Sramota na DP Pesnica 2017

Domov > Forum > Sramota na DP Pesnica 2017

Sramota na DP Pesnica 2017

SORTIRAJ PO:
VidP 22.05.2017 10:06

Pozdravljeni,

zanima me kdo je dal organizatorju dovoljenje za izpeljavo cestne dirka, ki velja še za državno prvenstvo. Dirka je bila že v lanskem letu nevarna, letos pa je prišlo zaradi organizatorjeve malomarnosti še do hude prometne nesreča, saj cesta ni bila zavarovana kot je potrebno. A bo moralo priti do nesreče s smrtnim izidom, da se bo komu posvetilo, da je potrebno dirko organizirati tako kot je potrebno. Sramota!!!!!!!!!!

 

robi9 22.05.2017 11:00

Nazorno se vidi "dobro" delo redarjev na lanskem posnetku
prijavim.se/video/preview/112 /DP_Pesnica_2016
0:26 im 1:30
Kot kaže se vsakemu podeli organizacijo DP. OMR bo treba mal selekcije delat pri podelitvi tekem.
 

Lopata 22.05.2017 12:47

Birokracija, tako na ravni države kot krovne organizacije, v povezavi z visokimi stroški organizacije, je povzročila, da se dirke več ne organizirajo v krajih, ki so imeli neko tradicijo organiziranja tekem. V takih krajih je tudi lokalno prebivalstvo bolj uvidevno. 

kovit 22.05.2017 12:54
@VidP:

Pozdravljeni,

zanima me kdo je dal organizatorju dovoljenje za izpeljavo cestne dirka, ki velja še za državno prvenstvo. Dirka je bila že v lanskem letu nevarna, letos pa je prišlo zaradi organizatorjeve malomarnosti še do hude prometne nesreča, saj cesta ni bila zavarovana kot je potrebno. A bo moralo priti do nesreče s smrtnim izidom, da se bo komu posvetilo, da je potrebno dirko organizirati tako kot je potrebno. Sramota!!!!!!!!!!

 

Kdo bo pazil na tvoje zdravje in varnost če ne ti sam?
2 leti nazaj sem se naganjal po tem krogu pa mi  na misel ne pride več(zaradi spusta), da bi se še kdaj.  Bolje da se vse skupaj neha če ni zagotovljena minimalna varnost.

ckr.si. 22.05.2017 13:30
@kovit:
@VidP:

Pozdravljeni,

zanima me kdo je dal organizatorju dovoljenje za izpeljavo cestne dirka, ki velja še za državno prvenstvo. Dirka je bila že v lanskem letu nevarna, letos pa je prišlo zaradi organizatorjeve malomarnosti še do hude prometne nesreča, saj cesta ni bila zavarovana kot je potrebno. A bo moralo priti do nesreče s smrtnim izidom, da se bo komu posvetilo, da je potrebno dirko organizirati tako kot je potrebno. Sramota!!!!!!!!!!

 

Kdo bo pazil na tvoje zdravje in varnost če ne ti sam?
2 leti nazaj sem se naganjal po tem krogu pa mi  na misel ne pride več(zaradi spusta), da bi se še kdaj.  Bolje da se vse skupaj neha če ni zagotovljena minimalna varnost.

Jaz sicer nisem tekmoval, sem (smo) pa traso prevozil(i) z avtom in s kolesom. Gledano iz avta je precej huje kot s kolesom.Če sem prav opazil so celo počistili večino peska s ceste. Pri še tako dobrem varovanju se lahko zgodi nesreča, če nestrpnež, opozorilom navkljub rine na cesto v času zapore.
Naša ekipa jo je odnesla brez padca ali kakšne druge težave. Bili pa so zelo blizu tega.

Lopata 22.05.2017 13:51
@ckr.si.:
@kovit:
@VidP:

Pozdravljeni,

zanima me kdo je dal organizatorju dovoljenje za izpeljavo cestne dirka, ki velja še za državno prvenstvo. Dirka je bila že v lanskem letu nevarna, letos pa je prišlo zaradi organizatorjeve malomarnosti še do hude prometne nesreča, saj cesta ni bila zavarovana kot je potrebno. A bo moralo priti do nesreče s smrtnim izidom, da se bo komu posvetilo, da je potrebno dirko organizirati tako kot je potrebno. Sramota!!!!!!!!!!

 

Kdo bo pazil na tvoje zdravje in varnost če ne ti sam?
2 leti nazaj sem se naganjal po tem krogu pa mi  na misel ne pride več(zaradi spusta), da bi se še kdaj.  Bolje da se vse skupaj neha če ni zagotovljena minimalna varnost.

Pri še tako dobrem varovanju se lahko zgodi nesreča, če nestrpnež, opozorilom navkljub rine na cesto v času zapore.

Preprosto ne drži. Več let zapored smo organizirali dirko za PSLO in zaprtim krogom 13km, ki je med drugim štela tudi za DP. Recept je preprost - zapre se vse dovoze na tekmovalno progo, tudi tiste makedamske in razne sranske poti. S trakom in redarjem z jasnimi navodili in pooblastili. Okoliškim prebivalcem pa dati jasna navodila in informacije že teden ali dva pred začetkom dirke, da bo prometni režim spremenjen. Seveda pa to vse stane!

ckr.si. 22.05.2017 14:18
@Lopata:
@ckr.si.:
@kovit:
@VidP:

Pozdravljeni,

zanima me kdo je dal organizatorju dovoljenje za izpeljavo cestne dirka, ki velja še za državno prvenstvo. Dirka je bila že v lanskem letu nevarna, letos pa je prišlo zaradi organizatorjeve malomarnosti še do hude prometne nesreča, saj cesta ni bila zavarovana kot je potrebno. A bo moralo priti do nesreče s smrtnim izidom, da se bo komu posvetilo, da je potrebno dirko organizirati tako kot je potrebno. Sramota!!!!!!!!!!

 

Kdo bo pazil na tvoje zdravje in varnost če ne ti sam?
2 leti nazaj sem se naganjal po tem krogu pa mi  na misel ne pride več(zaradi spusta), da bi se še kdaj.  Bolje da se vse skupaj neha če ni zagotovljena minimalna varnost.

Pri še tako dobrem varovanju se lahko zgodi nesreča, če nestrpnež, opozorilom navkljub rine na cesto v času zapore.

Preprosto ne drži. Več let zapored smo organizirali dirko za PSLO in zaprtim krogom 13km, ki je med drugim štela tudi za DP. Recept je preprost - zapre se vse dovoze na tekmovalno progo, tudi tiste makedamske in razne sranske poti. S trakom in redarjem z jasnimi navodili in pooblastili. Okoliškim prebivalcem pa dati jasna navodila in informacije že teden ali dva pred začetkom dirke, da bo prometni režim spremenjen. Seveda pa to vse stane!

Ne trudim se biti najpametnejši, pa vendar vstrajam pri tem, da je vožnja po klancu navzdol in za povrhu še v ovinek med hišami vedno nevarna. Včeraj je tam letelo tudi 80km/h. Sploh ne potrebuješ avtomobila nasproti, dovolj je že kura.
Koliko redarjev bi potrebovali včeraj, da bi vse "dihtalo"? Veliko pa je seveda odvisno od tega ali imajo prebivalci razumevanje in dovolj potrpljenja.

Tecumseh 22.05.2017 15:20

you got to be fucking kiddin' me, right?  Državno prvenstvo z nasproti vozečimi avtomobili? Drugič pa ... kolk prfuknjen moraš biti da se kot amater podaš na lov za "guts nad glory" na tako varovani tekmi? 

Lopata 22.05.2017 16:27
@Tecumseh:

you got to be fucking kiddin' me, right?  Državno prvenstvo z nasproti vozečimi avtomobili? Drugič pa ... kolk prfuknjen moraš biti da se kot amater podaš na lov za "guts nad glory" na tako varovani tekmi? 

Saj v tem je point PSLO. To ni lokalni maraton, kjer se dirka po CPP. Niti ni Franja, kjer je premična zapora ceste. Vse dirke za PSLO bi morale biti po pravilniku nepredušno zaprte za zunanji promet, ceste sčiščene in nevarni odseki ustrezno označeni oz. naznanjeni tekmovalcem. Dejansko bi morala biti to edina varna priložnost za kolesarje, da gredo na glavo (na spustih). In z izjemo nekaterih posameznikov se tukaj praviloma ne gre za iskanje neke samopotrditve ali samodokazovanja, filanje kompleksov itd. Po večini oz. po lastnih izkušnjah gre za zdravo mero tekmovalnosti, po koncu pa ni težko skupaj spiti piva ali dveh. 

Sicer pa... Kako to, da se noben ne obrekne v smiselnost in razumnost recimo občinskih nogometnih lig? Dvojna merila...

gijoto 22.05.2017 16:58

Ukinimo PSLO pa bo mer

Jaromir 22.05.2017 19:53
@Lopata:
@Tecumseh:

you got to be fucking kiddin' me, right?  Državno prvenstvo z nasproti vozečimi avtomobili? Drugič pa ... kolk prfuknjen moraš biti da se kot amater podaš na lov za "guts nad glory" na tako varovani tekmi? 

Saj v tem je point PSLO. To ni lokalni maraton, kjer se dirka po CPP. Niti ni Franja, kjer je premična zapora ceste. Vse dirke za PSLO bi morale biti po pravilniku nepredušno zaprte za zunanji promet, ceste sčiščene in nevarni odseki ustrezno označeni oz. naznanjeni tekmovalcem. Dejansko bi morala biti to edina varna priložnost za kolesarje, da gredo na glavo (na spustih). In z izjemo nekaterih posameznikov se tukaj praviloma ne gre za iskanje neke samopotrditve ali samodokazovanja, filanje kompleksov itd. Po večini oz. po lastnih izkušnjah gre za zdravo mero tekmovalnosti, po koncu pa ni težko skupaj spiti piva ali dveh. 

Sicer pa... Kako to, da se noben ne obrekne v smiselnost in razumnost recimo občinskih nogometnih lig? Dvojna merila...

evo mene: ne samo občinske lige, cel slovenski fuzbal je eno navadno sranje nevredno imena. Vse skupaj je na nivoju najnižje avstrijske lige. S tem da se tam tega zavedajo, nam pa to prodajajo kot 1. ligo.

povratnik987654321 22.05.2017 20:13
@ckr.si.:
@Lopata:
@ckr.si.:
@kovit:
@VidP:

Pozdravljeni,

zanima me kdo je dal organizatorju dovoljenje za izpeljavo cestne dirka, ki velja še za državno prvenstvo. Dirka je bila že v lanskem letu nevarna, letos pa je prišlo zaradi organizatorjeve malomarnosti še do hude prometne nesreča, saj cesta ni bila zavarovana kot je potrebno. A bo moralo priti do nesreče s smrtnim izidom, da se bo komu posvetilo, da je potrebno dirko organizirati tako kot je potrebno. Sramota!!!!!!!!!!

 

Kdo bo pazil na tvoje zdravje in varnost če ne ti sam?
2 leti nazaj sem se naganjal po tem krogu pa mi  na misel ne pride več(zaradi spusta), da bi se še kdaj.  Bolje da se vse skupaj neha če ni zagotovljena minimalna varnost.

Pri še tako dobrem varovanju se lahko zgodi nesreča, če nestrpnež, opozorilom navkljub rine na cesto v času zapore.

Preprosto ne drži. Več let zapored smo organizirali dirko za PSLO in zaprtim krogom 13km, ki je med drugim štela tudi za DP. Recept je preprost - zapre se vse dovoze na tekmovalno progo, tudi tiste makedamske in razne sranske poti. S trakom in redarjem z jasnimi navodili in pooblastili. Okoliškim prebivalcem pa dati jasna navodila in informacije že teden ali dva pred začetkom dirke, da bo prometni režim spremenjen. Seveda pa to vse stane!

Ne trudim se biti najpametnejši, pa vendar vstrajam pri tem, da je vožnja po klancu navzdol in za povrhu še v ovinek med hišami vedno nevarna. Včeraj je tam letelo tudi 80km/h. Sploh ne potrebuješ avtomobila nasproti, dovolj je že kura.
Koliko redarjev bi potrebovali včeraj, da bi vse "dihtalo"? Veliko pa je seveda odvisno od tega ali imajo prebivalci razumevanje in dovolj potrpljenja.

Težava v Sloveniji je vedno bolj kronično pomanjkanje denarja - pa naj si gre za karkoli. Dobro ( v resnici seveda ni ) - razumem, da se neka kulturna prireditev pripravi bolj na pol, pa na tričetrt, pa na 82,3% - pa je potem rezultat slabši od pričakovanega, zato ker je zmanjkalo časa=denarja še za eno vajo. Tudi, če kulturniki delajo pro bono, se pravi zastonj, prostori, v katerih vadijo, v veliki večini primerov niso zastonj. Ampak - vsaj ni prišlo do ogrožanja človeških življenj zaradi tega. 

Drugo je kolesarska dirka. Če ni cekina za potrebno zavarovanje proge, potem dirke ne bi smelo biti.

Pika.  Pa naj si gre za katerikoli rang dirke, ki poteka po javnih za promet odprtih cestah.

Primeri iz lanskoletnega DP z nasproti vozečimi avtomobili se preprosto ne bi smeli zgoditi.

Žal sem na lastni koži posredno občutil, kako zgleda takrat, ko ni sreče in je izid nezadostno varovane proge kolesarske dirke - smrt. Po pogrebu Robija Trampuža so si njegovi starši zaželeli imeti za spomin njegovo kolo, s katerim se je v Beogradu na državnem prvenstvu v kronometru zaletel v tovornjak - ki ga seveda na cesti sploh ne bi smelo biti.

Tistega belega Colnaga, ki ga je Robi vozil usodnega dne, sem spravil v kolikor toliko spodobno stanje ( prednja zavora montirana z zadnje strani vilic - zaradi aerodinamike, itd, itd - poravnal vilice in okvir, kolikor se je pač dalo, zamenjal kolesa ( vozil je prvi primerek polnega zadnjega kolesa, ki sem ga mu izdelal na njegovo željo, potem ko me je s prototipom videl na cesti par dni prej )  zamenjal trak na balanci ... ) - pozabil ga pa ne bom. Nikoli...

Ravno takrat sem namreč pri svojem nekdanjem klubu Rog Ljubljana nadomeščal mehanika Petra po prometni nesreči - ko smo še vsi upali, da se bo izvlekel in vrnil na svoje delovno mesto. Tudi Petra ni bilo nikoli več na Slomškovo.


 

Pinocio 22.05.2017 21:00

sicer pa ta tekmovanja za ta  PSLO so itak brezveze,ko pride nekaj nabrušenih mladcev,ene par stricov malo v letih in nekaj dedekov in babic,ki se potem šopirijo,če so na stopničkah v svoji kategoriji,ko nastopajo samo trije,pa valjda bodo stopničke in nagrada nek mičken pokalček,če mene vprašate popolnoma mim ta tekmovanja...kul

chepson 22.05.2017 21:43
@Pinocio:

sicer pa ta tekmovanja za ta  PSLO so itak brezveze,ko pride nekaj nabrušenih mladcev,ene par stricov malo v letih in nekaj dedekov in babic,ki se potem šopirijo,če so na stopničkah v svoji kategoriji,ko nastopajo samo trije,pa valjda bodo stopničke in nagrada nek mičken pokalček,če mene vprašate popolnoma mim ta tekmovanja...kul

sej ne rabiš hodit,pejd raj šah igrat k si pameten haha.

Plogi 22.05.2017 21:44
@povratnik987654321:
@ckr.si.:
@Lopata:
@ckr.si.:
@kovit:
@VidP:

Pozdravljeni,

zanima me kdo je dal organizatorju dovoljenje za izpeljavo cestne dirka, ki velja še za državno prvenstvo. Dirka je bila že v lanskem letu nevarna, letos pa je prišlo zaradi organizatorjeve malomarnosti še do hude prometne nesreča, saj cesta ni bila zavarovana kot je potrebno. A bo moralo priti do nesreče s smrtnim izidom, da se bo komu posvetilo, da je potrebno dirko organizirati tako kot je potrebno. Sramota!!!!!!!!!!

 

Kdo bo pazil na tvoje zdravje in varnost če ne ti sam?
2 leti nazaj sem se naganjal po tem krogu pa mi  na misel ne pride več(zaradi spusta), da bi se še kdaj.  Bolje da se vse skupaj neha če ni zagotovljena minimalna varnost.

Pri še tako dobrem varovanju se lahko zgodi nesreča, če nestrpnež, opozorilom navkljub rine na cesto v času zapore.

Preprosto ne drži. Več let zapored smo organizirali dirko za PSLO in zaprtim krogom 13km, ki je med drugim štela tudi za DP. Recept je preprost - zapre se vse dovoze na tekmovalno progo, tudi tiste makedamske in razne sranske poti. S trakom in redarjem z jasnimi navodili in pooblastili. Okoliškim prebivalcem pa dati jasna navodila in informacije že teden ali dva pred začetkom dirke, da bo prometni režim spremenjen. Seveda pa to vse stane!

Ne trudim se biti najpametnejši, pa vendar vstrajam pri tem, da je vožnja po klancu navzdol in za povrhu še v ovinek med hišami vedno nevarna. Včeraj je tam letelo tudi 80km/h. Sploh ne potrebuješ avtomobila nasproti, dovolj je že kura.
Koliko redarjev bi potrebovali včeraj, da bi vse "dihtalo"? Veliko pa je seveda odvisno od tega ali imajo prebivalci razumevanje in dovolj potrpljenja.

Težava v Sloveniji je vedno bolj kronično pomanjkanje denarja - pa naj si gre za karkoli. Dobro ( v resnici seveda ni ) - razumem, da se neka kulturna prireditev pripravi bolj na pol, pa na tričetrt, pa na 82,3% - pa je potem rezultat slabši od pričakovanega, zato ker je zmanjkalo časa=denarja še za eno vajo. Tudi, če kulturniki delajo pro bono, se pravi zastonj, prostori, v katerih vadijo, v veliki večini primerov niso zastonj. Ampak - vsaj ni prišlo do ogrožanja človeških življenj zaradi tega. 

Drugo je kolesarska dirka. Če ni cekina za potrebno zavarovanje proge, potem dirke ne bi smelo biti.

Pika.  Pa naj si gre za katerikoli rang dirke, ki poteka po javnih za promet odprtih cestah.

Primeri iz lanskoletnega DP z nasproti vozečimi avtomobili se preprosto ne bi smeli zgoditi.

Žal sem na lastni koži posredno občutil, kako zgleda takrat, ko ni sreče in je izid nezadostno varovane proge kolesarske dirke - smrt. Po pogrebu Robija Trampuža so si njegovi starši zaželeli imeti za spomin njegovo kolo, s katerim se je v Beogradu na državnem prvenstvu v kronometru zaletel v tovornjak - ki ga seveda na cesti sploh ne bi smelo biti.

Tistega belega Colnaga, ki ga je Robi vozil usodnega dne, sem spravil v kolikor toliko spodobno stanje ( prednja zavora montirana z zadnje strani vilic - zaradi aerodinamike, itd, itd - poravnal vilice in okvir, kolikor se je pač dalo, zamenjal kolesa ( vozil je prvi primerek polnega zadnjega kolesa, ki sem ga mu izdelal na njegovo željo, potem ko me je s prototipom videl na cesti par dni prej )  zamenjal trak na balanci ... ) - pozabil ga pa ne bom. Nikoli...

Ravno takrat sem namreč pri svojem nekdanjem klubu Rog Ljubljana nadomeščal mehanika Petra po prometni nesreči - ko smo še vsi upali, da se bo izvlekel in vrnil na svoje delovno mesto. Tudi Petra ni bilo nikoli več na Slomškovo.


 

Za tiste mlajse, ki se tega ne spominjate:

www.vrhnika.si/?m=pages &id=236

 

ckr.si. 22.05.2017 22:08

Jaz ga seveda nisem poznal, ker se mi o kolesarstvu tedaj ni niti sanjalo. So mi pa povedali njegovi kolegi in prijatelji, da je bil ta fant rojen precej pozno v zakonu in za po vrhu še edinec.

TEX 22.05.2017 22:32

Jaz sem pa takrat tam bil in se dobro spomnem dogodkov okoli tega. Ne razumem kako se v toliko letih glede varnosti na takih tekmah ni spremenilo prav nič. 

povratnik987654321 22.05.2017 22:45

Ja, pred leti so na vrhniški občini Robiju lepo uredili veliko spominsko vitrino - z vsemi osvojenimi majicami, pokali in kolesom njegove poslednje dirke :

www.vrhnika.si/?m=pages &id=236

Beli "Prestige" je v resnici Colnago Mexico Crono 1980 - z nalepkami takrat najboljšega Rogovega okvirja/kolesa, Prestige. V živo te vitrine še nisem šel pogledat, ker me vsakič, ko na fotografiji tega zdaj javnosti dostopnega kolesa vidim zlomljeno Modolo ročico zadnjega menjalnika, stisne pri srcu; verjetno je bila to zadnja stvar, ki se jo je nesrečni Robi zavestno dotaknil v življenju. 

Samo nemo vprašanje z očmi - ali se to ročico menja ali ne pred predajo kolesa staršem - in kakih pet, deset sekund sporazumevanja brez besed je bilo dovolj, da je na kolesu ostala taka, kot se je vrnila iz zadnjega nastopa.

Če ste organizator kakšne dirke - spomnite se, kar ste prebrali tukaj. Da ne bi po nepotrebnem ugasnilo še kakšno mlado življenje. Pa da vam bo lažje, čeprav s cmokom v grlu,  stopiti do kakega "težavnega" sponzorja - do katerega sicer, zaradi takih ali drugačnih vzrokov, ne hodite radi.

A za varnost ( dovolj rediteljev in policije ) JE vredno. Živeti z zavestjo, da je na dirki - ki ste jo organizirali vedoč, da za varnost niste poskrbeli do največje možne mere zaradi pomanjkanja sredstev za varnost - ugasnilo življenje, je neprimerno težje.



 

povratnik987654321 23.05.2017 00:01
@ckr.si.:

Jaz ga seveda nisem poznal, ker se mi o kolesarstvu tedaj ni nitisanjalo. So mi pa povedali njegovi kolegi in prijatelji, da je bil ta fant rojen precej pozno v zakonu in za po vrhu še edinec.

Jaz sem ga "poznal" manj kot teden dni - ko me je ustavil na cesti in me začel spraševati o mojem polnem zadnjem kolesu. Čeprav oba Rogovca - jaz takrat že sedem let "v pokoju" - sva bila ravno toliko narazen, da se prej v živo nisva srečala. V tisti parih dneh sem mu uspel sestaviti še eno polno zadnje kolo za državo prvenstvo v kronometru - so me Rogači morali počakati skoraj uro v kombiju, ko sem po neprespani noči prav previdno prinesel tisto kolo - da se je lepilo med vožnjo do Beograda lahko posušilo do konca.

Veder, nasmejan, vedno za šalo, a spoštljiv - skratka, mladenič, kot si ga lahko samo želiš. In seveda izreden kolesar. Z velikanskim potencialom za prihodnost - mnogokrat je izredno uspešno nastopal v starejših kategorijah, kot bi po letnici rojstva sodil.
 

In potem je prišla tista nedelja ... - in dan-dva kasneje sprejem mrliškega avtomobila iz Beograda na Škofljici ; Rogovci so v dežju na kolesih pospremili svojega tovariša na poslednji poti od Škofljice do Vrhnike . Spomnim se delčka govora Primoža Čerina ob odprtem grobu, kjer je jokalo tudi nebo :

"... Robi, zdaj ne čutiš več piša vetra od hitrosti ..."

Pokopan je bil s prednjim kolesom - a ne tistim z njegove poslednje vožnje, ker je bilo preveč zmaličeno. Sicer bolj poredko, kot bi se spodobilo, se ustavim na Vrhniki in mu prižgem svečko - ampak čeprav sem ga poznal samo par dni, ga ne bom pozabil nikoli . 

Žal drži tudi to, da se je rodil kot edinec šele po nešteto poskusih, zelo pozno v zakonu. Ne predstavljam si, kako je moralo biti staršem.

 

kovit 23.05.2017 08:12

Res žalostno, imam občutek, da so takrat vsi vedeli za to nesrečo. Dandanes pa povsem normalen pojav...
Je pa dobro, da je fante tokrat srečala pamet in so nehali ta prav čas dirkati.
Kako naprej ?

Maj_ex 23.05.2017 09:15

Opaziti je upad števila tekmovalcev v PSLO, ker je dejansko "kmečka" liga s tekmami okoli cerkva, ..., ki so po večini dolge par km.
Kar nekaj je v preteklih letih bilo takih, ki so šli zgolj še na DP, ker to kao nekaj pomeni.
Zdaj še teh več ne bo ...

Naprej?
Težko, če vse gre nazaj.
Še manj bo udeležencev, še manj denarja, še slabše vse skupaj, ... in na repeat do bridkega konca.
Kolesarji pa bodo dirkali v Avstriji, Hrvaškem, Italiji - na dirkah, ki so vredne tega naziva, na granfondih, kronometrih, ki so daljši kot 10 km, ...
Žal.

Nikita 23.05.2017 09:23

Za košarko lahko to povem sigurno, pri kolesarstvu ravno nisem, pišete pa ostali: razna državna prvenstva so vsako leto na slabšem. Tako pri denarju, udeležbi, organizaciji.

 

Če že pri košarki zadeva ni smrtno nevarna (dobro, redno polomijo se tudi lahko, ampak to je tako redko, kakor bi se Trump odločil za obisk Murske Sobote), je pa pri kolesarstvu druga pesem.

 

Pa ne samo pri organiziranih prvenstvih, kjer bi res moralo vse štimati. Čedalje slabša varnost je tudi na raznih vaških maratonih, na maratonih, kjer je vse podrejeno kopici lokalnih kolesarjev, ostali pa...?

 

Ne čudimo se, vsak bi imel denar za organizacijo, vsak bi rad, da nekaj ostane, ampak skoraj nobeden več nima časa za ničesar. "Bog" pa nam ne bo organiziral ne dirk, ne maratonov!

Maj_ex 23.05.2017 09:26

In še malo, pa bo od SLO kolesarstva ostalo le druženje po rekreativnih maratonih, kjer se nikakor ne dirka in ne sme dirkati, ker drugače so razni bolj ali manj kolesarski pacienti, nekateri tudi zelo aktivni udeleženci tega gobcatega foruma, užaljeni, ker pač sami ne zmorejo.

To je SLO unikum, da se na kolesarskih maratonih kao ne dirka.
Pri teku tega ni, tudi pri multisportih (triatlon, duatlon, akvatlon, ...) tega ni.
Če je tekma, maraton, prireditev, ... se meri čas in se logično tekmuje.
Vse ostalo je trening - ali posamični ali skupinski.

Vsi pa dobro vemo kje je seme tega "stvora" SLO športa - hteli so pokasirati čim več startnin, imeti čim manj stroškov (zapiranje cest, redarji, ...), sponzorji so dali, ker je ful udeležencev, ... da so potem lahko organizatorji kao kvazi kolesarji šli na priprave, izlete, imeli ful kul in oh ter sploh opremo in bicikle, da so se potem vozačkali od gostilne do gostilne z avg. do 24 kmh.

In kje je problem?
Točno v tem, da so s tem odžirali in odžrli denar za dejanski razvoj šport in napredek mladih kolesarjev in s tem posledično pripomogli k stanju kot je danes - skoraj ni več elite dirk, tudi pri mlajših kategorijah je kriza, na rekreacija sceni gre vse navzdol, ...
Ah, brez veze, ampak ... Žolč je treba zliti ...


 

lancearmstrong 23.05.2017 09:26

Strinjam se skoraj z vsakim od vas glede vsega zapisanega zgoraj fantje ampak po drugi strani dajte se postaviti tudi v kožo organizatorja kako ga žal naša birokracija duši in koliko mora plačati ,da sploh naredi en maraton,dirko,DP namesto ,da bi država spodbujala jo žal z birokracijo zatira!

Žal pa nismo več v času juge ko se je za golaž pa klobaso varovalo ceste na maratonih dirkah.....

kovit 23.05.2017 09:38
@lancearmstrong:

Strinjam se skoraj z vsakim od vas glede vsega zapisanega zgoraj fantje ampak po drugi strani dajte se postaviti tudi v kožo organizatorja kako ga žal naša birokracija duši in koliko mora plačati ,da sploh naredi en maraton,dirko,DP namesto ,da bi država spodbujala jo žal z birokracijo zatira!

Žal pa nismo več v času juge ko se je za golaž pa klobaso varovalo ceste na maratonih dirkah.....

Še enkrat. Vsakomur od organizatorjev kapo dol za trud. Ampak če se stvari ne da izpeljat kot je treba, je bolje, kot rinit z glavo skozi zid, tekmo odpovedat oziroma je ne organizirat. Žal, če ni posluha doma bo treba drugam.

Nikita 23.05.2017 09:44

Ker se je en "pameten" spet oglasil glede dirkanja na maratonih in žaljenja slabših kolesarjev, starejših... Jaz samo pravim, da če je maraton, naj zaradi mene dirkajo. Ampak, naj se poskrbi tudi za ostale udeležence, kajti vsi "enako" plačajo štartnino.

 

In nekateri taki "pacienti", kateri dandanes dosežejo povprečno preko 24 na uro, bodo en dan tudi ostareli, se odebelili in ne vem še kaj.

 

In dotičnega lepo prosim, da ne odgovarja, ker imam poln kufer njegovih bedastih pisanj! Tudi, da si sedaj že domišlja, kam naj razni rekreativni klubi dajo neki višek denarja, ...nikakor za razne izlete, priprave, ampak po njegovem samo za njemu podobne, da bodo lahko "drkali" na raznih maratonih. Ta je res bolan!

 

@Lancearmstrong:

Da, saj imaš prav. Ni problem, včeraj smo ravno govorili o tem, da si neki privatnik pri nas ni mogel urediti papirjev za odprtje pekarne več mesecev, v Avstriji pa je to šlo s svetlobno hitrostjo. Bi se zaklel, da je tudi pri pridobivanju raznih dovoljenj za izvedbo dirk in maratonov podobno.

 

Vseeno pa... če se varnost ne more zagotoviti, birokracija gor in dol. Življenja so pač važnejša!

lancearmstrong 23.05.2017 10:10

Se razume varnost na prvem mestu mogoče je zaradi birokracije in stroškov s tem zmanjkalo za redarje na kritičnih mestih....Kot je Nikita omenil v Avstriji dobiš papirje urejene v roku 10 dni pri nas pa to traja več mesecev oz let....Mirč je par let nazaj omenil ,da bi v Sloveniji še Tour de France uničili zarad birokracije ter ljudi ,ki ne razumejo pomena športa.

kovit 23.05.2017 10:18

Kaj pa so sodniki KZS počeli, da niso oni prekinili tekme takoj po nesreči oz. kdaj bi bilo za njih dovolj nevarno da se tekma prekine?

Nikita 23.05.2017 10:25
@kovit:

Kaj pa so sodniki KZS počeli, da niso oni prekinili tekme takoj po nesreči?

To je lahko dobro vprašanje. Ne bom delal nekih večjih primerjav med to dirko in sojenjem npr. tekme v košarki, vendar vsaj pri slednjem sodnik velikokrat s preventivnim delovanjem pripomore, da ni ekscesov. Kar je eksces pri košarki, je lahko pri kolesarstvu že nesreča.

 

Torej, kar dve vprašanji: kaj so sodniki počeli pred dirko (a kdo gleda progo, ugotavlja črne točke na njej, se izjasni, je dovolj redarjev ali ne) in čemu res niso prekinili dirke? Vsaj začasno. Pri košarki pri pretepu sodniki obvezno prekinejo tekmo... nato pa se postopa po pravilih. Lahko je dokončna prekinitev tekme, lahko se ta nadaljuje, ko se izgredniki odstranijo in vzpostavijo normalni pogoji za nadaljevanje. Je pri kolesarstvu kaj drugače?

 

Hočem povedati, nekdo mora imeti "zadnjo besedo". Navadno so to taki, kateri dobijo zato, da nekaj povejo, zapovejo, ...torej dobijo plačilo!

povratnik987654321 23.05.2017 10:50
@Pinocio:

sicer pa ta tekmovanja za ta  PSLO so itak brezveze,ko pride nekaj nabrušenih mladcev,ene par stricov malo v letih in nekaj dedekov in babic,ki se potem šopirijo,če so na stopničkah v svoji kategoriji,ko nastopajo samo trije,pa valjda bodo stopničke in nagrada nek mičken pokalček,če mene vprašate popolnoma mim ta tekmovanja...kul

Pred kakim mesecem me je popadlo, da sem si na youtube pogledal kar precej zgodovine formule 1. Od vsega me je najbolj impresioniral intervju z Mariom Andrettijem - ki je bil rojen v Motovunu, oziroma zanj Montoni - odkoder se je njegova italijanska družina po drugi svetovni vojni morala, kot mnogo drugih, odseliti drugam.

Soba za pokale in ostale spominke , ki jih je osvojil Andretti, je verjetno večja od večine stanovanj nas na tem forumu : 


 
Pa še on priznava, da dandanes ne bi mogel biti več tako uspešen, kot je bil takrat, ko je bil lahko na startu dveh dirk v roku recimo 12 ur - ene v Evropi, druge v Ameriki. Concorde namreč  od leta 2003 ne leti več ... - in običajna potniška letala so za kaj takega preprosto prepočasna.

Kolesarstvo se s formulo 1 in denarjem, ki se vrti v njej, ne more primerjati - niti pro tour, kaj šele recimo PSLO . In v primerjavi z Andrettijevimi pokali so tudi tisti od Nibalijev in njemu podobnih - manjši. Da o PSLO sploh ne bi.
Verjamem pa, da so si vsa ta priznanja v srcu zmagovalcev enakovredna med seboj - kot dosežek, ne pa po velikosti, teži in vrednosti materialov, iz katerih so narejena.

Ampak - želja po tekmovanju, pa čeprav le okoli hriba z domačo cerkvico, ni nič manj pomembna - pa če si nabrušen mladec ali dedek oziroma babica. Konec koncev se - sicer redko - zgodi, da se iz "rekreačev" nekdo prebije v vrh, kot se je uspelo Rogljiču. Brez teh "vaških" dirk bi imel veliko težjo pot - dandanes ne moreš kar pricapljati v kolesarski klub in reči, da bi rad vozil kolo... - brez, da bi te kdo prej videl na kolesu.

Kot je napisal Nikita - nekoč bo vsak starejši, debelejši ( na srečo so tudi izjeme ), pa mu bo težko gledati mladce, kako ga ( ali jo ) "odšprintajo z eno nogo" - in klanec, kamor je nekoč letel(a) na velikem prednjem zobniku, bo vsako leto bolj strm. Najmanj, kar si zasluži, je spoštovanje, da kljub dvojnemu in trojnemu ali celo večkratnemu statusu "mladinca" še vedno vrti pedala.

Pred vsem tem pa je najprej pomembno zagotoviti varne pogoje za dirko - z dovolj rediteljev in policije. Nesreče in padci so v kolesarstvu neizogibni - in če kdo odleti po klancu dol iz ovinka v prepad, si je ponavadi sam kriv. Če pa na nezadostno varovano progo pride avto ali še kaj večjega, je krivda tudi in predvsem na strani prireditelja.

Razumem, da znajo biti kaki vozniki skrajno neugodni, ko zvedo, da ne morejo po svojih običjanih poteh - če ne gre drugače, jih je treba ustaviti - tudi s silo. Še vedno bolje, kot da bi spet moral kak kolesar umreti  zaradi vozila na progi.
 

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI