Kolesarski števec

Domov > Forum > Kolesarski števec

Kolesarski števec

SORTIRAJ PO:
Nikita 05.12.2016 11:10

Vem... da je bilo na to temo odprtih že nešteto objav... pa vseeno:

 

Po osmih letih bi se odločil, da dosedanji Polar CS600 zamenjam... tudi, ker preveč porablja energijo, baterije zamenjujemo vsake tri mesece, en nosilec sem poškodoval, vse, kar bi se moralo kupiti, zamenjati... edino preko Bolhe ali kakšnega foruma.

 

Pri iskanju nove ure sem serviserju postavil tudi tak pogoj: ura mora imeti funkcijo multi bike oz. po domače... da lahko meriš  zadeve za več koles... pač po želji. In noben Garmin tega izgleda nima?

 

Obstajajo še kakšni drugi števci... seveda novejši, taki na dotik, z GPS-om, pri katerih je mogoče pač nastavljati uro za kolo, katerega trenutno voziš? Brez nekih sprotnih, obveznih dnevnih shranjevanj v mape, datoteke na računalniku..., da potem tam pač sešteva in se urejujejo drugi podatki. Tak navdušenec... pa tudi nisem, da bi to počel dnevno.

 

Morda Sigma, manj sicer Polar, pa vseeno. Cena tam maksimalno do nekih 300 eur!

ishtar007 05.12.2016 11:47

Moj Edge 510 ima izbiro profilov za več koles. Sem prepričan, da tudi ostali, novejši modeli.

SHad 05.12.2016 11:57

Jaz imam dobre izkušnje z Garmin Edge 810.
Ima tudi možnost več profilov koles, kot profilov aktivnisti.
Sicer teh opcij še nisem uporabljal. Verjetno za drugo leto, zdaj ko imam še MTB.

Jaz bi ti svetoval, da obvezno greš na vsaj 800 serijo pri Garminu zaradi popolnejše navigacije.
To ti posebej prav pride pri vožnjah po neznanih trasah.
Tudi mape je vsaj meni najlažje nadgraditi pri Garminu. 

Seveda je proizvajalcev več.

Vse novejše imajo toliko opcij, da jih vsaj polovico ne boš potreboval.
Nekatere so pa precej uporabne.

EDIT:
Evo zelo obsežen in uporaben opis 810ke:
www.dcrainmaker.com/2013/01/g armin-edge-810-in-depth-review .html

ari.berni 05.12.2016 12:05

Iščes uro?

Za ure ne vem. 

Garmin 810 (imel) oz 1000 (imam) oba omogočata več profilov (več koles).

Pred vožnjo samo preklopiš na ustrez profil.

Na ROSEBIKES je 810 vredna 324€. S senzorjem kadence in hitrosti (bundle), ki pa nista nujna.

Brez tega je 270.

 

 

 

 

muzikant 05.12.2016 12:31
isto priporočam garmin edge 810. Sam imam že tri leta edge 800 in sem več kot zadovoljen.....redno ga uporabljam na dveh biciklih.
eustahija 05.12.2016 13:03

Ali ni bolje potem razmišljati o 820. Je novejši.  Sam razmišljam in se odločam med 520 in 820.

jeti 05.12.2016 13:06

priporočam ti garmin edge 25 mežik

image


image


image

andro28 05.12.2016 13:37

kje najceneje dobit edge520 bundle?
 

sprint 05.12.2016 14:30

Vzemi polar v650, imaš ga za cca. 200eur na bike 24 z hr pasom in obema senzorjema(hitrost, kadenca) zelo ugodno.

Nikita 05.12.2016 15:44
@sprint:

Vzemi polar v650, imaš ga za cca. 200eur na bike 24 z hr pasom in obema senzorjema(hitrost, kadenca) zelo ugodno.

Da se malce našalim... včasih za določeno žensko praviš, da je ne bi imel niti za vse na svetu, čeprav bi bila edina na samotnem otoku sredi... Ampak, nikoli ne reci nikoli. Tako trdim tudi za Polar... sedanji CS600 sicer dela kot "švajcarski sat", tu ni pripomb. Se mi je pa zameril, ker ima nekatere nemogoče rešitve (ne moreš izbrisati skupnih kilometrov, tako da za vsa tri kolesa pač sproti ali seštevam ali vidim na koncu meseca, ko dam podatke v excell tabelico), nima indikatorja, kateri bi ti kazal ali voziš nad ali pod povprečno, menuji so vnaprej določeni, preveč je povdarka na treningih in temu primernih nastavitvah in še bi se našlo... Tudi baterije na senzorjih hitrostih se menjajo zelo težko oz. nemogoče pri nemojstrih, kakor sem sam (meni jo je menjal...) in še bi se našlo.

 

Torej, Garmin, nekateri tule pišete, da je mogoča nastavitev za več koles. Ampak, je v tem primeru potreben tudi senzor hitrosti ali ne? Če ne... ga ne bi dokupoval, kajti GPS več ali manj verjetno lovi vsepovsod... v neko džunglo pa tudi ne zahajam, tunelov ni...

 

Samo navigacijo, zemljevide ravno ne rabim, bolj zato, da dam na računalnik in to gledam... in se tu in tam lažje odločim za kakšno turo. Sam se izgubim oz. da ne vem, kje se vozim... skoraj nemogoče. Praktično je ni ceste ali potke na desetine kilometrov v krogu od Sobote, kjer še nisem bil in da ne bi vedel, kaj približno je pred ali za mano.

 

Meni bi bilo zelo pomembno zaradi slabega vida za na blizu... da ima ekratn večje številke, črke... oz. možnost, kakor je to pri mojem Polarju, da si velikost lahko nastaviš. To je zame pomembno, drži pa, da imajo verjetno vse podobne ure s takimi ekrani... podobne velikosti?

 

Na servisu sem bil tudi nekako domenjen, da kupim uro brez pasu... ker ga ne rabim. Če ni potrebno senzorjev, edino dokupim še dva dodatna nosilca za na pipico... in to je to. Ne rabim niti tistega nosilca za na pred balanco... samo odlomim ga lahko prehitro... če kje telebnem, he, he...

 

Za sedaj bi se držal tudi cene... nekje okvirno 300 eur in niti centa nad... z dodatki, ali brez!

SODROVC 05.12.2016 15:59

Potemtakem ti bi bil dovolj Garmin 300. Ampak če imaš senzor kadence/hitrosti, ti kaže tudi % naklona klanca. Če boš pa na kolesu več kot 15-16 ur, potem pa razmišljal o seriji Oregon. 600-ka je brez zemljevidov že za manj kot 300 €.

Nikita 05.12.2016 16:03
@SODROVC:

Potemtakem ti bi bil dovolj Garmin 300. Ampak če imaš senzor kadence/hitrosti, ti kaže tudi % naklona klanca. Če boš pa na kolesu več kot 15-16 ur, potem pa razmišljal o seriji Oregon. 600-ka je brez zemljevidov že za manj kot 300 €.

Za naklon klanca to velja samo za ta tip ali za vse? Da bo jasno, je senzor obvezen, da ti kaže naklon klanca pri vseh modelih? Upam, da ste razumeli, da je pri vseh urah tudi važno, da sešteva vzpone in spuste?

SODROVC 05.12.2016 16:22

Naklon: 520-ka ne dela brez HR senzorja, pa brez cad/speed tudi ne. Vsaj moja ne. In če je slab signal, ti na koncu ne pokaže realnih km. Pa višincev tudi ne. 
Na dolgih turah uporabljam Oregon 300. In takrat mi je za utrip in vse ostalo malo mar, važna mi je vijolična linija. Vse, kar je pomembno, pa zabeleži in na koncu je vse OK. smeh Pa vmes je enostavno med meniji zaslona preklaplajti - touch-screen. 600-ka je novejša in signal prejema preko 2. sistemov, se pravi, da hitreje posodablja tvoj položaj na zemljevidu/zaslonu. Pa še nekaj: 2 AA bateriji ali pa akuja ga napajati in to pomeni neodvisnost od polnilne baterije (baterie-pack). 

vambomzepokazu 05.12.2016 20:32
@Nikita:
@SODROVC:

Potemtakem ti bi bil dovolj Garmin 300. Ampak če imaš senzor kadence/hitrosti, ti kaže tudi % naklona klanca. Če boš pa na kolesu več kot 15-16 ur, potem pa razmišljal o seriji Oregon. 600-ka je brez zemljevidov že za manj kot 300 €.

Za naklon klanca to velja samo za ta tip ali za vse? Da bo jasno, je senzor obvezen, da ti kaže naklon klanca pri vseh modelih? Upam, da ste razumeli, da je pri vseh urah tudi važno, da sešteva vzpone in spuste?

Jaz imam Garmin 520 in ga vozim brez senzorja hitrosti! Vozim ga tako na gorcu po gozdu kot na specjalki in kaže hitrost normalno. Tudi naklon kaže, le da se mi zdi da ga osvežuje bolj počasi kot mi ga je prej VDO wireles števec (ni bil GPS). Mogoče bi s senzorjem hitrosti bilo bolje, vendar kaže ga pa le.

 

Za 309 € dobiš Garmin 520 s tremi senzorji (kadenca, hitrost in srčni utrip) ter trije nosilci za belanco (en podaljšan in dva klasična). Vsaj tako sem jaz dobil.

StaraKost 05.12.2016 21:46

Če vemo, da GPS dela največjo napako v merjenju dolžine na serpentinasti cesti, potem je jasno, da je naklon, ki ga iz tega podatka  izračuna, lahko zelo napačen. Tudi takrat, ko je razdalja pravilno izmerjena(senzor hitrosti), moramo vedeti, da  prikazani naklon velja za del trase, ki smo ga že prevozili in ne tisti, ki ga tenutno vozimo, ko gledamo % naklona. Toliko o razumevanju podatka o naklonu.

-BLAŽ- 05.12.2016 23:10
@SODROVC:

Naklon: 520-ka ne dela brez HR senzorja, pa brez cad/speed tudi ne. Vsaj moja ne. In če je slab signal, ti na koncu ne pokaže realnih km. Pa višincev tudi ne. 
Na dolgih turah uporabljam Oregon 300. In takrat mi je za utrip in vse ostalo malo mar, važna mi je vijolična linija. Vse, kar je pomembno, pa zabeleži in na koncu je vse OK. smeh Pa vmes je enostavno med meniji zaslona preklaplajti - touch-screen. 600-ka je novejša in signal prejema preko 2. sistemov, se pravi, da hitreje posodablja tvoj položaj na zemljevidu/zaslonu. Pa še nekaj: 2 AA bateriji ali pa akuja ga napajati in to pomeni neodvisnost od polnilne baterije (baterie-pack). 

Aaam, ne vem no....

 

Tudi če ostaneš za kakšen trenutek brez signala bo razdalja pravilna, ker gps poveže točke. Ok, lahko je kakšna manjša napaka zaradi ovinka, serpentine, ampak to je zanemarljivo. Še bolj zanemarljivo, kot če imaš na navadnem števcu za kakšen mm ali dva napačno nastavljen obseg.

 

Kaj bi imeli višinci veze z gps signalom? Saj ima barometričen višinomer.

Jaz tudi Garmina vozim brez senzorjev in dela bp. Podatek o naklonu? Niti ne vem zakaj bi ga potreboval, tako da se z njegovim prikazom nisem nikoli ukvarjal.

paraplegicar 06.12.2016 07:38

tako kot je blaz napisal! 

Nikita 06.12.2016 08:03

Skoraj sem se odločil za 820-ko... vendar ugotivil, da nima multiple bike profiles... torej ne morem imeti naštimanih več koles? Nikjer pa ne ponujano 810-ko... a se to več ne prodaja?

paraplegicar 06.12.2016 08:11

to je ze precej staro. Danes se prodaja 520, 1000ka. Poglej na bolho stare 800ke se prodajajo po 100-150e

Nikita 06.12.2016 08:34
@paraplegicar:

to je ze precej staro. Danes se prodaja 520, 1000ka. Poglej na bolho stare 800ke se prodajajo po 100-150e

Ja, ampak tudi na bolhi ni ravno neke večje ponudbe. Nikakor mi ni jasno... novejše zadeve, pa pozabijo na tako enostavno zadevo, kot je spremljanje voženj večih koles?

 

Nekako se mi zdi, da je tista ponudba na Bolhi za 810-ko in ceno 230 eur nekoliko pretirana, ko novejše tudi ne stanejo bistveno več. Bom tekom dneva vseeno poklical in se pozanimal. Na koliko naj probam zbiti ceno?

SODROVC 06.12.2016 09:07

Nov, menda je ugodna ponudba: 
www.rosebikes.si/article/garm in-edge-810-gps-bike-computer/ aid:787300

SODROVC 06.12.2016 09:13

@ BLAZ: naklon se izračunava tako, da se upošteva dolžino poti in še podatke o spremembi višine. Če si na vzponu hiter v ostrih ovinkih, ti brez senzorja hitrosti ne prikaže pravilnih podatkov. Včasih so nekateri nakloni kratki, a strmi in ti jih potem ne prikaže niti na Stravi niti kje drugje. Ampak fajn je pa vedet, da si prepeljal en strm odsek. Enako je z Vmax (najv. zabeležena hitrost). Pa še pri tem so boljši navadni žični kol. števčki ala Sigma, VDO. Ciclo. Še za nekatere Polarje je potrebno vzdrževati par sec. max. hitrost, da jo zabeležijo in obdržijo v spominu. Saj prikažejo jo že, ampak pri vnosih pa je ne pokažejo. Enako je s HR max. 

-BLAŽ- 06.12.2016 09:30

@Nikita

Garmin lahko uporabljaš na neskončnemu številu koles. Če si zadovolen z GPS merjenjem podatkov ga samo pretakneš, če pa te motijo detajli kot jih opisuje SODROVC potrebuješ za vsako kolo svoj senzor.
V Garmina se namreč ne vnaša ročno obsega kot na števcih brez gps-a. 

paraplegicar 06.12.2016 09:33

210e za 810 je kar ok cena.

SODROVC 06.12.2016 09:36
@-BLAŽ-:

@Nikita

Garmin lahko uporabljaš na neskončnemu številu koles. Če si zadovolen z GPS merjenjem podatkov ga samo pretakneš, če pa te motijo detajli kot jih opisuje SODROVC potrebuješ za vsako kolo svoj senzor.
V Garmina se namreč ne vnaša ročno obsega kot na števcih brez gps-a. 

Lahko vneseš ročno ali pa nastaviš na avtomatsko merjenje obsega. Vsaj pri Edge 520 je tako. 
Pa še nekaj ne pozabiti, @Nikita: nekateri Garmini potrebujejo pritisk na gumb za "ŠTART", drugače ne beležijo NIČ, čeprav ti marsikaj prikazujejo. Da ne beleži, se vidi po nekaterih prikazih na ekranu, ki niso realni, npr. naklon in še kaj bi se našlo.

Nikita 06.12.2016 09:36
@SODROVC:

@ BLAZ: naklon se izračunava tako, da se upošteva dolžino poti in še podatke o spremembi višine. Če si na vzponu hiter v ostrih ovinkih, ti brez senzorja hitrosti ne prikaže pravilnih podatkov. Včasih so nekateri nakloni kratki, a strmi in ti jih potem ne prikaže niti na Stravi niti kje drugje. Ampak fajn je pa vedet, da si prepeljal en strm odsek. Enako je z Vmax (najv. zabeležena hitrost). Pa še pri tem so boljši navadni žični kol. števčki ala Sigma, VDO. Ciclo. Še za nekatere Polarje je potrebno vzdrževati par sec. max. hitrost, da jo zabeležijo in obdržijo v spominu. Saj prikažejo jo že, ampak pri vnosih pa je ne pokažejo. Enako je s HR max. 

Sicer tole ravno ne spada sem... ampak tako zaradi zanimanja sem imel vklopljeno aplikacijo sport tracker na telefonu in zabeležila mi je en čuden podatek, tako pri kolesarjenju, kakor pri sojenju košarke: enkrat bi naj šibal dol po hribu tam nekje pri Sv. Tomažu v Prlekiji okrog 90 na uro (tam 65 do 70 je bilo sigurno, več pa ne)? Drugače je zadeva delala, vsaj kar se tiče razdalje skoraj do deset metrov natančno v primerjavi s Polarjem. Tudi pri sojenju košarke mi kaže maksimalno hitrost tam okoli štirideset na uro. Ali teče Bolt sploh tako hitro? Ker imam v tem primeru telefon v žepu je to verjetno (fiziki bi vedeli, verjetno tudi matematiki) zaradi hitrega obrata z boki???

 

Kar se tiče kolesarjenja, tudi Polar npr. spreminja nadmorsko višino, naklonino z nekaj zadržka, kakor se lahko temu pravi, drži pa tudi, da vsaj nadmorsko meri v petih metrih... ne za vsak meter posebej.

SODROVC 06.12.2016 09:46
@Nikita:

Kar se tiče kolesarjenja, tudi Polar npr. spreminja nadmorsko višino, naklonino z nekaj zadržka, kakor se lahko temu pravi, drži pa tudi, da vsaj nadmorsko meri v petih metrih... ne za vsak meter posebej.

Še najboljši je menda CicloMaster Alti, ki beleži vsakih 25 cm, in ko sešteje dovolj za 1m, ga prkaže. Mini je bil daleč najboljši, ampak je "shodil"... jok

duke 06.12.2016 10:13

Za 140€ dela "k šus"
www.teasi.eu/en/gps-devices/

Nikita 06.12.2016 10:44
@duke:

Za 140€ dela "k šus"
www.teasi.eu/en/gps-devices/

Poglej... neke za naše tržišče neznane zadeve ne pridejo v poštev... niti, da ne bi imel navodil v slovenščini... zdaj priložene ali na samem netu. Dvesto eur gor ali dol... kaj mi pomaga neka ura, ko je ne bi vedel uporabljati.

 

Za sedaj je favorit garmin 810, vendar bi rad novega, pa izgleda nihče to več ne prodaja. Ima izgleda večino ali vse... možnosti za nastavitev več koles, višinomer, naklonino, navigacijo, mape... in še kaj. Mislim... oz. upam, da se lahko upravlja tudi z rokavicami?

1 2 3 ... 13
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI