Keramični ležaji na koleščkih menjalnika

Domov > Forum > Keramični ležaji na koleščkih menjalnika

Keramični ležaji na koleščkih menjalnika

SORTIRAJ PO:
Agent041 30.06.2016 09:00

Veliko je napisanega o keramičnih ležajih za obroče, za koleščke na zadnjem menjalniku (jockey wheelse) pa ne ravno veliko.

Kaj mislite, se z menjavo (pridejo dobrih 30 EUR) da kaj "pridobiti"?

www.youtube.com/watch?v=s2bAz S4eayY
www.youtube.com/watch?v=IpLbL JheHXM
www.youtube.com/watch?v=5CGwc bEIaBM
www.youtube.com/watch?v=ccjsR CMMnn4
www.youtube.com/watch?v=3Iw0S nGs4Dc

Po videih sodeč je razlika ogromno.

Spodnji članek pa recimo govori o razliki med novimi keramičnimi ležaji in rabljenemi v blatnem in mokrem okolju za eno sezono, brez čiščenja in podmazovanja ležajev. Razlika med njimi je zanemarljiva.
velonews.competitor.com/2013/ 05/bikes-and-tech/testing-fric tion-change-in-full-ceramic-be aring-jockey-pulleys_284386
 
Kakšna pa bi bila razlika v Wattih med navadnimi jockey wheelsi in keramičnimi v wattih?

Mogoče se ne splača zamenjavo narediti, ki so aktualni v redu, ampak ko pa je potrebna menjava, pa se mogoče splača, ali?

Predpostavljam tudi, da bi cel verižni sistem tudi deloval tišje z keramičnimi jockey wheelsi, ali? Trenutno me na 11-redni Shimano namreč moti glasnost delovanja napram 10-redni grupi, ki jo imam na zimskem kolesu. Pa imam na zimskem slabšo grupo.

max164 30.06.2016 09:54
@Agent041:

Predpostavljam tudi, da bi cel verižni sistem tudi deloval tišje z keramičnimi jockey wheelsi, ali? Trenutno me na 11-redni Shimano namreč moti glasnost delovanja napram 10-redni grupi, ki jo imam na zimskem kolesu. Pa imam na zimskem slabšo grupo.


Ti slišiš glasnost ketne na verižniku, ne pa ležajev........

Agent041 30.06.2016 09:58
@max164:
@Agent041:

Predpostavljam tudi, da bi cel verižni sistem tudi deloval tišje z keramičnimi jockey wheelsi, ali? Trenutno me na 11-redni Shimano namreč moti glasnost delovanja napram 10-redni grupi, ki jo imam na zimskem kolesu. Pa imam na zimskem slabšo grupo.


Ti slišiš rožlanje ketne, ne pa ležajev........

Ampak zanimivo da sem na 11-redni šel iz Ultegre na na Dura-Ace verigo, na 10-redni pa imam 105 pa je še vedno tišja. Čeprav se razlika med Ultegra in Dura-Ace fajn pozna.

Drugače pa vem, da je veriga tista, ki se sliši, ampak nekaj malenkost zvoka pa jockey wheelsi verjetno tudi dodajo. 

max164 30.06.2016 12:52
11r ketna je tudi nekoliko ožja, tudi kasete, posledično mora nastavitev biti zelo točna. Če tega ni, se ti ketna takoj lahko minimalno kje dotika sosednjega zobnika, tako na uč, se praktično ne vidi. Lahko pa je kriva tudi pozicija zadnjega menjalnika - gor/dol(preblizu/predaleč) od zobnikov....
Agent041 30.06.2016 13:32

vse je naštimano v nulo. pri vseh brzinah. Ampak je glasnost še dosti večja. Verjetno res zaradi bolj tesnega razmerja.

Kaj pravite glede keramičnih jockey wheelsov? 

tomyboy2 30.06.2016 14:25

Za prave Wate boš moral tole nabavit.

www.bike24.com/p2136149.html

 

11 redni Shimano sistemi delajo tiho kot puter, če k stvari stopi pravi človek, tako da....mežik

tomyboy2 30.06.2016 15:42
@Agent041:

Uf, jaz sem te mislil
www.bike-discount.de/de/kaufe n/tacx-t4035-schaltungsraedch e n-11-zaehne-keramik-teflon-53 0 147
 

To je....

uploaded




Agent041 30.06.2016 16:21

Ba boljši sigurno so kot pa navadni jockey wheelsi. Da bi pa dajal 300-400 EUR za to pa je res noro nasmeh

SHad 30.06.2016 20:28
S temi cenami so res znoreli.
Original Dt Swiss keramika za menjavo v pestih je tudi cena 800€.
Sicer pa, če so kupci je cena v redu.
necnec 01.07.2016 13:13

Tudi jaz sem razočaran nad glasnostjo shimano ultegre 6870 DI2,10 let stara ultegra na starem kolesu pa deluje neslišno. Kolo je bilo pri treh mehanikih in vsi trdijo,da je vse normalno,če se kdo res spozna na elektroniko se priporočam.

tomyboy2 01.07.2016 13:57
@necnec:

Tudi jaz sem razočaran nad glasnostjo shimano ultegre 6870 DI2,10 let stara ultegra na starem kolesu pa deluje neslišno. Kolo je bilo pri treh mehanikih in vsi trdijo,da je vse normalno,če se kdo res spozna na elektroniko se priporočam.

Ne vem sicer kakšni so tvoji standardi glede neslišnosti, ampak 99% vse sistemov, kar sem jih dal skozi, dela v nulo.

Že daljnega leta 2009 "zmontiral" tole raketo Di2, sigurno en prvih v SLO in evropi takrat (proTour izuzet), tako da je elektronska "ribičija" v malem prstu.

shrani.si/f/2G/lY/1vI3KamN/im g2020.jpg

Boš moral pa še do četrtega prit.... mežik

Anquetil.J 03.07.2016 13:23
Pravo mazilo za verigo dela čudeže.
Namig 1.
Tecumseh 04.07.2016 11:16

ko smo že pri tem ... kaj uporabljate za mazanje verige, oziroma ali kdo ve s čim je namazana nova veriga. nekaj časa sem preiskušal "svega i svašta" pa tako lepo kot na originalni masti ne teče na nobeni drugi zadevi.

Agent041 04.07.2016 11:47
@Tecumseh:

ko smo že pri tem ... kaj uporabljate za mazanje verige, oziroma ali kdo ve s čim je namazana nova veriga. nekaj časa sem preiskušal "svega i svašta" pa tako lepo kot na originalni masti ne teče na nobeni drugi zadevi.

Jaz sem za suho do sedaj uporabljal tale Muc-Off Dry Lube
www.bike-discount.de/de/kaufe n/muc-off-dry-lube-ketten-schm iermittel-50ml-263064
Sicer je v redu takoj po čiščenju in nanosu, vendar čista katastrofa po kakih ca. 50-100km Načeloma bi moral nanašati po vsaki vožnji. Pri dolgih še celo vmes. Ne vem zakaj je tako hvaljeno mazilo. Slišal sem pa, da naj bi ono dražje (Keramic-Teflon Lube) bilo malenkost dolgoročnejše.
Enak Muc-Off Wet za mokre pogoje mi je recimo v redu, ampak se seveda tako hitro ne posuši. Kot pri vseh pri mokrih, pa je veriga kmalu črna, vendar samo malo s papirno brisačo zbrišem in nanesem novo plast ter je v redu. 

Za po suhem sem sedaj nabavil sledeči dve, vendar še nisem sprobal. Eno od WD-40 in Finish Line
www.bike-discount.de/de/kaufe n/wd-40-kettenoel-dry-100ml-41 0941
www.bike-discount.de/de/kaufe n/finish-line-teflon-plus-dry- lube-schmiermittel-60ml-25495
 

SHad 04.07.2016 13:35
Uporabljam WD-40 , ta novo serijo-Specialist.
Vse od degreaserja do namenskega za verigo, ki ga omenja Agent041.
Samo jaz uporabljam za wet pogoje, je malo bolj viskozno, ni pa velike razlike med dry.
Cena je malo višja , samo se splača.
Agent041 04.07.2016 14:18
@SHad: Uporabljam WD-40 , ta novo serijo-Specialist.
Vse od degreaserja do namenskega za verigo, ki ga omenja Agent041.
Samo jaz uporabljam za wet pogoje, je malo bolj viskozno, ni pa velike razlike med dry.
Cena je malo višja , samo se splača.

Praviš, da je ta WD-40 Lube v redu? Si poskusil tudi tega za dry? Koliko časa te je eno mazanje "držalo"?
A Wet Lube fejst privlači umazanijo. Oziroma je veriga po vsaki turi črna? Pri Muc-Off Wet mi je bila po vsaki zimski turi (čeprav po suhem). Mogoče bi za Wet potem tudi prešaltal, če mi bo Dry ustrezala. 

SHad 04.07.2016 14:51
Tudi tega za dry sem probal.
Ta za wet je gostejši oz. ima večjo viskoznost. Ta se segreje ob večji temp. mazanje je tako dobro, dry isto, samo je tekoč in ga meče vsepovsod.

