Mnenja na aero cestaka

Domov > Forum > Mnenja na aero cestaka

Mnenja na aero cestaka

SORTIRAJ PO:
starosta 22.08.2017 09:11

Pozdravljeni!

 

Zanimajo me različna mnenja o aero biciklih.

Trenutno vozim Giant TCR razmišljam pa o nabavi aero variante in me zanima kaj predlagate.

Cenovno mi je Giant Propel nekako najbližji. Sem slišal, da Feltov tudi ni slaba izbira.

Ne vem kako je kaj z drugimi proizvajalci.

Že vnaprej hvala za vsako konkretno mnenje, ostali pa se prosim izognite.

Maj_ex 22.08.2017 10:39
Aerodinamika je min. 80% odvisna od pozicije kolesarja na kolesu.
Bajk/okvir pa skupaj z celado, obroci, oblacili, ... tvori preostalih max 20%.
Ocena je, da je razlika med top krono okvirji in "obicajnimi" krono okvirji v aerodinamiki par %.
Vec steje celada, obroci, body, ... ob predpostavki optimalne pozicije kolesarja na bajku in optimalnega v smislu pripravljenosti
Pri nas ki se vozimo bistveno pocasneje je ta doprinos top okvirja toliko manjsi.
Maj_ex 22.08.2017 10:45

Edini pravi aero bajk, kolikor jaz vem, pa seveda zelo dopuščam, da se motim, je Trek Madone,
ki ima dejansko vse zajle in kable skrite - kot večina novodobnih krono koles.
Vse to, da so zajle/kabli zunaj bistveno poslabša ta del aerodinamike, ki pa je že itak procentualno zelo majhen.

image

image

image 

StaraKost 22.08.2017 11:37

Vem, da je mogoče neumesno, ker tudi oprema je pomembna, pa vseeno, največ lahko naredimo, če nadgradimo sebe. Za denar, ki ga moramo vložiti za novo kolo,  neprimerno več dobimo, če  ga pametno uložimo za "izboljšanje sebe", kot kolesarja.
Problem je v razmišljanju in vrednotenju potreb. Za kolo ni težko dati par tisočakov. Za najet dobrega trenerja, ki bi te usmerjal in ti naredil pameten plan treninga z ozirom na tvoje sposobnosti in cilje, je težko dati tudi par stotakov.

Don't worry about upgrading your equipments, rather upgrade yourself.

Rahel 22.08.2017 12:17

Zdravo.
Jaz sem g. Rahel zasebni kreditni posojilodajalec, ki daje življenjsko priložnost posojila posameznikom, podjetjem, zavarovalnicam itd. Ali ste v kakršnih koli finančnih težavah ali potrebujete posojilo za vlaganje ali potrebujete posojilo, da plačate svoje račune, ne da bi več Tukaj smo, da bi vse vaše finančne probleme pretekle. Ponujamo vam vse vrste posojil v kateri koli valuti s stopnjo 2% brez predhodne pristojbine. Želim uporabiti ta odličen medij, da vas obvestim, da smo pripravljeni pomagati pri kakršnem koli posojilu za rešitev tega finančnega problema. Če Da, potem pa se vrnite zdaj preko e-pošte ([email protected]) za več podrobnosti. VSI SO DOBRODOŠLI.

gorann316998 22.08.2017 12:24
@starosta:

Pozdravljeni!

 

Zanimajo me različna mnenja o aero biciklih.

Trenutno vozim Giant TCR razmišljam pa o nabavi aero variante in me zanima kaj predlagate.

Cenovno mi je Giant Propel nekako najbližji. Sem slišal, da Feltov tudi ni slaba izbira.

Ne vem kako je kaj z drugimi proizvajalci.

Že vnaprej hvala za vsako konkretno mnenje, ostali pa se prosim izognite.

mas tudi fuji transonic, cenovno dostopen pa zelo vsecno kolo
nanisimi 22.08.2017 13:14
@StaraKost:

Vem, da je mogoče neumesno, ker tudi oprema je pomembna, pa vseeno, največ lahko naredimo, če nadgradimo sebe. Za denar, ki ga moramo vložiti za novo kolo,  neprimerno več dobimo, če  ga pametno uložimo za "izboljšanje sebe", kot kolesarja.
Problem je v razmišljanju in vrednotenju potreb. Za kolo ni težko dati par tisočakov. Za najet dobrega trenerja, ki bi te usmerjal in ti naredil pameten plan treninga z ozirom na tvoje sposobnosti in cilje, je težko dati tudi par stotakov.

Don't worry about upgrading your equipments, rather upgrade yourself.

Ali kakor je Eddy Merckx rekel : Don't buy upgrades, ride upgradesmežik

copi 22.08.2017 13:41
@starosta:

Pozdravljeni!

 

Zanimajo me različna mnenja o aero biciklih.

Trenutno vozim Giant TCR razmišljam pa o nabavi aero variante in me zanima kaj predlagate.

Cenovno mi je Giant Propel nekako najbližji. Sem slišal, da Feltov tudi ni slaba izbira.

Ne vem kako je kaj z drugimi proizvajalci.

Že vnaprej hvala za vsako konkretno mnenje, ostali pa se prosim izognite.

Če voziš kronometer pride aero bicikel v poštev vendar samo kronometrce ne pa aero cestni okvirji
Za običajno cestno kolesarjenje je tcr čisto ok, s propelom ne boš pridobil praktično nič.
Aero cestni okvirji so bol komercialni nateg kolesarske industrije.
Team sunweb se vozi na giantih tcr, vse majice roza na giru, pikčasta in zelana na turu so osvojili kolesarji na okvirjih tcr. Iz tega sledi,  da aero cestni okvirji ne prinašajo nobene prednosti. Tudi Matthews je osvojil zeleno majico na touru na tcr okviru.

nejchy 22.08.2017 16:23
jst bi imel aero le zato ker mi je okvir lepši, pa še visokoprofilni obroči se mu bolje podajajo...
ampak nima smisla menjati... na aero okvirje sodijo le klasične gonilke ( 53/39), če nisi sposoben to vrtet sploh nima smisla vlagati v aero, visokoprofilne obroče, itd.

Denar se v tem primeru zapravlja za "udobje"... pač, hočem rečt, da ti tudi drugače denar poberejo... bo treba menjat pecikel, da bom lahko vozil 28tke, ter da me ne preruka :)
tjurij 22.08.2017 16:56
Na YouTube je veliko primerjav med aero in klasičnimi kolesi ter tudi med različnimi aero kolesi. Nek standard je število wattov pri hitrosti 45 km/h s kolesarjem. Največ primerjav so naredili pri Cycling weekly in Global cycling network. Če je kolesar sposoben daljše distance pri takšni ali hitrejši vožnji, je prednost aero kolesa kakšnih 10 wattov, seveda so tukaj še visoka platišča, ki lahko tudi prinesejo kakih 10 w. V eni primerjavi med aero in klasičnim okvirjem pa so ugotovili, da je po ravnini hitrejši aero za kak procent in pol, v klanec pa navaden za kak procent, ker so običajno lažji.
Meni osebno so aero tudi lepši.
bécane11488 22.08.2017 17:20

Nam amaterjem aero res ne doda nobene dodane vrednosti, ne v hitrosti, ne v boljših rezultatih in če ti je cilj to, potem kot pravi StaraKost, je treba vložiti vase in ne v opremo.

 

Je pa še drugi vidik za nas "smrtnike" t.j. estetika in osebni okus in enim je všeč klasika, drugim aero. In tistim, ki je všeč aero, zakaj si ga ne bi kupili, četudi nimaš nog Cava, niso idealne teže za kolesarja, etc.

 

Kaj je bolj pomembno - da uživaš na svojem lepotcu ali voziš kolo za katerega pravi npr. @copi, da je best buy. Sledite svojim sanjam in ne sanjam drugih !

gorann316998 22.08.2017 17:46
zadnji modeli tcr so cist hudi
gapy 25.08.2017 16:06

Aero cestak je mal modna muha, če kupuješ kolo za 2-3 leta potem je super. Če pa hočeš brezčasno klasiko pol pa bejži vstran od teh. Pol so Colnagotove večne linije naravnost perfekcija. Potem razmisli če boš lahko vozil aero pozicijo, ker da boš imel 5 spacerjev pod krmilom in navzgor obrnjeno krmilo je naravnost ogabno na aero kolesu. Pa fajn se mi zdi, da je pri aeru kolesu vsaj velikost L, in konkretno dvignjen sedež, drugače je to ko becikl v konzervi.
 

SODROVC 25.08.2017 17:54

Jaz ima takega:
www.google.si/search?q=TREK+m adone+5.2+120+OCLV &rlz=1C1FLDB_enIT562IT562 &tbm=isch &tbo=u &source=univ &sa=X &ved=0ahUKEwi8trm33vLVAhV D MJoKHVBgBxcQsAQIJQ &biw=1280 &bih=635:

Da aero okvirji niso modna muha pove že podatek, da je ta okvir oblikovan že davnega 2002. Če ne še prej. No, moj ima sedež bolj dvignjen... vozi se odločno, s 25 mm-skimi plašči je tudi vožnja bolj udobna. Celo za 600 km-ske ture/brevete. Al pa 1000 km-ske. 1275 km-skega pa sem prepeljal z jeklenko, dobro otovorjeno. :)

gorann316998 25.08.2017 19:55
od kdaj je madone aero?
razen teli od zadnjih let
bécane11488 25.08.2017 20:23
@gorann3: od kdaj je madone aero?
razen teli od zadnjih let
Npr. 2014 letnik Madone 5.2:

An aero-friendly incarnation of the ...

Madone je bil vedno pred časom in Aero ni samo Venge in podobna "skropucala".
gorann316998 25.08.2017 20:55
pr madonu je h2 in h1
razlika kr dost

itk pa aero se najbolj kolesar sam naredi z drzo
SODROVC 25.08.2017 21:16
@gorann3: od kdaj je madone aero?
razen teli od zadnjih let

Dobro si oglej sliko. Poglej podsedežno cev.

gorann316998 25.08.2017 21:42
a mas h2?
1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI