let je 0,5/ leto ) ;)
...statistika je zmeraj dobrodošla.
Ja, ja...vidim dobro in leče ne bodo nič pomagale.
@dado75:Zdravo.
Prosim za pomoč oz. nasvet. Letos imam katastrofalno leto kar zadeva predrtja. Imel sem že 10 defektov, kar pa poleg slabe volje prinaša tudi velik finančni problem. Torej, uničil sem že 2 Veloflex extreme tabularja, enega Conti Gatorskin, 2 VREDESTEIN VOLANTE PRO TRICOMP, Conti Giro in Tufo 333pro. V vseh priemrih mi šel zadnji tabular, razen 1x prvi. Tabularje navadno prerežem, verjetno kemnčki ali kkšna črepinja. Ne vozim po makadamu in se poskušam izogibati kamenčkom in nesnagi na cesti, vendo pa ne gre.
Ali je možno da je razlog za to prenapumpan tabular, večinoma imam 9 barov ali pa gre za neverjetno smolo.
Vsakakršni nasvet doborodošel.
Hvala.
Dado
smola
probaj tubularje namest tabularjev :)
@dado75:Zdravo.
Prosim za pomoč oz. nasvet. Letos imam katastrofalno leto kar zadeva predrtja. Imel sem že 10 defektov, kar pa poleg slabe volje prinaša tudi velik finančni problem. Torej, uničil sem že 2 Veloflex extreme tabularja, enega Conti Gatorskin, 2 VREDESTEIN VOLANTE PRO TRICOMP, Conti Giro in Tufo 333pro. V vseh priemrih mi šel zadnji tabular, razen 1x prvi. Tabularje navadno prerežem, verjetno kemnčki ali kkšna črepinja. Ne vozim po makadamu in se poskušam izogibati kamenčkom in nesnagi na cesti, vendo pa ne gre.
Ali je možno da je razlog za to prenapumpan tabular, večinoma imam 9 barov ali pa gre za neverjetno smolo.
Vsakakršni nasvet doborodošel.
Hvala.
Dado
Kakšna je bila pa ta statistika glede predrtja lani? A imaš iste obročnike kot lani in tudi tubularje? Čisto informativno me zanima. Če bi bil v tvoji koži se bi mi verjetno zmešalo.
Dvomim, da gre za naklučje, če odkriješ napako, ti pa želim ogromno sreče v prihodnje.
@sixsl:@dado75:Zdravo.
Prosim za pomoč oz. nasvet. Letos imam katastrofalno leto kar zadeva predrtja. Imel sem že 10 defektov, kar pa poleg slabe volje prinaša tudi velik finančni problem. Torej, uničil sem že 2 Veloflex extreme tabularja, enega Conti Gatorskin, 2 VREDESTEIN VOLANTE PRO TRICOMP, Conti Giro in Tufo 333pro. V vseh priemrih mi šel zadnji tabular, razen 1x prvi. Tabularje navadno prerežem, verjetno kemnčki ali kkšna črepinja. Ne vozim po makadamu in se poskušam izogibati kamenčkom in nesnagi na cesti, vendo pa ne gre.
Ali je možno da je razlog za to prenapumpan tabular, večinoma imam 9 barov ali pa gre za neverjetno smolo.
Vsakakršni nasvet doborodošel.
Hvala.
DadoKakšna je bila pa ta statistika glede predrtja lani? A imaš iste obročnike kot lani in tudi tubularje? Čisto informativno me zanima. Če bi bil v tvoji koži se bi mi verjetno zmešalo.
Dvomim, da gre za naklučje, če odkriješ napako, ti pa želim ogromno sreče v prihodnje.
Lani sem imel samo en defekt, pa še to po moji neumnosti. Tubularje(hvala Kavitator), pa sem vozil rečmo pol sezone...cca. 7000km, prej sem bil na klinčerjih, Fulcrum Zero.
NEvem, nevem...verjetno pa je le krivo preveč tlaka v tubularju.
@m10: Za 64 kg imaš spredaj dovolj 6,2 zadaj 6,8 bara , le še sirino feltne rabiš vedeti pa bo, ane ;)
Aha...potem občutno preveč pumpam. Zakaj pa je pomembna širina feltne? Vozim FFWD 6r...če sem prav videl, je širina zadnjega kolesa 24H.
Upam, da me prekletstvo spusti in začnem spet uživat, ne pa da skos švicam zarad tega al je guma predrta al ne :)
@dado75:@m10: Za 64 kg imaš spredaj dovolj 6,2 zadaj 6,8 bara , le še sirino feltne rabiš vedeti pa bo, ane ;)Aha...potem občutno preveč pumpam. Zakaj pa je pomembna širina feltne? Vozim FFWD 6r...če sem prav videl, je širina zadnjega kolesa 24H.
Upam, da me prekletstvo spusti in začnem spet uživat, ne pa da skos švicam zarad tega al je guma predrta al ne :)
Nič ne pumpaš preveč. Jaz ga druknem cca 8,5 bar...24-25 mm.
Poizkusi Tufo Hi-composite carbon. Ne bo ti žal. Visoka kilometrina, odporen proti defektom, nizek kotalni upor, ugodna cena , ne pušča....Do sedaj, vsaj zame, tabular za vse podlage.
Lp
Preveč napumpano,sam sem imel isti problem,imaš pa tudi malo"smole"...
@fiti ti je dober napisal primerjavo z balonom,DRŽI..
jaz vozim že 2 leti continental comp attack .. do sedaj nobenega predrtja. pumpam pa od cca 9,5barov. imam pa 63kg...kje točno se pojavljajo ureznine tubularjev ?
Ma kakšen previsok tlak... sam vozim klinčerje in jih stalno pumpam na 8 do 8,5 bar, pa zarad tega še nisem imel defekta. Tubularji se pa itak lahko pumpajo na višji tlak. Smola pač. :-(
Ne vem če je pri tubularjih ista situacija kot pri clincherjih, ki jih vozim jaz. Sam sem imel v eni sezoni 10+ defektov (5 na Franji) ker nisem imel traku pravilno nastavljenega na platiščih. Če je pri tubularjih lahko isti problem močno priporočam čepke za luknje v platiščih.
@mitto11:Večinoma na kotalni površini,se pravi tam k je profil. Samo 1x je šlo za zares globoko in večjo ureznino(pazi paradoks,ravno pri Gatorskinu), ostalo pa so večinoma površinske ureznine,ravno toliko da se predre plašč...očitno smola pač. Dans sem prvič odpelu na 7.5 bara...na srečo brez defekta :)jaz vozim že 2 leti continental comp attack .. do sedaj nobenega predrtja. pumpam pa od cca 9,5barov. imam pa 63kg...kje točno se pojavljajo ureznine tubularjev ?
Zavedati se je treba, da naše ceste niso "nemški Autobahni" temveč bolj trase "Paris-Roubaix". Če imajo profiji zato tam le 6-7 bar, ne vidim razloga, zakaj bi morali imeti mi rekreativci 9 bar +...
Znižaj tlak, tako kot ti je napisal m10, pa boš videl kako bo tudi vožnja popolnoma drugačna, udobna in tudi občutek in oprijem v ovinkih bo neprimerno boljši.
Vozim conti GP 4000 S in pumpam vedno na 8,5 barov. Defekta nisem imel že vsaj 5 kkm.
Verjetno je tudi pomembno s čim pumpaš. Nizkocenovne pumpe ti kaj hitro pokažejo narobe in posledično imaš lahko še več kot 9 barov pritiska ne da bi se sploh zavedal. Preveri s kakšno zanesljivo pumpo. Pa srečno.
@Ban:Vozim conti GP 4000 S in pumpam vedno na 8,5 barov. Defekta nisem imel že vsaj 5 kkm.
+1 (8,5 Conti in 9 Vittoria) in brez defekta od leta 2009! Udobje res malo trpi, vendar, če je guma "trda", glažune kar letijo stran od gume
Vsako leto menjam zračnice, da izločim faktor okvare pri ventilčku, gume pa zamenjam takoj, ko opazim prve znake obrabe ali ob vidnih poškodbah.
Da ne bi res kdo začel tubularje vozit z 6 barov in take neumnosti..
www.bikequarterly.com/images/ TireDrop.pdf
@m10: Marq! @
In take neumnosti....., članek ne govori o klinčer ali tubular pnevmatikah, .... , pred 10. Leti objavljen nestrokovni del besedila, .... , bodimo natančni pri pomoči kolegom kolesarjem, ...., konec , lp
Se opravičujem,sem mislil da se pogovarjamo o tem, kdaj je večja možnost da dobi defekt ali pri 6,7,8 ali 9 barih. Če pa si želi udobne vožnje pa naj pumpa na 6,to pa res ni neka znanost, še bolje, gorc in na 3,5....;)
Če lažje dobiš defekt pri 8 kot pri 6 bar, sem pa živel v zmoti :)
In še, o čem pa govori članek?
Zdravo.
Prosim za pomoč oz. nasvet. Letos imam katastrofalno leto kar zadeva predrtja. Imel sem že 10 defektov, kar pa poleg slabe volje prinaša tudi velik finančni problem. Torej, uničil sem že 2 Veloflex extreme tabularja, enega Conti Gatorskin, 2 VREDESTEIN VOLANTE PRO TRICOMP, Conti Giro in Tufo 333pro. V vseh priemrih mi šel zadnji tabular, razen 1x prvi. Tabularje navadno prerežem, verjetno kemnčki ali kkšna črepinja. Ne vozim po makadamu in se poskušam izogibati kamenčkom in nesnagi na cesti, vendo pa ne gre.
Ali je možno da je razlog za to prenapumpan tabular, večinoma imam 9 barov ali pa gre za neverjetno smolo.
Vsakakršni nasvet doborodošel.
Hvala.
Dado