Plašči

Domov > Forum > Plašči

Plašči

SORTIRAJ PO:
mezik 18.10.2017 17:00

zdravo!
Vozim večino časa asfaltne poti z specialko, pa me zanima katere plašče bi se najbol splačalo kupit, rad bi da so hitri pa da je dokaj dobra zaščita proti predrtju. Imam pa 700x25c

SODROVC 18.10.2017 17:46

Mavic Yksion Pro - niti poglej jih ne. Ob zaviranju samo zdrsnejo. To se mi pri katerikoli cenejši verziji Continentalk še ni zgodilo. 

CePO 18.10.2017 18:07

Jaz vozim vredestein fiamante duocomp, ki sicer niso najlažje pa najhitrejše gume, ampak ko človeku uspe zvoziti že tretjo sezono brez defekta (seveda ne na enem paru), potem pač naprej vozi isti model gume. Pa še poceni se jih dobi. nasmeh

gtrks 18.10.2017 18:40

Sam sem zelo zadovoljen z vittoria corsa G+ sam so dragi ko ....drugače pa Continental 4000 kot vsi. Sam poglej, če maš dovolj lufta na okvirju, ker je 700x25 precej široka (tudi če piše gor 25) sem imel precej problemov s tem...

Mile 21.10.2017 10:52

na staro specialko sem dal Vittoria Rubinho, kupil poceni ker sem imel na pravi specialki najdražje Continental. Po parih letih sem več prevozil z Vittorio, Conti so pa zelo hitro preparele. Glede na to sem kupil nove Vittoria Rubinho Pro G+. 

naprej: menjava na ROG treking kolesu  (mestna vožnja), kupil sem drage Schwalbe Marathon, imel v letu 4 defekte, gledam kaj je narobe in nazadnje ugotovim da je Schawlbe poškodovana od znotraj. Šlauf nič ne preluknja ampak od notri poškoduje šlauf na parih mestih. Grem v BTC da kupim novo Schwalbe, pogledam od znotraj in vidim enake poškodbe. Grem v drugo trgovino in kupim Vittoria Randonneur, je tudi cenejša od Schwalbe. Vprašam prodajalca primerjavo s Schwalbe in reče da so Schwalbe imeli, amapak so imeli dosti pritožb ker so preparele hitro.

 
Švaboti pa radi prodajajo samo svoje, ala Das Auto, die Beste TDI. Pri tem še naredijo primerjave kako je Vittoria slava in Schalbe najboljša. Me spominja na njihove ADAC prevare. 


P.S. Ko kupujete glejte gumo še od notri, da je gladka površina.


sixsl 21.10.2017 12:14

Do sedaj sem imel samo Vittorio in sploh mi ni, da bi karkoli menjal. Že 3 leta nobenega defekta, tele G+ se sploh izkažejo na teh jesenskih rahlo vlažnih cestah pri spustih, oprijem je res dober.

Vem, da je med vami marsikdo, ki ima slabe izkušnje z Vittorio, ampak dokler bom imel tako dobre izkušnje me drugi proizvajalci sploh ne zanimajo.

pek123 21.10.2017 14:41

dal gor nove pirelli P zero.. guma vrhunska! dalec pred kaksno vittorio ali continenltal

bécane 21.10.2017 14:57
@sixsl:

Do sedaj sem imel samo Vittorio in sploh mi ni, da bi karkoli menjal. Že 3 leta nobenega defekta, tele G+ se sploh izkažejo na teh jesenskih rahlo vlažnih cestah pri spustih, oprijem je res dober.

Vem, da je med vami marsikdo, ki ima slabe izkušnje z Vittorio, ampak dokler bom imel tako dobre izkušnje me drugi proizvajalci sploh ne zanimajo.

Si vozil tudi Rubino Pro 3 ? Če da, lahko na kratko razlike med Pro4G+ in Pro3 ? Hvala.

sixsl 21.10.2017 20:20
@bécane:
@sixsl:

Do sedaj sem imel samo Vittorio in sploh mi ni, da bi karkoli menjal. Že 3 leta nobenega defekta, tele G+ se sploh izkažejo na teh jesenskih rahlo vlažnih cestah pri spustih, oprijem je res dober.

Vem, da je med vami marsikdo, ki ima slabe izkušnje z Vittorio, ampak dokler bom imel tako dobre izkušnje me drugi proizvajalci sploh ne zanimajo.

Si vozil tudi Rubino Pro 3 ? Če da, lahko na kratko razlike med Pro4G+ in Pro3 ? Hvala.

Sem. Razlika med 3 in 4G+ plus po mojih izkušnjah so sledeče:

- na ravnini nisem opazil razlik,

- v mokrem ne kolesarim tako da ne morem oceniti,

- 4G+ so bolj obstojne, počasnejša obraba,

- 4G+ na spustih imajo boljši oprijem sploh, če je cesta rahlo vlažna od jutranje megle...

- kolega, ki je prav tako uporabljal oboje je bil s 4G+ bolj zadovoljen na makadamu, sam tega ne morem oceniti.

 

@pek123:

dal gor nove pirelli P zero.. guma vrhunska! dalec pred kaksno vittorio ali continenltal

Ali jih Pirelli uporabljaš? Tu pa mene zanimajo razlike, če se ti da opisati

 

Kidon 22.10.2017 09:19
@pek123
Kaj pa vzdržljivost te gume? Na wigglu je en lepo opisal "vzdržljivost" te gume:
"Worst puncture resistance i have ever seenPostedOctober 15, 2017Tommy102"I was so looking forward to these tyres and got them as a special birthday present. They felt incredibly soft and I was worried about punctures but having read the limited reviews I persevered. Three punctures later I am going to seek my money back. I was in a group of between 14 -20 cyclists in Majorca for a week and I was the only one puncturing. All punctures were tiny thorns in both front and rear tyres. The roads were cleanish and I stress I was the only one puncturing in a large group. Punctures started after approximately 70 miles wear and the other punctures were on the same day with only 300 miles on the tyres and in different wheels so it was not a failure to find. I inflated the old inner tubes each time to find absolutely tiny thorn heads which every one else had ridden over. It absolutely spoiled my descending for the rest of the week as I had no confidence in these tyres maintaining pressure. Another cyclist said a friend had punctured on their first outing with these tyres."
pinjo73 22.10.2017 12:52

@Mile:

Kupil sem drage Schwalbe Marathon, imel v letu 4 defekte, gledam kaj je narobe in nazadnje ugotovim da je Schawlbe poškodovana od znotraj. Šlauf nič ne preluknja ampak od notri poškoduje šlauf na parih mestih. Grem v BTC da kupim novo Schwalbe, pogledam od znotraj in vidim enake poškodbe. Grem v drugo trgovino in kupim Vittoria Randonneur, je tudi cenejša od Schwalbe. Vprašam prodajalca primerjavo s Schwalbe in reče da so Schwalbe imeli, amapak so imeli dosti pritožb ker so preparele hitro.


 
Švaboti pa radi prodajajo samo svoje, ala Das Auto, die Beste TDI. Pri tem še naredijo primerjave kako je Vittoria slava in Schalbe najboljša. Me spominja na njihove ADAC prevare. 


Jaz imam s "švaboti" drugačne izkušnje. 
Lani sem kupil v trgovini Urgenca bike MB Schwalbe Durano plus. Pravoženih že ima 11000km. Imel sem le en gumi defekt, ko mi je na boku plašč rahlo presekalo. Vozim se še normalno, kljub temu, če je že guma znucana. Ta modri sloj je že zaščita proti predrtju.   

uploaded






migaj 23.10.2017 19:23

seveda taka obrabljena nima nima več pravega oprijema

SHad 23.10.2017 19:48
Jaz bi z tako znucanimi gumami spuste hodil peš.
sixsl 23.10.2017 20:07

Pri plaščih ne šparam, ker imajo edini stik s podlago. S tako obrabljenimi plašči greš pri spustu 70-80 km/h lahko samo na Žale prosit za sponzorstvo.

 

pinjo73 26.10.2017 20:30
@migaj:

seveda taka obrabljena nima nima več pravega oprijema

Iz izkušenj ti bom napisal, da ne zaznavam da je oprijem kaj slabši. Saj je ta zaščitni sloj tudi iz nekega gumjastega materijala. 
Bom pa dal enkrat v prihodnosti gor še eno fotko te gume, ko jo bom zamenjal. 

SHad 27.10.2017 08:19

Saj ni problem toliko oprijem na suhi podlagi, bolj predrtje pri 70km/h dol po bregu.
Upam, da se voziš bolj ravnine.

pek123 27.10.2017 09:56

ma to je folk skrt sam do sebe, guma po 4 5 tisoc km je ze zdavnaj kvadratna in neuporabna.. ce si pa janez k menjuje gumo naprej nazaj vsake par sto km pac to pocnite

ckr.si. 27.10.2017 14:39
@pek123:

ma to je folk skrt sam do sebe, guma po 4 5 tisoc km je ze zdavnaj kvadratna in neuporabna.. ce si pa janez k menjuje gumo naprej nazaj vsake par sto km pac to pocnite

Čemu sta namenjeni tisti dve luknjici na plašču (Continental 4000SII GP 25mm)? Na mojih sta po 8000km še vedno lepo vidni.nasmeh



pek123 27.10.2017 15:47

verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km

gtrks 27.10.2017 17:38

Matr Vittoria Corsa G+ 4500 km pa so že fino zdelani....sam luknje pa še nism mel letos :D 

ckr.si. 27.10.2017 18:42
@pek123:

verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km

nasmeh

Anquetil.J 27.10.2017 20:55

Dokler se ne vidi zračnica je ok.

um_etnik 27.10.2017 22:25
@pek123:

verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km

nasmeh

kenz76 28.10.2017 16:00

kvadratna guma je ful praktična, ne rabiš tačke... 

ckr.si. 28.10.2017 16:35
@kenz76:

kvadratna guma je ful praktična, ne rabiš tačke... 

Proizvajalec seveda lahko zgolj ugiba koliko obrabljen plašč potrošniku še ugaja. Oni s temi indikatorji obrabe zagotavljajo ustreznost plašča za vsakdanjo rabo pri povprečnih uporabnikih. Ne branijo pa se seveda tistih, ki po vsaki "dirki" menjajo opremo.

pek123 28.10.2017 17:16

ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec 

SHad 28.10.2017 18:18
@pek123:

ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec 

Težko, greš parkrat ven pri 32°C pa je plašča vidno manj.
ckr.si. 28.10.2017 18:29
@pek123:

ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec 

Lahko da imaš prav, ker še nimam namena zamenjati. Morda pa se dogovoriva za kakšen izlet, da mi pokažeš koliko sem že z eno nogo v grobu.zarečeni kruh

P.S.
Lahko tudi samo kakšen spust.mežik

ckr.si. 28.10.2017 18:42
@SHad:
@pek123:

ce peljes ko penzjonist lahko imas plasc tudi 8000km in vec 

Težko, greš parkrat ven pri 32°C pa je plašča vidno manj.

Verjetno je obraba odvisna tudi od teže kolesarja in pa načina vožnje. Nepravilen pritisk v zračnicah  zelo vpliva na obrabo. Že eno napačno zaviranje pa je lahko preveč!

pinjo73 28.10.2017 19:30
@pek123:

verjetno je plasc ze tolk star da je plasticen pa se guma vec ne obrablja.. ni ga plasca ki bi zdrzal 8000km

Ni plastičen :)
Plašč sem dal gor 23. julija 2016. Po svoji evidenci imam od tedaj prevoženih nekaj čez 11000km. 
No tistih 8000km verjetno velja za tiste šminkarske ultra lahke plašče. Schwalbe Durano(durability-vzdržlivos t) je pa dokaj masiven plašč.

uploaded




1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI