Mogoče ti bo všeč ta:
www.topeak.com/global/en/prod ucts/rear-rack-bags/119-dynapa ck-
ali pa večja varianta:
www.topeak.com/global/en/prod ucts/rear-rack-bags/295-dynapa ck--dx
Jaz imam obe in mi prideta zelo prav. Kadar je toplo in lepo vreme uporabljam manjšo, ker ne potrebujem dodatnih oblačil. V primeru slabšega in hladnejšega vremena pa večjo.
Jaz imam en bidon namenjen za rezervne zračnice, orodje in te zadeve ki jih moraš imeti s sabo za vsak slučaj, pa upaš da jih boš čim manjkrat rabil.
Zdravo.
Jaz sem g. Rahel zasebni kreditni posojilodajalec, ki daje življenjsko priložnost posojila posameznikom, podjetjem, zavarovalnicam itd. Ali ste v kakršnih koli finančnih težavah ali potrebujete posojilo za vlaganje ali potrebujete posojilo, da plačate svoje račune, ne da bi več Tukaj smo, da bi vse vaše finančne probleme pretekle. Ponujamo vam vse vrste posojil v kateri koli valuti s stopnjo 2% brez predhodne pristojbine. Želim uporabiti ta odličen medij, da vas obvestim, da smo pripravljeni pomagati pri kakršnem koli posojilu za rešitev tega finančnega problema. Če Da, potem pa se vrnite zdaj preko e-pošte ([email protected]) za več podrobnosti. VSI SO DOBRODOŠLI.
Kva pa ti zdej smetiš teme s to reklamo. Pejt se kam drugam promovirat pa pust, da ljudje na bicikel.com berejo o kolesarstvu ne pa o kreditih...
Jaz imam pa 4 velikosti torbic, Eno najmanjšo sem pri kraji zgubil in v njej potrebno orodje , potem ima malo večjo , pa sam prtljažnik , na katerega lahko s šponatji pripnem potrebna rez. oblačila , dam lahko pa gor 12l torbo če je potrebno. Zakaj seboj voziti kufer , če gre vse v plastično vrečko in na prtljažnik .
Si bom kar svojo staro temo sposodil, Mislim da vprašanje paše sem...
Torej na specialki vozim spd obojestranska mtb pedala, na mtb prav tako.
Ker sem pred kratkim kupil novega gorca , starega imam pa namen obdržati za pozimi, moram kupiti še1pedala zanj.
Torej,kupiti še1mtb spd pedala?
Ali pa dati iz specialke mtb pedala na starega gorca in na specialko dati npr.look cestna pedala? Na cestnih čevljih imam možnost namestitve obeh blokejev , tako da nakup novih čevljev ne bo potreben.
Skratka; kot nekemu povprečnemu rekreativcu,ki ne gleda na stoparico... A je razlika vozit na mtb pedalih ali na cestnih?
Logika mi pravi da je,zaradi večje površine blokejev...
Kakšno mnenje?
Lp
@Nejc1986Si bom kar svojo staro temo sposodil, Mislim da vprašanje paše sem...
Torej na specialki vozim spd obojestranska mtb pedala, na mtb prav tako.
Ker sem pred kratkim kupil novega gorca , starega imam pa namen obdržati za pozimi, moram kupiti še1pedala zanj.
Torej,kupiti še1mtb spd pedala?
Ali pa dati iz specialke mtb pedala na starega gorca in na specialko dati npr.look cestna pedala? Na cestnih čevljih imam možnost namestitve obeh blokejev , tako da nakup novih čevljev ne bo potreben.
Skratka; kot nekemu povprečnemu rekreativcu,ki ne gleda na stoparico... A je razlika vozit na mtb pedalih ali na cestnih?
Logika mi pravi da je,zaradi večje površine blokejev...
Kakšno mnenje?
Lp
Nakaj odgovorov po temah.
1.) 'Prtljaga' na specialki, po izkušnjah. Osnovni pribor za krpanje in popravila gre v relativno majhno torbico (2 zračnici, tlačilka, montirke, itd.) Pri obalčilih, razen vetrovke ne nosim ničesar. V kolikor pa si bolj občutljiv za prehlad, si omisli kvalitetna oblačila za prehodni čas. Tudi pri oblačih za na ture se da veliko storiti s dobro opremo, ki se hitro suši.
2.) Zavarovanja. Kolesa verjetno nima smilsla zavarovati. Dobro pa je imeti zavarovano civilno odgovornost, npr. če povzročiš škodo, ko kolesariš. V praksi je to pokrito v stanovanjskem zavarovanju. Morda že imaš?
3.) Načelomo se da kolesariti tudi na specialki na SPD pedealih. Dobijo se tudi namenska SPD pedala za cestna kolesa, (npr. Shimano A520, A600). Ploščice ti štrlijo iz podplata ker nisi uporabil dodatnega distančnka, ki ga je potrebno namestiti, v kolikor uporabljaš kombinirane čevlje (2+3 luknji) na podplatu. Pri sistemu SPD ne pristiska na pedal ploščica, temveč podplat čevlja (ali distančnik). Čevlje (3+2 luknji) je verjetno bolje uporabiti z look ploščicami.
Odgovarjam po temah;
1.ja,šlauf in orodje je v podsedezni torbici. Če grem na daljšo turo imam še 1slauf in kaj za preoblect v torbici na sprednjem delu okvirja. Kupljeno v decathlonu za 20eur.
Pozimi gledam da se takoj preoblečem in uporabljam buff. Se mi obnese.
2. pri Triglavu imam zavarovano zavarovanje športnih aktivnosti. Proti kraji se ne splača; kolesa pač NIKJER ne puscam brez nadzora.
3.pedala; ravnokar iz trgovine; naj nebi bilo neke razlike mtb:cestna pedala. Tako da ostaja,tako kot je, če pa bom uporabljal starega gorca pozimi (vprašanje sploh koliko mi bo do vožnje z njim,ce se bom do takrat vozil z novim),bom pa nanj dal neka cheap kombinirana pedala-za parkrat tekom zime bodo ok. Bom raje denar dal kam drugam kot v cestna pedala (80eur za 105pedala mi sploh ni malo,sploh ker mi zdajšnja odgovarjajo).
S seboj vozim ključavnico, ki je pa dobra le zato, da lahko pritečem pravočasno do kolesa, v kolikor bi kdo pokazal zanimanje zanj. Kolo je seveda pod stalnim nadzorom. Cena < 20 €.
Če boš ostal na obsoječih pedalih in čevljih, predlagam distančnik za SPD, da ne bo SPD ploščica štrlela iz čevlja.
Kar se tiče distančnika; pri veb-u so mi povedali, da obstaja ampak ga morajo naročiti,cene ne vedo. Po ostalih stacunah sploh ne vedo da obstaja. No,mene ne moti,saj cevljev nimam za hojo,tistih 20m do wcja pa že zdržim.
Ključavnica... Ja,jaz imam ključavnico(žabico), tako kot jo imamo npr.na kleteh. Ravno lepo poveže zadnjo špriklo z okvirjem. Ampak... To je tisto ko imam kolo 1meter od sebe, da razbijem gob.c nekomu,ki bi se dotaknil kolesa na nepravi način. Sicer pa... Kolo gre z menoj v trgovino in v gostilno. Kjer kolo ni zaželeno,nisem zazeljen jaz , kjer nisem zazeljen jaz; dvignem glas da je nerodno vsem,razen meni...
Edino leto v delnicah,trgovina velika kot kiosk. In je ključavnica lepo povezala feltno in nakupovalni voziček zunaj.
Zgražam se ko vidim ljudi ki puščajo kolesa brez nadzora in po kleteh , potem pa jokajo ko ni več kolesa....
Pozdravljeni. Bom kar v to temo nadaljeval.
Prvic v zivljenju se srecujem z tubeless sistemom in imam par vprasanj.
Gre se za specialko; giant trc advanced l.2018 ki ima namenscene tubeless giant gavia plasce 25 širine.
Plan imam zvozit te gume do konca, potem pa iti na "klasiko" z navadnimi plasci in slaufom.
Do takrat pa zadrege;
1.ce kljub tubeless sistemu na terenu presekam gumo... baje je cela je.a namestiti rezervni slauf pod tubeless plasc, ki ima tršo bocnico? Kako to izgleda na terenu?
2. Recimo da mi bodo te plasci zdrzali 1 sezono (6jurjev)... a moram ta cas dofilavati mleko? Ce da; katero mleko se prporoca, na kaj moram paziti?
3.recimo da imam na terenu defekt; uspem namontirati rezerven šlauf... mi bo uspelo zadevo nafilati z neko normalno prenosno tlacilko ? Zasledil sem, da mora biti za tubeless gume neka posebna pumpa s komoro... sicer za dofilavanje pred voznjo mi zadosca joe blow pumpa, nevem pa kako bi funkcionirala prenosna pumpa iz 0barov do recimo 6barov??
4. Ali je ob vsem tem sploh smotrno cakati, da te gume znucam, ali je bolje , da ze v startu vse skupaj vrzem dol in grem ze sedaj na klasiko.
Upam, da sem vprasanja postavil razumljivo...
Hvala za nasvete... lep pozdrav..
Očitno nisem edini, ki so ga pritegnili z zimskimi cenami tega kolesa....nimam kaj pametnega za povedati, ker je tudi zame prvi tubeless, samo sem želel reči:
Pozdravljen, bike buddy. Želim ti več sreče s kolesom, kot je imam doslej jaz.
Malo višje si napisal, da imaš kolo v sobi, drži pesti, da ti ne raznese šlaufa v sobi, ker tisto mleko praskat s sten je cela jeba :)
Če hočeš enostavno, dobro in preizkušeno, jo ni čez zračnico in plašč za nas rekreače.
Večina Giantovih cestnih koles ima namontirane tubeless gume, tudi letošnji modeli, kot je recimo moj TCR Advanced 2 2019.
Pod točko 3: zakaj pa ti nebi uspelo nafilat rezervni šlauf z navadno pumpo, če ga namontiraš v tubeless? Napumpaš ga isto kot navadni plašč z šlaufom. Drugo pa je napumpati tubeless gumo brez šlaufa iz nule. Lahko jo napumpaš samo z kompresorjem, co2 bombico ali posebno ročno pumpo z boosterjem. Z navadno pumpo pa ne bo šlo, ker bo sproti uhajal zrak po robovih.
Pod točko 4: Giant in trgovci zelo samozavestno promovirajo tubeless sistem. Ne vem, zakaj jim nebi verjel. Menda je tubeless bolj odporen na predrtja kot klasika z zračnico. Tudi serviserji so mi to potrdili. Sicer pa kot praviš, daš rezervno zračnico pod zic in brez skrbi zvoziš gume do konca.
No, jaz bom rekel takole - zadnjih 10.000km nisem imel defekta, ki ga tubeless mleko ne bi zaflikalo.
Načeloma bi naj bil edini realen scenarij ta, da povoziš nekaj ostrega ali dovolj velikega špičastega, da ti dovolj razpara gumo.
Mene so nekako prepričali, da je zadeva ok, tako da sem se odločil, da bom te plašče zvozil do konca (in niti ne bom vozil rezerve s sabo), potem pa bom videl kako dalje. Če se bo dobro obneslo, bom kar ostal na tem.
@ElTorroOčitno nisem edini, ki so ga pritegnili z zimskimi cenami tega kolesa....nimam kaj pametnega za povedati, ker je tudi zame prvi tubeless, samo sem želel reči:
Pozdravljen, bike buddy. Želim ti več sreče s kolesom, kot je imam doslej jaz.
Smem vprasati kaj ti pa nagaja kolo, da nimas srece z njim?
@LentusVečina Giantovih cestnih koles ima namontirane tubeless gume, tudi letošnji modeli, kot je recimo moj TCR Advanced 2 2019.
Pod točko 3: zakaj pa ti nebi uspelo nafilat rezervni šlauf z navadno pumpo, če ga namontiraš v tubeless? Napumpaš ga isto kot navadni plašč z šlaufom. Drugo pa je napumpati tubeless gumo brez šlaufa iz nule. Lahko jo napumpaš samo z kompresorjem, co2 bombico ali posebno ročno pumpo z boosterjem. Z navadno pumpo pa ne bo šlo, ker bo sproti uhajal zrak po robovih.
Pod točko 4: Giant in trgovci zelo samozavestno promovirajo tubeless sistem. Ne vem, zakaj jim nebi verjel. Menda je tubeless bolj odporen na predrtja kot klasika z zračnico. Tudi serviserji so mi to potrdili. Sicer pa kot praviš, daš rezervno zračnico pod zic in brez skrbi zvoziš gume do konca.
Tocka 3; ja saj to sem predvideval, da ne bo problema, ce je slauf no3, ampak nisem bil preprican...
Ima kdo kaksno izkusnjo; je slauf res tako tezko namestiti pod tubeless plasc?
@Nejc1986@ElTorroOčitno nisem edini, ki so ga pritegnili z zimskimi cenami tega kolesa....nimam kaj pametnega za povedati, ker je tudi zame prvi tubeless, samo sem želel reči:
Pozdravljen, bike buddy. Želim ti več sreče s kolesom, kot je imam doslej jaz.
Smem vprasati kaj ti pa nagaja kolo, da nimas srece z njim?
Zadnjemu: ob prvi omembi izkušnje z giantom si tako povedal, kot da je to največji klump od kolesa. Hvalabogu si nato dopolnil, da te je z zbil avto...
@Nejc1986
Imam iste tubeless gume, dobro je dodati mleko čez 6 mesecev, ker se počasi izsušuje. S seboj vedno nosim rez zračnico. Gledal sem (sicer giantov) video kako zenska vtakne v gavio zračnico in ne izgleda pretežko. Zračnico seveda nafilas z običajno pumpo. Problem je zgolj brez nje, ker mora plašč "usest" na obroč in rabiš velik sunek zraka. Sam še nimam izkušnje. Naredil mogoče 200km.
Vedeti moraš, da je pred vstavitvijo zračnice potrebno odstranit ventil tubelessa in seveda spravit vse njegove dele. Odvije se iz zunanje strani.
Zadnjemu: ob prvi omembi izkušnje z giantom si tako povedal, kot da je to največji klump od kolesa. Hvalabogu si nato dopolnil, da te je z zbil avto...
@Nejc1986
Imam iste tubeless gume, dobro je dodati mleko čez 6 mesecev, ker se počasi izsušuje. S seboj vedno nosim rez zračnico. Gledal sem (sicer giantov) video kako zenska vtakne v gavio zračnico in ne izgleda pretežko. Zračnico seveda nafilas z običajno pumpo. Problem je zgolj brez nje, ker mora plašč "usest" na obroč in rabiš velik sunek zraka. Sam še nimam izkušnje. Naredil mogoče 200km.
Vedeti moraš, da je pred vstavitvijo zračnice potrebno odstranit ventil tubelessa in seveda spravit vse njegove dele. Odvije se iz zunanje strani.
@wavemakerZadnjemu: ob prvi omembi izkušnje z giantom si tako povedal, kot da je to največji klump od kolesa. Hvalabogu si nato dopolnil, da te je z zbil avto...
Ja, ko sem šel nazaj prebrat, se je res slišalo tako. Ravno v istem času sem pisal post tudi na to temo (avto), in mi je seveda bilo samoumevno da vsi berete oboje hkrati :)
S kolesom sem drugače zelo zadovoljen....po 50 prevoženih km je vse kar sem pričakoval.
Ja, to z mocnimi monterajzni me je veckrat izucilo....
Kar se tice dodajanja mleka; kako pa veš, da se je le-to strdilo, brez da bi snemal dol plasc? In pa... koliko tega mleka je potrebno dodati no3?
Eltorro.... upam, da ni kaj hujsega??
In se mi je porodilo par vprasanj, s katerimi se do sedaj nisem ukvarjal....
1. Ker sem precej obcutljiv na prehlad (sem tudi zazdravljen astmatik), dam precej poudarka na to, da se trudim cimvec kolesarit v suhih oblacilih,da me ne prepiha. Torej, vsaj svezo svic majico in nogavice ob prehodnem vremenu in anorak pri spustih. Na mtb ni problema, imam ruzak, na specilki je pa problem... v zepih hitro zmanjka prostora...
npr.dres+rokavice+nogavice+svic majica+anorak+kljuci+geli+telefon... kako to resite, z morda kaksno torbico za na okvir? Rezervni slauf in imbus kljuce imam v podsedezni torbici in je nafilana. koliko dejansko gre v te torbice?
2. Zavarovanje za kolesarje... mika me to. Kasko me ne zanima, kolo imam v sobi, ne puscam ga nikjer nikoli. Plus da imajo take premije in tako slabo ti ga ocenijo, da je bv...
Ampak... bognedaj, nekje bogu za hrbtom te kolo pusti na cedilu... asistenca zna pridet prav. Še bolj pa me mika zaradi zavarovanja odgovornosti, torej, nekomu odbijem spegel na avtu ali pa bognedaj zbijem pesca... sem prebral, da v vsakem primeru moram placati procentualni del, ampak vseeno... ne zdi se mi neumno... moti me samo to, da je zavarovanje vezano na kolo, torej ali specialka ali mtb... zaradi vecjih hitrosti in vecjega št km , se nagibam k zavarovanju specialke...
Torej... uporablja kdo to zavarovanje (mislim da ponujata to zgolj MB in Triglav)?
3.ali na daljsih turah (nad 150km recimo) nosite s seboj vec kot en šlauf , ali pa celo rez.plasc?
Upam, da nisem bil predolg ali pa da ne izpade kot da kompliciram... pač zanimajo me vase izkusnje☺
Lep pozdrav