Ne, karbon okvirji v istem rangu lahko precej odstopajo. Sicer je drugo vprašanje, koliko to čuti en povprečni uporabnik ampak sigurno bo en Giant pri kolesu za npr 2000€ ponudil boljši material kot kakšen Trek, Spec,... Kje se to čuti, zna sigurno veliko povedati kakšen prodajalec, ko ti ponuja boljše kolo iz iste štale. Oni imajo veliko argumentov :)
Pri ležajih nas je nekaj, ki nismo ravno navdušeni nad presfit ležajev in imamo raje stare navojne, ampak to mislim, da v končni fazi ni nek odločujoči faktor, pač dobiš kar dobiš na izbranem kolesu :) . Meni presfit deluje bp že dve leti, tako da v končni fazi nimam slabih izkušenj, odpor imam predvsem na podlagi nekaj izkušenj kolegov, pa moti me, ker rabiš za to zadevo spet neko novo orodje, pa potem ne sede lepo, pa je luft, pa poka, pa potem limaj, .... skratka berem, da so lahko razni problemi. klinc, sem stara šola, navoj mi je bolj zihr :)
Moje mnenje - za nekega povprečnega uporabnika so razlike med okvirji omenjenih proizvajalcev minorne. Omenjeni T, S in C, si napram kakšnemu Canyonu in Giantu vzamejo malo večji kos pogače in ob enaki ceni ponudijo za razred nižjo grupo.
Press fit - Glavna prednost je lažja izdelava in togost gonilke, slabost pa ta, da bojda povečini povzročajo na dolgi rok obilo preglavic (vsaj glede na izjave poznanih serviserjev).
Sam imam sicer navojca na dirkalcu in press fit na polnovzmetencu, pa oba že 3+ leta delujeta bp...
@felx:Moje mnenje - za nekega povprečnega uporabnika so razlike med okvirji omenjenih proizvajalcev minorne. Omenjeni T, S in C, si napram kakšnemu Canyonu in Giantu vzamejo malo večji kos pogače in ob enaki ceni ponudijo za razred nižjo grupo.
Press fit - Glavna prednost je lažja izdelava in togost gonilke, slabost pa ta, da bojda povečini povzročajo na dolgi rok obilo preglavic (vsaj glede na izjave poznanih serviserjev).
Sam imam sicer navojca na dirkalcu in press fit na polnovzmetencu, pa oba že 3+ leta delujeta bp...
Ta prva trditev glede kossa pogače in kaj dobiš za pogačo, ki so jo plačal, ni ravno točna. Giant je recimo ugodnejši od Canyona, pa ima po Sloveniji dobro razvejano mrežo prodajalcev in serviserjev. Poleg tega je Giant poleg Treka eden redkih, ki proizvaja celotna kolesa, začenši s karbonskimi vlakni, znotraj samega podjetja. Na drugi strani se denimo tudi Canyon proizvaja v Tajvanu, nato pa sestavi v Nemčiji. Poleg tega nimaš uradnega zastopnika in serviserja, kar je po mojem minus.
Jaz vozim specialko treka in fulija canyona, z obema super zadovo
ljen. v istem rangu je po mojem vse tm tm(sem precej prepričan da razlik v togosti, teži itd ne opaziš), mogoče je eden malenkost bolj tog, drugi malo lažji...,
geomtrija je tista ki ti mora ustrezati bolj kot sam karbon kot tak....bolj pomembni so obroči in pa dimenzija gum (za sam občutek v vožnji oz. udobje)...
Pomembno je, da zadevo pomeriš in preizkusiš?
In kako si se potem odločil?
LP