Razlika je ker tudi, če je ravna cesta ne pelješ čisto naravnost (aplikacija izmeri razdaljo iz zemljevida) ampak malo "cik-cak" in zato je ta razlika (tudi razlika je kako pelješ ovinke)
Sigurno ima tudi to dvoje nek vpliv. Se mi je zdelo da App na koncu preračuna po zemljevidu, kljub temu pa ko gledaš track na google maps, gre tud včasih kar malo na drugo stran ceste...itd. Sicer pa a ima nek namensko kolesarski garmin boljši/natančnejši GPS kot telefon?
Največja napaka se pojavi zaradi vnosa obsega kolesa iz tabele v števec. Dejanski obseg nikoli ni tak, ko je zapisan na papirju. Razlika je hitro lahko 1 cm ali več. Še vedno je najbolje na gumo narisati pikico, sesti na kolo, v ravni črti zapeljati toliko, da se naredi 1 obrat kolesa in izmeriti razdaljo med odtisoma na tleh.
Če izmeriš obseg kolesa in imaš gume dobro napumpane, števec je bolj natančen kot najboljši GPS števec.
Števec je bolj natančen, saj pri GPS prikaz skače sem in tja. Točnost števca lahko kontroliraš s tablicami ob cesti, ki kažejo razdaljo med kraji. So na vsakih 500 m.
Zakaj pa je važno, da bi moral biti števec tako zelo natančen?
@IZO:Zakaj pa je važno, da bi moral biti števec tako zelo natančen?
Mogoče je "profi" in je po kilometru plačan.
@IZO:Zakaj pa je važno, da bi moral biti števec tako zelo natančen?
Ker je pač števec!! Kupljen zato, da šteje. Mar ti preferiraš nenatančne števce
Ma itak da nima veze, par km gor ali dol, čist tko, iz firbca me zanima :) Npr. za gumo 700x25C piše da je obseg 2146 (v navodilih proizvajalca števca). Ko sem meril tudi sam, tako kot pravi zgoraj Lone Rider, seveda napumpane max kot je dovoljeno pride povsem isto. Zna bit pa tud kak mm, dva razlike že med samimi proizvajalci gum, ne glede da so vse istih dimenzij.
odvisno, kje se voziš. Gps motijo gosti gozdovi in globoke doline, ko izgubi ali ima vsaj slabši signal in takrat dela cik cak pot. Najbolje, da nastali gps track izvoziš na sportstracker stran, kjer boš na zemljevidu videl, kako se gps track prilega cesti. Potem pa sam oceniš, kaj je natančneje.
@um_etnik:@IZO:Zakaj pa je važno, da bi moral biti števec tako zelo natančen?
Ker je pač števec!! Kupljen zato, da šteje. Mar ti preferiraš nenatančne števce
Hm...ja...absolutna točnost ne obstaja...torej vedno govorimo o približkih in četudi vneseš v števec točno številko obsega gume, se le ta z obrabo spremeni. Menim, da je zato tudi gps dovolj natančen.
Zdravo.
Jaz sem g. Rahel zasebni kreditni posojilodajalec, ki daje življenjsko priložnost posojila posameznikom, podjetjem, zavarovalnicam itd. Ali ste v kakršnih koli finančnih težavah ali potrebujete posojilo za vlaganje ali potrebujete posojilo, da plačate svoje račune, ne da bi več Tukaj smo, da bi vse vaše finančne probleme pretekle. Ponujamo vam vse vrste posojil v kateri koli valuti s stopnjo 2% brez predhodne pristojbine. Želim uporabiti ta odličen medij, da vas obvestim, da smo pripravljeni pomagati pri kakršnem koli posojilu za rešitev tega finančnega problema. Če Da, potem pa se vrnite zdaj preko e-pošte (rahelcohranloan@gmail.com) za več podrobnosti. VSI SO DOBRODOŠLI.
@IZO:@um_etnik:@IZO:Zakaj pa je važno, da bi moral biti števec tako zelo natančen?
Ker je pač števec!! Kupljen zato, da šteje. Mar ti preferiraš nenatančne števce
Hm...ja...absolutna točnost ne obstaja...torej vedno govorimo o približkih in četudi vneseš v števec točno številko obsega gume, se le ta z obrabo spremeni. Menim, da je zato tudi gps dovolj natančen.
To drži, še vseeno pa je števec veliko natančnejši..tudi če se guma obrabi ne bo prišlo do takšne razlike kot jo naredi gps, ki na 100km vseka mimo vsaj za 1,5km..če se guma obrabi in se obseg zmanjša za 5 milimetrov (kar se na 100km sigurno ne), pa bo števec pokazal cca. 230m razlike..v vsakem primeru je števec natančnejši, tu ni dvoma.
@timotej_:@IZO:@um_etnik:@IZO:Zakaj pa je važno, da bi moral biti števec tako zelo natančen?
Ker je pač števec!! Kupljen zato, da šteje. Mar ti preferiraš nenatančne števce
Hm...ja...absolutna točnost ne obstaja...torej vedno govorimo o približkih in četudi vneseš v števec točno številko obsega gume, se le ta z obrabo spremeni. Menim, da je zato tudi gps dovolj natančen.
To drži, še vseeno pa je števec veliko natančnejši..tudi če se guma obrabi ne bo prišlo do takšne razlike kot jo naredi gps, ki na 100km vseka mimo vsaj za 1,5km..če se guma obrabi in se obseg zmanjša za 5 milimetrov (kar se na 100km sigurno ne), pa bo števec pokazal cca. 230m razlike..v vsakem primeru je števec natančnejši, tu ni dvoma.
Če že dlakocepimo...
...števec nastaviš enkrat, najmanj za življensko dobo gume. Mojo konti 4season zamenjam takrat, ko je ravna. Nisem meril, a po polmeru je zmanjka tako na uč vsaj za 3mm. Sedaj pa izračunaj kaj to pomeni za obseg! :)
Še enkrat: ne trdim, da navaden števec ni bolj natančen od gps; trdim pa, da je za naše potrebe razlika zanemarljiva!
P.S. gps ne dela vedno napak! Sploh odkar so tako dobri sprejemniki!
ps nekateri števci (ne bom delal reklame) samodejno nastavljajo/prilagajajo obseg gume
Ne gre se samo za merjenje razdalje. Pomembna je tudi hitrost pri pospeševanjih, hitrimi spremembami ritma, končne hitrosti šprinta. Tu je GPS dosti slabši, ker ne meri trenutno hitrost, temveč hitrost na določeni razdalji. Števec vedno kaže trenutno hitrost, ker meri hitrost obračanja kolesa. GPS max hitrost je redko točna in je tako kot tudi pri teku, kar nekaj.
No evo, človek vedno nekaj novega zve...
@IZO:@timotej_:@IZO:@um_etnik:@IZO:Zakaj pa je važno, da bi moral biti števec tako zelo natančen?
Ker je pač števec!! Kupljen zato, da šteje. Mar ti preferiraš nenatančne števce
Hm...ja...absolutna točnost ne obstaja...torej vedno govorimo o približkih in četudi vneseš v števec točno številko obsega gume, se le ta z obrabo spremeni. Menim, da je zato tudi gps dovolj natančen.
To drži, še vseeno pa je števec veliko natančnejši..tudi če se guma obrabi ne bo prišlo do takšne razlike kot jo naredi gps, ki na 100km vseka mimo vsaj za 1,5km..če se guma obrabi in se obseg zmanjša za 5 milimetrov (kar se na 100km sigurno ne), pa bo števec pokazal cca. 230m razlike..v vsakem primeru je števec natančnejši, tu ni dvoma.
Če že dlakocepimo...
...števec nastaviš enkrat, najmanj za življensko dobo gume. Mojo konti 4season zamenjam takrat, ko je ravna. Nisem meril, a po polmeru je zmanjka tako na uč vsaj za 3mm. Sedaj pa izračunaj kaj to pomeni za obseg! :)
Še enkrat: ne trdim, da navaden števec ni bolj natančen od gps; trdim pa, da je za naše potrebe razlika zanemarljiva!
P.S. gps ne dela vedno napak! Sploh odkar so tako dobri sprejemniki!
Torej..če je polmer kolesa s popolnoma zrabljeno gumo bil manjši za 3mm je razlika z začetnim obsegom gume 19mm..to na 100km dolgi turi znese 885 metrov izmerjene razlike v primerjavi z novo gumo, kar je še vedno manjša napaka od 90% gps-ov (kolesarskih seveda, geodetski so druga zgodba). Se pa strinjam, da tako natančnih rezultatov ne potrebujemo, gre se za odgovor na zastavljeno vprašanje v temi :)
Je pa res kot je napisal StaraKost..števec meri trenutno hitrost z vsakim vrtljajem gume, zato tudi sam še vedno uporabljam klasičen števec, ker se prikazane hitrosti na gps števcu pri vožnji v klanec oz. pri počasnejši vožnji, precej razlikujejo od dejanske, ki mi jo kaže klasičen ;)
@StaraKost:Ne gre se samo za merjenje razdalje. Pomembna je tudi hitrost pri pospeševanjih, hitrimi spremembami ritma, končne hitrosti šprinta. Tu je GPS dosti slabši, ker ne meri trenutno hitrost, temveč hitrost na določeni razdalji. Števec vedno kaže trenutno hitrost, ker meri hitrost obračanja kolesa. GPS max hitrost je redko točna in je tako kot tudi pri teku, kar nekaj.
Tako. Pa da dopišem, tudi povprečni naklon bo bolj natančno kazal, če boš imel klasični števec, kot je recimo Garminov. Saj naklon meri iz altimetra in hitrosti ter je pri GPSu zaradi nekaj sekundnega intervala trenutni naklon potem kar precej popačen.
Sem osebno spoznal, ko na sekundarni specialki nisem imel garminovega števca in se na začetku zanašal na GPS prikaz hitrosti. Ko sem nabavil posebej števec, se je umirila tako hitrost kot tudi trenutni naklon.
Z vsem dolžnim spoštovanjem, vendar kar je napisal (tokrat) StaraKost, je popolna neumnost. Na hitrost vpliva n število dejavnikov in tistemu ki dela analizo, nič ne pove. V tem primeru so uporabni samo podatki merilca moči.
Ko pri nas burja pihne in če šprintam v pravo smer, bom pri končni hitrosti dosegel izjemen napredek, a ne? :)
In prav zanima me, kako še drugače lahko tekači drugače izmerijo dolžino teka...vlečejo za sabo meter, špago? :)
V Števec ne vnašat po unih tabelah ampak izmeri sam. Bolj očne hitrosti in razdalje ne boš dobil nikjer drugje
KM/H
TIME
to je vse ko rabiš na bajku oz še tega ne:)
@KAVITATOR+:
to je vse ko rabiš na bajku oz še tega ne:)
Če se zadosti dolgo sprašuješ, prideš do vprašanja, zakaj bi sploh rabil kolo?!
Da uživaš:)
@KAVITATOR+:V Števec ne vnašat po unih tabelah ampak izmeri sam. Bolj očne hitrosti in razdalje ne boš dobil nikjer drugje
KM/H
TIME
to je vse ko rabiš na bajku oz še tega ne:)
Morda še višinska razlika in že izračunano povprečje.
@ckr.si.:
izračunano povprečje.
No to in vsaj na dve decimalki! In če si imel veter v hrbet si ga na roko vržeš, če pa v ksiht, pa štrik za vrat! :)))
Strava ne ve da je burja, kom je pa kom
@IZO:@ckr.si.:
izračunano povprečje.
No to in vsaj na dve decimalki! In če si imel veter v hrbet si ga na roko vržeš, če pa v ksiht, pa štrik za vrat! :)))
Meni bo počasi štrika zmanjkalo. Vedno mi piha v ksiht!
@IZO:Z vsem dolžnim spoštovanjem, vendar kar je napisal (tokrat) StaraKost, je popolna neumnost. Na hitrost vpliva n število dejavnikov in tistemu ki dela analizo, nič ne pove. V tem primeru so uporabni samo podatki merilca moči.
Ko pri nas burja pihne in če šprintam v pravo smer, bom pri končni hitrosti dosegel izjemen napredek, a ne? :)
In prav zanima me, kako še drugače lahko tekači drugače izmerijo dolžino teka...vlečejo za sabo meter, špago? :)
Vprašanje je bilo kaj bolj točno meri in ne na kateri način najbolj točno izmerimo svoj "učinek". Števec tudi pri burji meri bolj točno. In ja tekači, ki jih zanima natančna trenutna hitrost/pace uporabljajo foot/pod - stride senzor za merjenje razdalje in ne GPS. Pri teku je pravilen prikaz tempa min/km zelo pomemben podatek, ker na tem bazirajo vsi treningi in spremljanje tempa na tekmi. Pri GPS-u, Pace dostikrat občutno niha, čeprav tečemo enakomerno hitro. Za razliko od kolesarstva na primer na Ljubljanskem maratonu kjer tečeš v ogromni množici sploh ne veš kje so tvoji konkurenti in kako tečejo, če nisi v VIP skupini. Zato, če hočeš doseči najboljši možni čas, moraš teči v tempu, ki se ne sme razlikovati več kot sekundo-dve na kilometer od planiranega. Tako natančno je to, vsaj pri meni.
StaraKost ima prav. Kot tekacu mi je footpod nuja - tocen podatek o tempu.
Hitrost pri kolesarjenju pa mi je skorajda nepomembna. Pomaga pa senzor hitrosti pri dolocanju naklona. Tisto kar "steje" pri kolesarjenju je power.
Takole...tu pa tam na turi za hec prižgem app Sportstracker na telefonu (Xperia Z3 Compact), čeprav imam sicer tudi klasičen kolesarski števec Ciclomaster. Obseg v števcu je vnešen, kot so proizvajalčeve specifikacije za točno določeno dimenzijo gum, a na koncu odčitki 'strižejo' okroglo za 1 km na razdalji 50 km. Kateri rezultat je po mojem bliže realnosti, na števcu, ali na appu, ki pri 100 km po števcu pokaže 98 km. Sicer naj bi bil GPS verjetno natančnejši, najbrž pa tudi vsak GPS čip ni enako dober, ali kako je s tem. Sam app verjetno nima vpliva (čeprav včasih pokaže kakšne čudne rezultate, kot je npr. max speed 214 km/h ipd ) :)