Škripat ti ni nehal zato ker si namazal, ampak zato ker si vijake zategnil!
Mažejo se vedno in samo gibajoči deli.
Pri spoju čevelj-bloke je vijačena plastika(bloke) z vijaki na plastiko(čevelj) v fiksni spoj.
Tu nima kaj škripat, če si res tu mazal obstaja nevarnost, da se ti bo med vožnjo lepo vse odpustilo.
Lahko pa zategneš kot je Blaž ugotovil.
Kot pravi SHad, lahko z oljenjem med blokerji in čevljem pride do drsenja, kar ni dobro za telo. Na videu montaže blokerjev, ob morebitnem škripanju možakar priporoča mazanje ploščice pedala s čebeljim voskom, pa tudi med blokerjem in čevljem naj bi bil tudi edini priporočljiv. Sploh pa odvetuje razne masti in olja. Sam ne uporabljam nič od tega. Če pa pedalo škripa ob pritisku dol, pa zna bit že malo obrabe, kar pa olje le trenutno sanira; najboljša je menjava ležajev+osovine, al pa kr nova pedala, če je cenovno tu nekje.
Lahko bi uporabil tole: wd40specialist.com/products/d ry-lube/
kar je v bistvu suhi PTFE spray.
Oz. podoben suhi PTFE spraj, da se ne bodo spet spravili name, ker prodajam WD40 izdelke
Nikakor pa ne uporabi penetracijskih sprejev, kot je navadni WD40 in razna nizko viskozna olja.
Živijo,
podelim tole,..morda ima kdo podobne tegobe,...
Nekako mi je že dalj časa škripalo med pedaliranjem,...Imam cestno kolo in Time Xpresso 4. Pa sem malo sem in tja v pedala oljček špricnil....in še kar...
no potem sem pomislil, kaj pa čevlji in klipsne spodaj,...pa sem odmontiral pa malo še tam naoljil,...in glej ga zlomka. Vožnja je spet tišja :).
Torej ne samo pedala tudi čevlji so predmet občlasnega vzdrževanja.
lpB