pred kratkim smo kupili unisex willer,ki pa deuje zelo zenski.poglej na spletno stran a2u.si.
smoljo_kateri model ste kupili?kako se obnese v praksi?
Pozdravljeni!
Za ženo kupujem prvo specialko.Veliko vozi treking kolo,bi pa rada poizkusils s specialko.Ima željo po hitrosti,kondicijsko je na visokem nivoju...še posebej dobra je na klancih.
Zanima me vaše mnenje o tem kolesu...
www.cube.eu/en/2017/womens-se ries/axial-wls/cube-axial-wls- gtc-pro-carbonnblue-2017/
Če ima kdo kakšen boljši predlog glede na price-performance,bom zelo vesel...
Lp
Jaz sem pa gledal kolesa s titan okvirji. Sedaj, ko so razprodaje, se jih dobi kar precej ugodno. Pa če potem res zdrži dlje, kot pa karbonsko, potem odločitev ni težka.
Npr.: www.vannicholas.com/road-bike s/boreas-se
Se pa tudi iz ZDA dobi kaj ugodnega.
A ni tko, da te karbonc lahko preživi ob neki normalni uporabi ? Alu in jeklo sta verjetno bolj vprašljiva ?
Proizvajalci in prodajalci se najbrž ne strinjajo, ker ti želijo prodati vsako leto novo barvo
@bécane:A ni tko, da te karbonc lahko preživi ob neki normalni uporabi ? Alu in jeklo sta verjetno bolj vprašljiva ?
Proizvajalci in prodajalci se najbrž ne strinjajo, ker ti želijo prodati vsako leto novo barvo
Karbon se popravi, vse ostalo pa v redkih primerih!
@Primus:Pozdravljeni!
Za ženo kupujem prvo specialko.Veliko vozi treking kolo,bi pa rada poizkusils s specialko.Ima željo po hitrosti,kondicijsko je na visokem nivoju...še posebej dobra je na klancih.
Zanima me vaše mnenje o tem kolesu...
www.cube.eu/en/2017/womens-se ries/axial-wls/cube-axial-wls - gtc-pro-carbonnblue-2017/
Če ima kdo kakšen boljši predlog glede na price-performance,bom zelo vesel...
Lp
Kolo je OK, okvir trden, geometrija ni preveč našpičena, oprema 105 je zlata sredina, edino kvalitetne obročnike bo treba dokupit in bo prava raketa.
@IZO:@bécane:A ni tko, da te karbonc lahko preživi ob neki normalni uporabi ? Alu in jeklo sta verjetno bolj vprašljiva ?
Proizvajalci in prodajalci se najbrž ne strinjajo, ker ti želijo prodati vsako leto novo barvo
Karbon se popravi, vse ostalo pa v redkih primerih!
@Izo
lepo te prosim...karbon se popravi....kako ga boš "laminiral" od znotraj? poprava karbona je lahko samo površinska in kot taka je slaba....
počen karbon je bolje vržti v smeti....razen če si pač kamikaza....
pri nas je problem odnosa..... med ..... Senpai and Kohai .... ni več medsebojnega poslušanja in spoštovanja....
@lone_rider:@Primus:Pozdravljeni!
Za ženo kupujem prvo specialko.Veliko vozi treking kolo,bi pa rada poizkusils s specialko.Ima željo po hitrosti,kondicijsko je na visokem nivoju...še posebej dobra je na klancih.
Zanima me vaše mnenje o tem kolesu...
www.cube.eu/en/2017/womens-se ries/axial-wls/cube-axial-wls - gtc-pro-carbonnblue-2017/
Če ima kdo kakšen boljši predlog glede na price-performance,bom zelo vesel...
LpKolo je OK, okvir trden, geometrija ni preveč našpičena, oprema 105 je zlata sredina, edino kvalitetne obročnike bo treba dokupit in bo prava raketa.
točno tako...samo za tak denar...dobiš sedaj že lanskoletne modele z ultegro (novo)....lep primer je prej navedena Orbea...bi si upal trdit da je top zadeva...
...mogoče še poglej CAAD12 ultegra...prekosi marsikaterega karbonca....je pa res zelo zahtevno kolo...race kolo...
@lone_rider,hvala.
@n3o:@Izo
lepo te prosim...karbon se popravi....kako ga boš "laminiral" od znotraj? poprava karbona je lahko samo površinska in kot taka je slaba....
počen karbon je bolje vržti v smeti....razen če si pač kamikaza....
pri nas je problem odnosa..... med ..... Senpai and Kohai .... ni več medsebojnega poslušanja in spoštovanja....
Problem imaš ti sam s sabo in s spoštovanjem je tako, da si ga moraš prislužit...če ga že ravno potrebuješ!
Kar se pa popravila karbona tiče: če ga ti ne znaš popravit, še ne pomeni, da se ga ne da. Karbonski okvirji se popravljajo in to uspešno! Razširi obzorja, ne obstajajo samo vodovodne cevi!
Karbonski okvir se lažje popravi. Tudi alu se da popravit je pa vprašanje koliko je to smiselno glede na cene alu okvirjev....
@IZO:@bécane:A ni tko, da te karbonc lahko preživi ob neki normalni uporabi ? Alu in jeklo sta verjetno bolj vprašljiva ?
Proizvajalci in prodajalci se najbrž ne strinjajo, ker ti želijo prodati vsako leto novo barvo
Karbon se popravi, vse ostalo pa v redkih primerih!
Ja valda ja...Kok koles iz titana, alMg al pa iz Crmo4 si pa že popravu? Mogoče kerga iz karbona???
n3o popolnoma pravilno si povedu! Seveda se da karbon kozmetično lepše popravit samo vprašanje je je poa res kolk trdno je na popravljenem mestu.
Te teze o neuničljivosti karbona so tolko resnične kot je sam Jeti, Karbon poka, to nekateri precej dobro vemo. Lahko gre samo za mikropoškodbe, ki se potem povečujejo ali pa za ornk faile. Lep primer so tudi zavorne površine karbonskih obročev, ki se znajo fejst zdrsat - do te mere, da postane obroč povsem neuporaben..
@grega12:@IZO:@bécane:A ni tko, da te karbonc lahko preživi ob neki normalni uporabi ? Alu in jeklo sta verjetno bolj vprašljiva ?
Proizvajalci in prodajalci se najbrž ne strinjajo, ker ti želijo prodati vsako leto novo barvo
Karbon se popravi, vse ostalo pa v redkih primerih!
Ja valda ja...Kok koles iz titana, alMg al pa iz Crmo4 si pa že popravu? Mogoče kerga iz karbona???
Iz alu zlitin toliko, kot jih ti niti videl v življenju nisi...in če kaj obvladam, je to delo z aluminijem. Tudi krom molibden napoka, nič bat. Popravljal jih pa nisem veliko, ker jih tudi ni (več) veliko, falabogi...Kako se popravlja karbon, no to pa samo stoj in glej, kaj se da vse zrihtat. Vdolbine v alu okvirju ne boš nikoli popravil, razen s hobukom kita, recimo. Medtem ko to pri karbonu ni noben problem, če majster obvlada. Pojdi do Kastelica, mogoče ti pokaže kaj se da, pa potem pametuj...
Aja titan...to vozijo samo overlouded posebneži, ki okvir brez finančnega problema zamenjajo, ko je samo umazan...ne, nisem popravljal! :)
@IZO: Aja titan...to vozijo samo overlouded posebneži, ki okvir brez finančnega problema zamenjajo, ko je samo umazan...ne, nisem popravljal! :)
Dej ti to men mal bolj natančno razloži, nisem čist dojev.
Pred leti je kolega, odličen tekmovalec v PSLO, vozil titan kolo. Ne vem, katere firme. Bogataš ni lih bil, no. Močan je bil, ni pa bil pretežak.
Sam ne poznam nikogar bi tekmoval v PSLO s takim kolesom in v bistvu niti nikogar ne poznam, ke bi se vozil s takim kolesom. Razen na kronometru, pa še to ravninskem.
Cena titana proti cromo je ulala in oba skup proti karbonu nista konkurenčna, kar se dirkanja tiče. Pa saj ne vem, a je treba to sploh govorit?
Boštjan Slak je tekmoval z njim. In bil je res dober temovalec. Cene jeklenih braze-fillet koles pa res držijo ceno.
V Sloveniji je bil danes sestavljen prvi in edini Litespeed T6, 105 grupa. Oversized okrogle cevi, (nikjer nobena sploščena), endurance, sloping geometrija. Vozil ga bo kolesarski ultramaratonec. Po moje že ve, zakaj.
PS: so pa pred Božičem že znižanja, pa se splača kaj ogledati in kupiti. Popustne kode, znižane cene transporta ipd.
Ampak dons se tudi v titan razredu vedno bolj uveljavljajo t.i.m. policilindrične in tapered cevi. Kar pa se mi nekako ne dopade.
Slak je kar ga jaz poznam vozil samo kronometer s takim kolesom. Pa on je še danes dober, večino s ponijem nažge! Ampak to je on!
Za take kot sem jaz pa velja pravilo: slabši kot si, boljši mora bit material. No železnina ne sodi med dober material. Govoriva o dirkah.
Lej, vem da je vozil titan, sva bila v isti kategoriji. Kolk časa, je pa že druga stvar. ;)
Slabši napram komu? Napram mlajšim bomo vedno, in po 60. bo to z vsakim letom eksponentno. Katastrofa, a ne?
Če ne greš s hudimi kolesarji, je jeklo fajn zadeva. Karbon tudi. Aluminij je pa zame že pretrd. Pa ravno alu kolo, ki ga imam,
ima zame najboljšo geometrijo.
IZO? Ne bom si meril kurca s tabo! Tista izjava: "kot jih ti niti videl v življenju nisi" ti je malo ušla a ne? Hudiča, saj niti ne veš s kom govoriš pa pametuješ...
izo- cenik titan okvirjev za "bogataše". ne vem no. videl sem že dražje okvirje iz drugih materialov...
Seveda so dragi tisti okvirji, v katere je vloženo veliko dela za tanjšanje sten cevi, pa z idelavo taper cevi itd. 6Al4V so pa še bolj zahtevne cevi za obdelavo. Je res treba malo pogledat, pa potem počakat na "SALE".
@grega12:IZO? Ne bom si meril kurca s tabo! Tista izjava: "kot jih ti niti videl v življenju nisi" ti je malo ušla a ne? Hudiča, saj niti ne veš s kom govoriš pa pametuješ...
Ok, dopuščam možnost, da si jih...če si v Elan bike delal :)
FMK, sori! Zame je to huronsko drago, če primerjam s karbonom in price/performance. Itak sem pa primerjal z ostalo železnino, ki pa v bistvu sploh ni konkurenčna karbonu. Preberi še enkrat napisano. In še enkrat, govorim o dirkanju. Pa tudi če ne, zame nima noben drug material nobene prednosti pred karbonom. In na koncu vsega je poanta gornjih postov, da ima karbon ob osnovnih prednostih še najboljše izglede za popravilo. Čemu bi sploh kaj drugega kupoval, kot karbon? Razen, če hočeš bit poseben? Pa ne mi s kakšnimi kitajci spet utujat in njihovim čipšit karbonom...
Pa, Kitajci so že nehal delat "čipšit" karbon, se jim ni splačalo. Tudi titan okvirje delajo dobre, so pa dragi v EU zato, ker je EU uvedla protidampinške carinske ukrepe.
Drugač pa ja, karbon je za tekmovalce zakon. No, pa nekja zelo dobrih alu okvirjev se tudi dobi za dirkalna kolesa.
IZO, nisem rekel da so poceni, niso pa izključno za bogataše, ker kot sem napisal imaš dražje tudi druge okvirje. ta izraz bogataš je relativen. jaz tudi vozim avto v svojem razredu kjer pač segnem, jebiga.
zdravo. Prosim za pomoč pri nakupu kolesa. odločam se za nakup cestnega ženskega kolesa. Ker bo to moje prvo cestno kolo me zanima katerege izbrat ali Scott Contessa Solace 25 ali Specialized Ruby Sport 2017? hvala