Giant ker je cenejši
Kaj pa sama razlika med kolesoma? Sta primerljiva (oz. je Lapierre samo dražji, kvaliteta pa je enaka?)
glede kvaliete bi rekel da sta TAM TAM...Giant bo vedno cenejši napram drugim....tako so veliki da si lahko to privoščijo...sam jz bi se mal bolj ukvarjal s tem, da gre glede na namembnost za dva popolnoma različna cestna kolesa...
Propel je aero kolo....Xelius pa je cisto race kolo...ki ga maš lahko za klance in ravnine...propelu ekvivalentno kolo od Lapierra je www.lapierre-bikes.co.uk/gamm e/2017/road/race/aircode-sl-60 0-fdj glede samega okvirja ....
pa še nekaj...kupi si sebi primerno kolo...seveda glej na ceno...daj si nek razpon od kje do kje...samo kupi si kolo na katerem ne boš se matral....jz mam od Lapierra Sensium 500 in je cist fajn se za peljat....ni sicer ko za katerem bi se izbran pogled ustavil (kot bi rekel Guru....To Pa Je Nekaj Zanimivega)...sam sem imel CAAD12 in je kolo za izjemno dobrega cestnega kolesarja...ne vikendaša kot sem sam .... :)
vem da želiš samo komentar glede omenjenih dveh - in oprosti če smetim... ..ampak močno priporočam še ogled tegale:
Trenutno znižan in ima dobro ceno:
www.canyon.com/en-si/road/ult imate/ultimate-cf-sl-9-0.html
@Bugo:vem da želiš samo komentar glede omenjenih dveh - in oprosti če smetim... ..ampak močno priporočam še ogled tegale:
Trenutno znižan in ima dobro ceno:
www.canyon.com/en-si/road/ult imate/ultimate-cf-sl-9-0.html
prav gotovo vredno za pogledat...računaj še kakih 60-70 eur da ti ga v servisu še spedenajo...kr out of the box ni nujno da je vse OK....zlasti kake zajle pa to...ni pa rečeno...naj ti svetujejo tisti, ki so Canyona že kupvali....
Res hvala za vse odgovore...
n3o; katero GIANT kolo je potem nek ekvivalent Lapierre Xeliusu?
Bom pogledal tudi tega Canyona...
Tenks...
@frela:
n3o; katero GIANT kolo je potem nek ekvivalent Lapierre Xeliusu?
TCR...fenomenalno kolo...ni naporno....zelo lepo se pelje...dobra cena...mislim da okoli 1600 za Ultegro in osnovni karbaon, A obroči so bolj težki (bogi pa sploh ne)...če ga boš kupoval...preglej cel okvir...če je kaj poškodovan prednj ga kupiš...kr jz sm mel to smolo, da je bil tovarniško udarjen/počen...vendar smo celozno zadevo z freestylom korektno uredili...ne previm, da se to pr Giantih vedno dogaja...bojda še takega primera niso imeli...
Tako kot je napisal n3o:
www.giant-bicycles.com/si/bik es-tcr-advanced
www.giant-bicycles.com/si/bik es/on-road/endurance
@Kluhonen:Tako kot je napisal n3o:
www.giant-bicycles.com/si/bik es-tcr-advanced
www.giant-bicycles.com/si/bik es/on-road/endurance
za TCR bi reku da je vsaj zame že bil skor skor endurance geometrija...ker v primerjavi s CAADom to definitivno je endurance geometrija...
Do sedaj sem vozil KUOTO KHARMA, celih 12 let... izjemno zadovoljen...
Torej, če vzamem Lapierra Xelius ali predlaganega Canyona ne bom falil?
No, mogoče kompliciram ampak okvir tipa "endurance" mi nekako ne potegne... imam raje cestni dirkalnik... :)
glede Gianta je edina slabost njihova karbonska šticna Giant Variant, Composite v povezavi s skritim zapenjanjem šticne (sedežna opora) - skrita aero objemka...stvar je v tem...ker je objemka skrita...ti zateguješ vijak, ki je vpet v posebno trodelno kajlo, ki je znotraj okvirja in ko vijak zateguješ ta kajlo premika tako da srednji del le-te poriva proti štici in tako ostane šticna na željenem mestu...ergo...vsakič ko boš vijak tudi popolnoma losal...bo šticna še vedno pri miru...in boš moral na rahlo navzven udarit po sedežu da bo kajla popustila....dostikrat v tem primeru na mestu kjer je zagrabla kajla poči lak...v primeru, da boš pa šticno čist ven vzel pa moraš pazit, da ti kajla ne zdrsne v notranjost okvirja....
...zame je taka aero rešitev neumna....
@frela:Do sedaj sem vozil KUOTO KHARMA, celih 12 let... izjemno zadovoljen...
Torej, če vzamem Lapierra Xelius ali predlaganega Canyona ne bom falil?
No, mogoče kompliciram ampak okvir tipa "endurance" mi nekako ne potegne... imam raje cestni dirkalnik... :)
če si tega vozil 12 let...po googlu sodeč gre bolj za aero kolo...potem...išči v tej smeri...a primerjaj primerljiva kolesa...aero vs. aero....če si bil 12 let na takem kolesu potem dobro veš kaj ti sede...pojdi po štacunah...in probaj Lapierrja...probaj TCRja....proabaj Treka...probaj Cannondala...probaj Specija...
Ja, vozil sem takšno Kuoto... pomoje je bolj lightweight kot aero...
photos1.blogger.com/blogger/5 578/2283/1600/kharma.jpg
@frela:Ja, vozil sem takšno Kuoto... pomoje je bolj lightweight kot aero...
photos1.blogger.com/blogger/5 578/2283/1600/kharma.jpg
se strinjam...bližje TCR in Xeloiusu....še 1x probaj različne firme...je pa res da pr Giantu boš dobil največ za svoje denar...definitivno
Res hvala vsem za nasvete.... bom poskusil zadeve...
Potem pa nakup in na turo...
@n3oKi pa jo specialized.....in ostali že kopirajo tako da ravno slabo ne more biti.glede Gianta je edina slabost njihova karbonska šticna Giant Variant, Composite v povezavi s skritim zapenjanjem šticne (sedežna opora) - skrita aero objemka...stvar je v tem...ker je objemka skrita...ti zateguješ vijak, ki je vpet v posebno trodelno kajlo, ki je znotraj okvirja in ko vijak zateguješ ta kajlo premika tako da srednji del le-te poriva proti štici in tako ostane šticna na željenem mestu...ergo...vsakič ko boš vijak tudi popolnoma losal...bo šticna še vedno pri miru...in boš moral na rahlo navzven udarit po sedežu da bo kajla popustila....dostikrat v tem primeru na mestu kjer je zagrabla kajla poči lak...v primeru, da boš pa šticno čist ven vzel pa moraš pazit, da ti kajla ne zdrsne v notranjost okvirja....
...zame je taka aero rešitev neumna....
giant propel in fuji transonic z di2 za okol 2500eur
ce je se kaksn na zalogi
Živjo vsem skupaj...
Želim kupiti novo kolo in izbiram med sledečima dvema:
1. LAPIERRE XELIUS SL 600 FDJ (www.a2u.si/products/show/DL9P CJLDA96NCCZB)
2. GIANT PROPEL ADVANCED 1 2017 (www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-giant-propel-adv anced-1-2017-p-21767.html)
Bi bil vesel vaših komentarjev in izkušenj ter nasvetov...
Hvala že v naprej in lep pozdrav!
Frela