Model 520 je dejansko naslednjik že zelo dobrega modela 510. Bistvena razlika mislim, da je v tem, da 520ka omogoča, da si v "živo" povezan s Stravo in si meriš čas segmentov.
Tudi sam se odločam za nakup 520ke. Sedaj imam Suunto uro, ampak je to preveč zamudno znova in znova na belanco montirat.
poglej še 820-ko, ki je nadgrajena 520-ka...
520-ka nima navigacije, rabljeno boš težko dobil, saj je povsem nov model. Rabljeno boš dobil kvečjemu 510-ko.
Za navigacijo boš pa moral kupiti vsaj model od serije 800 ali 1000.
520 ima možnost nalaganja zemljevidov (open street map recimo). Ima tudi "navigacijo", v smislu da na stravi/redewithgps naklikaš pot in naložiš na Garmina, potem pa ti na zemljevidu kaže pot in opozarja kam moraš zaviti v križiščih.
Tako navigacijo ima tudi 510, samo se mi zdi da ne moreš nalagati zemljevidov.
@recaro:
Za v živo moraš imeti premium verzijo (plačljiva strava).
Razlika je ta, da je 510 touch, 520 pa na tipke in 520 se poveže z Di2 (če imaš wireless). Drugo pa ni neke velke razlike.
@Tomazn: Hvala vam za vsak info. Ima 510 da ti posname ruto in ko se peljes po njej da ti sporoca ce si bolsi kot prejsnic. To mislim kar med voznjo ze.
Ima. Virtual parner se imenuje.
@icindr:@recaro:Za v živo moraš imeti premium verzijo (plačljiva strava).
Razlika je ta, da je 510 touch, 520 pa na tipke in 520 se poveže z Di2 (če imaš wireless). Drugo pa ni neke velke razlike.
Tole glede Strave Premium ne drži čisto - jaz sem lansko sezono imel Premium, letos pa ne več ampak mi segmente v živo še vedno kaže med vožnjo. Imam Garmin 520.
@sf69:@icindr:@recaro:Za v živo moraš imeti premium verzijo (plačljiva strava).
Razlika je ta, da je 510 touch, 520 pa na tipke in 520 se poveže z Di2 (če imaš wireless). Drugo pa ni neke velke razlike.Tole glede Strave Premium ne drži čisto - jaz sem lansko sezono imel Premium, letos pa ne več ampak mi segmente v živo še vedno kaže med vožnjo. Imam Garmin 520.
Tole tudi meni na androidu... brez plačljive verzije.
Ugasnil kar tako ali mu je zmanjkalo baterije (ko ga prižgeš hitro/takoj spet ugasne)?
ja vse kar je ant+ je komatibilno z vsemi ostalimi napravami ki podpirajo ant+ tudi ce ni garmin
@KOŠPAC: Uporabim kar to temo, imam novo 520 in me zanima ali je normalno, da me na začetku vsake vožnje vprašuje ali mi nastavi Power meter. Ne znam pogruntati kako to odpraviti. Hvala za pomoč.
da to je normalno in ce hoces tocne podatke iz tvojega power metra moras vsakic to nastimat. Vzame ti 10sekund. Seveda to pocni zunaj in ne noter v stanovanju ker bodo podatki spet napacni
@pek123:@KOŠPAC: Uporabim kar to temo, imam novo 520 in me zanima ali je normalno, da me na začetku vsake vožnje vprašuje ali mi nastavi Power meter. Ne znam pogruntati kako to odpraviti. Hvala za pomoč.da to je normalno in ce hoces tocne podatke iz tvojega power metra moras vsakic to nastimat. Vzame ti 10sekund. Seveda to pocni zunaj in ne noter v stanovanju ker bodo podatki spet napacni
Boljše znotraj kot zunaj, saj je temperatura ob kalibriranju enakomerna. Če pa se kalibrira zunaj, pa je potrebno kakih 15min počakati. Vsaj pri Vectorju je tako priporočeno. Večina PM ima temperaturno prilagajanje.
Ima še kdo primer na 520, da se mu enote same ponastavijo? Največkrat se mi zgodi pri uri, iz 24h na 12h in pa včasih iz metric v milje?
Malo izven konteksta, pa vseeno...
Imel sem Garminove ure in ročne naprave, pa sem se vsega tega naveličal in vse skupaj prodal. Zakaj? Uporabljal sem kakih 10% funkcij teh naprav, kar je odločno premalo da bi opravičil visoko ceno. Sicer je fino doma analizirati turo, ampak že naslednji dan mi ti podatki niso pomenili praktično nič. Verjetno bi bilo drugače če bi imel kakšne tekmovalne ambicije.
Kupil sem navadno žično Sigmo za 20€, za navigacijo pa uporabljam telefon. Zame čist zadost!
Sem se zacetnik. In bi rad nabavil en kolesarski stevec. Pa se odlocujem med garmin edge 510 ali 520. Iz vasih izkusen me zanima kaj je boljse. Nisem pro kolesar...