Na tole bo sicer kak hud kolesar znal točno povedat s kolesarskega stališča, ampak s fizikalnega stališča je pa natančnost meritve hitrosti odvisna od pravilne nastavitve obsega, ne pa od tega, kje točno je nastavljen magnetek, ker ta tako ali tako meri vrtljaje. En vrtljaj, ena dolžina oboda....in ne glede na to kje je magnetek posavljen, je en vrtljaj vedno enako dolg premik.
(Dopuščam možnost, da je moje razmišljanje napačno)
Če bi se na bicikel vsedel, pa bi izmeril morda 2180 -odvisno od tvoje teže ter napumpanosti gum.
Sploh pa je med 2170 in 2200 samo dober procent razlike.
Magnet pa na kontra stran od ventilčka. Bolj estetika kot zaradi praktičnosti bi rekel. Ostalo ti je že "migaj" objasnil. Če si pa natančen pa naredi več meritev in vzami povprečje.
@migaj:Če bi se na bicikel vsedel, pa bi izmeril morda 2180 -odvisno od tvoje teže ter napumpanosti gum.
Sploh pa je med 2170 in 2200 samo dober procent razlike.
Ravno zaradi enega procenta... imam pri trekingu obseg naravnan na 2.200 in ga ne menjavam... tudi ko kupim drugo gumo oz. morda bolj grobo za zimo. Pri turi 80 km mi pa res nič ne pomeni, da imam 800 m več ali manj. Pri seštevku 10.000 km tudi stotka ne pomeni praktično nič od niča?
Imam gume 28x1.25 700x32c in zanje kaže v razpredelnici nastavitev 2170. ko pa zmerim obseg gume pa pride 2200. Katera nastavitev je bolj točna?
In šer to me zanima ali je važno kam na špice se da magnet. Ali je od tega odvisna točnost meriteve.