Živjo,
prosim uprabnike tega foruma, da se "izkažejo" tudi na portalu Predlagam Vladi. Dva predloga sta podana zgoraj, če mislite, da sta smiselna, ju prosim podprite. Če bo dovolj glasov ZA, gre predlog naprej na pristojno ministrstvo, ki Vladi poda svoje stališče.
Predlog je sprejet, če dobi več glasov za kakor proti in če prejme glas za vsaj treh (3) odstotkov vseh aktivnih uporabnikov. Aktivni uporabniki so tisti, ki so se v zadnjih 30 dneh vsaj enkrat prijavili v sistem.
Na tak način se aktivno prispeva k boljšemu "jutri". V petih dneh nas je 11 glasovalo ZA. Časa imamo še do 6. aprila.
Lahko pa seveda še naprej kritizirate vse povprek, nič ne naredite in se smilite sami sebi.
Sem oddal glas jih je pa še vedno več proti.
Manjka še kak predlog za elekt. kolesa, da bi se dvignila omejitev iz 25kmh na 45kmh za legalno vožnjo na cesti.. Da bi se lahko še uporabljala kolesa za pot v službo na daljše razdalje in posledično tudi zaradi tega manj avtomobilov na cesti.
@guki:Manjka še kak predlog za elekt. kolesa, da bi se dvignila omejitev iz 25kmh na 45kmh za legalno vožnjo na cesti.. Da bi se lahko še uporabljala kolesa za pot v službo na daljše razdalje in posledično tudi zaradi tega manj avtomobilov na cesti.
guki, zgrešil si forum. Tu se pogovarjamo o kolesih na "nožni" pogon, s katerimi se običajno vozimo hitreje kot 25 km/h, legalno po cesti ali kolesarski stezi*. Če bi rad vozil motor nad 25 km/h ter se zaradi tega vključil med avtomobiliste na cesto, se prijavi na ustrezen forum oz. kar sam pripravo predlog Predlagam Vladi. S seboj lahko vzameš še nekaj "kolesarjev" s tega foruma, ki prav tako tripajo na el. kolesa. Skupaj boste močnejši
* Zakon o pravilih cestnega prometa omenja 25 km/h v povezavi s kolesom na pomožnim motorjem in ne omejuje hitrost kolesarja na kolesarski stezi na 25 km/h. Omejitev el. kolesa na 25 km/h je potrebna, ker bi se z njegovo večjo hitrostjo povečala verjetnost povzročitve nesreče z ostalimi kolesarji in pešci.
@crni2
Ne razumeš bistva oz širine kot ti je @ken že povedal. "Gre se za boljši jutri". Si zelo ozko orientiran. V bistvu sam sebi v skledo pljuvaš. Po eni strani hočeš, da se nekaj spremeni ampak samo to kar tebi paše v "drugo pa ne diraj". Zdaj mi pa povej kako boš spremenil mnenje nekega avtomobilista, ki ne kolesari, če si še sam tak "dinozaver". Pa brez zamere. Več ljudi bo na kolesih ali na nožni pogon ali na lastni pogon večje koristi boš imel ti, ker bo manj avtomobilov na cesti.
@ken: ..kje je širina? ;)
ken, širino mojih misli lahko prebereš. Glede tvoje širine se ne morem opredeliti, večino tvojih komentarjev ne presega dveh vrstic, citiraš druge ali postavljaš vprašanja in nedokončane misli. Na Predlagam vladi te ne zasledim (se opravičujem, če si pod drugim imenom). Kar nekaj forumašev se je tam že potrdilo, BraneK, Mad_one in jaz tudi s komentarji. Kaj sedaj? Boš kaj naredil v tej smeri, ali kot običajno nekaj »zafilozofiral« v odgovor?
guki, hvala za pristop na Predlagam vladi. Glede e-koles pa … Zamenjati klasično kolo s kolesom na pomožni motor ni ravno najlepši »boljši jutri«. Toplogredni odtis elektrike je 380 g CO2/kWh, toliko se tudi porabi na ca 100 km. Sicer je e-kolo precej bolje kot avto … vendar se v praksi uporablja kot e-motor in ne kot kolo. Od oktobra do maja ne vidim v Ljubljani NITI ENEGA e-kolesa. Potem pa pride topli maj, e-kolesarji se pojavijo, na križišču dvakrat pobrcajo po pedalih da jim rit ne zaspi na sedežu, nato pa z gasom do naslednjega semaforja. Pa bi razumel (in tudi podpiram) uporabo e-koles pri starih in bolnih. Samo takih še nisem zasledil med tistimi, ki zjutraj hitijo v službo. Prej bo to, da imajo kronični lenoritis! Naši starši, stari starši …, so uporabljali kolesa, celo v hribe so se iz Ljubljane vozili s kolesom (+ nahrbtnik). Sedaj pa imamo trajnostni razvoj, smo ekološki, zeleni … pa ne gre par km ali 15 km do službe s kolesom, potrebna je pomoč elektrike! Jaz to razumem kot počasno degradacijo človeka – tistega človeka, ki je prvi v zgodovini človeštva bil samoumevno deležen vožnje v avtomobilu par desetletij od vrtca do službe … in sedaj rabi e-kolo, sicer bo še naprej uporabljal avto! Je to prava, edina pot za spremembo?
E-kolesa. Ja, seveda, za stare in betežne, da se lažje razmigajo. Ostali pa lahko tudi z navadnim kolesom pridemo (malo kasneje) na cilj. Saj veste, kajne, kilo špeha je ca. 7000 kcal. Stopite na vago in izračunajte lastni domet!
Pa še to. 14.marca je bila na Bicikel.com objava "Za motorizirano kolo 60 ur javnih del". Gre za električni doping. Brez komentarjev na tem forumu! Ko pa se omeni »klasični« doping, kar ne nehate modrovati, pravičnost kar seka iz vas. Verjetno imajo nekateri dvojna merila oz. različne pragove tolerance.
Crni2...
veš kaj, ne da se mi...in toj to. Za vse težave, ki jih imamo(jo) kolesarji pa naj skrbi Kolesarska zveza. S tem klikanjem ne boš rešil nič, al pa si res malo naivan, da verjameš tem populizmom Predlagam vladi etc. Opažam da toleriraš človeka samo do "tvoje" linije, ko pa te en prehiti, vreščiš copatarji nazaj !! Jebiga, kar se E-bikov tiče, svet se vrti naprej in z njim tudi mi.
@ken:Crni2...
veš kaj, ne da se mi...
Vem ken, ne da se ti. Mnogim se ne da. Kritizirajo raje KZS, politične stranke, vladne službe, industrijo ... kot pa da bi sami doprinesli kamenček k boljšemu jutri. Še nikoli se nič ni izboljšalo samo zato, ker je posameznik podal predlog za izboljšavo. Tak dobronamerni glas se takoj izgubi, prezre. Do sprememb pride samo takrat, ko se doseže kritična masa nezadovoljnih. In še takrat so spremembe počasne, včasih pa tudi nasilne, ker se je prezrlo prejšnje nezadovoljstvo. Pa s tem ne mislim povzdigovati upora zaradi kolesarske steze, e-koles ...
KZS verjetno ne bo dosti naredil v tej smeri. Nenazadnje to ni njegova prioriteta, oni so tu bolj zaradi športnega vidika kolesarstva. Tudi ni rečeno, da bosta zgornja predloga uspela na pristojnih ministrstvih oz. Vladi. Pač poskušamo. Tako kot bomo poskusili na prihajajočih volitvah oddati veljavno glasovnico "naši" stranki ali pa NEVELJAVNO glasovnico, ker je izbira strank pač takšna, kot je. In ken, če se ti ne da (Predlagam vladi; iti na volitve), potem res ne vem, zakaj sploh modruješ po forumu. Je zavetje naslonjača tako udobno?
E-kolesa? Ja, razvoj gre naprej tako kot se svet vrti. Meni samo ni jasno, zakaj se tu pogovarjamo o "klasičnih" kolesih, opremi, dirkah, taktikah ... potem pa nekdo uleti z vprašanjem katero e-kolo (motor) se priporoča, kako povečati njegovo hitrost ...??? In takoj so kolesarji pripravljeni deliti (svoje) izkušnje. Kakšni KOLESARJI so to?
Sicer ne prebiram drugih forumov, si pa težko zamislim npr. forum ljubiteljev avtomobilov ali motorjev, kjer nekdo vpraša katero kolo za kronometer se priporoča
Mogoče sem pa res preveč konzervativen in majhen v razmišljanju
crni2
Bom še malo bolj poenostavil...
Če bi imeli Borisa Johnsona za župana, bi Nam bilo lepše na kolesu, tako pa imamo točno to kar hočemo..Zokija,ane? A on voli loptu! Kolk nekih Kol.Mrež smo že imel, in kak je bil rezultat? Miljon MDM stebričkov po Lj..... ??!! Evo ti,in kaj zej? Glas ljudstva te ne bo rešil . Štekaš?
@ken:Glas ljudstva te ne bo rešil . Štekaš?
Ken, temu se reče demokracija. Imamo kar pač imamo. Število enih glasov (nasprotnih?) je bilo večje od števila drugih (naših?) glasov. Glas ljudstva, ne gre mu oporeketi. Če bo ljudstvo npr. z večino zahtevalo, da se lahko uporabljajo samo e-kolesa, razdalja med kolesarjema pa vsaj 50 m (neumen predlog, vem), potem bomo pač kolesarji v ilegali, hkrati pa bomo bili primorani upoštevati glas ljudstva oz zakona. To je demokracija, upam da razumeš. Lahko pa, ker pač imamo demokracijo, poskušam z razlago prepričati sodržavljana, da spremeni volilni glas, on pa poskuša prepričati mene. Situacija postane zanimiva, ko se v debati srečata dva "trda". Eh, jebi ga, potem pač pride na vrsto zopet štetje glasov, katerih "trdakov" je več.
Zdaj pa nehaj nakladat, pokaži da imaš jajca in možgane, ter na Predlagam vladi daj svoj glas ZA ali PROTI. Nič ni narobe tudi če si proti, demokracija pač. Seveda pa lahko še naprej živiš v svojem oblaku, kjer drugi nič ne naredijo, sam pa ne vidiš smisla. POSKUŠAJ, več nas bo, lažje in hitreje se bodo stvari premaknile.
A tole je ves predlog? - Predlagam, da se začnete zgledovati po tujini in ukinite nevarno prakso, ki jo učijo v osnovnih šolah in avtošolah.
Namreč, kolesarji so bolj varni, če vozijo vštrič, namesto eden za drugim. -
Ker potem je šaljivo misliti, da nas bo kdo resno jemal...
@crni2:Pa bi razumel (in tudi podpiram) uporabo e-koles pri starih in bolnih. Samo takih še nisem zasledil med tistimi, ki zjutraj hitijo v službo. Prej bo to, da imajo kronični lenoritis!
Kako pa ti z bežnim pogledom oceniš kdo je bolan in kakšni so njegovi razlogi za uporabo e-kolesa?
@crni2:Gre za električni doping.
A potem tisti, ki jemlje kortikosteroide zato, da lahko preživi in se v službo vozi s kolesom je tudi dopingiran?
@crni2:Sedaj pa imamo trajnostni razvoj, smo ekološki, zeleni … pa ne gre par km ali 15 km do službe s kolesom, potrebna je pomoč elektrike! Jaz to razumem kot počasno degradacijo človeka – tistega človeka, ki je prvi v zgodovini človeštva bil samoumevno deležen vožnje v avtomobilu par desetletij od vrtca do službe … in sedaj rabi e-kolo, sicer bo še naprej uporabljal avto! Je to prava, edina pot za spremembo?
A ni uporaba e-kolesa bolj trajnostna, ekološka in zelena od uporabe avtomobila?
Krisb, imaš prav, moj bežni pogled ni verodostojen za presojo, ali je človek bolan ali ne. Tudi nisem nikjer zapisal, da je dopingiran, saj je vse zakonito, jemanje zdravil, nabava e-kolesa ... dokler se ne gre na dirko, kjer pač veljajo specifična pravila. Tudi e-kolo je bolj okoljski kot avto.
Edino kar ne razumem, zakaj vi KOLESARJI toliko navijate za e-kolesa ??? Branite jih na vse pretege. Če bi bil to "normalen" forum za ljubitelje kolesarstva, se ta tematika verjetno sploh ne bi odpirala. E-kolesa bi imela svoj forum, tam jim ne bi nihče utrujal zakaj jih uporabljajo. Ampak ker je kar nekaj med vami iz kakršnegakoli razloga naklonjena uporabi motorja v kolesu, se tu zaman prepiramo o oslovski senci. Pač vozite oz. pritiskajte na gas kot želite. Greste v korak s časom, tehnologijo. ŽIVELA TEHNOLOGIJA, sedaj lahk vozite kolo brez večjega napora. Samo da se izumi še tabletka za pamet, bo odpadlo tudi učenje v šolah. ŽIVELA TEHNOLOGIJA.
Res sem star in konzervativen. Sem se kar utrudil od prepričevanja neprepričanih, bom nehal smetiti po tej temi, ki je bila odprta z dobrim namenom olajšati življenje kolesarjem preko sodelovanja na Predlagam vladi. Ostanite še naprej v cvetju in naj vam baterija na kolesu traja vsaj do vrnitve domov.
Moje mnenje je, da so E-kolesa zelo dobrodošla opcija prevažanja in alternativa motoriziranim vozilom. raje vidim posameznika, ki se pelje po opravkih z E-kolesom, kot pa z avtomobilom ali motorjem. Če želiš priti na cilj neprepoten, zadihan in utrujen, je to odličen način prevoza.
Všeč mi je, ko v turističnih krajih vidim skupino ljudi na E-kolesih, ki si ogleduje različne zanimivosti na relativno med seboj precej oddaljenih krajih. V časih pred e-kolesi, bi se taka skupina premikala z avtomobili.
Sam zaenkrat še ne uporabljam e-kolesa in se na delo in po opravkih v glavnem prevažam s kolesom, če vremenske razmere to dopuščajo. Ko pa tega ne bom več sposoben, si ga bom z veseljem nabavil.
Sem pa dal glas ZA predlog.
Da grem kar po vrsti.
@guki. 25 km/h je prepisano iz evropske direktive, ki električno kolo kategorizira kot L1e-A oziroma L1e-B(slednja ima cutt-off pri 45km/h, govorim na pamet, je pa to v SLO že moded).
@ken in @copi. Točno tako. To bi morala početi Kolesarska zveza. To naj bi bila njihova glavna naloga, poglejte tujino, ampak ali so tako nesposobni, da tega ne razumejo(btw, nazadnje ko se je predstavnik KZS boril za nas v parlamentu je bilo to 8 let nazaj, decembra 2010.). KZS ima zaposlene ljudi in točno ti bi se morali s tem ukvarjati. Če generalni sekretar tega ne zna, naj pač odstopi. Public policy in ''zagovorništvo'' kolesarjev je v vseh normalnih držav večji del službe vodstva. Če tega ne znajo, če jih kamera nima rada, potem je čas za odstop. Preberite letna poročil zvez iz zahodne evrope. Tam se vodstva vsakoletno hvalijo kaj vse so dosegla na nivoju policy sprememb (public policy changes), s katerimi ministrstvo so sodelovala, kaj so spremenili, kaj še delajo, da se bo spremenilo. Pri nas pa o tem seveda nimajo kaj povedat. Če ne zna, potem naj odstopi. Generalni sekretar seveda, za predsednika me ne briga. On ni tam zaposlen. Za njega mi je važno da se prikaže na novinarski konferenci po tem ko njegovi podrejeni vse uredijo.
Da bo pa ena stvar jasna. Bivše vodstvo KZS, predvsem Milena Černilogar, je za kolesarje poskušala narediti marsikaj in je celo v parlamentu prepričevala poslance zakaj podpreti to, da se lahko dva kolesarja vozita vzporedno. Tega večina ljudi ne ve, samo verjemite, da se je res trudila. Takrat jo je (med drugimi) zajebal človek, za katerega gotovo ni pričakovala. Bivši predsednik organizacijskega odpora dirke po Sloveniji, Anton Anderlič, je takrat kot poslanec zavzel stališče, da tisti, ki trenirajo, se itak vozijo sami, navadni kolesarji pa ovirajo promet in se zato ne sme dovoliti vzporedna vožnja. Pred tem pa opravil še monolog kako zelo se on spozna na kolesararstvo (če kdo hoče prepis tiste seje lahko dobi na email. Je smešno za umret kakšne so nekateri poslanci govoril)
Kar se pa tiče te predlagam.vladi.si, tega na tak način ne bomo nikoli uredili. Če ne drugega je timing zgrešen, v torek je bila zadnja redna seja državnega zbora v tem sklicu. Sicer se lahko skliče izredne, samo a res mislite, da jih bodo za takšno stvar(trenutno je na lagerju DZ cca 40 zakonov, ki jih morajo še sprejeti, tako da med prioritetnimi gotovo to ne bi bilo). To področje se lahko uredi le z lobiranjem KZS ob pomoči društev. Najprej je treba sestavit ekipo, med bivšimi poslanci in strokovni sodelavci DZ je kar nekaj kolesarjev, tako da za začetek se njih povabi na pivo, da svetujejo po kakšnem procesu naj se to začne, kdaj, kako, preko koga. Če KZS nima želje to početi, bi lahko to naredili tudi mi preko kolesarskih društev, če se združimo. Če je kdo za akcijo, count me in.
Aja, pa še nekaj. Tudi če bi s to pobudo predlagam.vladi.si zbrali dovolj glasov, bi to potekalo tako, da vladni urad za komuniciranje to vprašanje pošlje na Ministrstva za infrastrukturo, slednji so že večkrat razložili (javno, v parlamentu), da ne podpirajo vzporedne vožnje. Če se mogoče še bolj potrudijo z obrazložitvijo, potem ministrstvo prosi še za mnenje policijo, ki pa je prav tako že večkrat (javno, v parlamentu), razložila, da so oni kao s to ureditvijo zadovoljni in zato ni potrebe po spremembi zakona. Tako da že vnaprej je jasno, kakšno je njihove mnenje o tem in kakšen bo odgovor. Zato je tudi ta anketa ali iniciativa, karkoli že pač je, po domače povedano brezvezna. Tema je tudi preveč kontroverzna. Tu je treba strokoven nastop direktno pri odločevalcih in ne pri grelcih sedežev na mnistrstvu in raznih javnih agencijah.
Zato pa pravim, da se tega na tak način ne da rešit. Nočem biti negativen, ampak to je žal realnost. Tega brez skupne akcije KZS ali skupne akcije kolesarskih društev ne bomo rešili.
sigurno bi državi v državi koristil en začasni diktator...
Ali smo ze prisli tako dalec, da zasmetim temo? :)
@crni2
Vsak človek ima svoje življenje svolje probleme, omejitve svoj način razmišlanja, kdo sem jaz da lahko rečem v družbi bomo uporabljali samo kolesa na lasten pogon in vsak mora na dan prevozit dve uri mninimalno in čez vse leto vse drugo so lenoritisi in nesposobneži. Zakaj je pomebno samo to, kar si ti misliš oziroma mora biti tako kot ti hočeš da bo?
Ta portal predlagam vladi je bolj metanje peska v oči. Da bi kaj resnega iz tega nastalo bi moral biti nek preskok. Npr na tvojem predlogu bi bilo zelo veliko glasov 200.000 -300.000 pride v medije in bi to javno razpravljanje prišlo v vse spore družbe (v družini, med prijatelji, v službi, v gostilni). Da ti prideš do teh ljudi bi moral nekako zadovoljit vse te ljudi. Na tem forumu je verjetno kakšnih par sto ljudi, ki se za rekreacijo ukvarjajo z kolesi. To je tvoj največji domet (cc500 ljudi) in še med temi ti nekateri ne pašejo če omenijo el. kolo.
Bolj verjetno bi dobil večje število ljudi če bi v tvoj predlog vključil še druge skupine, ki bi videli nekaj boljše za sebe tovornjakarje, traktorise, avtomobiliste, in zraven dal rešitve. Jaz bi dal tak predlog.
Predlagam da se vozni pas na vsaki strani razširi za en meter, da bi lahko imel kolesar svoj prostor s tem nebi oviral avtomobilista, ki te bi lahko prehitel z 120km in ne bi izgubljal tistih par sekund časa. Isto velja za tovornjakarje še posebej polno naložen v hrib, da ne rabi bremzat in da imata dva tovornjaka dovolj prostora, da ni potrebno kateremu zapeljat na bankino in s tem uničevat rob cestišča. Skoraj isto velja za traktorje v tem primeru ti ni treba prehitevat po levi ampak kar po svojem desnem pasu :).
Mislim, da je v tem predlogu za vse rešitev ne samo za mene kot kolesarja nobeden ne bo prikrajšan.
Kar se pa tiče el. koles, si ga ne lastim. V lastnem primeru bi ga, če bi bilo legalno vozit po cesti 45kmh za v službo, da pridem v nekem doglednem času v in iz službe. V naših krajih (Koroška) so ceste zelo slabe in ozke promet zelo zabasan v urah pred in po službi so pa skoraj prazne in zato tudi rabim večjo hitrost, da se čimprej rešiš tega.
Sicer si pa ne predstavljam v večjih mestih kjer so križišča in velika masa ljudi različne sposobnosti med ljudi, ki si deli ta prostor da bi bilo dovoljeno vozit s 45kmh.
ta pretirana naklonjnost E (ko) manije me pa že pošteno živcira. Kar naenkrat je najmanj sporna, zelena in še in še. Povečano povpraševanje vodi do povečanja cene elektrike. Proizvodnja iz obnovljivih virov bo zgolj butična za take potrebe. Kolm in nafta bosta prevladala kot gorivo za proizvodnjo. Tako bo kar naenkrat TEŠ 6 premali in bodo nastali še teši z dvojno številko.Poleg tega bo interesantno gorivo odpadki ( v manj razvitih državah). E - lobi bo nadometil oz. nadaljeval z roko v roki z naftnim lobijem. Čez nekaj let bomo ugotovili, da so sedanje baterije ekološko sporne in kratkega veka. Jih bomo metali v morja, jeb..?
Predlagam vladi RS iskanje resnih in ekološko manj obremenjujočih energij.
Nekaj na (karkoli) kar lahko večino časa vozi s 45 km/h malo težko imenjuješ kolo - mogoče le zaradi velikosti obročev.
To so že bolj e-skuterji e-motorji.
Kapo dol pa tistim, ki dejansko sami (brez zavetrja) vozijo kolo s podobno hitrostjo.
Nič nimam proti e-čemurkoli, se pa strinjam z eustahijo - nabijati, kako je e - eko ne da bi pogledali celoto in vpliv količine (česarkoli - slika od BranetaK) je mimo.
Ravno tako me noben (še) ne prepriča da je e-kolo bolj eko od navadnega. Posebej ne boschov sistem, gruberjev mogoče za čas, ko je "šlepanje" izključeno. Baterije pa..., če se že od mobijev kopičijo...
Pa za polemiko: pri uporabi kolesa pri vsakodnevnih opravkih večji del leta- e-pomoč je rešitev za klanec ali razdaljo - a glavne "težave" (moje gledanje) - dež, prevažanje stvari, varnost, mraz - e pred kolesom ne reši.
Ma kaj sploh taka debata okoli e koles,na teh straneh ki so namenjene predvsem kolesarjem se o tem nebi smelo biti vredno pogovarjati.E kolesa naj vozi kdor pač hoče, me pa žalosti da se nekateri KOLESARJI toliko zavzemajo za to vrsto mopedov.Kdor diha z kolesom se mu e bike sigurno upira.Pa to neko nakladanje kako so primerna za te in one...ja so primerna za določene skupine ljudi,vendar me prav zanima koliko dejansko teh ljudi uporablja e bike.Že dolgo imajo kolesa prestave ,torej, aja razen tistih ki jih stare mame furajo po vasi z po enim ali dvema cekarjema na vsaki strani.Dajte no vprašajte se čemu to preseravanje.Kolesarstvo je zelo napredno in vedno dražje,naj si privošči vsak kolikor pač more,samo ne mi ga mazat z nekimi lažnimi kolesi.
v tujih drzavah imas subvencijo od obcine na ebike 500e. Tako se ogromno ljudi odloci da se bo na siht vozilo z ebikom in ne z avtom. Ampak slolvenistan je pac dalec zadaj z pametjo. Janja pozanimaj se malo o motorjih Brose, vsako ekolo je omejeno na 25km/h. ce je kolo odblokirano izgubi garancijo, ce se pelje vec kot 25 moras imeti tablico, izpit, prepovedano je voznja po kolesarski in moras voziti izkljucno po cesti. Ne mesaj jabolk in cespelj.
Kratko in jedrnato, predlagaj vladi... naslov teme me nasmeje ko vidim kdo sploh sedi v naši vladi. Bo ta vlada sploh karkoli upoštevala, razumela,... ne glede za katero področje v državi gre.
E-kolo nima s kolesarstvom nič skupnega. Gre za napravo, ki ima na ogrodje kolesa montiran elektromotor. In nikoli ne more biti bolj eko od pravega kolesa.
Vse si povedal, lone rider.
@sixsl:Kratko in jedrnato, predlagaj vladi... naslov teme me nasmeje ko vidim kdo sploh sedi v naši vladi. Bo ta vlada sploh karkoli upoštevala, razumela,... ne glede za katero področje v državi gre.
Velja pri nas več ali manj za vse vlade: vsak pameten predlog npr. opozicije dajo takoj na smetišče in navadno naredijo vse ravno obratno!
Ko se je sprejemal tisti 103 ali 104 člen CPP glede vožnje vštric... a nismo tule tudi dosti pisali o tem. Če bi takrat Anderlič kaj malega prebral, nenazadnje se tudi malo vozil s kolesom, bi se zadeve verjetno obrnila tudi drugače. Tudi, ker se neki trener ali funkcionar nekega kluba hvalil, kako je uredil, da se lahko registrirani kolesarji s spremstvom avtomobila vozijo vštric, a je pozabil, da je nas rekreativcev veliko, veliko več. Pač je gledal samo na svoj interes.
Pa mi verjemite, navadni ljudje v avtomobilih niti pod razno ne razumejo te finte, da je vožnja vštric in s tem krajša kolona bistveno varnejša varianta od raztegnjene kolone kolesarjev eden za drugim.
Da se spremeni miselnost ljudi... bo potrebno, bo potrebno... Malo za hec, ustanoviti stranko kolesarjev in probati priti v parlament. In biti kot DESUS, za svoj interes dati svoje poslance tako levici, ali desnici... kjer bo pač potrebno.
Obstaja spletno orodje predlagam.vladi.si, ki je (povzeto po opisu na spletni strani) namenjeno izmenjavi stališč, pogledov in mnenj o javnih temah, zlasti o tistih, ki po mnenju uporabnikov niso primerno pravnosistemsko urejena. O končnem predlogu, ki ga pripravi avtor prvotnega predloga, se glasuje. Če predlog dobi več glasov ZA kakor PROTI in če je v glasovanju sodelovalo vsaj 5-odstotkov aktivnih uporabnikov, se predlog pošlje v obravnavo pristojnemu organu Vlade Republike Slovenije, ki pripravi uradni odgovor.
Pred kratkim sta se pojavila dva za kolesarsko občestvo zanimiva predloga (nisem jaz predlagatelj):
- prvi se nanaša na vožnjo kolesarjev vštric,
- drugi pa na projektiranje kolesarskih stez in pločnikov.
O predlogih je torej možno glasovati in podajati komentarje, ob ugodnem izidu glasovanja pa se bo moral pristojni organ odzvati.
Ne glede na to, da si kakega silnega uspeha po spremembi ne gre obetati, pa vas vseeno pozivam: bodimo aktivni! Zdaj imamo priložnost poizkusiti nekaj spremeniti! Naj se nas sliši! In ne dopustimo, da se o kolesarski ureditvi izrekajo neki ljubitelji burekov, ki nas v komentarjih predloga označujejo z žaljivimi "birbauharji v pajkicah"!