Veriga je črna, samo to ni od umazanije.
To je od obrabe členkov verige.
Jaz mažem cca, na 3 vožnje po 100km.
Brez problemov z verigo, seveda jo je treba čistit z degreaserjem WD40.
SHad 04.07.2016 14:56
V glavnem uporabi wet lube za vse namesto dry, govorim za WD40 produkt.
Agent041 04.07.2016 15:03

Predpostavljam da na 3x100 oz. 300km mažeš z Wet lubom, glede na to, da ga sedaj uporabljaš. Na koliko časa pa si mazal z Dry Lube? 

ken 04.07.2016 15:44
@Anquetil.J: Pravo mazilo za verigo dela čudeže.
Namig 1.
Ketnca je ogledalo kolesarja... :)
Anquetil.J 04.07.2016 16:55
Najbolj pomaga mazanje "glavnih" koleščkov.
Namig 2.
ken 04.07.2016 20:18
@Agent041:
@SHad: Uporabljam WD-40 , ta novo serijo-Specialist.
Vse od degreaserja do namenskega za verigo, ki ga omenja Agent041.
Samo jaz uporabljam za wet pogoje, je malo bolj viskozno, ni pa velike razlike med dry.
Cena je malo višja , samo se splača.

Praviš, da je ta WD-40 Lube v redu? Si poskusil tudi tega za dry? Koliko časa te je eno mazanje "držalo"?
A Wet Lube fejst privlači umazanijo. Oziroma je veriga po vsaki turi črna? Pri Muc-Off Wet mi je bila po vsaki zimski turi (čeprav po suhem). Mogoče bi za Wet potem tudi prešaltal, če mi bo Dry ustrezala. 

Wet mas za gor..
Dry mas za dol...
Evo,kupi WD in bos zmagal. :)
Svasta...
Tecumseh 05.07.2016 10:07
@Agent041:
@Tecumseh:

ko smo že pri tem ... kaj uporabljate za mazanje verige, oziroma ali kdo ve s čim je namazana nova veriga. nekaj časa sem preiskušal "svega i svašta" pa tako lepo kot na originalni masti ne teče na nobeni drugi zadevi.

Jaz sem za suho do sedaj uporabljal tale Muc-Off Dry Lube
www.bike-discount.de/de/kaufe n/muc-off-dry-lube-ketten-sch m iermittel-50ml-263064
Sicer je v redu takoj po čiščenju in nanosu, vendar čista katastrofa po kakih ca. 50-100km Načeloma bi moral nanašati po vsaki vožnji. Pri dolgih še celo vmes. Ne vem zakaj je tako hvaljeno mazilo. Slišal sem pa, da naj bi ono dražje (Keramic-Teflon Lube) bilo malenkost dolgoročnejše.
Enak Muc-Off Wet za mokre pogoje mi je recimo v redu, ampak se seveda tako hitro ne posuši. Kot pri vseh pri mokrih, pa je veriga kmalu črna, vendar samo malo s papirno brisačo zbrišem in nanesem novo plast ter je v redu. 

Za po suhem sem sedaj nabavil sledeči dve, vendar še nisem sprobal. Eno od WD-40 in Finish Line
www.bike-discount.de/de/kaufe n/wd-40-kettenoel-dry-100ml-4 1 0941
www.bike-discount.de/de/kaufe n/finish-line-teflon-plus-dry - lube-schmiermittel-60ml-25495
 

nazadnje sem uporabljal prav to mucoff C3 carbon dry in je živa katastrofa. To je zgleda res narejeno za ekipe, kjer to mažejo vsak dan. Meni ga je pobralo dol skoraj takoj ko sem ga nanesel. Max 100km zdrži potem pa že slišiš verigo.  
Domnevam da tudi najnovejši C4 hydrodinamic ni nič boljši.
Bom poskusil še WD40 izdelke pa da vidimo... 

Agent041 05.07.2016 10:43

Če praviš da je C3 carbon dry katastrofa, poteem si lahko predstavljaš, kakšna katastrofa pa je eno stopnjo nižji Muc-Off Dry Lube (s PTFE). Verigo slišim tako ali tako že pred 50km. Živci pa mi nekako še zdržijo do 100km. nasmeh
Bom od danes poskusil najprej WD-40 dry lube, če pa se ne izide tudi s tem pa še FinishLine dry lube. Potem pa bo pomalem že konec s kvalitetno izbiro ter je verjetno potem boljše iti na Wet Lube. neodločen

Tecumseh 05.07.2016 11:07
@Agent041:

Če praviš da je C3 carbon dry katastrofa, poteem si lahko predstavljaš, kakšna katastrofa pa je eno stopnjo nižji Muc-Off Dry Lube (s PTFE). Verigo slišim tako ali tako že pred 50km. Živci pa mi nekako še zdržijo do 100km. nasmeh
Bom od danes poskusil najprej WD-40 dry lube, če pa se ne izide tudi s tem pa še FinishLine dry lube. Potem pa bo pomalem že konec s kvalitetno izbiro ter je verjetno potem boljše iti na Wet Lube. neodločen

glede tega da mi nekaj "reglja"  sem tudi jaz kratkih živcev. Včasih srečam kakšnega modela z ultra high end cestakom in potem mu ketna škriplje tako da bi se kar tam zjokal. 
Moram na kakšen servis vprašat kaj je na novih verigah. zagotovo nekakšna fina mast in ne ena od teh modernih nizko viskoznih mambo-đambotov za 100km. to je narejeno tako  kot gume za MotoGP. Zdržijo komaj do konca dirke potem pa so za v kanto. 

Tecumseh 05.07.2016 11:19
@Tecumseh:
@Agent041:

Če praviš da je C3 carbon dry katastrofa, poteem si lahko predstavljaš, kakšna katastrofa pa je eno stopnjo nižji Muc-Off Dry Lube (s PTFE). Verigo slišim tako ali tako že pred 50km. Živci pa mi nekako še zdržijo do 100km. nasmeh
Bom od danes poskusil najprej WD-40 dry lube, če pa se ne izide tudi s tem pa še FinishLine dry lube. Potem pa bo pomalem že konec s kvalitetno izbiro ter je verjetno potem boljše iti na Wet Lube. neodločen

glede tega da mi nekaj "reglja"  sem tudi jaz kratkih živcev. Včasih srečam kakšnega modela z ultra high end cestakom in potem mu ketna škriplje tako da bi se kar tam zjokal. 
Moram na kakšen servis vprašat kaj je na novih verigah. zagotovo nekakšna fina mast in ne ena od teh modernih nizko viskoznih mambo-đambotov za 100km. to je narejeno tako  kot gume za MotoGP. Zdržijo komaj do konca dirke potem pa so za v kanto. 

zgleda bomo kar pri tekočih zadevah ostali ...

BikeRumor: What is Shimano’s official stance on the chain lube that comes stock on a shimano chain? Is it actually a lube, or a grease? And is it best to leave it on until the chain gets noisy and relube, or strip it right away and relube before riding?

Nick: ... ...The grease that comes on a Shimano chain is applied at the factory to the individual pieces before the chain is assembled. The grease does a better job of reducing friction than aftermarket chain lubes and it lasts longer. The main reason we use liquid chain lube, whether it is one that stays liquid or a dry lube that has a solid lubricant in a liquid carrier (like a PTFE lube) is because we need to get the lube on a part that is not accessible without disassembling the chain. So the best thing to do when installing a new chain is to leave the factory grease on, not apply any other lube, ride until it wears out and then start applying liquid chain lube. In dusty conditions you can wipe off the outside of the new chain with a rag that is wet with a gentle degreaser to keep dirt from sticking to the grease. The factory grease also keeps the chain nice and quiet. After soaking a chain in degreaser and then lubing the chain with liquid lubricant the chain gets noticeably louder.

Shimano does not have an official recommended chain lube. They all seem to work pretty good. Different people have different preferences and different conditions require different lubes.


So there you have it. You absolutely should leave the original chain grease in place for best performance 

SHad 05.07.2016 12:20
@Agent041:

Predpostavljam da na 3x100 oz. 300km mažeš z Wet lubom, glede na to, da ga sedaj uporabljaš. Na koliko časa pa si mazal z Dry Lube? 

Dry lube od WDja sem uporabil samo na par vožnjah. Je preveč tekoč.
Najverjetneje bi bilo potrebno z dry mazat skoraj po vsaki vožnji.
Specialized123 05.07.2016 13:12

Jaz uporabljam Krown T32 ( www.tri-krone.si/slo/olje-kro wn/predstavitev-olja-krown/ ) tako na gorcu kot specialki in se dobro obnese. Je pa res da na gorcu po vsaki vožnji mažem verigo, na specialki pa zdrži precej dlje (je pa veriga črna, ampak to me ne moti).

 

misko.pisko 06.07.2016 21:01

Lp,

jest po vsakem pranju kolesa, ko se posuši seveda, verigo namažem z "navadnim" motornin oljem (full synth), brez reklame proizvajalca :P .  S kapalko po eno kapljico na vsak členek, mal traja, ampak je vsaj ziher. Potem vrtim verigo v prazno, da se olje lahko zavleče v notranjost členkov. In na koncu verigo še obrišem , da odstranim višek.

Veriga dela neslišno.

Cheers. 

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI