S kolesom do pule

Domov > Forum > S kolesom do pule

S kolesom do pule

SORTIRAJ PO:
jurko56 20.09.2016 18:19

S treking kolesom iz Ljubljane do Pule v enem dnevu in zvečer na vlak. Zadnji iz Pule odpelje ob 18:10. Sem športnik, nisem pa ne vem kak kolesar. Pregonil sem sicer Malo Franjo, to pa je bilo praktično vse. Planiram med tednom in verjetno ne bom dobil nikogar za zraven. Prav tako kolegi niso strašni kolesarji. Vreme v Puli naj bi bilo nekaj nad 20°C še do konca meseca. Začetek naslednjega tedna bi bil pravi. Treninga ne morem več izvajati, če bo prehudo bom pač odšel na vlak oz. skrajšal pot. Verjetno ne bi bil prvi...

Če bi rad v enem dnevu prišel do cilja, potem moram štartati ponoči - kaj pa vem, ob polnoči? Imam pomisleke o varnosti. Lastim si sprednjo belo in zadnjo rdečo utripajočo luč. Vseskozi bi nosil rumen odsevni brezrokavnik (tisti iz avtomobila). To bi bilo maksimalno kar se tiče varnosti. Nameščeno bom imel tudi ogledalo. Verjetno nočno kolesarjenje ne bi nudilo pretiranega užitka, a cilj je tisti glavni. 

Imam že napisan seznam, kaj bom vzel s seboj. Veliko je oblačil, vse bom spel in zavil v vrečke. Najde se tudi zračnica, tlačilka, zemljevid, pametni telefon (+polnilec), švicarski nož, izvijač, očala, robci ter napitki (cedevita, isostar tablete) in prigrizki (banana, sendvič, frutabela in podobno). Tlačilko z avtomobilskim nastavkom pa imam le tisto klasično veliko (50x20cm). Rad bi kupil tako, ki zasede minimalno prostora. Kje bi to dobil najceneje?

Ali mi lahko kdo potrdi železniško povezavo Pula - Ljubljana, ker imajo narejeno malo čudno.

www.hzpp.hr/Default.aspx?m=17

Glede same poti bi seveda rad izbral čim lažjo. Ena možnost je kolesarjenje proti slovenski obali, prečkanje meje pri Dragonji in potem ob hrvaški obali proti Puli. Druga, verjetno krajša a manj zanimiva pot, pa je čez Črni Kal ter preko Buzeta in Pazina.

airex 20.09.2016 21:43

Upam da imaš konkretno sprednjo luč če boš vozil ponoči, jaz sem kupil v kompletu sprednjo in zadnjo 15-20€, za utripanje je ok, za osvetlitev ceste pa neuporabna.

Pumpa v kolesarski trgovini 20-30€

www.slo-zeleznice.si/sl/potni ki/tujina/hrvaska/pulj

Glej opombe, če prav razumem vlak ob 18:10 vozi samo do 25.9.2016, tako da imaš vlak za nazaj samo ob 13:20. Jaz bi poklical na SŽ da ne bo presenečenja.

Anquetil.J 21.09.2016 07:55

Pred tremi tedni smo vozili realcijo KR - PULA, bilo nas je 5 kar dobro pripravljenih, neto čas 8,5 ure bruto 11,5 ur(malca  Kozina, kosilo Buje).

Mejo moraš prečkati na MP Sečovlje, MP Dragonja je od križišča naprej proti MP prepoved vožnje za kolesarje.

Menim, da boš imel glede na napisano velike težave turo opraviti v enem dnevu. Odsvetujem.

 

CKR.SI 21.09.2016 08:12
@Anquetil.J:

Pred tremi tedni smo vozili realcijo KR - PULA, bilo nas je 5 kar dobro pripravljenih, neto čas 8,5 ure bruto 11,5 ur(malca  Kozina, kosilo Buje).

Mejo moraš prečkati na MP Sečovlje, MP Dragonja je od križišča naprej proti MP prepoved vožnje za kolesarje.

Menim, da boš imel glede na napisano velike težave turo opraviti v enem dnevu. Odsvetujem.

 

Mejni prehod Dragonja je odprt tudi za kolesarje, le čez naselje se moraš zapeljati in ne po glavni cesti. Od treh zjutraj do petih popoldan bi moralo zadostovati. Brez nepotrebne krame in čim krajšimi postanki. Luč spredaj pa resnično mora biti dobra. V Kopru se odločiš ali imaš dovolj časa za nadaljevanje. Glede na pripravljenost bi jaz svetoval smer Plovanija-Buje-Novigrad-Pore

PaPaDiZ 21.09.2016 09:12

Mislim da ni treba komlicirat in če si športnik veš kako se tem stvarem streže. na spodnjem linku imaš po mojem mneju še najboljšo opcijo le po pameti vozit.

 

ridewithgps.com/routes/167238 26

 

Je sicer malo dosti višincev vendar katerokoli smer boš izbral boš verjetno tam tam z višinci. Če narediš 20km/h povprečje je to 10 ur lagane vožnje. Če štartaš ob 5 zjutraj, tudi ne boš pretirano dolgo časa vozil v temi in tudi vlak ob 18ih je dosegljiv.

 

Srečno

lancearmstrong 21.09.2016 09:27

S kolesom sem prevozil iz četrtka na petek pot iz Vojnika do Poreča.Štartal sem s kolegom ob 23:45 in preko Trojan Domžal Trzina Lj Vrhnike Logatca Postojne Kozine Buzeta mimo Motovuna prispel do Poreča oz morala zaradi neurja 20 km pred ciljem poklicati prevoz ,ker so bile razmere nevzdžne.V nahrbnitniku imel rezervno naglavno lučko 1400lumnov rezervni dres ter nogavice brezrokavnik ,kateri so prišli prav po postanku v Kozini saj naju je v Brezovici proti Vrhniki malo pralo ponoči sreča ni bilo prehudo vetrovka je naredila svoje,zato z prtljago ne pretiravaj na poti imaš dosti bencinskih črpalk ,ki so odprte vso noč midva sva se ustavila za postanek na Logatcu za rogljiček ter kavo ter v Kozini za nafilat trebuh ter spreoblečit.Čas vožnje sva imela 9.39 min nekje urco bi še imela do cilja ,če naju ne bi premagalo neurje.

Najbolj pomembno je da imaš svetilko eno na glavi ter eno močno spredaj ,kar se tiče prometa ti povem ,da sva se vozila po cesti včasih več ,kot uro brez ,da bi ponoči kdo mimo naju peljal...nisva imela odsevnih dresov ampak zadnja utripajoča lučka so vsi videli,da sva na cesti!

Moj predlog je pojdi ponoči imel boš mir na cesti odprto imaš dosti črpalk na poti za nafilat bidone ter kaj pojesti ,tako ,da ne nosi hrane seboj razen kakšne čokoladice za po poti pa razdeli si ,kje misliš čakati oz narediti postanke.Najbolj se vleče od Postonje do Kozine čeprav je luštna cesta malo gor malo dol:)

obelix 21.09.2016 10:53

Priporočam ti, da se malo bolje posvetiš samo poti, npr preko bikemap, če boš kje naletel na makedam pa tebi itaq ni problem, ker maš trekinga. 

Papadiz ti je dal eno izhodišče, vendar se najdejo vzporedno tudi kakšne lepše, veliko manj prometne ceste, kjer boš lahko bolj užival. Moj predlog po istri, izhodišče papadiz-ov track. Pojdi v Karojbi levo proti Pazinu, iz pazina pa mimo Mandalenčičev direkt dol v Barban, nato čez Glavane v Vodnjan in potem gas dol v pulo, ampak seveda ne po glavni ampak vzporedni lokalni cesti.  Super lepa trasa, skoz asfalt, marsikaj lepega za videt. 

Se da pa verjetno tudi že prej, pred pazinom zaviti iz glavne ceste in po lokalnih poteh priti lepše do pazina, nisem pa zadeve še osebno raziskoval v teh koncih, moram pa enkrat skočit pogledat del Buzet - Cerovlje - Pazin, ne vem, zakaj nebi bila zadeva ok (razen če je makadam, kar tebi ne igra vloge)  in potem imaš od Buzeta do Pule fantastičen odsek, kjer se istra pokaže v najboljši kolesarski luči :)  

Je pa to odvisno tudi od namena, ali je namen samo odpeljat, pa magari trpet ali pa uživat v raziskovanju novih krajev, lepot in istra ima tukaj veliko za pokazat. 

obelix 21.09.2016 11:12

Aja, se pa tudi malo strinjam z Anquetilom, glede na napisano, ti tudi jaz odsvetujem. Tudi če prideš do Pule, je nekaj doseči cilj, drugo pa doživeti potovanje. Če ti že rata prvo, bo drugo težje.

Če boš izbral najbolj standarno pot, bo zadeva dolgočasna, pa še solo greš, dolžina in višina sta precej nad malo franjo in tudi po istri, z zmatranimi nogami je lahko eno samo trpljenje, ker gre skoz mal gor pa mal dol, pa gor pa dol. Mogoče so večinoma ljudje na tem forumu preveč fit in so že pozabli, da ko enkrat kapituliraš, ko noge počepnejo, je game over, se nek ne-redni koles ne opomore več, ne glede koliko časa še ima. V določeni točki pa lahko tudi vlak ne bo tako zelo blizu.

Mogoče razmislek v smislu do npr. postojne ali pa še malo naprej z vlakom pa potem malo bolj raziskovalno naprej, pa probaš najti eno noro lepo povezavo cesta-makedam do pule. Magari čez opatijo. 

jurko56 21.09.2016 11:37

Seveda mi je jasno, da bo tole zelo težko. Vem tudi, da ko bom enkrat preveč izmučen, bo konec. Potem samo še do železniške, pa še to bo težko. Rad bi šel "na izi". Glavni cilj je seveda prekolesariti celotno pot. Sem sicer prebral vse nasvete, vendar se bom verjetno odločil za najbolj monotono varianto, brez popotniškega užitka. Z vlakom do Postojne bi znalo biti tudi precej pametno. 06:10 je prvi vlak iz Ljubljane, kjer lahko prepeljem tudi kolo. Tako bi bil 07:08 že v Postojni. Do konca je še zmeraj 150 km in 2000 m čistega vzpona (prej 250 km in 3000 m).

Če je 5 ljudi vozilo vključno s postanki 11,5 ure, potem meni samemu ne bo uspelo od 00:00 do npr. 16:00. Pa še to bi rad prišel kakšno urico prej. Idealno bi bilo, da pridem na cilj npr. 13:00 - 14:00. Odhoda seveda ne morem prestavljati v nedogled.

Vse se podere z vlakom Pula - Ljubljana, ki vozi ob napisanem terminu le še v nedeljo. Seveda se bom to tudi še pozanimal.

Luči imam sicer dve, a sta bolj majhni. Pri popolni temi mi prav veliko verjetno ne bosta pomagali. Rabil bi konkretno spredno luč.  

SHad 21.09.2016 11:53

Se pravi 200km,cca 2400vm in v 14 urah?
Časovni okvir za specialko je za to od 8-10ur, vsaj za mene.
S trekingom in več postanki bi to še šlo...
Jaz sem sicer bolj ziheraš, na take ture ne bi šel brez vsaj nekaj odpeljanih 200tk in še kaj več, pa vsaj 3.000 km prevoženimi km.
Res pa je, da bi prišel na cilj skoraj 100%, razen nepredvidenih zadev.

Kako si pa kaj "domač" z nočno vožnjo? 
Poleti sem startal par tur ob 4.00 in 5.00 pa je kar en zamik v polni moči na pedalih, povedano drugače, telo še spi ti ga pa teraš in ni najbolj lep občutek.
Za prednjo luč priporočam LedLenser www.ledlenserusa.com/
tisto kolesarsko, ki je prepovedana na cestah v DE, lahko jo uporabljaš tudi kot ročno.
Pa srečno, pa malo poročaj o ospehu(neuspehu) nasmeh


 

Periglej 21.09.2016 12:04

A da bi dol prespal do naslednjega dne, pa ne bi šlo? En apartma ujagaš in nisi vezan na čas.... cene sedaj pa niso nič več kaj posebnega....
Iz Postojne do Umaga ni nič posebnega, s specialko sem rabil 4 ure, držal sem se parcencane (nekaj je bilo makadama), od tam do Pule spet ni nekih klancev (kje si našel 2500 m višincev?), tako da tako obupano pa spet ni. Probaj iz Umaga do postojne, boš videl, kaj so klanci, sploh od Črnega kala dalje je grill....

TEX 21.09.2016 12:06

Bravo Lance , teb pa ne bi blo treba ponoč startat , razen kot praviš prometa pa res ni.

CKR.SI 21.09.2016 12:55
@Periglej:

A da bi dol prespal do naslednjega dne, pa ne bi šlo? En apartma ujagaš in nisi vezan na čas.... cene sedaj pa niso nič več kaj posebnega....
Iz Postojne do Umaga ni nič posebnega, s specialko sem rabil 4 ure, držal sem se parcencane (nekaj je bilo makadama), od tam do Pule spet ni nekih klancev (kje si našel 2500 m višincev?), tako da tako obupano pa spet ni. Probaj iz Umaga do postojne, boš videl, kaj so klanci, sploh od Črnega kala dalje je grill....

Jaz sem pa vedno mislil, da je klanec od Rižane do Kozine.mežik

Periglej 21.09.2016 15:27

Do Kozine si komaj na pol poti. Potem imaš še en par klančičev, recimo Divača Razdrto.... Črni Kal sem pisal kot nek generičen pojem tistih klancev od Rižane gor....

jurko56 21.09.2016 16:47

Ponoči nisem vozil še nikdar. Glede luči, bi uporabil obe kolesarski, s seboj pa bi vzel še kakšno, ki ni zgolj za kolesarjenje. Nekako bi jih že pritrdil na krmilo. Te so seveda močnejše, zasedejo pa ne prav veliko.

Kako je s temle kolesarjenjem ponoči? Sedaj zna biti kar mraz. Verjetno bi rabil vsaj dolge hlače ter zgoraj švic majico in brezrokavnik. Dnevna vožnja po Istri najbrž v kratkem dresu.

Po Bikemap-u mi izračuna malo manj kot 2000 m višinske razlike do Pule. Do slovenske obale pa manj kot 1000 m.  

Če bi se odločil kolesariti do slovenske obale, pa gre zadnji vlak za Ljubljano že ob 14:44. Seveda tak, ki omogoča prevoz koles. Potem je varianta odhod iz Ljubljane ob 4:00 in prihod v Koper okoli poldneva. Bi to šlo?

Ti vlaki so katastrofa. Morda z vlakom (06:10 Lj) kar do Kozine (08:00), Rakitovca (08:22) ali pa še dlje do Buzeta (08:43). Nato mi ostane 75 km in 1000 m višinske razlike do Pule ter vlak ob 18:10 nazaj. V tem primeru bi verjetno lahko prišel v Pulo med 13:00 in 14:00.   

-BLAŽ- 21.09.2016 23:06
@jurko56:


Če bi se odločil kolesariti do slovenske obale, pa gre zadnji vlak za Ljubljano že ob 14:44. Seveda tak, ki omogoča prevoz koles. Potem je varianta odhod iz Ljubljane ob 4:00 in prihod v Koper okoli poldneva. Bi to šlo?

Ti vlaki so katastrofa. Morda z vlakom (06:10 Lj) kar do Kozine (08:00), Rakitovca (08:22) ali pa še dlje do Buzeta (08:43). Nato mi ostane 75 km in 1000 m višinske razlike do Pule ter vlak ob 18:10 nazaj. V tem primeru bi verjetno lahko prišel v Pulo med 13:00 in 14:00.   

Pa dobr, kaj bi ti zdaj rajši, da kolesariš ali se voziš z vlakom? nasmeh

misko.pisko 21.09.2016 23:21

Jurko : Če nikoli nisi "redno" kolesaril 100+ km razdalje in vsaj kdaj kakšno 200km  furo, bo ta pot eno samo trpljenje, še posebej če loviš uro. Če bi si za pot vzel 2 dni , 120km/dan, bi bilo že bolj znosno in bi vsaj del poti užival v vožnji. Drugi dan bo itak 2x težji kot prvi.

Cheers
 

slavko1 22.09.2016 06:52
Jurko, pa moras vedeti da ima teh 5 ljudi za seboj veliko kolesarskih izkusenj, tudi pripravljenost pa to je na nivoju. Tudi ce si sportnik se ne pomeni, da bos turo kar "snedel". Najbolj pametni nasvet ti je pomojem dal tisti, da gres do Kopra pa da vidis kje si. S seboj pa cimanj "krame" vzeti. Srecno pot!
Anquetil.J 22.09.2016 07:16

Iz PO do Pule je še cca. 175 km in ne 150, kar pomeni skoraj uro več.

 

Iz KR je 2421 vm.

SHad 22.09.2016 08:55
@jurko56:

Ponoči nisem vozil še nikdar. Glede luči, bi uporabil obe kolesarski, s seboj pa bi vzel še kakšno, ki ni zgolj za kolesarjenje. Nekako bi jih že pritrdil na krmilo. Te so seveda močnejše, zasedejo pa ne prav veliko.

Kako je s temle kolesarjenjem ponoči? Sedaj zna biti kar mraz. Verjetno bi rabil vsaj dolge hlače ter zgoraj švic majico in brezrokavnik. Dnevna vožnja po Istri najbrž v kratkem dresu.

Po Bikemap-u mi izračuna malo manj kot 2000 m višinske razlike do Pule. Do slovenske obale pa manj kot 1000 m.  

Če bi se odločil kolesariti do slovenske obale, pa gre zadnji vlak za Ljubljano že ob 14:44. Seveda tak, ki omogoča prevoz koles. Potem je varianta odhod iz Ljubljane ob 4:00 in prihod v Koper okoli poldneva. Bi to šlo?

Ti vlaki so katastrofa. Morda z vlakom (06:10 Lj) kar do Kozine (08:00), Rakitovca (08:22) ali pa še dlje do Buzeta (08:43). Nato mi ostane 75 km in 1000 m višinske razlike do Pule ter vlak ob 18:10 nazaj. V tem primeru bi verjetno lahko prišel v Pulo med 13:00 in 14:00.   

Jaz bi oblekel base layer (spodnja majca) za do 10°C, brezrokavni.
Na to pa dres z dolgimi rokavi  za do 10°C.
V žep pa brezrokavni dres.

Kratke hlače z hlačnicami isto za do 10°C.
Če si bolj zmrzljive sorte vzameš dolge hlače.

 

lancearmstrong 22.09.2016 10:13

Jaz ti predlagam ,da se oblečeš takole in sicer kratke hlače in spodaj dobi nekje nogavčnike noge se ti skoz obračajo in ne bo ti mrzlo kolena imaš pokrita, zgoraj pa dres kratek rokav ter dres dolgi rokav malo bolj podložen oz skoraj termo.v nahrbnitk si daj pa vertrovko brez rokavo ter rokavčnike ,če se boš spreoblekel ter ti bo prehladno dol si jih še vedno lahko potegneš.Če boš preveč oblečen boš zakuhal zato ti odsvetujem dolge hlače!

 

FAUSTO 22.09.2016 13:59

Orkamadona, res bi morali nazaj uvesti obvezno služenje vojaščine!

robizo 22.09.2016 14:05

Pojdi z vlakom do Pule, potem pa nazaj s kolesom, tako nisi navezan na nobeno uro in lahko, če se prej ne naveličaš, kolesariš  tudi tri dni, če je treba, dokler ne prideš domov.

FAUSTO 22.09.2016 14:14

Alpa pejd še nazaj z vlakom in se boš peljal v obe strani...nepozabno!

pinjo73 22.09.2016 15:07
Naj te jaz malo motiviram Jurko :)

Sam sem že šel s kolesom iz Rogaške do Pule in nazaj. To je bilo leta 1998.
Dol smo šli štirje skozi Kočevje in Delnice. Nazaj pa solo skozi LJ.

Še podatki iz arhiva:
14.avgust, 338km, 27km/h, 12h 34min

16.avgust, 323km, 24km/h, 13h 20min
nanisimi 22.09.2016 16:05
@FAUSTO:

Alpa pejd še nazaj z vlakom in se boš peljal v obe strani...nepozabno!

Za vse ostalo je tu: Mastercard mežik

robizo 22.09.2016 16:22
@nanisimi:
@FAUSTO:

Alpa pejd še nazaj z vlakom in se boš peljal v obe strani...nepozabno!

Za vse ostalo je tu: Mastercard mežik

Ja res in to vse brezstično, samo mimo se pelješ, pa te že oskubijo mežik

Ban 23.09.2016 10:31

Problem pri tako dolgih turah je tudi rit oz sedež, če nisi navajen tako dolgih voženj bi znal še dodatno trpet.

grega12 23.09.2016 15:06

Jurko, pozdravljen!

Evo moje izkušnje! Jaz se vsako leto zapeljem vsaj enkrat na morje (Pula ali Poreč)!Vedno sam in s specialko. Pot je skoraj vedno ist: Stara cesta LJ, Postojna, Črni kal, mejni prehod Sočerga, Buzet, Motovun, Pula ali Poreč! Ko sem se prvič odpravljal po omenjeni poti sem prej dosti treniral. Na pot sem šel z prevoženimi 4000km! Zadeva je šla brez problemov (08:15 čiste vožnje + 2 postanka 30min). Od doma sem šel ob prvem svitu prav zato ,da se nisem vozil ponoči in prenašal vse te krame, ki jo ti omenjaš le hrano in pijačo, os. dokument in denar.
Potem pa je prišlo naslednje leto, pomlad je bila zelo deževna zato nisem dosti treniral prej pa še zelo zgodaj v letu sem se odpravil na pot (konec maja) Ker pa sem bil poln samozavesti v stilu eh saj če je lansko leto šlo bo letos tudi... In zgodilo se mi je to, kar nekateri omenjajo! Že na slovenski strani sem bil ubit, ker pa sem zajeban sem nadaljeval. Skratka v Poreč (255 km) sem prišel sesut do kraja in v krčih, ki so trajali 2 dni pa še vročino sm dobu!
Moj predlog: če nimaš dovolj km v riti ne delaj tega! Ali pa vsaj imej plan B! Smo pa ljudje različni, mogoče ti uspe brez problema in boš obenem še užival!

Uživaj na poti in javi se pol, da malo poveš kako je šlo!

LP 

SODROVC 24.09.2016 15:18

Takole vam povem: v tem času je od Logatca do Črnega kala mrzlo, tu je KRAS! Ponoči se spustijo temp. do +2 ali +3°C. Pa še vlaga je težava v tem času. Smo se vozili dve predzadnji noči (no, del prve in večji del druge  oči), pa to lahko povem.

ridewithgps.com/trips/1120199 4
ridewithgps.com/trips/1120211 6

Obleka: spodaj Brinje, kratek rokav; kolesarski dres, kratek rokav; windtex dres, dolg rokav, hrbtni del iz termo tkanine; vetrovka iz mocrofibre.
Na glavi Alpina tekaška kapca (je bilo kar hladno v glavo).
Hlače: TAMAI Sport kol. hlače, z gel vložkom; kratki topli kolenčniki (tudi del dneva se da z njimi lepo voziti); dolge kol. hlače iz tanke, elastične, na veter odporne tkanine spredaj, zadaj termo tkanina.
Nogavice: Lorpen, merino in Brico, Coolmax. SIDI čevlji in debele gamaše, Žolna šport.
Očala: prozorna steklca za nočno vožnjo, za podnevi sončna očala (izmenljiva steklca so super rešitev).
Za rezervo obvezno ena topla sp. majca z dolgimi rokavi, noči so mrzle, lahko ti pride prav.
Ker ne veš, kaj nepredvidenega se ti lahko zgodi, vzami s sabo še astrofolijo. Ni težka, nima velikega volumna, a rešuje življenja. Je manjša in lažja, kot ena energijska ploščica, a je v nuji več vredna.
 
Kar se luči tiče, morajo biti tako močne in s takim dosegom, da kaj vidiš še pravočasno in da se neželjenemu lahko varno izogneš/ustaviš. 
Tako opremljen ni prehudo voziti ponoči, problem ti lahko predstavlja previsok začeten tempo, kar se običajno pozna/pokaže kasneje. Moj nasvet bi bil, da začneš, kot da imaš za sabo že 100 km. Pa redno pomalem pij, se tudi obrestuje pozneje. Enako je s prehranjevanjem.

Srečno na poti


1 2
Zadnji komentarji v kategoriji "PROFILI, ZEMLJEVIDI, ..."
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI