Mavic Yksion Pro - niti poglej jih ne. Ob zaviranju samo zdrsnejo. To se mi pri katerikoli cenejši verziji Continentalk še ni zgodilo.
Jaz vozim vredestein fiamante duocomp, ki sicer niso najlažje pa najhitrejše gume, ampak ko človeku uspe zvoziti že tretjo sezono brez defekta (seveda ne na enem paru), potem pač naprej vozi isti model gume. Pa še poceni se jih dobi.
Sam sem zelo zadovoljen z vittoria corsa G+ sam so dragi ko ....drugače pa Continental 4000 kot vsi. Sam poglej, če maš dovolj lufta na okvirju, ker je 700x25 precej široka (tudi če piše gor 25) sem imel precej problemov s tem...
na staro specialko sem dal Vittoria Rubinho, kupil poceni ker sem imel na pravi specialki najdražje Continental. Po parih letih sem več prevozil z Vittorio, Conti so pa zelo hitro preparele. Glede na to sem kupil nove Vittoria Rubinho Pro G+.
naprej: menjava na ROG treking kolesu (mestna vožnja), kupil sem drage Schwalbe Marathon, imel v letu 4 defekte, gledam kaj je narobe in nazadnje ugotovim da je Schawlbe poškodovana od znotraj. Šlauf nič ne preluknja ampak od notri poškoduje šlauf na parih mestih. Grem v BTC da kupim novo Schwalbe, pogledam od znotraj in vidim enake poškodbe. Grem v drugo trgovino in kupim Vittoria Randonneur, je tudi cenejša od Schwalbe. Vprašam prodajalca primerjavo s Schwalbe in reče da so Schwalbe imeli, amapak so imeli dosti pritožb ker so preparele hitro.
Švaboti pa radi prodajajo samo svoje, ala Das Auto, die Beste TDI. Pri tem še naredijo primerjave kako je Vittoria slava in Schalbe najboljša. Me spominja na njihove ADAC prevare.
P.S. Ko kupujete glejte gumo še od notri, da je gladka površina.
Do sedaj sem imel samo Vittorio in sploh mi ni, da bi karkoli menjal. Že 3 leta nobenega defekta, tele G+ se sploh izkažejo na teh jesenskih rahlo vlažnih cestah pri spustih, oprijem je res dober.
Vem, da je med vami marsikdo, ki ima slabe izkušnje z Vittorio, ampak dokler bom imel tako dobre izkušnje me drugi proizvajalci sploh ne zanimajo.
dal gor nove pirelli P zero.. guma vrhunska! dalec pred kaksno vittorio ali continenltal
@sixsl:Do sedaj sem imel samo Vittorio in sploh mi ni, da bi karkoli menjal. Že 3 leta nobenega defekta, tele G+ se sploh izkažejo na teh jesenskih rahlo vlažnih cestah pri spustih, oprijem je res dober.
Vem, da je med vami marsikdo, ki ima slabe izkušnje z Vittorio, ampak dokler bom imel tako dobre izkušnje me drugi proizvajalci sploh ne zanimajo.
Si vozil tudi Rubino Pro 3 ? Če da, lahko na kratko razlike med Pro4G+ in Pro3 ? Hvala.
@bécane:@sixsl:Do sedaj sem imel samo Vittorio in sploh mi ni, da bi karkoli menjal. Že 3 leta nobenega defekta, tele G+ se sploh izkažejo na teh jesenskih rahlo vlažnih cestah pri spustih, oprijem je res dober.
Vem, da je med vami marsikdo, ki ima slabe izkušnje z Vittorio, ampak dokler bom imel tako dobre izkušnje me drugi proizvajalci sploh ne zanimajo.
Si vozil tudi Rubino Pro 3 ? Če da, lahko na kratko razlike med Pro4G+ in Pro3 ? Hvala.
Sem. Razlika med 3 in 4G+ plus po mojih izkušnjah so sledeče:
- na ravnini nisem opazil razlik,
- v mokrem ne kolesarim tako da ne morem oceniti,
- 4G+ so bolj obstojne, počasnejša obraba,
- 4G+ na spustih imajo boljši oprijem sploh, če je cesta rahlo vlažna od jutranje megle...
- kolega, ki je prav tako uporabljal oboje je bil s 4G+ bolj zadovoljen na makadamu, sam tega ne morem oceniti.
@pek123:dal gor nove pirelli P zero.. guma vrhunska! dalec pred kaksno vittorio ali continenltal
Ali jih Pirelli uporabljaš? Tu pa mene zanimajo razlike, če se ti da opisati
@Mile:
Kupil sem drage Schwalbe Marathon, imel v letu 4 defekte, gledam kaj je narobe in nazadnje ugotovim da je Schawlbe poškodovana od znotraj. Šlauf nič ne preluknja ampak od notri poškoduje šlauf na parih mestih. Grem v BTC da kupim novo Schwalbe, pogledam od znotraj in vidim enake poškodbe. Grem v drugo trgovino in kupim Vittoria Randonneur, je tudi cenejša od Schwalbe. Vprašam prodajalca primerjavo s Schwalbe in reče da so Schwalbe imeli, amapak so imeli dosti pritožb ker so preparele hitro.
Švaboti pa radi prodajajo samo svoje, ala Das Auto, die Beste TDI. Pri tem še naredijo primerjave kako je Vittoria slava in Schalbe najboljša. Me spominja na njihove ADAC prevare.
Jaz imam s "švaboti" drugačne izkušnje.
Lani sem kupil v trgovini Urgenca bike MB Schwalbe Durano plus. Pravoženih že ima 11000km. Imel sem le en gumi defekt, ko mi je na boku plašč rahlo presekalo. Vozim se še normalno, kljub temu, če je že guma znucana. Ta modri sloj je že zaščita proti predrtju.
seveda taka obrabljena nima nima več pravega oprijema
Pri plaščih ne šparam, ker imajo edini stik s podlago. S tako obrabljenimi plašči greš pri spustu 70-80 km/h lahko samo na Žale prosit za sponzorstvo.
@migaj:seveda taka obrabljena nima nima več pravega oprijema
Iz izkušenj ti bom napisal, da ne zaznavam da je oprijem kaj slabši. Saj je ta zaščitni sloj tudi iz nekega gumjastega materijala.
Bom pa dal enkrat v prihodnosti gor še eno fotko te gume, ko jo bom zamenjal.
Saj ni problem toliko oprijem na suhi podlagi, bolj predrtje pri 70km/h dol po bregu.
Upam, da se voziš bolj ravnine.
ma to je folk skrt sam do sebe, guma po 4 5 tisoc km je ze zdavnaj kvadratna in neuporabna.. ce si pa janez k menjuje gumo naprej nazaj vsake par sto km pac to pocnite
@pek123:ma to je folk skrt sam do sebe, guma po 4 5 tisoc km je ze zdavnaj kvadratna in neuporabna.. ce si pa janez k menjuje gumo naprej nazaj vsake par sto km pac to pocnite
Čemu sta namenjeni tisti dve luknjici na plašču (Continental 4000SII GP 25mm)? Na mojih sta po 8000km še vedno lepo vidni.
verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km
Matr Vittoria Corsa G+ 4500 km pa so že fino zdelani....sam luknje pa še nism mel letos :D
@pek123:verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km
Dokler se ne vidi zračnica je ok.
@pek123:verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km
kvadratna guma je ful praktična, ne rabiš tačke...
@kenz76:kvadratna guma je ful praktična, ne rabiš tačke...
Proizvajalec seveda lahko zgolj ugiba koliko obrabljen plašč potrošniku še ugaja. Oni s temi indikatorji obrabe zagotavljajo ustreznost plašča za vsakdanjo rabo pri povprečnih uporabnikih. Ne branijo pa se seveda tistih, ki po vsaki "dirki" menjajo opremo.
ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec
@pek123:Težko, greš parkrat ven pri 32°C pa je plašča vidno manj.ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec
@pek123:ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec
Lahko da imaš prav, ker še nimam namena zamenjati. Morda pa se dogovoriva za kakšen izlet, da mi pokažeš koliko sem že z eno nogo v grobu.
P.S.
Lahko tudi samo kakšen spust.
@SHad:@pek123:Težko, greš parkrat ven pri 32°C pa je plašča vidno manj.ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec
Verjetno je obraba odvisna tudi od teže kolesarja in pa načina vožnje. Nepravilen pritisk v zračnicah zelo vpliva na obrabo. Že eno napačno zaviranje pa je lahko preveč!
@pek123:verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km
Ni plastičen :)
Plašč sem dal gor 23. julija 2016. Po svoji evidenci imam od tedaj prevoženih nekaj čez 11000km.
No tistih 8000km verjetno velja za tiste šminkarske ultra lahke plašče. Schwalbe Durano(durability-vzdržlivos t) je pa dokaj masiven plašč.
zdravo!
Vozim večino časa asfaltne poti z specialko, pa me zanima katere plašče bi se najbol splačalo kupit, rad bi da so hitri pa da je dokaj dobra zaščita proti predrtju. Imam pa 700x25c