V ta rang pride še scott speedster 10
Od "udobnih" je vsekakor vreden ogleda tudi Bianchi Interpedia. Imajo v VEB-u nekaj kosov, meni se zdi top izbira
www.veb-company.si/kategorija /1277/bianchi-intrepida.html
Giant Defy Advanced ima internal routing, prav tako Scott Solace, Cannondale Synapse... zakaj pa te motijo žice zunaj?
Vsa endurance kolesa imajo kompakt gonilko in 11-32 kaseto....nimajo pa vsi diskov....
Kvalitetno kolo ni ravno poceni. Jaz vozim Pinarello Dogma (okvir magnezij in prednja ter zadnja vilica karbon) letnik 2007. Oprema Record in Eurus obroči. Kolesce ima za seboj več kot štiri obsege našega planeta po ekvatorju.
@CKR.SI:Kvalitetno kolo ni ravno poceni. Jaz vozim Pinarello Dogma letnik 2007. Oprema Record in Eurus obroči. Kolesce ima za seboj več kot štiri obsege našega planeta po ekvatorju.
Tipo sprašuje za endurance kolesa ti pa se hvališ z Dogmo...
@fuego:@CKR.SI:Kvalitetno kolo ni ravno poceni. Jaz vozim Pinarello Dogma letnik 2007. Oprema Record in Eurus obroči. Kolesce ima za seboj več kot štiri obsege našega planeta po ekvatorju.
Tipo sprašuje za endurance kolesa ti pa se hvališ z Dogmo...
Povedal sem samo moje mnenje o pravilnem ravnanju, ko se odločamo za investicijo.
Vzami Defy-a. In zunanja napeljava ti bo na dolgi rok plus - ker to bo mehanik imel precej raje, kot pa če boš imel notranjo napeljavo. ;)
Ni mi čisto jasno v čem je tako velika prednost zunanjih kablov pred notranjimi na splošno in za mehanika ?
@aiken:Ni mi čisto jasno v čem je tako velika prednost zunanjih kablov pred notranjimi na splošno in za mehanika ?
Razen estetike in tistih mikro prihrankov pri vatih, pozitivnih učinkov notranje napeljave zajl in bovdnov ni. Kot prvo je problem v montaži, zaradi česar so te mehaniki zelo veseli. Kot drugo se v primeru tresljajev lahko pojavi neprijeten zvok, ko zajla udarja ob notranjo steno okvirja. Kot tretje ni neobičajno, da zajle speljane po notranjosti okvirja tečejo slabše kot tiste, speljane zunaj. To je tako, iz glave nekaj pomislekov...
@bodygeometry:Vzami Defy-a. In zunanja napeljava ti bo na dolgi rok plus - ker to bo mehanik imel precej raje, kot pa če boš imel notranjo napeljavo. ;)
Sem si te malo "sposodu".
Mene zunanja napeljava na mojih kolesih ne moti. Me pa zanima, kolikokrat se pletenice na zavorah in/ali menjalnikih menja. Ne velikokrat.
Po drugi strani pa: toliko se varčuje pri izdelavi okvirjev in poudarja, kako lahki so dandanes, potem pa notranje napeljave?! A bovdni pa niso teža? Pri zunanji napeljavi jih tisti "notranj del" manjka.
Speedster izgleda tudi relativno poceni glede kaj dobis, ampak nekje piše da ne sprejme plaščev širših od 25mm
Pri notranji napeljavi mislim da ni bovdnov v notranjosti okvirja ali pač ?
Notranja napeljava zato ker boljše zgleda, ne moti ko pereš kolo in pa švic se ne nabira na žice.
S tem imam trenutno največje probleme, nova žica je po par tednih čisto bela, sol se nabira po žici, teče čez bovden zato ta rjavi - tisti kovinski oplet v njem, in pa sol se nabira tudi na koncu zadnjega bovdna na stiku z menjalnikom. Tu se mi je enkrat nabralo toliko soli, da menjalnik ni več prestavljal navzdol po kaseti ker je sol zamašila luknjico pri menjalniku in je držala tudi žico.
@airex:Speedster izgleda tudi relativno poceni glede kaj dobis, ampak nekje piše da ne sprejme plaščev širših od 25mm
Pri notranji napeljavi mislim da ni bovdnov v notranjosti okvirja ali pač ?
Notranja napeljava zato ker boljše zgleda, ne moti ko pereš kolo in pa švic se ne nabira na žice.
S tem imam trenutno največje probleme, nova žica je po par tednih čisto bela, sol se nabira po žici, teče čez bovden zato ta rjavi - tisti kovinski oplet v njem, in pa sol se nabira tudi na koncu zadnjega bovdna na stiku z menjalnikom. Tu se mi je enkrat nabralo toliko soli, da menjalnik ni več prestavljal navzdol po kaseti ker je sol zamašila luknjico pri menjalniku in je držala tudi žico.
Ja kaj hudiča pa ti ješ in piješ?
izotonik pa klobase
Kupi Pony
@SHad:Kupi Pony
odlična rešitev, tisti s torpedo zavoro sploh nima nobene žice nikjer
Lahko kdo ki se bolje spozna potrdi če KTM strada in pa Scott Speedster spadata med kolesa z bolj udobno/vzdržljivostno geometrijo?
Namen imam kupiti cestno kolo, iščem nekaj udobnega za daljše vožnje
želje so sledeče:
endurance geometrija
alu okvir, karbon vilica
žice speljane po okvirju znotraj
oprema 105, celotna ali vsaj večina
kompakt gonilka
širše feltne in gume 28,30mm...
klasične zavore, ne diskov
cena do 1500€
zaenkrat primerjam kolesa
Fuji Roubaix 1.1 in 1.3 - mešana oprema, varčujejo pri gonilki
Ktm Strada 2000 - ožji obroči
Trek Domane 2.3 - ne najdem podatka o širini obročev, žice so zunaj okvirja
Giant Defy 1 - isto kot trek
Če izbiram med temi se zdi da pri Giantu dobim največ kolesa glede na ceno ampak me moti ker nima žic znotraj okvirja. Mnenja?
Če kdo pozna še kakšen drug model, proizvajalec ni važen?