Servis Di2 - NUJNO

Domov > Forum > Servis Di2 - NUJNO

Servis Di2 - NUJNO

SORTIRAJ PO:
big.G 19.02.2018 13:47
Iščem odličen servis za shimano di2 na primorskem ali v istri.
Danes sem prispel na priprave v Vrsar in menjalnik ne dela. Skos kaže, da je prazna baterija, ampak sem jo doma filal. Ko je polnilec priklopljen menjalniki delajo, takoj ko ga odklopim, se vseskupaj ustavi. Če ma kdo kako idejo ali pozna kak dober servis na primorskem ali v istri, ki se res spozna na di2 opremo bom zelo vesel za informacije. Hvala
bécane11488 19.02.2018 14:09

deluje na fuč baterijo.

big.G 19.02.2018 15:13

Ja, vse nekako kaže na to, da se je sesedla baterija. Pozna mogoče kdo koga, ki ioma novo ali mi lahko posodi delujočo za v sedežno oporo. Kolo je staro eno leto, tako da baterijo bom dobil na garancijo, samo če bi mi bil kdo pripravljen pomagat in mi baterijo posodit, ali mi podari novo in mu vrnem novo, ko rešimo z garancijo?

mitto11 19.02.2018 18:01

probaj priklopit na pc in naredi updait ali pa samo diagnostiko..meni se je enkrat sesula in sem jo prek pc-ja uspel usposobit

icindr 19.02.2018 18:13

Baterija fuč...imaš slučajno zunanjo? Na garancijo boš dobil odvisno od tega kako/kje si jo kupil -Garancija se šteje namreč od datuma ko je prodajalec kupil kolo, ne pa ti- in od tega kaj piše na garancijskem listu.

kolesarrr 19.02.2018 18:36

"Garancija se šteje namreč od datuma ko je prodajalec kupil kolo, ne pa ti- "

 

Torej po tvojem, če kupiš kolo iz lanske zaloge, ima garancije samo še 1 leto in ne 2 leti??? Res pa je, da verjetno na baterijo ne velja 2 letna garancija. Vsekakor pa, če kupiš komplet kolo, velja garancija od datuma nakupa.

Sergej_Pomurje 19.02.2018 19:04
@icindr:

Baterija fuč...imaš slučajno zunanjo? Na garancijo boš dobil odvisno od tega kako/kje si jo kupil -Garancija se šteje namreč od datuma ko je prodajalec kupil kolo, ne pa ti- in od tega kaj piše na garancijskem listu.

In kje boš dobil podatek, kdaj je prodajalec kupil kolo?
Po tvoje bi garancija začela teči, ko bi tovarna izročila kolo prevozniku ali še bolje ko so zapakirano kolo pospravili v tovarniško skladišče.

Nas tovarne v reklamacijskih primerih prosijo za kopijo računa in ostalo dokumentacijo. Na podlagi datuma prodaje se nato izvede cel postopek.

SlowEddy 19.02.2018 19:32
Garancijski rok začne teči od dneva nakupa stvari. Torej, šteje se od datuma na računu ter datuma in žiga v garancijskem dokumentu.
Kar se pa tiče uveljavitve SHIMANO garancije boš BIG G porabil veliko časa (beri mesec ali dva) in rabil boš fino ohladiti živce.
Kako vse to vem???? Zato ker sem dal skozi SHIMANO odzivnost glede garancije. Če sam nebi kupil novih stvari bi bil brez kolesa reci in piši dva meseca pa čeprav moral dobiti nove stvari po 45 dneh ter nadomestne dele v času reševanja garancije. Stvar je v tem, da kolesarske trgovine ne želijo zalagati in izdajati nove dele v imenu SHIMANA.
icindr 19.02.2018 20:02
@Sergej_Pomurje:
@icindr:

Baterija fuč...imaš slučajno zunanjo? Na garancijo boš dobil odvisno od tega kako/kje si jo kupil -Garancija se šteje namreč od datuma ko je prodajalec kupil kolo, ne pa ti- in od tega kaj piše na garancijskem listu.

In kje boš dobil podatek, kdaj je prodajalec kupil kolo?
Po tvoje bi garancija začela teči, ko bi tovarna izročila kolo prevozniku ali še bolje ko so zapakirano kolo pospravili v tovarniško skladišče.

Nas tovarne v reklamacijskih primerih prosijo za kopijo računa in ostalo dokumentacijo. Na podlagi datuma prodaje se nato izvede cel postopek.

Sem malo nerodno spisal.. Sem napisal da odvisno kje (Berite celotno sliko). Če je med npr. eurotrade ali thalingerjem 10prodajalcev (znamk-firm) se zna vmes postopek zelo zakomplicirat. In pride tudi do primerov kjer Garancija dejansko začne veljati ob nakupu trgovca in ne uporabnika. Malo boljše je o tem napisal SlowEddy--obvezno pogledat garancijski list in ne samo račun shranjevat v nedogled.

Preden bo naval in pametovanje na moje komentarje-sem mehanik v shimano delavnicah pri Linzu (AT) in se s takimi primeri dostikrat srečujemo.

In ja, baterije imajo (uradno) 2 leti garancijo, ampak se dostikrat najde nekaj da je garancija zavrnjena (včasih znajo bit tudi trgovci krivi).

SlowEddy 19.02.2018 20:24
Icindr
Kako strežete stvarem v Linzu (AT) glede garancije? Pod katero okrilje spada vaš servis??
Namreč SHIMANO Slovenija je pod Grki in Romuni.
Koliko časa traja pri vas, za rešitev garancije s tem, da je zelo očitno, da gre za Shimano napako??
bécane11488 19.02.2018 20:31

Zanimivo je tudi to, da OP ni prvi, ki ima probleme z baterijo v sedežni opori po tako kratkem času. Ko sem sam kupoval, sem kar nekaj tega zasledil tudi po tujih forumih, zato sem se odločil za baterijo v okvir.

 

Seveda se vsaka baterija, ne glede na izvedbo, lahko pokvari, bi bilo pa zanimivo slišati od serviserjev, prodajalcev (icindr, Sergej_Pomurje, idr.) ali je kaj na tem in je procent defektnih baterij v sedežni večji kot v okvirju. Tako laično se zdi, da poleti sonce bolj nabija v sedežno oporo kot v okvir spodaj pri gonilki in morda iz tega razloga več težav ?

big.G 19.02.2018 20:31
Kolo je staro eno leto in je kupljeno v trgovini z računom.
Če bojo v tem primeru komplicirali z garancijo jih dam na televizijo. Kolo servisirano na uradnem servisu, prevoženih ima 5000km, polnjena je bila baterija 2x.
bécane11488 19.02.2018 20:34
@SlowEddy: Icindr
Kako strežete stvarem v Linzu (AT) glede garancije? Pod katero okrilje spada vaš servis??
Namreč SHIMANO Slovenija je pod Grki in Romuni.
Koliko časa traja pri vas, za rešitev garancije s tem, da je zelo očitno, da gre za Shimano napako??

in ali Shimano razrešuje reklamacije od primera do primera, ali zastopniki dobijo pavšal, potem pa se branijo razrešitve reklamiranih primerov kot hudič križa, samo, da jim več ostane v žepu ?

SlowEddy 19.02.2018 20:51
@big.G: Kolo je staro eno leto in je kupljeno v trgovini z računom.
Če bojo v tem primeru komplicirali z garancijo jih dam na televizijo. Kolo servisirano na uradnem servisu, prevoženih ima 5000km, polnjena je bila baterija 2x.
Big.g
45 dni ima na razpolago trgovec za reklamacijo ( na žalost).
Drugače pa najbolj pospeši zadevo omemba tržne inšpekcije.
copi 19.02.2018 21:08
@big.G: Kolo je staro eno leto in je kupljeno v trgovini z računom.
Če bojo v tem primeru komplicirali z garancijo jih dam na televizijo. Kolo servisirano na uradnem servisu, prevoženih ima 5000km, polnjena je bila baterija 2x.
Prvo kot prvo je potrebno ugotoviti za kakšno težavo gre.Lahko sploh ni problem v bateriji lahko gre za cisto banalno tezavo.Lahko je pa res problem tovarniske napake ali pa tudi konstrukcijske kompatibilnost nekaterih sedeznih opor in okvirjev z temi bateriji saj so od proizvajalca do proizvajalca različne, kot vidim imaš na kolesu precej dvignjeno sedezno oporo iz okvirja,lahko pac prihaja do kaksnih nepredvidenih napetosti v predelu kjer je stisnjena sedezna opora mislim tudi, da so bile te specialke lani v akciji lahko si dobil kaksno baterijo iz kaksnih starejsih serij saj je bila cena skoraj smešna za di2 .......Najbolje je da se obrneš na prodajalca in pri njem rešuješ problem ker tukaj ne boš nič rešil. Vsekakor pa poročaj kako ti je prodajalec rešil reklamacijo.
um_etnik 19.02.2018 22:45
@big.G: Iščem odličen servis za shimano di2 na primorskem ali v istri.

Po mojih izkušnjah je edini "pameten" servis na obali kolesarski servis Real v KP. Aleš Repič 056394111.
Pokliči še Ritošo v Izoli.
V hrvaški Istri jih ne poznam. Hodijo pa tudi iz Pule in Italije k Repiču. 

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI