En tak železniški prehod je za Poljčanami, prvi prehod v smeri Križnega vrha. Cesta pride iz hribčka, tiri pa cesto sekajo pod ostrim kotom, na prehodu pred tiri je pločevina, nato pa zarado kota tirov velika praznina. Nevarno je že ob suhem, ob dežju pa bi najraje šel peš preko.
Sicer je treba tire prečkati pravokotno. Na zgornjem posnetku to pomeni, da bi se morali kolesarji pred prehodom pomakniti v svojo skrajno desno in nato prečkati tire tako, da bi končali levo že skoraj na cesti.
@lone_rider:
Sicer je treba tire prečkati pravokotno. Na zgornjem posnetku to pomeni, da bi se morali kolesarji pred prehodom pomakniti v svojo skrajno desno in nato prečkati tire tako, da bi končali levo že skoraj na cesti.
V drugi polovici posnetka (caa2 min) se vidi, da so tako pot (pravokotno) tudi naredili/označili - in še komentar, da "šikano" večina uporablja.
Največja napaka je zmnjšavanje hitrosti pred prečkanjen tirov. To sem v teh dneh vedno znova in znova videval. Jaz sem šel čeznje na polno, le gonil nisem. Pa zadnjico vedno dvignem s sedeža. XC tehnika premagovanja kočljivih delov na malo težjih odsekih poti (ne velja za vožnjo, kjer se teren dviguje).
Vam je kaj poznana situacija na Vodovodni cesti v Ljubljani ?
Problem
Vodovodna cesta v Ljubljani za Bežigradom prečka Kamniško progo (železniška proga Ljubljana - Kamnik) pod zelo ostrim kotom. Zaradi tega morajo kolesarji prečkati to cesto pod zelo ostrim in nevarnim kotom. Tukaj se dogajajo številni padci kolesarjev, ki so lahko posebej hudi.
http://www.kolesarji.org/pasti/213-1.JPG
http://www.kolesarji.org/pasti/213-2.JPG
http://www.kolesarji.org/pasti/213-3.JPG
http://www.kolesarji.org/pasti/213-4.JPG
Še huje je pri papirnici Vevče.
Tudi poznano.
Imaš mogoče slike?
Prvi zakon tračnic , preko njih samo pravokotno, z roko nakažeš zavijanje , da te še kdo ne povozi . Za tramvajske pa, ne vozi se med njimi , ker boš slej ko prej naletel na kretnico .
Da ne boste doktoriral. Lani sem v močnem dežju kolesaril cel dan, vmes tudi pom Pragi. Tračnc kolkr čš, vode oz mešanica deževnice in greznice pa po ulicah Stare Prage skoraj do pesta. Če bi tako kompliciral, kot se tukaj gor piše, bi moral vzet taxi. Če z tračnce se gre z najvišjo možno hitrostjo, pa naj bo pravokotno al pa všrek, sonce al pa dž. Če kdo ne verjame, se lahko kdaj dobimo, ko bo deževal.
Marsikdaj so kolegi/kolegice letel po tleh, ker so se pred progo "podelal" in začel zavirat. Naleti, zaviranje na tračnicah, ni da ni.
A u gmajni, ko gre čez korenine al pa kamne, tud tako komplicirate?
SODROVC ti tega ne razumeš. Danes je tako, danes mora biti vse preštudirano. Če so nejasni koti atake pred tiri je treba ta problem izpostaviti in mu na vsak način priti do dna. Napake so nedopustne in kažejo na slabo in površno tehnično pripravo kolesarja. Danes je pač tako.
SODROVC, povej mi prosim koliko km obrneš letno, recimo v povprečju zadnjih 10 let
@um_etnikSODROVC ti tega ne razumeš. Danes je tako, danes mora biti vse preštudirano. Če so nejasni koti atake pred tiri je treba ta problem izpostaviti in mu na vsak način priti do dna. Napake so nedopustne in kažejo na slabo in površno tehnično pripravo kolesarja. Danes je pač tako.
SODROVC, povej mi prosim koliko km obrneš letno, recimo v povprečju zadnjih 10 let
A te spomnim kako si ruknu na marmorju Mormontove v Splitu ?
@um_etnik
SODROVC ti tega ne razumeš. Danes je tako, danes mora biti vse preštudirano. Če so nejasni koti atake pred tiri je treba ta problem izpostaviti in mu na vsak način priti do dna. Napake so nedopustne in kažejo na slabo in površno tehnično pripravo kolesarja. Danes je pač tako.
SODROVC, povej mi prosim koliko km obrneš letno, recimo v povprečju zadnjih 10 let
Predlani samo na specjalki skoraj 15 000 km. Seveda z ogromno višinci, dobrih 150 000. (kar je na Stravi, pa manjka še kakšen, zaradi različnih vzrokov).
Lani par sto km več kot 15.000 in preko 190 000 vm. Pa npr. več kot 1600 km v dobrih 6. dneh. Samo z breveti se je nabralo obojega veliko.
Letos jih malce pod 14.000 km s preko 160.000 vm.
Ko sem bil mlajši, je bilo vm še več, sploh takrat, ko sem 3 leta zapored (2012, 2013, 2014) veliko kolesaril v Švici. Cestno, gorsko. In pešačil.
Letos sem se že 3. leto zapored edini kolesar, ki se je vsak mesec spravil na 200 ali več km dolg brevet. Zmanjkal mi bo december. Imam pa že 2 plaketi. 😏 Z randonneurstvom pa se ukvarjam že od 1. breveta naprej. Priznanj pa ne bi našteval, vemo zakaj.
Mene pri kolesarjenju v skupini bolj kot sam strah kolesarjev pred tiri, pa pred hitrimi spusti moti to, da jih še vedno ogromno ne zna voziti v skupini. Še v dvoje je včasih zelo neugodno. Vse to je posledica individualnih treningov oz. voženj.
Včasih se kdo spotakne/obregne ob kakšnega starega kolesarja zaradi njegovih zmanjšanih sposobnosti na klancih. Vendar je veliko starih mačkov, ki se znamo voziti v grupi.
Tu gor je en naš kolega, ki spada v to skupino. Sem veliko kolesaril z njim, tudi v tujini in lahko rečem "Vsaka čast", obvlada kolo, pa naj bo otovorjeno ali ne.
Po drugi strani so pa taki, da z njimi že prvi vožnji ne grem nikoli več z njimi nikamor. Ali pa grem po določenem času po svoje, ker cesta ni namenjena samo njemu. Ker na vsaki (prepogosti) okrepni postaji pade eno veliko pivo. Saj ne, da meni občasno ne zapaše, vendar mi je malo dovolj. Že tako je kolesarjenje tvegano zaradi drugih udeležencev v prometu, pa poti ne potrebujem še ljubiteljev piva, neuvidevnih in občasno nespretnih kolesarjev.
Bravo SODROVC! Impresionantno! Se mi je že nekaj časa zdelo, da si "fuoriclasse". Kapo dol. Naj ti zdravje služi, da bodo rezultati sijali še naprej!
Prigoda s tvojim dnevnikom je pa shrljiva, saj je bilo notri celo tvoje življenje. Se bom raje vdržal komentarja.
Jaz imam tudi kolesarski dnevnik . Notri je zapisana tura , km, cca in čas. Ko zberem 2000 km , vem , da moram zamenjati verigo z oprano . Ko se mi izrabi guma , pogledam koliko km je zdržala . Na 3000 kontrola centriranja in napetosti obročev . Ne vodim pa servisne knjige za avto . Kolesu je treba dati večji pomen kot avtu , ker skoraj ni teorije , da padeš iz avta , s kolesa pa drugam pasti ne moreš, kot strugat po asfaltu in zato je treba pisati .
Kaj se ti je pa zgodilo?
@QuercusKaj se ti je pa zgodilo?
Ampak, to ne sodi več v temo Prečkanje tirov, ne? 😏
Ja, to ti pa da misliti.
Čudna pa je tudi zadeva na državni cesti Mengeš-Kamnik pred železniškim prehodom na Mengeškem polju pri Šmarci
Ta prehod je tudi zakompliciran in zanimivo narejen...
To lahko samo v Zokilandu naredijo....
Prehod Kamniške proge iz Goriške do BŠK Šiška...
https://image.shutterstock.com/z/stock-photo-barriers-on-a-brand-new-train-grade-crossing-for-pedestrians-are-just-closing-down-on-a-sunny-1589660107.jpg
Prehod žel. tirov s kolesom sli s specjalko ni nič kaj bolj za.eban kot je vožnja z gorcem prek mokrih korenin. Čim hitreje in z "mehkim" telesom. Tako, kot naj bi se jahalo tudi konje. 😉
@SODROVCZanimivo razmišljanje in opis.Prehod žel. tirov s kolesom sli s specjalko ni nič kaj bolj za.eban kot je vožnja z gorcem prek mokrih korenin. Čim hitreje in z "mehkim" telesom. Tako, kot naj bi se jahalo tudi konje. 😉
Eden iz arhiva na Tržaški cesti v Mariboru
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4e/%C5%BDelezni%C5%A1ki_prehod_na_Tr%C5%BEa%C5%A1ki_cesti_v_Mariboru_1958.jpg/800px-%C5%BDelezni%C5%A1ki_prehod_na_Tr%C5%BEa%C5%A1ki_cesti_v_Mariboru_1958.jpg
Enaka primera sta tudi v občini Škofljica in sicer eden na Lavrici, kjer je prehod z Andrejevim križem in količki, drugi pa je tisti glavni na Škofljici kjer je treba zapeljati s pločnika, potem pa prečkati tračnice ; nekaj se jih je s specialkami že pošteno zagozdilo.