Edini pravi aero bajk, kolikor jaz vem, pa seveda zelo dopuščam, da se motim, je Trek Madone,
ki ima dejansko vse zajle in kable skrite - kot večina novodobnih krono koles.
Vse to, da so zajle/kabli zunaj bistveno poslabša ta del aerodinamike, ki pa je že itak procentualno zelo majhen.
Vem, da je mogoče neumesno, ker tudi oprema je pomembna, pa vseeno, največ lahko naredimo, če nadgradimo sebe. Za denar, ki ga moramo vložiti za novo kolo, neprimerno več dobimo, če ga pametno uložimo za "izboljšanje sebe", kot kolesarja.
Problem je v razmišljanju in vrednotenju potreb. Za kolo ni težko dati par tisočakov. Za najet dobrega trenerja, ki bi te usmerjal in ti naredil pameten plan treninga z ozirom na tvoje sposobnosti in cilje, je težko dati tudi par stotakov.
Don't worry about upgrading your equipments, rather upgrade yourself.
Zdravo.
Jaz sem g. Rahel zasebni kreditni posojilodajalec, ki daje življenjsko priložnost posojila posameznikom, podjetjem, zavarovalnicam itd. Ali ste v kakršnih koli finančnih težavah ali potrebujete posojilo za vlaganje ali potrebujete posojilo, da plačate svoje račune, ne da bi več Tukaj smo, da bi vse vaše finančne probleme pretekle. Ponujamo vam vse vrste posojil v kateri koli valuti s stopnjo 2% brez predhodne pristojbine. Želim uporabiti ta odličen medij, da vas obvestim, da smo pripravljeni pomagati pri kakršnem koli posojilu za rešitev tega finančnega problema. Če Da, potem pa se vrnite zdaj preko e-pošte ([email protected]) za več podrobnosti. VSI SO DOBRODOŠLI.
@starosta:mas tudi fuji transonic, cenovno dostopen pa zelo vsecno koloPozdravljeni!
Zanimajo me različna mnenja o aero biciklih.
Trenutno vozim Giant TCR razmišljam pa o nabavi aero variante in me zanima kaj predlagate.
Cenovno mi je Giant Propel nekako najbližji. Sem slišal, da Feltov tudi ni slaba izbira.
Ne vem kako je kaj z drugimi proizvajalci.
Že vnaprej hvala za vsako konkretno mnenje, ostali pa se prosim izognite.
@StaraKost:Vem, da je mogoče neumesno, ker tudi oprema je pomembna, pa vseeno, največ lahko naredimo, če nadgradimo sebe. Za denar, ki ga moramo vložiti za novo kolo, neprimerno več dobimo, če ga pametno uložimo za "izboljšanje sebe", kot kolesarja.
Problem je v razmišljanju in vrednotenju potreb. Za kolo ni težko dati par tisočakov. Za najet dobrega trenerja, ki bi te usmerjal in ti naredil pameten plan treninga z ozirom na tvoje sposobnosti in cilje, je težko dati tudi par stotakov.
Don't worry about upgrading your equipments, rather upgrade yourself.
Ali kakor je Eddy Merckx rekel : Don't buy upgrades, ride upgrades.
@starosta:Pozdravljeni!
Zanimajo me različna mnenja o aero biciklih.
Trenutno vozim Giant TCR razmišljam pa o nabavi aero variante in me zanima kaj predlagate.
Cenovno mi je Giant Propel nekako najbližji. Sem slišal, da Feltov tudi ni slaba izbira.
Ne vem kako je kaj z drugimi proizvajalci.
Že vnaprej hvala za vsako konkretno mnenje, ostali pa se prosim izognite.
Če voziš kronometer pride aero bicikel v poštev vendar samo kronometrce ne pa aero cestni okvirji
Za običajno cestno kolesarjenje je tcr čisto ok, s propelom ne boš pridobil praktično nič.
Aero cestni okvirji so bol komercialni nateg kolesarske industrije.
Team sunweb se vozi na giantih tcr, vse majice roza na giru, pikčasta in zelana na turu so osvojili kolesarji na okvirjih tcr. Iz tega sledi, da aero cestni okvirji ne prinašajo nobene prednosti. Tudi Matthews je osvojil zeleno majico na touru na tcr okviru.
Nam amaterjem aero res ne doda nobene dodane vrednosti, ne v hitrosti, ne v boljših rezultatih in če ti je cilj to, potem kot pravi StaraKost, je treba vložiti vase in ne v opremo.
Je pa še drugi vidik za nas "smrtnike" t.j. estetika in osebni okus in enim je všeč klasika, drugim aero. In tistim, ki je všeč aero, zakaj si ga ne bi kupili, četudi nimaš nog Cava, niso idealne teže za kolesarja, etc.
Kaj je bolj pomembno - da uživaš na svojem lepotcu ali voziš kolo za katerega pravi npr. @copi, da je best buy. Sledite svojim sanjam in ne sanjam drugih !
Aero cestak je mal modna muha, če kupuješ kolo za 2-3 leta potem je super. Če pa hočeš brezčasno klasiko pol pa bejži vstran od teh. Pol so Colnagotove večne linije naravnost perfekcija. Potem razmisli če boš lahko vozil aero pozicijo, ker da boš imel 5 spacerjev pod krmilom in navzgor obrnjeno krmilo je naravnost ogabno na aero kolesu. Pa fajn se mi zdi, da je pri aeru kolesu vsaj velikost L, in konkretno dvignjen sedež, drugače je to ko becikl v konzervi.
Jaz ima takega:
www.google.si/search?q=TREK+m adone+5.2+120+OCLV &rlz=1C1FLDB_enIT562IT562 &tbm=isch &tbo=u &source=univ &sa=X &ved=0ahUKEwi8trm33vLVAhV D MJoKHVBgBxcQsAQIJQ &biw=1280 &bih=635:
Da aero okvirji niso modna muha pove že podatek, da je ta okvir oblikovan že davnega 2002. Če ne še prej. No, moj ima sedež bolj dvignjen... vozi se odločno, s 25 mm-skimi plašči je tudi vožnja bolj udobna. Celo za 600 km-ske ture/brevete. Al pa 1000 km-ske. 1275 km-skega pa sem prepeljal z jeklenko, dobro otovorjeno. :)
@gorann3: od kdaj je madone aero?Npr. 2014 letnik Madone 5.2:
razen teli od zadnjih let
@gorann3: od kdaj je madone aero?
razen teli od zadnjih let
Dobro si oglej sliko. Poglej podsedežno cev.
Pozdravljeni!
Zanimajo me različna mnenja o aero biciklih.
Trenutno vozim Giant TCR razmišljam pa o nabavi aero variante in me zanima kaj predlagate.
Cenovno mi je Giant Propel nekako najbližji. Sem slišal, da Feltov tudi ni slaba izbira.
Ne vem kako je kaj z drugimi proizvajalci.
Že vnaprej hvala za vsako konkretno mnenje, ostali pa se prosim izognite.