Zakaj misliš, da bi bil domači forum boljši od mednarodnega?? Lep je, oprema je vsa dobra, garancijo boš imel, cena je ugodna... nabavi, vozi, poročaj :)
oz. daj še 600EUR zraven in si nabavi model z Di2 - ne bo ti žal, pa še čez leto/dve/pet ga boš lažje prodal.
Sam imam tudi Canyona. Dober nakup ni kaj.
Par stvari za razmislit pred nakupom je le: v pričakovanju je Ultimate z diski (verjetno tudi v rdeči barvi), si že probal di2 in ti ni vreden dodatnih €?, Canyon uporablja fajfo 1 1/4 v malce boljših modelih pa celo aerocockpit, veš da obstaja tudi Ultimate AL Slx (razlika v ceni je powermeter), trenutno si ravno zamudil black friday, osebno bi počakal na kak nov popust (je pa res da veliko ne boš prišparal)...
nemelk
Škodit ne more, če malo več vprašam;D
Surts
Diski me ne zanimajo preveč, sem jih imel zdaj nekaj let. Sicer res nobenih problemov, prime ko strela, ampak nekako bi raje šel nazaj na rim brake. Če že druga ne, se segrejejo da lahk jajca gor pečeš:D Enkrat sem se spustil samo po mojem domačem klancu (100 m), pa sem moral spodaj nekaj štelat in sem po pomoti zagrabil disk...Lepa opeklina na palcu še naslednji dan. Za di2 pa nevem. Vsi pravijo kako je super, jaz mam pa kr nek strah pred temi menjalniki, pa nevem zakaj. Še vedno bolj zaupam zajli;D Sem gledal na black friday ja, pa ni blo nič pametnega moje velikosti...
Brez strahu pred Di2. Deluje brezhibno, moraš pa preizkusiti sam. Ko probaš, ni poti nazaj.
@BIRDman:nemelk
Škodit ne more, če malo več vprašam;D
Surts
Diski me ne zanimajo preveč, sem jih imel zdaj nekaj let. Sicer res nobenih problemov, prime ko strela, ampak nekako bi raje šel nazaj na rim brake.
Na specjalki?
@BIRDman:Za di2 pa nevem. Vsi pravijo kako je super, jaz mam pa kr nek strah pred temi menjalniki, pa nevem zakaj. Še vedno bolj zaupam zajli;D
Za kero skalo si pa ti ždel zadnjih 7 let?
Imam tako cestnega, kot tudi gorca. Super zadovoljen! Pri uveljavljanju garancije za pedala nobenih težav... poslali nove v treh dneh.
Po mojem mnenju najboljše razmerje kvaliteta cena. Priporočam!
Tudi sam gledam tega? Si se odločil za nakup? Tisti izračun mi je pokazal velikost S. Mislim da sem glih nekje med S in M. Velik 177,5. Je nakup potekal gladko in vse štima? Verjetno ni nobene opcije zbiranja pri njih in tako kot so sestavljeni so. Namreč pri slabši različici okvirja SL so eni obroči ki me bolj mikajo. Okvir bi vseeno SLX.
Mere:
Body height: 177, 178 cm
inseam length: 81 cm
torso length: 53m c (če sem prav zmeril)
shoulder width: 43 cm
arm length 65 cm
kaksen S, ne bod smesn
@gorann3:kaksen S, ne bod smesn
Argument?
Jaz imam 176cm, pa mi je S skoraj prevelik! Višino sedeža imam 71.5mm. (sicer endurace model)
Ultimate ima saddle height za S 690-790, M ima 720-820
Reach in stack rešuješ s spejserji in dolžino fajfe
Super je, imam istega :)
Pri velikosti se dobro izmeri, izpolni in vidiš katero velikost predlaga za dotičen model kolesa. Potem probaj varirat malo kakšen cm gor da vidiš ali si točno v tisti velikosti ali si med dvema.
@Matejarog:Super je, imam istega :)
Pri velikosti se dobro izmeri, izpolni in vidiš katero velikost predlaga za dotičen model kolesa. Potem probaj varirat malo kakšen cm gor da vidiš ali si točno v tisti velikosti ali si med dvema.
Mateja super nasvet :) Sem pod vsako polje dodal 2 cm glede na zgoraj našteto in še vedno S. Program potem priklaplja med M in S pri skupni višini 179 ali 178 :)
Če si med številkama, verjetno eden ne bo odrešitev napram drugemu, ampak bi znala biti oba ok. Še vedno se držim pravila, ker sem tudi sam pri veliko proizvajalcih med številkama, da se odločim za večjo številko, ker imam "obseg" rok (reach) večji, kot je moja telesna višina. Če bi bila ta vrednsot negativna, bi se odločil za manjši okvir.
Ravno konec prejšnjega tedna sem imel stranko, ki ima dobrega pol leta Ultimate CF SLX.
Visok je 179cm, razkorak 82cm.
Sedežna opora je na meji "min. insertion", pri velikosti M.
Dejansko, ne ga srati s "S"!
Ima pa težavo, zato je sedaj nabavil drugo kolo, ta bo pa za zimo/trenažer/rezervo - med vsako vožnjo mu popusti "kapica fajfe"/fajfa, tako da ima krmilni ležaj malo zračnosti. Več kilometrov narejenih, hitreje dobi "luft".
Drugega okvirja zaenkrat ni dobil...
Zanimivo, sem zdaj še enkrat izvedel meritve po načinu, ki jih opisujejo na njihovi strani. Včeraj sem to na drug način meril kot je na youtube prikazano. In glej ga zlomka meritve odstopajo tudi za 7 cm :)
Body height: 177, 178 cm
inseam length: 83 cm (knjigo fajn pod j. prtisnu), včeraj 81 cm
torso length: 60 cm (včeraj 53)
shoulder width: 39 cm (včeraj 43 cm)
arm length: 57 cm (včeraj 65 cm)
Rezultat S. V velikost M se spremeni pri popravku skupne višine na 179 cm.
Če nisi res dobro gibljiv, športen tip, ki je za rekreativca precej resen in dober kolesar, vzemi "M" in jih pobaraj za zamenjavo s krajšo fajfico.
Pri 83cm razkoraku ti bo pri vredu nastavljeni višini sedeža na "S" sedežna opora verjetno prekratka.
Moj nasvet.. za kaj več bi te moral videti.
jest mislim, da so te njihove meritve brezvezne in sklepaj po logiki
S ima dolzino gonilke 170mm, kar je ze tu vidno, da je namenjeno manjsim kolesarjem
potem head tube, 130mm, to se bos prekucnu na glavo
seat tube pa 49cm, to bo zic nekje pod oblaki, tko bo zgledalo
to so moje ugotovitve
sam sem 177cm in imam sedez okoli 76-77cm visine, vozim allez speca 56 velikost in sem edino fajfo 9cm vzel namest 10cm, mi precej bolj pase kot 54 okvir
Sem podobih dimenzij kot ti... :) 179/80, sva bolj kratkonoga...
Sicer ne poznam geometrije Canyona, vendar verjetno kakšna večja razlika napram ostalimi ne bi smel biti. Imam Synapsa in sem vzel L in mislim, da sem pravilno izbral.
Problem pri kratkonogih je, da izgled nastavitve ni najlepši. Sedežna opora pač ni toliko ven kot je po PS-u :) Ko sem se sam usedel na M okvir, sem moral dati sedež čisto nazaj pa še fajfa bi morala biti vsaj 12cm. Pri L okvirju pa je sedež skoraj na sredini, pa fajfa 10cm je čist ok. Sicer mi je na BF predlagal celo 12 cm fajfo na L okvirju, samo to ni zame, sem se počutil preveč raztegnjenega...
@bodygeometry:Sedežna opora je na meji "min. insertion", pri velikosti M.
Dejansko, ne ga srati s "S"!
Ima pa težavo, zato je sedaj nabavil drugo kolo, ta bo pa za zimo/trenažer/rezervo - med vsako vožnjo mu popusti "kapica fajfe"/fajfa, tako da ima krmilni ležaj malo zračnosti. Več kilometrov narejenih, hitreje dobi "luft".
Drugega okvirja zaenkrat ni dobil...
Sedežna na min. insertion? To je prevelik okvir! Torej rabi S.
Dejansko ima Canyon težave s Acros headsetom, sem jim opisal težavo in so mi poslali novega, tastari je hitro dobil luft.
@bodygeometry:Če nisi res dobro gibljiv, športen tip, ki je za rekreativca precej resen in dober kolesar, vzemi "M" in jih pobaraj za zamenjavo s krajšo fajfico.
Pri 83cm razkoraku ti bo pri vredu nastavljeni višini sedeža na "S" sedežna opora verjetno prekratka.
Moj nasvet.. za kaj več bi te moral videti.
Kupuje dirkalca, SLXa, kar naj ima race pozicijo. Pri 83cm razkoraka bo zic okoli 73.5cm, dejansko bo S čisto vredu, beri, sedežna opora ravno na sredini.
Če boš kupil M, pa imam eno original V13 Canyon fajfo 90mm doma.
@Surts:@bodygeometry:Sedežna opora je na meji "min. insertion", pri velikosti M.
Dejansko, ne ga srati s "S"!
Ima pa težavo, zato je sedaj nabavil drugo kolo, ta bo pa za zimo/trenažer/rezervo - med vsako vožnjo mu popusti "kapica fajfe"/fajfa, tako da ima krmilni ležaj malo zračnosti. Več kilometrov narejenih, hitreje dobi "luft".
Drugega okvirja zaenkrat ni dobil...Sedežna na min. insertion? To je prevelik okvir! Torej rabi S.
Dejansko ima Canyon težave s Acros headsetom, sem jim opisal težavo in so mi poslali novega, tastari je hitro dobil luft.
@bodygeometry:Če nisi res dobro gibljiv, športen tip, ki je za rekreativca precej resen in dober kolesar, vzemi "M" in jih pobaraj za zamenjavo s krajšo fajfico.
Pri 83cm razkoraku ti bo pri vredu nastavljeni višini sedeža na "S" sedežna opora verjetno prekratka.
Moj nasvet.. za kaj več bi te moral videti.
Kupuje dirkalca, SLXa, kar naj ima race pozicijo. Pri 83cm razkoraka bo zic okoli 73.5cm, dejansko bo S čisto vredu, beri, sedežna opora ravno na sredini.
Če boš kupil M, pa imam eno original V13 Canyon fajfo 90mm doma.
optimist si:)
49cm dolga sedezna cev in visina 73cm sedeza pomeni, da bo stanga vn padla ne pa da bo na sredini
@Anquetil.J: Min. insertation pomeni, da je to minimum kar mora biti opore v okvirju, torej je izvlečena do konca.
Res je.
Me je pa zmedlo ker je napisal
@bodygeometry:Ravno konec prejšnjega tedna sem imel stranko, ki ima dobrega pol leta Ultimate CF SLX.
Visok je 179cm, razkorak 82cm.
Sedežna opora je na meji "min. insertion", pri velikosti M.
Canyon ima pri velikosti M sedež med 720-820mm. Pri razkoraku 82cm ima 82cm visok sedež?
Še vedno sem mnenja da je Small boljša izbira
To moraš bit tud malo poknjen v glavo,da greš bicikl kupovat prek interneta in neki kvazi tabel,ko pa gre kaj mimo pa ajd jokat na razne forume.
vzemi S!
Zdravo vsem
Po več letih kolebanja sem se le odločil za menjavo kolesa. Zbral sem si Canyon ultimate cf slx 8.0 (www.canyon.com/en/road/ultima te/2016/ultimate-cf-slx-8-0.ht ml)
Ima kdo kakšne izkušnje s canyoni (slabe, dobre)? Na mednarodnih forumih so kar hvaljeni pa sem rekel, da bom še tule malo povprašal, ker osebno ne poznam nobenega, ki bi ga imel
Lp