Karbonski obroči klinčer ali tubular

Domov > Forum > Karbonski obroči klinčer ali tubular

Karbonski obroči klinčer ali tubular

SORTIRAJ PO:
Jakobgrmsek 05.10.2017 17:58

Pozdravljeni! 

Kupujem karbonske obroče s karbonsko zavorno površino. Zanima me vaše mnenje, izkušnje s klinčer in tubular obroči...Baje so tubular veliko boljši zaradi segrevanja, sam pa bi pa izbral klinčer zaradi menjave zračnic na poti ... Izbiram med fulcrum racing quattro carbon (klinčer) in ffwd f6r (tubular)...mnenja, izkušnje ...? Hvala

pek123 05.10.2017 18:47

samo to ce bos kupoval klincer carbon vzami kvaliteto ker ti bodo sluzile dolgo. Sam vozim roval clx 40 pa so super tudi kar se tice zaviranja vse brez problema. 

gorann316998 06.10.2017 00:47
pa sj quattro karbonske so kvalitetne
bécane11488 06.10.2017 07:41
OP, furam sestrske Fulcrum, razlika samo v obdelavi karbona in pestih, in ti jih lahko samo priporočam. Quattro Carbon so še bolj trpežne od mojih in praktično "neuničkjive". Pri mojih 95 kg se ne pregrevajo, vsaj ne na 4-5 km spustih, Mangart, Vršič pa ni moj Cup of Tea, zato ne vem kako bi se tam obnesle.Ustavljanje je zelo zadovoljivo, izkušnje samo po suhem, za dež ne vem, ker takrat pridejo drugi športi na vrsto :) Kar same se ne bodo vrtele, kot pišejo mnogi testi, ampak bo treba še vedno poganjat :)
pionirmtb 06.10.2017 08:06

qvatro carbon clincer kolegu is al duesa odstopla zavorna površina ...uporaba original gumice...res pa da ja blo 35 + vročine....zipp je najboljsi v tem rangu...

copi 06.10.2017 08:15

Pomojem ni toliko problem v obročih ampak v tem, da so karbon feltne pa naj bo klinčer ali pa tubolar narejene za tiste,ki se res znajo spuščati ne pa za povprečne rekreativce. Rekreativci z povprečnim znanjem spuščanja naj raje ostanejo na aluminiju. Seveda pa vsak trgovec hvali kar sam prodaja.

m10 06.10.2017 08:33
Jakob, kolikokrat si menjal dosedaj zračnice ? Imam tubular 5 sezon, preko 15K km različnih cest in tudi makadamov in brez predrtja. Morda sreča morda Conti Sprinter kvaliteta. Vožnja s tubularjem na karbonskem okvirju je zame poezija, prej 10 let vozil klinčer. O zavornih površinah si preberi na forumih, odloči se sam. Tudi Zipp-ke klinčer se odprejo pod določenimi pogoji, koliko si težak, koliko in kje voziš, proračun, želje po izgledu in višini - Quatro je nižji od FFWD,... Sam uporabljam Corimo red, delajo v suhem in mokrem brez cviljenja, pri extremu se lahko postavim na prednje kolo...., ni pa to disk zavorni sistem :) Ekole, mal izkušenj in reklame za mehko kolo na tubularjih, kateri potrebujejo manjši pritisk v barih, ponujajo boljši oprijem in enostavno montažo.
bécane11488 06.10.2017 11:21
@copi:

Pomojem ni toliko problem v obročih ampak v tem, da so karbon feltne pa naj bo klinčer ali pa tubolar narejene za tiste,ki se res znajo spuščati ne pa za povprečne rekreativce. Rekreativci z povprečnim znanjem spuščanja naj raje ostanejo na aluminiju. Seveda pa vsak trgovec hvali kar sam prodaja.

se strinjam, alu površina veliko bolj odpušča visenje na bremzah kot karbon zavorna površina ali diski.

pek123 06.10.2017 11:30

sam se furam po prelazih dolgih 20-25km tedensko in tudi na spustih nikoli problema na rovalkah, gumice swisstop black prince. 

pionirmtb 06.10.2017 12:50

je pa nekaj....pri dolgem klancu navzdol se splaca gumo mal spustit,ker pri vročini se zracnica še mal napihne in rob pri carbonu popusti..

pek123 06.10.2017 13:40

odsvetujem vsem nakup plascev challange ker pri malo daljsem klancu kjer se feltna segreje plasc vrze dol iz obroca sploh ce nafilas 7 barov ali malenkost vec. Sam sem se tako zajebal in sedaj imam doma 2 nova para novih plascev ki jih nemorem uporabljat

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI