Disk zavore na tandem

Domov > Forum > Disk zavore na tandem

Disk zavore na tandem

SORTIRAJ PO:
tandem 15.02.2017 20:32

Pozdravljeni, sem nov tukaj gor, upam da mi bo kdo lahko svetoval......na društvu (slepi, slabovidni) smo dobili v dar tandem, klasične zavore, nič opreme, skratka izkazalo se je, da je uporabem za vožnjo po ravnini in pretežno asvaltu. Radi bi vgradili disk zavore, vsaj na prvem kolesu, cena cca 300€. Novo kolo bogato opremljeno, diski spredaj, zadaj cena 2500€, prodajalec pripravljen sponzorsko se približati, ponudil ceno 1700€. Kaj svetujete, se splačati iti v prenovo starega ali je bolje iti v nakup novega, ki ima vse serijsko vgrajeno. Hvala za odgovore.....

tral 16.02.2017 09:17

odvisno kaksna je tudi oprema na staremu, koliko je star, novo kolo se vedno bolje pelje.. tudi na starem kolesu boste morali zamenjati "feltne" za tiste z disk zavorami kar bo tudi nek strosek. Jaz vam svetujem da staro kolo poslikate in posljete kaksen email v par slo trgovin in povprasate koliko bi stala nadgradnja na disk zavore.. Potem pa pretehtajte kaj se vam izplaca. 
 

steveO 16.02.2017 13:03

Po mojem, je najceneje, da na stari tandem, montirate novo vilico, ki bo imela navoja za nosilec disk-bremze. To niti ne bi bil takšen strošek. Seveda morate računati novo obroč ali vsaj pesto za diske s premontažo in pa celoten disk + ročica.

Za disk zavore na zadnjem kolesu, pa bi morali dobiti nekoga, ki vari aluminij (sklepam da je okvir alu), ki bi privaril nosilec za čeljusti.

Merlin 16.02.2017 19:26

Za tandem zna bit en disk premalo! Sitemska teža bo verjetno blizu 200kg!

marc 19.02.2017 15:18

Kakšne so te "klasične" zavore, da ne bi zadoščale? Na najinem tandemu neke cenene V-zavore čisto dobro delajo, če so prav nastavljene, edino na zelo dolgem spustu bi se verjetno pregrele. Ampak tam bi se tudi marsikateri disk pregrel (glej www.sjscycles.com/thornpdf/Th ornRavenTwinBroHiRes.pdf, začetek strani 11). Tu vidiš tudi, kako lahko montiraš tretjo zavoro in zakaj je v redu, da jo upravlja slepi sovoznik (dobro videči sovoznik pa ne).

 

Po mojem bo tandem v vsakem primeru vozil "pretežno po ravnini in pretežno po asfaltu". V hujši hrib je s tandemom težko, če nista oba kolesarja v dobri formi, pa sploh. Po luknjah in koreninah tudi ni prijetno za sopotnika, sploh pa, če lukenj ne vidi.

 

Če boste menjali vilice, vsekakor preverite, ali so dovolj močne za tandem.

 

krawl 19.02.2017 20:50

Enostavnejša in cenejša opcija za bolj učinkovito zaviranje: Magura HS 11 ali 33, hidravlične čeljustne zavore, z rdečimi gumicami in brake boosterjem.

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI