Sam se testiral oba in na koncu izbral Addicta. Foil mi je bil nekoliko pretrd za naše ceste, glede aerodinamike in teže pa ni bistvene razlike...vsaj za rekreativca ne
Addict
Imel oba.
Foil za ravnino
Addict za klance.
Povzetek:
Addict, ker je na breg res razlika
Zanimiva anekdota, resnicna po eni rundi po pivu, o tezi koles in tako naprej...kolega kolegu vztrajno trobi, da mora kupit drazji in lazji karbonski okvir za specialko, ker mu bo v klanec res letela...in da je to danes nuja in oh in sploh...nabija u tri krasne in ze malo navelican vsega kar direkt uzgem, da naj neha nabijat in naj gre kolega raje veckrat na kolo in doda se kak km teka, tako bo izgubil "slaufe" okoli trebuha in tam pridobil tisto kilo ali dve...za privarcevani denar naj pa raje familijo pelje na en 14 dnevni dopust.
Te smrtne tisine za mizo ne bom nikoli pozabil...na sreco je ostalo brez zamer, saj tudi ni bilo slabo misljeno. Ampak resnicno. Tako kot je.
Pa ne leti to niti priblizno na avtorja...ampak morda v razmislek komu, ki misli, da lahko in par tisocakov vredno kolo samo pelje v klanec...
Vsekakor Addict! Ampak če si hiter v klanec, boš hiter z vsakim kolesom, ne boš pa bistveno hitrejši zaradi kolesa.
Še ena anekdota - kolega se je leta 2015 s podobnim kolesom kot ga imaš ti (Scott CR1 letnik 2011, 105 oprema in obroči mavic aksium) uvrstil med prvih 100 na veliki franji, ki jo je sploh peljal prvič. No, to kolo vozi še vedno in z njim naredi 10k km na leto...
@Mathew_30:Zanimiva anekdota, resnicna po eni rundi po pivu, o tezi koles in tako naprej...kolega kolegu vztrajno trobi, da mora kupit drazji in lazji karbonski okvir za specialko, ker mu bo v klanec res letela...in da je to danes nuja in oh in sploh...nabija u tri krasne in ze malo navelican vsega kar direkt uzgem, da naj neha nabijat in naj gre kolega raje veckrat na kolo in doda se kak km teka, tako bo izgubil "slaufe" okoli trebuha in tam pridobil tisto kilo ali dve...za privarcevani denar naj pa raje familijo pelje na en 14 dnevni dopust.
Te smrtne tisine za mizo ne bom nikoli pozabil...na sreco je ostalo brez zamer, saj tudi ni bilo slabo misljeno. Ampak resnicno. Tako kot je.
Pa ne leti to niti priblizno na avtorja...ampak morda v razmislek komu, ki misli, da lahko in par tisocakov vredno kolo samo pelje v klanec...
Drugače kolega gleda med Addictom in Foilom, oba v istem cenovnem rangu.
@deal:Vsekakor Addict! Ampak če si hiter v klanec, boš hiter z vsakim kolesom, ne boš pa bistveno hitrejši zaradi kolesa.
Še ena anekdota - kolega se je leta 2015 s podobnim kolesom kot ga imaš ti (Scott CR1 letnik 2011, 105 oprema in obroči mavic aksium) uvrstil med prvih 100 na veliki franji, ki jo je sploh peljal prvič. No, to kolo vozi še vedno in z njim naredi 10k km na leto...
In zato bi moral tudi @krisfeld ostati na istem biciklu?
@KrisFeld: Nisem pricakoval, da bo sploh kdo odgovoril zato najprej najlepsa hvala vsem. Naj povem da NE kupujem boljsega kolesa, ki bo vozil "sam" in ne sodim v kategoriji kolesarjev, ki dajo 10-13k € za kolo sam zato da je najbolsi(kolo seveda;)). Cr1ko imam ker sem ga dobil po dobri ceni in ker je to moj prvi kolo(sem bivsi tekac in sem zivljenje posvetil teku). Zakaj bi menjal? Ker si zelim bolj agresivno in "napadalno" kolo. Na hitro kaj in kako je stanje..
Sam se ves cas nagibal k Addictu ampak ker gre vse v smer aerodinamike me je tezilo vprasanje ali je fora samo v denarju (proji vozijo vecinoma Foile?) in ker sem "hribolazc" bi mi mogoce na ravnini bolje prisel foil. Sem pregledal precej tujih forumov pa je tako kot vedno mnenje deljeno.
Ps: se opravicujem, ker ni sumnikov-gsm.
Lpk
Če ti je všeč bolj aero videz, malo več "mesa" skupaj potem foil, če ti je bolj klasična oblika potem Addict. Drugače pa ja. Oba se peljeta super in po ravnini in na klanec :). Moj prejšnji je bil Addict.
Imam addicta in če bi se odločil še 1x bi spet vzel addicta. Zakaj, ne vem, ker mi je lepši
Jaz se ne strinjam ravno s tistimi anekdotami. Je kar precejšnja razlika, ali imaš odvečno kilo na telesu ali pa na kolesu. Telesna vseeno pritiska na pedala. Res je, da za povprečnega rekreativca tisti dekagrami bicikla niso odločilni, ampak če nekomu igrača predstavlja veselje in si jo lahko privošči, naj si jo kupi.
Ne vem sicer, kakšna je razlika v teži, ampak če sta kolesi v istem rangu, najbrž ne prav velika. Zato domnevam, da se boš pri nakupu odločil bolj po izgledu. Sam imam Adicta, ker so mi bolj všeč klasična kolesa. Je odlično kolo, ampak res ne gre samo. Jaz sem se na Franji v klanec dajal s trekarji, pa tudi na poniju je bil eden kar blizu. (ni mi sicer čisto jasno, kao je do klanca prišel tako hitro, saj sem do klanca vozil blizu 40)
Je bil res samo poni, da ni bil "solex"
Foil, zakaj? Ker ti tistih par 100g razlike v klanec ne bo pomenilo nič. Foil je bolj tog, bolj udoben (ne vem ali ste ostali primerjali s starim Foil-om, ki je res bil manj udoben od Addicta, nov ni, je bolj udoben) in ima boljši sistem zavor (direct mount, še posebaj če boš imel karbonske felne, imajo več moči).
@kolesko:Boljši zavorni sistem na papirju v praksi pa.....Foil, zakaj? Ker ti tistih par 100g razlike v klanec ne bo pomenilo nič. Foil je bolj tog, bolj udoben (ne vem ali ste ostali primerjali s starim Foil-om, ki je res bil manj udoben od Addicta, nov ni, je bolj udoben) in ima boljši sistem zavor (direct mount, še posebaj če boš imel karbonske felne, imajo več moči).
@kolesko:Foil, zakaj? Ker ti tistih par 100g razlike v klanec ne bo pomenilo nič. Foil je bolj tog, bolj udoben (ne vem ali ste ostali primerjali s starim Foil-om, ki je res bil manj udoben od Addicta, nov ni, je bolj udoben) in ima boljši sistem zavor (direct mount, še posebaj če boš imel karbonske felne, imajo več moči).
Kako je lahko Foil bolj udoben, če gre za aero kolo?
@bécane: Pojma nimam o škotih, ampak tako na splošno, bolj kot aero vs endurance vpliva na udobje kvaliteta materialov...
Za mene je udobje na kolesu geometrija...Vozim Synapse-a in je zelo udoben. Zadnjič sem probal Supersix-a in je super odzivno kolo ampak zame preagresivna pozicija...Če ne hodiš na tekme je CR1 dovolj dobro kolo...
Meni tole tog okvir, pa udoben okvir pa bla bla. Jaz ne čutim med različnimi okvirji nobene razlike, če mi pa kdo za 2 mm prestavi sedež ali balanco je pa katastrofa.
zakaj?
Verjetno zato, ker si z njim hitrejši samo na papirju (in morda v vetrovniku) ? V bistvu v pelotonu sploh ni opaziti prevlade aero, ali sem slep in se motim ?
ja odvisno od etape, venge vias vs tarmac, trek madone vs emonda, foil vs addict...
dvomim, da bojo pri ravninskih etapah izbral tarmaca namesto viasa :)
Povprečen rekreativec ne bo znal izkoristit prednosti določenega kolesa, se pa to pozna pri profesionalcih, kjer odločajo malenkosti.
Točno tako kot je fuego napisal... Na Krvavec ne boš naredil 20km/h povprečja niti z Addictom niti s Foilom, pa čeprav si klancar :), prav tako ne boš naredil 50km/h povprečja v eni uri vožnje po ravnini če boš vozil Foila namesto Addicta .... realno - vzemi tistega ki ti je lepši. (pika)
Js bi vzel Addicta...mi je bolj všeč geometrija. Za klanc sigurno boljši kot Foil....
Dober dan,
Imam 58kg in nimam težav z vožnjo v klanec (celo nasprotno..) in me zanima ali je boljše imeti Foila-aerodinamiko ali Addict model-lažji. Kot sem omenil v klanec nimam težav in verjetno malo težji okvir nebo težava (sedaj imam 8.4kg Cr1 30). Ko bo menjal bom vzel najmnj okvir 10 (model foil 10...addict 10) ali boljši odvisno od ponudbe. Za 1x samo zbiram informacije za lažjo odločitev.
LPK