Specialized Roubaix

Domov > Forum > Specialized Roubaix

Specialized Roubaix

SORTIRAJ PO:
Bembara71 18.07.2016 08:20

Ker se zanimam za omenjeno kolo, sem si na netu že ogledal nekaj opisov. Na tem forumu pa razen pet let starih oglasov ni ničesar. Kaj me konkretno zanima. Kolo me zanima zaradi svoje edinstvene karakteristike v smislu polimernih vsadkov Zertz v vilicah in zadnjem trikotniku. Poleg tega pa še na sedežni opori. Jasen mi je njihov namen na slabše vzdrževanem asfaltu, ki je v Sloveniji kar v večini. Pred vsem me pa zanima, kako se vsadki obnesejo, še bolj pa kako se občutijo ob vožnji stoje, na pedalih v klanec. Vem, da je najbolje, da sam preiskusim, a ker trgovina ni za vogalom, bi želel najprej splišati še kakšno menje uporabnikov. Lp

ktm1001 18.07.2016 08:50

Zertz - bolj kot ne marketing

Tule jih malo bolj "znansteveno" primerjajo. (synapse, roubaix, defy, domane).  
www.youtube.com/watch?v=qI9vP O_iIKo

Aja Giant je pa konfekcija :D 

eustahija 18.07.2016 11:44

Težko bi presodil kako se  Zertz obnese v primerjavi z drugimi. Moja enoletna iskušnja je, da se s tem kolesom lepo pelje.

steveO 18.07.2016 13:44

Moja izkušnja je bila, da sem na Roubaixu občutil "mehkejši" zadnji trikotnik , manj togosti in manj nabijanja na kolesarja na neravnem cestišču.

Vseeno prenos moči na zadnje kolo je dobro, BB je okrepljen , tog in nimaš občutka da bi bil zato okvir "čigumjast". Roubaix je dober kolo endurance kolo za nekoga ki ni čisti "dirkalec" in bolj stremi k lagodnejši, manj utrujajoči vožnji.

Vsekakor se pred nakupom vsedi nanj in ga sprobaj.

bodygeometry 19.07.2016 10:01
@ktm1001:

Zertz - bolj kot ne marketing

Tule jih malo bolj "znansteveno" primerjajo. (synapse, roubaix, defy, domane).  
www.youtube.com/watch?v=qI9vP O_iIKo

Aja Giant je pa konfekcija :D 

:D
Si ga testiral, primerjal, primerjal svoje rezultate z enim in drugim?! Si naredil kakšne neodvisne teste, da praviš, da je Zertz samo marketing?
Defy je vrhunski, sem ga predlagal že parim kolegom, ampak si se že kdaj vprašal, zakaj so vsi Giant-ovi testi drugačni od neodvisnih? Zakaj je pri njihovih testih njihovo kolo vedno najboljše po podatkih? No, lahko se vprašaš...

Vseeno, Defy je trenutno po mojem best-buy.

 

In vsa ta kolesa niso za rekreativce, "ateke", dedke in babice, ampak so dirkalna kolesa. Pojdite s svojimi race specialkami enkrat "tekmovat" po trasi, ki je speljana po precej slabih cestah, makdamih, itd., z enkom, ki je na vaši ravni pripravljenosti, vozi pa enega od teh koles "za rekreativce".

 

Endurance kolesa, karbonska in višjega ranga, so čisto tekmovalna kolesa, le namenjena svojemu namenu.

lestana 19.07.2016 10:40

No, še moje osebno nič marketinško ali kako drugače podprto mnenje kot uporabnika Roubaix-ja.

Bil sem lastnik Treka Madone 4.7 pa Scoota in Cannondala Synapsa in sedaj Roubaixa , po mojih osebnih izkušnjah so vsa našteta kolesa vrhunska za nas rekreativce ampak Roubaixe pa izstopa.Sem že v malo bolj zrelih letih na leto naredim od 6-8000 km in mi ta model kolesa odgovarja ,mislim pa,da to ni toliko pomembno važno je kako se počutiš na kolesu med vožnjo, še bolj pa po vožnji.

 

Lp Stane 

fuego 19.07.2016 10:44

Nekaterim je očitno nerodno imet kolo z endurance geometrijo, boknedaj diske na specialki...
Drugače pa precej hvalijo tudi Synapse-a in pa Scott Solace....
So pa to kolesa, ki pokažejo prednost na naših precej slabih cestah in pa ko enkrat prideš na teren, kjer so tudi precej strmi vzponi in je fino met kaseto, da lahko goniš z normalno kadenco... ponavadi gredo gor tudi širše gume ( 28 ali 30) in se da zapeljat tudi po kakih poljskih poteh ali makadamu. Je pa Specialized v pimerjavi s konkurenco precej drag. V rangu 2.000 evrov še vedno ponujajo samo Tiagro... 

FAUSTO 19.07.2016 10:57

Roubaix je pametna izbira!

ktm1001 19.07.2016 11:02
@bodygeometry:
@ktm1001:

Zertz - bolj kot ne marketing

Tule jih malo bolj "znansteveno" primerjajo. (synapse, roubaix, defy, domane).  
www.youtube.com/watch?v=qI9vP O_iIKo

Aja Giant je pa konfekcija :D 

:D
Si ga testiral, primerjal, primerjal svoje rezultate z enim in drugim?! Si naredil kakšne neodvisne teste, da praviš, da je Zertz samo marketing?
Defy je vrhunski, sem ga predlagal že parim kolegom, ampak si se že kdaj vprašal, zakaj so vsi Giant-ovi testi drugačni od neodvisnih? Zakaj je pri njihovih testih njihovo kolo vedno najboljše po podatkih? No, lahko se vprašaš...

Vseeno, Defy je trenutno po mojem best-buy.

 

In vsa ta kolesa niso za rekreativce, "ateke", dedke in babice, ampak so dirkalna kolesa. Pojdite s svojimi race specialkami enkrat "tekmovat" po trasi, ki je speljana po precej slabih cestah, makdamih, itd., z enkom, ki je na vaši ravni pripravljenosti, vozi pa enega od teh koles "za rekreativce".

 

Endurance kolesa, karbonska in višjega ranga, so čisto tekmovalna kolesa, le namenjena svojemu namenu.



Torej lahko nalimaš kakšen neodvisen test.... Verjamem, pa da je pri njihovih testih njihovo kolo najboljše, ker če ne bi bilo, verjetno takih testov ne bi objavlal. 

Verjamem pa skoraj bolj tabelam, kot kakemu na besedo.  Drugače pa nisem tolk siten, da bi si 10 koles sposojal in testiral. Pa tudi dvomim, da imam tolk izkušenj in tolk prefinjen občutek, da bi lahko tistih 20% razlike katero okvir doprinese  razbral ven.  Ostale stvari, kot so opora in obročniki prinesejo več kot 70% občutka vožnje oz. vibracij. 

Verjetno pa ne moreš falit z nobenim od teh testiranih: domane, synapse, defy, roubaix. 

No tale cenejši defy se mi ne dopade, ker ima na zajlo diske. No vsaj imel je lani.  

bodygeometry 19.07.2016 12:44
@ktm1001:

Torej lahko nalimaš kakšen neodvisen test.... Verjamem, pa da je pri njihovih testih njihovo kolo najboljše, ker če ne bi bilo, verjetno takih testov ne bi objavlal.

Sem napisal, če si naredil kakšen neodvisen test, da pišeš, kar pišeš. Nič drugega. ;)
Določene znamke objavljajo teste, pri katerih je njihovo kolo v vsem najboljše... se pa najdejo testi raznih revij, strani, itd., kjer je zgodba malo drugačna.
Vsaka znamka prav tako naredi svoje teste... in te podatke uporablja oz. obdrži zase.

 

Še vedno pa nevem od kod ideja, da je Zertz samo marketing?

 

In ja, kot pravi "fuego" - vse za imiđ, ponos, pumpanje ega... Endurance pač ne bom vozil, si misli večina, potem pa na race specialkah jamrajo, držijo belanco na sredini 50% časa, kadenco v klanec imajo 50, itd.
O diskih raje ne začenjajmo... ;)

fuego 19.07.2016 13:11
@bodygeometry:
@ktm1001:

Torej lahko nalimaš kakšen neodvisen test.... Verjamem, pa da je pri njihovih testih njihovo kolo najboljše, ker če ne bi bilo, verjetno takih testov ne bi objavlal.

Sem napisal, če si naredil kakšen neodvisen test, da pišeš, kar pišeš. Nič drugega. ;)
Določene znamke objavljajo teste, pri katerih je njihovo kolo v vsem najboljše... se pa najdejo testi raznih revij, strani, itd., kjer je zgodba malo drugačna.
Vsaka znamka prav tako naredi svoje teste... in te podatke uporablja oz. obdrži zase.

 

Še vedno pa nevem od kod ideja, da je Zertz samo marketing?

 

In ja, kot pravi "fuego" - vse za imiđ, ponos, pumpanje ega... Endurance pač ne bom vozil, si misli večina, potem pa na race specialkah jamrajo, držijo belanco na sredini 50% časa, kadenco v klanec imajo 50, itd.
O diskih raje ne začenjajmo... ;)

Točno tako... razni zavaljeni tipi si kupujejo Dogme pa Foile pa se še prepognat ne more, da bi spodaj držal za balanco, v klanc ne gre zato, ker majo ali semi kompakt gonilko ali kaseto 12-25... Jaz pa na naših rundah vidim čedalje več kolesarjev, ki vozijo endurance kolesa...
Zakaj bi na kolesu trpel, če lahko uživaš... ko imaš enkrat kolo, ki je bolj udobno in hkrati več zobnikov zadaj postane raziskovanje terena precej bolj zanimivo, saj se ne izogibaš več strmim klancem. Nismo vsi tekmovalno usmerjeni... se pa da s takim kolesom isto hitro peljat kot z raznimi Propeli, Foili... seveda govorim o rekreativcih, ki obračajo tam okol 150w. Itak so pa ta kolesa razvili zaradi dirk po Flandriji, Roubaix-u... Boone je npr. vozil Fenix-a, Cancellara Domane-a....Razvoj pač gre naprej, sicer bi še vedno vozili kolesa s klasično geometrijo in klasično gonilko... če ne bi bilo triple, kompakta... bi malo ljudi prilezlo na Vršič...se pa dogaja kontra pri MTB-jih, kjer so čedalje težja prestavna razmerja....

rs1975 19.07.2016 13:25

Se tudi sam strinjam, kar sta napisala Niko in fuego. Imam pa vseeno pomisleke a je res Roubaix toliko boljši od recimo Synapsa ali Defyja, da upraviči vsaj ene 200 EUR višjo nabavno ceno neodločen

Kakšne so trenutne cene ne vem, vem pa da je bilo tako razmerje 4 leta nazaj, ko sem sam kupoval. Za 1700 EUR si takrat pri Roubaix-ju dobil le Tiagro, drugje pa vsaj 105-tko.

fuego 19.07.2016 13:40
@rs1975:

Se tudi sam strinjam, kar sta napisala Niko in fuego. Imam pa vseeno pomisleke a je res Roubaix toliko boljši od recimo Synapsa ali Defyja, da upraviči vsaj ene 200 EUR višjo nabavno ceno neodločen

Kakšne so trenutne cene ne vem, vem pa da je bilo tako razmerje 4 leta nazaj, ko sem sam kupoval. Za 1700 EUR si takrat pri Roubaix-ju dobil le Tiagro, drugje pa vsaj 105-tko.

Razmerje je še vedno isto... Roubaix z diski ter Ultegro/105 stane okol 2.500€

eustahija 19.07.2016 14:32

težko je dati oceno ali in koliko je boljši od ostlih. Podobno je kot pri avtomobilih.. Primerjam lahko le razliko prej ( aluminij) in sedaj. Občutek in vožnja po naših cestah je sedaj pravi užitek.

 

Sem eden tistih zavaljenih tipov, ki me ni sram imeti udobno kolo in se ne "ubijati" na kakšnem tekmovalnem kolesu. v zadregiTudi kakšen klanec mi ne predstavlja več tako težke ovire. Je res 32 zobnikov pravi balzam.

Agent041 19.07.2016 14:47

Jaz osebno imam manj kot 1 leto starega Synapsa (z Ultegro), pa udobje nebi zamenjal z nobenim drugim. Je pa res, da tudi nisem sprobal kakega Roubaixa, ali Solace, ... 

Synapse je bilo recimo kolo leta 2014 (2015 pa 2. mesto za BMC GF01) po, mislim da, BikeRadar-ju. Totalno pohvaljeno po udobnosti in odzivnosti.

Mi ja pa udobje še dosti boljše odkar sem obroče Aksium zamenjal za Fulcrum Zero, kar je zanimivo, saj sem računal da bo vožnja bolj trda, ker so obroči že boljši in odzivnejši ter togi.  

Sem pa tip kolesarja, ki mu je udobje pred hitrostjo, čeprav me hitrost zelo vleče. Sam menim da okvir sam k hitrosti ne pripomore toliko, da bi se mi to kaj poznalo. Vsaj danes ne več, ko je tehnologija tako daleč. Pa sedaj ne mislim delati primerjavo Synapsa glede na kako Dogmo glede togosti. Bolj na specialko podobnega ranga. Recimo kolikor vem je SuperSix Evo, sedaj delan po enakih principih kot Synapse (seveda z drugačno geometrijo), da je udobje potem boljše. In po novih testih tudi je.

Z udobno geometrijo okvirja in zamenjavo obročev na bolj "race" obroče, sem našel nekako vmesno različico "race" specialke. Krmilo imam nastavljeno na najnižje ter mi je ravno perfektno. Če bi imel SuperSixa pa bi imel krmilo verjetno najvišje ali skoraj najvišje. 

Bembara71 20.07.2016 10:45

Bojim se, da je tema rahlo skrenila od prvotnega vprašanja - kakšni so občutki pri vožnji na pedalah tj v klanec s temi polimernimi vsadki Zertz. Nobenega dvoma ni, da opravljajo svojo vlogo pri blaženju neravnin, ki so jih naše ceste na žalost prepolne.

Nikakor pa nisem želel slišati odgovora, katero kolo je boljše oz se bolje pelje. Vsak ima namreč svojega favorita, ki mu iz tega ali onega razloga bolj ustreza.

Sto ali več kolesarjev - sto ali več različnih koles, stilov, motivov, želja... vsem je pa skupno, da radi kolesarimo. Zame ni nikakršna herezija če se nekdo z polno vzmetenim gorcem vozi po alfaltu. Ne smemo biti oskogledi. Vsak pač kolesari po svojih zmožnostih, tako finančnih kot fizičnih.

Seveda gre pa razvoj vsak dan naprej in marketing tu nedvomno igra svojo vlogo, da nas prepriča v nakup. Konec koncev je v ves ta razvoj vloženega tudi ogromno denarja, ki se mora nekako povrniti.

Ja pa še to. Imel sem Specializeda, gorca. Pa me je arogantnost lokalnega prodajalca in pa že omenjena cenovna politika povsem obrnila od te znamke. Za neko dostopno, povprečno ceno dejansko poonujajo podpovprečno opremo. Žal.

Torej še vedno me zanima ali se kakor koli poznajo ti vstavki pri vožnji na pedalih. Za samo udobnejšo vožnjo pa je vsekakor potreben seštevek od geometrije kolesa, materiala okvirja, šinine pnevmatik itd.

Lp, Aleksander

bodygeometry 20.07.2016 14:16

Jaz sem opazil razliko med Roubaix-om SL4 Expert in Sworks Venge-om predvsem v zavojih - Venge je tukaj nenormalno hitrejši. Na pedalih neke razlike nisem opazil. Pri brzinah nad 35 se občuti, da je Venge precej hitrejši, vendar to ne gre na račun Zertz-ov.

Na dolgih turah sem bil v klance hitrejši z Roubaix-om, ker sem bil precej bolj spočit... udobje na dolgih furah je zelo pomembno. In vsak detajl, ki prisepva k temu, na dolgih turah pomeni večjo brzino proti koncu ture.
To je vse moje mnenje, pišem po lastnih ugotovitvah, občutkih.

fuego 20.07.2016 22:20

A kdo ve kako se obnese Sram Rival grupa... prestavljanje, hidravlične zavore... v primerjavi z Shimano? Znajo serviserji nastavljat, ker vem da z Campo je že kar problem najt serviserja, ki zna to nastavit... Šimano znajo vsi...

-BLAŽ- 20.07.2016 22:43
@bodygeometry:
@ktm1001:

Zertz - bolj kot ne marketing

Tule jih malo bolj "znansteveno" primerjajo. (synapse, roubaix, defy, domane).  
www.youtube.com/watch?v=qI9vP O_iIKo

Aja Giant je pa konfekcija :D 

:D
Si ga testiral, primerjal, primerjal svoje rezultate z enim in drugim?! Si naredil kakšne neodvisne teste, da praviš, da je Zertz samo marketing?
Defy je vrhunski, sem ga predlagal že parim kolegom, ampak si se že kdaj vprašal, zakaj so vsi Giant-ovi testi drugačni od neodvisnih? Zakaj je pri njihovih testih njihovo kolo vedno najboljše po podatkih? No, lahko se vprašaš...

Vseeno, Defy je trenutno po mojem best-buy.

 

In vsa ta kolesa niso za rekreativce, "ateke", dedke in babice, ampak so dirkalna kolesa. Pojdite s svojimi race specialkami enkrat "tekmovat" po trasi, ki je speljana po precej slabih cestah, makdamih, itd., z enkom, ki je na vaši ravni pripravljenosti, vozi pa enega od teh koles "za rekreativce".

 

Endurance kolesa, karbonska in višjega ranga, so čisto tekmovalna kolesa, le namenjena svojemu namenu.

Endurance kolesa so v pelotonu na parih dirkah samo zato, da lahko navadni smrtniki vozijo ista kolesa kot proji. Marketing pač. Kje bo en s trebuščkom in polno denarnico dosegel do balance na tapravi specjalki, pa še prerukan bo kot....:-)

picek.petelin 21.07.2016 06:39
@-BLAŽ-:
@bodygeometry:
@ktm1001:

Zertz - bolj kot ne marketing

Tule jih malo bolj "znansteveno" primerjajo. (synapse, roubaix, defy, domane).  
www.youtube.com/watch?v=qI9vP O_iIKo

Aja Giant je pa konfekcija :D 

:D
Si ga testiral, primerjal, primerjal svoje rezultate z enim in drugim?! Si naredil kakšne neodvisne teste, da praviš, da je Zertz samo marketing?
Defy je vrhunski, sem ga predlagal že parim kolegom, ampak si se že kdaj vprašal, zakaj so vsi Giant-ovi testi drugačni od neodvisnih? Zakaj je pri njihovih testih njihovo kolo vedno najboljše po podatkih? No, lahko se vprašaš...

Vseeno, Defy je trenutno po mojem best-buy.

 

In vsa ta kolesa niso za rekreativce, "ateke", dedke in babice, ampak so dirkalna kolesa. Pojdite s svojimi race specialkami enkrat "tekmovat" po trasi, ki je speljana po precej slabih cestah, makdamih, itd., z enkom, ki je na vaši ravni pripravljenosti, vozi pa enega od teh koles "za rekreativce".

 

Endurance kolesa, karbonska in višjega ranga, so čisto tekmovalna kolesa, le namenjena svojemu namenu.

Endurance kolesa so v pelotonu na parih dirkah samo zato, da lahko navadni smrtniki vozijo ista kolesa kot proji. Marketing pač. Kje bo en s trebuščkom in polno denarnico dosegel do balance na tapravi specjalki, pa še prerukan bo kot....:-)

Kar uči se in boš tudi ti imel polno denarnico, pa še kaj dobrega za pojest si boš lahko privoščil.

SHad 21.07.2016 07:17
@-BLAŽ-:
@bodygeometry:
@ktm1001:

Zertz - bolj kot ne marketing

Tule jih malo bolj "znansteveno" primerjajo. (synapse, roubaix, defy, domane).  
www.youtube.com/watch?v=qI9vP O_iIKo

Aja Giant je pa konfekcija :D 

:D
Si ga testiral, primerjal, primerjal svoje rezultate z enim in drugim?! Si naredil kakšne neodvisne teste, da praviš, da je Zertz samo marketing?
Defy je vrhunski, sem ga predlagal že parim kolegom, ampak si se že kdaj vprašal, zakaj so vsi Giant-ovi testi drugačni od neodvisnih? Zakaj je pri njihovih testih njihovo kolo vedno najboljše po podatkih? No, lahko se vprašaš...

Vseeno, Defy je trenutno po mojem best-buy.

 

In vsa ta kolesa niso za rekreativce, "ateke", dedke in babice, ampak so dirkalna kolesa. Pojdite s svojimi race specialkami enkrat "tekmovat" po trasi, ki je speljana po precej slabih cestah, makdamih, itd., z enkom, ki je na vaši ravni pripravljenosti, vozi pa enega od teh koles "za rekreativce".

 

Endurance kolesa, karbonska in višjega ranga, so čisto tekmovalna kolesa, le namenjena svojemu namenu.

Endurance kolesa so v pelotonu na parih dirkah samo zato, da lahko navadni smrtniki vozijo ista kolesa kot proji. Marketing pač. Kje bo en s trebuščkom in polno denarnico dosegel do balance na tapravi specjalki, pa še prerukan bo kot....:-)

Lolek.

fuego 21.07.2016 07:59

Kaj na tem forumu je sploh še možna kakšna konstruktivna debata ali samo prepucavanje?Bolj kot berem nobene pametne informacije... človek nekaj sprašuje dobi pa same bedaste odgovore...:(

olmauntin 21.07.2016 08:10
Jaz sem mel sram force. Nobenga problema nastavit vsak serviser zna. Edino navadit se moraš prestavljat. Ena ročka za gor in dol. Pr men je trajal nekaj časa....ko se navadiš je super. Zelo odziven je ni tak mehak kot shimano.
-BLAŽ- 21.07.2016 08:18
@picek.petelin:
@-BLAŽ-:
@bodygeometry:
@ktm1001:

Zertz - bolj kot ne marketing

Tule jih malo bolj "znansteveno" primerjajo. (synapse, roubaix, defy, domane).  
www.youtube.com/watch?v=qI9vP O_iIKo

Aja Giant je pa konfekcija :D 

:D
Si ga testiral, primerjal, primerjal svoje rezultate z enim in drugim?! Si naredil kakšne neodvisne teste, da praviš, da je Zertz samo marketing?
Defy je vrhunski, sem ga predlagal že parim kolegom, ampak si se že kdaj vprašal, zakaj so vsi Giant-ovi testi drugačni od neodvisnih? Zakaj je pri njihovih testih njihovo kolo vedno najboljše po podatkih? No, lahko se vprašaš...

Vseeno, Defy je trenutno po mojem best-buy.

 

In vsa ta kolesa niso za rekreativce, "ateke", dedke in babice, ampak so dirkalna kolesa. Pojdite s svojimi race specialkami enkrat "tekmovat" po trasi, ki je speljana po precej slabih cestah, makdamih, itd., z enkom, ki je na vaši ravni pripravljenosti, vozi pa enega od teh koles "za rekreativce".

 

Endurance kolesa, karbonska in višjega ranga, so čisto tekmovalna kolesa, le namenjena svojemu namenu.

Endurance kolesa so v pelotonu na parih dirkah samo zato, da lahko navadni smrtniki vozijo ista kolesa kot proji. Marketing pač. Kje bo en s trebuščkom in polno denarnico dosegel do balance na tapravi specjalki, pa še prerukan bo kot....:-)

Kar uči se in boš tudi ti imel polno denarnico, pa še kaj dobrega za pojest si boš lahko privoščil.

Že imam drugače, tudi jedel sem že danes
Obregnil sem se ob trditev BG, da so end. kolesa čisto tekmovalna, kar ne drži. To se vidi že po nastavitvah teh koles na klasikah. Vozijo se fajfe z nenormalnimi negativnini koti in dolžin 150....ker so pač previsoki in prekratki.  Za nas, ki se težje sklonimo in je pa to to, poleg tega pa s tistimi parimi watti, ki jih obračamo niti ne rabimo več...
 

fuego 21.07.2016 08:38
@olmauntin: Jaz sem mel sram force. Nobenga problema nastavit vsak serviser zna. Edino navadit se moraš prestavljat. Ena ročka za gor in dol. Pr men je trajal nekaj časa....ko se navadiš je super. Zelo odziven je ni tak mehak kot shimano.

Vsakih prestav se je treba navadit...sam sem imel na enem neko staro 105-ko in je bila pain in the ass, sedaj vozim Centaura in dela res kot urca... me pa zanima kakšna je npr. nova 11 redna 105-ka ali pa Rival?

bodygeometry 21.07.2016 09:07
@-BLAŽ-:

Že imam drugače, tudi jedel sem že danes
Obregnil sem se ob trditev BG, da so end. kolesa čisto tekmovalna, kar ne drži. To se vidi že po nastavitvah teh koles na klasikah. Vozijo se fajfe z nenormalnimi negativnini koti in dolžin 150....ker so pač previsoki in prekratki.  Za nas, ki se težje sklonimo in je pa to to, poleg tega pa s tistimi parimi watti, ki jih obračamo niti ne rabimo več...
 

-BLAŽ-, jaz se pa s tabo nebi strinjal. Če bolj podrobno pogledamo, imajo nastavitve, kot jih opisuješ tisti, ki imajo že na race okvirjih dodatno agresivno pozicijo.
Poleg tega vidimo takšne ekstreme pri tekmovalcih, ki že na oko precej čudno/slabo sedijo, pri takšnih, ki jim v novi ekipi (ko jo zamenjajo) tudi za centi dva tri spremenijo višino sedeža, itd.

Jaz osebno sem imel na treh zaporednih Roubaix-ih med 10 in 11cm dropa sedež-krmilo pri 173cm telesne višine.

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI