To je ja smisel komplet karbonskih obročev, da pri močnejšem zaviranju cvilijo. Ko gledam prenos kolesarstva in ko slišim cviljenje karbonskih obročev na spustu, vem da ali gre na polno ali pa bo nekdo zgrešil ovinek. Ali pa oboje.
Sam imam obroče Vision metron 55 tubular z originalnimi (swiss stop Flash Pro) zavornimi gumicami, pa se mi prav tako dogaja, da zacvili, ko je obroč dovolj segret. Pač vzameš v zakup, da to tako je in probaš bit čim manj časa na bremzi :-)
Sposojam si temo.
Ve kdo kje v SLo (če sploh) se da kupiti modre reyolds zavorne gumice?
Joj fantje,nehajte z tem acetonom,kateri je močno agresivno topilo!!
Aceton je sposoben po daljšem kontaktu recimo na okvirju kolesa zmehčati barvo z lakom vred,pa da ti ne bo sčasoma uničil zavorno površino...po malem ti bo degradiral strukturo smole,katera učvrstuje carbo vlakna...
...probaj ponovno z drugimi gumicami...pa poskusi z nastavitvijo gumic popolnoma vsporedno z obročem!!
Ja nekateri trdijo da se to nikakor ne sme ipd. Jaz sem imel podoben primer,celo v navodilih (gumic) je bilo priporočeno 1<- >2mm ...in mi je cvililo zelooo,sem popravil na 2<- >2!
Že kakih16.000km...ni več zacvililo,poskusi pač ;)
@GRINGO...:Joj fantje,nehajte z tem acetonom,kateri je močno agresivno topilo!!
Aceton je sposoben po daljšem kontaktu recimo na okvirju kolesa zmehčati barvo z lakom vred,pa da ti ne bo sčasoma uničil zavorno površino...po malem ti bo degradiral strukturo smole,katera učvrstuje carbo vlakna...
...
Kar se tiče acetona, sam ga tako uporabljam, da ko z vlažnim robčkom z acetonom nekajkrat grem po zavorni površini, nato z namočenokrpo z vodo še dobro očistim cel obroč. Ravno zato, da nebi aceton dolgotrajno nekako ostal na obroču / zavorni površini. Sicer z vodo dvomim, da kaj sploh očistim, ampak aceton tako ali rako hitro izhlapi, pa nekako računam da s tem očistim še tisto, kar se na obroč "prime". Mnenja?
Preizkušene cca. 25.000 km so Campagnolo ali Corima(slabše za mokro) in cca. 5.000 km Miche sive, vse brez cviljenja.
Če cvili, povejte še koliko kg imate
Moi, 97 kg, Fulcrum Speed 40C in rdeče gumice. Pri cca 3-4 km začne cviliti, če močno pritiskam (bolj cvili pomladi in zjutraj, ko je vlaga, kot sedaj poleti), sem pa bolj šleva in non-stop čakam, kdaj bo prišel avto nasproti, zato sem skoz na svoji strani ceste in kar precej bremzam pred ovinkom (ne visim pa na bremzah), da me ne odnese na drugo stran. Seveda pa mi manjka tudi tehnike in znanja, da bi šel hitreje in z manj bremzanja čez ovinke Da grem bolj počasi in previdno čez ovinke, je malo kriva tudi psiha, saj sem se v preteklosti že srečal s peskom, skalami, crknjenimi živalmi za ovinkom in sem sedaj extra previden. Moram potrkati, da sem se v vseh tistih neprijetnih situacijah rešil brez padca, ampak bilo je več sreče kot pameti in znanja.
Gumice imam nastavljene na <, bom pa probal še vzporedno, kot priporoča GRINGO in poročam o rezultatu !
PS: moram pa pohvaliti Fulcrum, da ob vsem mojem bremzanju in teži obroči ostanejo vsaj na otip na koncu klanca samo mlačni, nisem pa meril s kakšnim merilcem, da bi prišel do točnih °C.
@bécane:Če cvili, povejte še koliko kg imate
Imam 87kg, visok 1,86m
@Agent041:@bécane:Če cvili, povejte še koliko kg imate
Imam 87kg, visok 1,86m
Hm... višina je pa tle ful važna ;-)
@Prince:@Agent041:@bécane:Če cvili, povejte še koliko kg imate
Imam 87kg, visok 1,86m
Hm... višina je pa tle ful važna ;-)
Seveda je tu važna višina..............da ne bo kdo rekel da je pretežek
@max164:@Prince:@Agent041:@bécane:Če cvili, povejte še koliko kg imate
Imam 87kg, visok 1,86m
Hm... višina je pa tle ful važna ;-)
Seveda je tu važna višina..............da ne bo kdo rekel da je pretežek
Hehehe. Sicer pa je lahko pri zaviranju preveliko težišče zgoraj, če sem velik
Če bi bil majhen in buckast bi bil bolj uravnotežen" na kolesu
@bécane:....
Gumice imam nastavljene na <, bom pa probal še vzporedno, kot priporoča GRINGO in poročam o rezultatu !
...
@bécame, si mogoče sprobal dati zavorne gume vzporedno? A ti še vedno cvili?
Sprašujem za nasvet kako odpraviti cviljenje zavor na karbonski zavorni površini na obročih?
Obroči so znamke Veltec. Original gumice sem že zamenjal, in sicer s SwissStop BlackPrince. Že pri original gumicah mi je cvililo, pa čeprav sem se takrat vozil le po ravnini. Ko sem ponastavil pozicijo gumic, da se zadnji del dotakne površine nekoliko kasneje je bilo v redu (ca. 1-2mm). Sem zadaj dal neko vizitko noter.
Nato sem se začel voziti po kratkih bregih ter mi je spet cvililo. Ker je pozicija gumic bila v redu nastavljena, sem temeljito očistil zavorno površino, in sicer z acetonom. Pa je najprej bilo v redu, ampak mogoče za eno turo z ca. 700m višincev, potem pa spet cviljenje. Sicer blago, ampak vseeno. Včasih le zadnji obroč, včasih le prednji. Ampak sem se navadil in pač čistim površino. Gumice in zareze pa sem tako ali tako s krpo čištil po vsaki vožnji že prej.
Od nedolgo nazaj pa občasno vozim tudi daljše vzpone in mi na spustih takoj po nekaj km začne cviliti (čeprav je zavorna očiščena), ki je iz km v km čedalje glasnejše. Če se vmes ustavim in naredim kako fotko, je potem kak km spet v redu in potem pa spet začne cviliti. Tako sem mislim da ugotovil, dja e poslediča cviljenja verjetno pregreta zavorna površina.
Ker nisem ekspert za zaviranje z karbonskimi obroči, pač zaviram kot sem nekje prebral. Tako zaviram brez vlečenja in drgnjenja gumice ob zav. površino, torej po načelu stisni-spusti. Tako recimo držim ca. 1 sekundo (seveda ne spet tako močno, da bi kolo blokiralo) in spustim za kaki 2 sekundi, pa spet ponovim. Ko pridem na ravnino in se zavore ohladijo, je spet brez cviljenja.
Ima kdo kak nasvet, kaj delam narobe pri samem zaviranju, ali mogoče pri čiščenju. Prej sem čistil celo z izopropilnim alkoholom, vendar ni bilo tako učinkovito kot z acetonom. Da pa gumica (BlackPrince) nebi bila kompatibilna z zav. površino obročev pa malo dvomim, glede na to, da ne cvili vedno (ko niso pregrete). Proizvajalci obročev pa tako ali tako vedno priporočajo samo original gumice.