,,
@ken: Na napačno vprašanje..so vsi odgovori pravilni :)
ken,, se strinjam in če vam to kaj pomeni prosim povejte bom hvaležn..
Monocoque Twin Mold Technology
hvala
@TIF:Kaj pomeni vprašljiv? Kitajski ponaredek ali poškodovan? V vsakem primeru aluminij....
g. TIF, mislil sem v smislu če se uporablja za cenovni razred do 2000€ da ima slabše mehanske lastnosti od tistih ki imajo isti naziv in pred tem oznakoC62...
a) Monocoque Twin Mold Technology,
b) C:62 Advanced Twin Mold Technology
Zakaj to sprašuješ?
@Ernesto:Zakaj to sprašuješ?
kupujem kolo in se ne morem
odločit, tovrstni carbon ali aluminij z enako opremo
@s.ofta:@TIF:Kaj pomeni vprašljiv? Kitajski ponaredek ali poškodovan? V vsakem primeru aluminij....
g. TIF, mislil sem v smislu če se uporablja za cenovni razred do 2000€ da ima slabše mehanske lastnosti od tistih ki imajo isti naziv in pred tem oznakoC62...
a) Monocoque Twin Mold Technology,
b) C:62 Advanced Twin Mold Technology
Se pogovarjamo o ceni okvirja do 2000 eur ali celotnega kolesa... drugače pa itak, da se najde v obeh primerih.. lani je na primer naredila Merida model scultura 6000, kateri je trenutno najboljši karbosnki okvir (14ur ročno delan, top vozne lastnosti) na trgu in še mogoče lahko kje v evropi poloviš:
www.rakuten.de/produkt/merida &portaldv=6
Merida SCULTURA 6000 2016 CARBON/GRÜN(WEIß) NUR NOCH 2 AUF LAGER Volle Beschreibung anzeigen
Sammeln und Sparen
Jetzt kostenlos registrieren und Superpunkte sammeln
Bei ihrem Einkauf mit Kundenkonto sammeln Sie
1999 Superpunkte = 19,99 €
Lani so še bili radodarni, letos je ta okvir na modelu scultura 7000E, ki ima boljšo opremo in stane cca. 4000 eur in gor,. Drugače pa še je kar nekja znamk... Izogibaj se luksoznih znamk (Pinarello itd), ti ponujano res zanič karbonske okvirje, razen če res ne kupuješ top modelov....
@s.ofta:@Ernesto:Zakaj to sprašuješ?
kupujem kolo in se ne morem
odločit, tovrstni carbon ali aluminij z enako opremo
To bi lahko bila debata za ob gajbi piva...
Najprvo se vprašaj za kaj, za koliko, za kje sploh potrebuješ kolo. Potem se lahko naprej diskutira.
Danes prodajajo "svega i svašta".
@TIT:
Lani so še bili radodarni, letos je ta okvir na modelu scultura 7000E, ki ima boljšo opremo in stane cca. 4000 eur in gor,. Drugače pa še je kar nekja znamk... Izogibaj se luksoznih znamk (Pinarello itd), ti ponujano res zanič karbonske okvirje, razen če res ne kupuješ top modelov..
Kaj bolj natančno si hotel povedati?
@TIF:@s.ofta:@TIF:Kaj pomeni vprašljiv? Kitajski ponaredek ali poškodovan? V vsakem primeru aluminij....
g. TIF, mislil sem v smislu če se uporablja za cenovni razred do 2000€ da ima slabše mehanske lastnosti od tistih ki imajo isti naziv in pred tem oznakoC62...
a) Monocoque Twin Mold Technology,
b) C:62 Advanced Twin Mold TechnologySe pogovarjamo o ceni okvirja do 2000 eur ali celotnega kolesa... drugače pa itak, da se najde v obeh primerih.. lani je na primer naredila Merida model scultura 6000, kateri je trenutno najboljši karbosnki okvir (14ur ročno delan, top vozne lastnosti) na trgu in še mogoče lahko kje v evropi poloviš:
www.rakuten.de/produkt/merida &portaldv=6Merida SCULTURA 6000 2016 CARBON/GRÜN(WEIß) NUR NOCH 2 AUF LAGER Volle Beschreibung anzeigen
Sammeln und Sparen
Jetzt kostenlos registrieren und Superpunkte sammeln
Bei ihrem Einkauf mit Kundenkonto sammeln Sie
1999 Superpunkte = 19,99 €
Lani so še bili radodarni, letos je ta okvir na modelu scultura 7000E, ki ima boljšo opremo in stane cca. 4000 eur in gor,. Drugače pa še je kar nekja znamk... Izogibaj se luksoznih znamk (Pinarello itd), ti ponujano res zanič karbonske okvirje, razen če res ne kupuješ top modelov....
g.TIF, KUPUJEM KOLO Z 105 OPREMO,
OKVARJAM SE REKREATIVNO 6-8000KM LETNO
CENA KOLESA MAX 2000€
RAZLIČNE KOLESARSKE POTI-HRIB-RAVNINA
Mene je predvsem zanimala tehnološke in mehanske reference omenjenih materialov a) in b) če ste že tolk informirani..
@Ernesto:@s.ofta:@Ernesto:Zakaj to sprašuješ?
kupujem kolo in se ne morem
odločit, tovrstni carbon ali aluminij z enako opremoTo bi lahko bila debata za ob gajbi piva...
Najprvo se vprašaj za kaj, za koliko, za kje sploh potrebuješ kolo. Potem se lahko naprej diskutira.
Danes prodajajo "svega i svašta".
Ernesto,nisem mislil da bo debata šla v smer ki jo ne obvladam glede carbona, sem si pa mislil pridobit informacije za omenjene materiale na začetku..kupujem kolo do 2000€ z 105 opremo in za različne poti hrib-ravnina. Cube ponuja nekaj zanimivih modelov ampak me moti premalo informacij za okvir ki je carbonski. Zato bi rajše kupil Al okvir kot pa carbon ki ga ne poznam, oziroma nobeden mi ni dal dovolj informacij da bi ga kupil..
Tudi karboni so bolj in manj togi... če boš kupoval endurance kolo so okvirji na določenih mestih manj togi za bolj udobno vožnjo. Če hočeš togo kolo potem kupi race varianto.
@s.ofta:Ernesto,nisem mislil da bo debata šla v smer ki jo ne obvladam glede carbona, sem si pa mislil pridobit informacije za omenjene materiale na začetku..kupujem kolo do 2000€ z 105 opremo in za različne poti hrib-ravnina. Cube ponuja nekaj zanimivih modelov ampak me moti premalo informacij za okvir ki je carbonski. Zato bi rajše kupil Al okvir kot pa carbon ki ga ne poznam, oziroma nobeden mi ni dal dovolj informacij da bi ga kupil..
Čist si zmedel bicikelkom vsevede s svojo dilemo... Na tem forumu se ne dvomi v občesprejeto dogmo, da je karbon boljši kot katerikoli aluminij!!!!! Kako ne veš, okvir mora biti karbonski, čeprav low-end, feltne so pa seveda lahko alu, he he
Najprej si je treba razjasnit za kaj se bo kolo sploh uporabljalo. Če bo to za premagovanje daljših razdalj potem je sigurno boljše da vzameš endurance kolo, kjer je drža bolj pokončna in vožnja prijetnejša ne samo zaradi omenjenih dušilcev vibracij ampak zaradi same geometrije okvirja. To so Roubaix, Synapse, Defy, Solace.... Če pa misliš hodit na tekme recimo na vzpone potem rabiš čim lažje kolo ala Tarmac, Addict, TCR, Supersix... Če bi pa rad podiral hitrostne rekorde na ravnini potem pa race variante Venge, Foil, Propel in pa Cannondaleov alu model Caad. Tako, da govorit samo o alu vs. carbon je brezveze... je pa več izibre modelov pri karbonu. Se pa karbon ne utrudi tako hitro kot alu in kar je važno, da se ga popravit.
Meni je en italjanski kolega (po rodu Slovenec, da naute prec u luft skočil), takole razložil tole dilemo med endurance in race varianto okvirjev. Je pa lastnik Specijev.
Tisti za endurance ni dobro vodljiv v zahtevnejših ovinkih in pri velikih hitrostih, ploh navzdol. Uporablja ga izključno za samo nekatere brevete, kjer se gre bolj na lahko, z družbo. Za daljše brevete, +300 km in za popotovanja pa ima po meri izdelano jekleno kolo, fillet-brased. Zakaj jekleno kolo? Lastniki jeklenk že vemo.
Za hitre ture in razne dirke je race varianta, ker je kolo ubogljio in dela tisto, kar želi voznik oz. kolesar. Tudi takrat, ko je zadaj v apiduri malo več robe, je bolje vodljivo, kot endurance kolo.
Jaz vozim tudi karbonca, TREK Madone 5.2 in vem, da je bolj udobno kolo, kot pa alu TREK 1500SLR. Kar se pa lateralne togosti tiče, ga pa še nisem "ovijal", in to mi je všeč. Kdor še ni probou voziti dobrega karbonskega kolesa, naj proba, bo vedel, o čem je tu sploh govora.
Morda bi se pozanimal tudi za ORBEA kolesa, sedaj imajo akcijo, Di2 in ultegra za 1999 €. Čez ORBEO se še niso pritoževali.
Katero velikost pa potrebuješ? Race / endurance?
Možakar sprašuje o razlikah med tipi karbona, ne pa o geometriji okvirjev... Niso vsi karbonski okvirji enaki
Pa povejte še meni, ko tukaj pametujete o utrujenosti aluminija in neutrujenosti karbona - po koliko letih / kilometrih se aluminij "utrudi" in kaj se potem zgodi?? Pade dol od utrujenosti? Zaspi? A pa karbon se nikoli ne utrudi? Noben karbon, tudi tisti na kolesih za 1500 eur ne?
@deal:Možakar sprašuje o razlikah med tipi karbona, ne pa o geometriji okvirjev... Niso vsi karbonski okvirji enaki
Pa povejte še meni, ko tukaj pametujete o utrujenosti aluminija in neutrujenosti karbona - po koliko letih / kilometrih se aluminij "utrudi" in kaj se potem zgodi?? Pade dol od utrujenosti? Zaspi? A pa karbon se nikoli ne utrudi? Noben karbon, tudi tisti na kolesih za 1500 eur ne?
Pred leti sem vozil rabljenega alu Bianchija in potem kupil karbonca Ridley Excaliburja, tudi rabljenega. Razlika v vožnji kot dan in noč. Excalibur je precej bolj pobiral neravnine, vožnja prijetnejša, okvir lažji in to kar precej. Nisem pa še nikoli vozil novega alu kolesa, razen MTB-ja... mogoče pa je bil alu utrujen in zato taka razlika. V glavnem zame je karbon boljši. Je pa res kar je nekdo omenjal glede obročev.. cenejši alu obroči se pri abzicanju precej zvijajo, zato se jaz trudim da pri abzicanju ne zvijam preveč kolesa pod sabo....
@s.ofta:@TIF:@s.ofta:@TIF:Kaj pomeni vprašljiv? Kitajski ponaredek ali poškodovan? V vsakem primeru aluminij....
g. TIF, mislil sem v smislu če se uporablja za cenovni razred do 2000€ da ima slabše mehanske lastnosti od tistih ki imajo isti naziv in pred tem oznakoC62...
a) Monocoque Twin Mold Technology,
b) C:62 Advanced Twin Mold TechnologySe pogovarjamo o ceni okvirja do 2000 eur ali celotnega kolesa... drugače pa itak, da se najde v obeh primerih.. lani je na primer naredila Merida model scultura 6000, kateri je trenutno najboljši karbosnki okvir (14ur ročno delan, top vozne lastnosti) na trgu in še mogoče lahko kje v evropi poloviš:
www.rakuten.de/produkt/merida &portaldv=6Merida SCULTURA 6000 2016 CARBON/GRÜN(WEIß) NUR NOCH 2 AUF LAGER Volle Beschreibung anzeigen
Sammeln und Sparen
Jetzt kostenlos registrieren und Superpunkte sammeln
Bei ihrem Einkauf mit Kundenkonto sammeln Sie
1999 Superpunkte = 19,99 €
Lani so še bili radodarni, letos je ta okvir na modelu scultura 7000E, ki ima boljšo opremo in stane cca. 4000 eur in gor,. Drugače pa še je kar nekja znamk... Izogibaj se luksoznih znamk (Pinarello itd), ti ponujano res zanič karbonske okvirje, razen če res ne kupuješ top modelov....
g.TIF, KUPUJEM KOLO Z 105 OPREMO,
OKVARJAM SE REKREATIVNO 6-8000KM LETNO
CENA KOLESA MAX 2000€
RAZLIČNE KOLESARSKE POTI-HRIB-RAVNINA
Mene je predvsem zanimala tehnološke in mehanske reference omenjenih materialov a) in b) če ste že tolk informirani..
To kolo (lanski model) dobiš za 2000 EUR, z enim najboljših karbonskim okvirjev, ki je sploh na trgu, katerega vozijo profesinoalni tekmovalci in z ultegro opremo....
@CKR.SI:
@TIT:
Lani so še bili radodarni, letos je ta okvir na modelu scultura 7000E, ki ima boljšo opremo in stane cca. 4000 eur in gor,. Drugače pa še je kar nekja znamk... Izogibaj se luksoznih znamk (Pinarello itd), ti ponujano res zanič karbonske okvirje, razen če res ne kupuješ top modelov..
Kaj bolj natančno si hotel povedati?
da za 2000 eur dobiš lahko top okvir, ampak mora kupit lanski model kolesa z ultegro, ker letošnji imajo di2 in so dosti dražji...
povej malo več o sebi. če bi rad nasvet o kolesu..
kakor so ostali že gori napisali:
1) stil vožnje (endurance, race, ali nekaj vmes)
2) letna kilometrina si rekel do 8000km...
3) tvoja starost (okvirna)
4) znamke, ki so ti všeč?
5) tekmuješ?
6) zakaj si omejen na 105? opremo
7) tvoja velikost
..itd,.
potem ti bodo lahko fanti bolje svetoval na forumu, ampak rabimo več info ker se tiče koles..
kar se pa tiče" Mene je predvsem zanimala tehnološke in mehanske reference omenjenih materialov a) in b) če ste že tolk informirani.." ,.. je pa to odvisno od samih znamk... če imaš alu kolo ki te zanima in karbonsko kolo pa napiši modele in jih bomo primerjali,.. ni samo kako je okvir delan ampak kako so vlakna razporejena, kombinacija vlaken (t600, t700, t800 itd...),.. enako pri aluminiju...
Za 2.000€ pa recimo ultegro dobiš v akciji dober bicikl, ki bo nam 80-90° rekreativcem dobro služil... Top okvir pa nikakor ne dobiš za 2.000€. Tu predvsem mislim na recimo npr. Super Six EVO HM, Focus Izalco MAX, Canyon CF SLX, S-Works, Emondo SL9 ali SLR, BMC SLR01 in še ostale. Tega žal ne dobiš za 2.000€. Kdo take okvirje sploh potrebuje in komu so res namenjeni je pa druga zgodba...
@biemsi:Kdo take okvirje sploh potrebuje in komu so res namenjeni je pa druga zgodba...
takih komentarjev....in...takih komentatorjev je tu gor res malo...in odhajajo...
@TIF:povej malo več o sebi. če bi rad nasvet o kolesu..
kakor so ostali že gori napisali:
1) stil vožnje (endurance, race, ali nekaj vmes)
2) letna kilometrina si rekel do 8000km...
3) tvoja starost (okvirna)
4) znamke, ki so ti všeč?
5) tekmuješ?
6) zakaj si omejen na 105? opremo
7) tvoja velikost
..itd,.
potem ti bodo lahko fanti bolje svetoval na forumu, ampak rabimo več info ker se tiče koles..
kar se pa tiče" Mene je predvsem zanimala tehnološke in mehanske reference omenjenih materialov a) in b) če ste že tolk informirani.." ,.. je pa to odvisno od samih znamk... če imaš alu kolo ki te zanima in karbonsko kolo pa napiši modele in jih bomo primerjali,.. ni samo kako je okvir delan ampak kako so vlakna razporejena, kombinacija vlaken (t600, t700, t800 itd...),.. enako pri aluminiju...
Ljubi Bog, TIF, a ne razumeš vprašanja: Mene je predvsem zanimala tehnološke in mehanske reference omenjenih materialov a) in b)
Tudi mene zanima odgovor na to vprašanje, tule pa modrujete do nezavesti. Kakšen bo odgovor, če s.ofta zapiše, da ima 22 ali pa 38 let, pa če je velik(a) 172 ali pa 188 cm, pa katera znamka ji je pri srcu ...?
In če s.ofta napiše, da naredi rekreativno 6-8.000 km/leto, potem lahko večina doktorjev s tega foruma neha filozoforat, ker tudi sami občutneje ne presegajo te kilometrine (če sploh!). Torej, kdor je načitan ali pa je vozil oba materiala,naj izvoli komentirati, ostali pa se izobražujmo !!!
@crni2:@TIF:povej malo več o sebi. če bi rad nasvet o kolesu..
kakor so ostali že gori napisali:
1) stil vožnje (endurance, race, ali nekaj vmes)
2) letna kilometrina si rekel do 8000km...
3) tvoja starost (okvirna)
4) znamke, ki so ti všeč?
5) tekmuješ?
6) zakaj si omejen na 105? opremo
7) tvoja velikost
..itd,.
potem ti bodo lahko fanti bolje svetoval na forumu, ampak rabimo več info ker se tiče koles..
kar se pa tiče" Mene je predvsem zanimala tehnološke in mehanske reference omenjenih materialov a) in b) če ste že tolk informirani.." ,.. je pa to odvisno od samih znamk... če imaš alu kolo ki te zanima in karbonsko kolo pa napiši modele in jih bomo primerjali,.. ni samo kako je okvir delan ampak kako so vlakna razporejena, kombinacija vlaken (t600, t700, t800 itd...),.. enako pri aluminiju...Ljubi Bog, TIF, a ne razumeš vprašanja: Mene je predvsem zanimala tehnološke in mehanske reference omenjenih materialov a) in b)
Tudi mene zanima odgovor na to vprašanje, tule pa modrujete do nezavesti. Kakšen bo odgovor, če s.ofta zapiše, da ima 22 ali pa 38 let, pa če je velik(a) 172 ali pa 188 cm, pa katera znamka ji je pri srcu ...?
In če s.ofta napiše, da naredi rekreativno 6-8.000 km/leto, potem lahko večina doktorjev s tega foruma neha filozoforat, ker tudi sami občutneje ne presegajo te kilometrine (če sploh!). Torej, kdor je načitan ali pa je vozil oba materiala,naj izvoli komentirati, ostali pa se izobražujmo !!!
ti ne razumeš da ni vse črno-belo. Noben karbonski okvir si ni enak in je odvisno od znamke in kako ga bo uporabljal. Top BMC okvir se čisto drugače obnaša kot top S-works okvir. Če je oseba ki sprašuje stara 50 let, potem normalno, da ne bo proizvajal takih watov kakor oseba, ki je stara 22 let in sploh ne rabi razmišljat o višji kakovosti okvirja c62 ali, pač kako to Cube poimenuje... Če vozi do 8000km letno, pomeni a) da je resen kolesar in hodi na tekmovanja, potem naj vzame boljši okvir c62, če pa b) ije upokojenec in se vozi s kolesom vsaki dan na tžnico in nazaj v sosednjo vas in stem naredi 8000km letno, kar pomeni da naj si kupi osnovnega, oz še bolje aluminijastega, da ma kam košarico pritrdit... zato nas zanima vse to... Vprašanje je bilo ali karbon ali aluminij,. in podvprašanje ketero kakovost Cuba naj si kupi,... normalno da vpršujemo za več vprašanj.... Če te pa zanima razlika med a) in b) podvpršanja, pa tako ko pri vseh ostalih piciklih. Primer a je težji, cenejša vlakna, mehkejša vlakna in več lepila in se pod večjo obremenitvojo - wati bolj zvija, manj odziven in itd... kaj pa dejansko od tega rabi pa je odvisno od točk, ki sem ga vprašal,..
Evo S.ofta, ken ti je dal uporaben nasvet. Logično, da se povpraša v trgovini, samo vsakdo si želi tudi drugo mnenje, ki je včasih drugačno od prodajalčevega.
TIF si se pa razpisal, pa še vedno ne odgovoril na vprašanje a) b) Vprašanje ni bilo kaj mi paše u nulo oz. se svetuje vprašanemu, temveč razlika med a) b)
Bo šlo?
@TIF:
ti ne razumeš da ni vse črno-belo. Noben karbonski okvir si ni enak in je odvisno od znamke in kako ga bo uporabljal. Top BMC okvir se čisto drugače obnaša kot top S-works okvir. Če je oseba ki sprašuje stara 50 let, potem normalno, da ne bo proizvajal takih watov kakor oseba, ki je stara 22 let in sploh ne rabi razmišljat o višji kakovosti okvirja c62 ali, pač kako to Cube poimenuje... Če vozi do 8000km letno, pomeni a) da je resen kolesar in hodi na tekmovanja, potem naj vzame boljši okvir c62, če pa b) ije upokojenec in se vozi s kolesom vsaki dan na tžnico in nazaj v sosednjo vas in stem naredi 8000km letno, kar pomeni da naj si kupi osnovnega, oz še bolje aluminijastega, da ma kam košarico pritrdit... zato nas zanima vse to... Vprašanje je bilo ali karbon ali aluminij,. in podvprašanje ketero kakovost Cuba naj si kupi,... normalno da vpršujemo za več vprašanj.... Če te pa zanima razlika med a) in b) podvpršanja, pa tako ko pri vseh ostalih piciklih. Primer a je težji, cenejša vlakna, mehkejša vlakna in več lepila in se pod večjo obremenitvojo - wati bolj zvija, manj odziven in itd... kaj pa dejansko od tega rabi pa je odvisno od točk, ki sem ga vprašal,..
A če nekdo vozi 8000km in ne hodi na tekmovanja pa ni resen kolesar?
Ne zastopim kako vam ta tekmovanja tolk pomenijo, da si najboljši na vasi? Kdor je star 22 let in resno kolesari potem lahko to počne v klubu in tekmuje na pravih tekmah, kolo pa mu itak priskrbi klub.
Če nimaš nog kot Cancellara je vseeno kaj voziš.....
Kaj pomeni vprašljiv? Kitajski ponaredek ali poškodovan? V vsakem primeru aluminij....