@mato123Pozdravljeni,
sem pred nakupom cestnega kolesa. Zaenkrat me je najbolj prepičal Scott Speedster 10 2018, me pa zanimajo vaši predlogi.
Sem rekreativni kolesar, pred par leti dosti vozil, nato izgubil veselje zaradi premajhnega kolesa. Delal bi tam okrog 2-3k km na leto. Do sedaj sem vozil Treka 1000 Discovery edition z Tiagro zadaj in Soro spredaj.
Vsak predlog dobrodošel!
Lp
Kdo ti je prodal premajhno kolo :) Glede na omembo speedsterja predvidevam, da iščeš alu okvir in karbonsko vilico. Raje kot speedsterja priporočam Merido Scultura 400 (https://www.merida-bikes.com/en_int/bikes/road-fitness-gravel/road-race/2018/scultura-400-9318.html). Boljša oprema. Drugače pa naredi nadgradnjo in kupi karbonsko kolo z vsaj Shimano 105 opremo.
Pozdravljeni,
tudi sam sem pred nakupom specialke. Moje prve v življenju in me predvsem zanima na kaj naj pazim? Do zdaj sem imel treking kolo, letno z njim delam 4500-5000 km, ki pa zdaj rabi temeljit servis. Kar se tiče specialke, me skrbi predvsem to, da si bom kupil nekaj pretežkega in bom praktično vrgel denar skozi okno. Mogoče, če ima kdo kakšen predlog in kako ste se lotili podobnega prehoda?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
@flisdKaj misliš z nekaj pretežkega, teža kolesa ali pretežki prenosi?Pozdravljeni,
tudi sam sem pred nakupom specialke. Moje prve v življenju in me predvsem zanima na kaj naj pazim? Do zdaj sem imel treking kolo, letno z njim delam 4500-5000 km, ki pa zdaj rabi temeljit servis. Kar se tiče specialke, me skrbi predvsem to, da si bom kupil nekaj pretežkega in bom praktično vrgel denar skozi okno. Mogoče, če ima kdo kakšen predlog in kako ste se lotili podobnega prehoda?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
@bošiMislim seveda na prenose. :)@flisdKaj misliš z nekaj pretežkega, teža kolesa ali pretežki prenosi?Pozdravljeni,
tudi sam sem pred nakupom specialke. Moje prve v življenju in me predvsem zanima na kaj naj pazim? Do zdaj sem imel treking kolo, letno z njim delam 4500-5000 km, ki pa zdaj rabi temeljit servis. Kar se tiče specialke, me skrbi predvsem to, da si bom kupil nekaj pretežkega in bom praktično vrgel denar skozi okno. Mogoče, če ima kdo kakšen predlog in kako ste se lotili podobnega prehoda?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
@flisd11 redna grupa, spredaj kompakt, zadaj 11-32 in te ne rabi skrbet.@bošiMislim seveda na prenose. :)@flisdKaj misliš z nekaj pretežkega, teža kolesa ali pretežki prenosi?Pozdravljeni,
tudi sam sem pred nakupom specialke. Moje prve v življenju in me predvsem zanima na kaj naj pazim? Do zdaj sem imel treking kolo, letno z njim delam 4500-5000 km, ki pa zdaj rabi temeljit servis. Kar se tiče specialke, me skrbi predvsem to, da si bom kupil nekaj pretežkega in bom praktično vrgel denar skozi okno. Mogoče, če ima kdo kakšen predlog in kako ste se lotili podobnega prehoda?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
Za te km bi gledal full carbon kolo.
Z vsaj 105 opremo.
Se strinjam. Delaš veliko km, splača se ti dobro pogledati naokoli za boljše kolo.
To ni več vstopni rang kolesa. Oprema 105 je ok, poglej za boljše obroče (Mavic Kysrium, Fulcrum 4 ali kaj več), pravilna velikost okvirja-to je nujno!
Na tvojem mestu bi šel v specializirane kolesarske trgovine, imel seboj čevlje in spd pedala, ter sprobal vsako kolo. To ti bo dal več odgovorov, kot pa forum.
Obenem bi se pozanimal, kakšne so cene/popusti, namreč sedaj se naroča že za sezono 2019. Srečno!
Tudi jaz prvič kupujem specialko. Visok sem 185cm in bi delal kakih 2 do 3kkm na leto. Gledal sem merido ride 100, ampak se ga nikjer več ne dobi v sloveniji, tako da sem gledal tole:
Je že kdo kupoval iz tam? Kakšna so sicer mnenja o kolesu?
Da ne načenjam nove teme, bolj splošno vprašanje.
Rad bi se ponovno vrnil v kolesarske vode. Pred leti sem že imel specialko, delal po 5+kkm/leto, zaradi več razlogov pa sem kolesarjenje opustil. Želim se vrniti, v vmesnem času pa je nastal velik masni problem... Višina 194cm, trenutno ~120kg. V prihodnjih mesecih je namen težo spraviti precej nižje... Potem pa bi kupil kolo. Vsekakor bi se za začetek omejil na ~1200€ MAX. Predvsem me skrbijo obroči in dolgoživost materiala.
Ker se zavedam da je taka masa za cestno kolo vsaj neprimerna (če ne kaj hujšega, sploh vizualno :) ) me zanimajo še tuja mnenja o nadaljnjem postopanju, če želim spet čimprej obračati cestno kolo in uživati ob tem. Na kolesu tudi nekako najbolj uživam zgubljati kilograme...
Rabljeno kolo: Problem ga je dobiti v moji velikosti za primerno ceno, mlajšega od 10 let... Ne vem tudi če zaupam zgodovini kolesa(napokanost okvirjev, obrabljene komponente, kvaliteta obročev&naper...). Trenutno ogledanih imam nekaj, vendar me je strah da bi za par sto€ kupil nekaj za kar se izkaže da bi bilo ceneje kupiti novega...
Novo kolo: Iskati kolo v tej velikosti na zalogi je problem, verjetno pa sredi sezone tudi ne naročajo, sploh ne za budget varjante, obroči z več naperami... Verjetno se tudi prodajalci smejijo če se prikotalim v prodajalno in se zanimam za specialko :)
Začasno treking kolo: Kupiti začasno treking kolo, dokler ne pridem na približno normalno težo za cestno kolo, morda za več€... To mi nekako ni všeč, saj mi po izkušnjah pozicija na specialki bolj ustreza... In mi bo potem to kolo bolj stalo naprej...
Kaj bi bila najboljša opcija za nas težake, ki želimo na cesto? Sprejemam vse realne predloge.
Hm ... ob branju tvojega zapisa, sem, še preden sem prišel do predzadnjega odstavka, tudi sam najprej pomislil na premostitveno kolo, kakršen je treking. Vsaj za kakšno sezono, dve, da ti pomaga odpraviti kakšen kilogram in da kolo ne bo tako zelo ječalo pod teboj.
Na specialki bodo trpele roke, ker imaš za pozicijo, ki jo specialka zahteva, vendarle preveč mase. In ta bo povzročala hude težave, ko bo pritiskala na iztegnjene roke, ki se upirajo ob krmilo.
Poleg tega pa je treking tudi občutno cenejši in si po dveh sezonah lahko še vedno kupiš specialko v okviru proračuna, ki si ga predvidel, trekinga se pa znebiš.
Namesto trekinga bi bil sprejemljiv morda celo hibrid - vendarle je zelo podoben specialki, vendar malo bolj masiven in na njem bo tvoja pozicija bolj pokončna, hiter si pa še vedno lahko.
Evo - jaz bi na tvojem mestu verjetno naredil tako.
Pozdravljeni!
Skoraj vedno ko berem tele poste o nakupu novega kolesa vidim, da večina razmišlja o nakupu "zasilne" variante ali pa kolo za nekaj sto evrov. Zakaj? Sploh tisti, ki ste že kolesarili in ki si želite še kolesarit. Že kar nekaj primerov sem videl, ko so kupovali takšna kolesa in potem prav zaradi tega rabljenega, premajhnega ali prevelikega, pošvedranega in kolesa potrebnega raznoraznih popravil in servisov nehali.
Za 100 ali 200 evrov kupiš kolo, da lažje cekar iz trgovine prineseš...
Zakaj potem avtomobila ne kupite za nekaj sto evrov, da se navadite in šele potem razmišljate o nakupu dražjega, boljšega oz. primernega?
Ne me zdaj ratrgat prosim. To je samo moje razmišljanje. Mogoče čisto napačno, popravite me!
Lp
@mohimm: tule si lahko kaj najdeš:
http://www.chainreactioncycles.com/si/en/vitus-vitesse-evo-cr-road-bike-ultegra-2018/rp-prod159791
Aja pa še to mohimm.
Kaj te boli k... kaj si mislijo prodajalci in kako izgledaš na kolesu... Imaš veselje do kolesarjenja in vidim, da si odločen shujšati.... čez pol leta ali leto boš izgledal drugače.
samo za primer: Nedaleč stran od mojega doma je klanec, ki je zelo obiskan s strani takšnih in drugačnih kolesarjev. Seveda se vsako leto tudi jaz spopadam z njim. No in tako sem par let nazaj gledal človeka na specialki, ki je imel krepko čez 120 kg ... lepo počasi (ampak res počasi) skoraj vsak dan gor. Dihal je ko slon, rdeč je bil k da ga bo vsak hip kap in kar je se huje vsi so se mu smejali... Če je bilo to zdravo za njega pustimo za kako drugo temo.. No, ne dolgo nazaj sem ga videl spet. Na istem kolesu, v isti klanec ampak človeka je dobesedno pol manj. Pa pele se gor k raketa!
Zato kupi dobro kolo in gasaaaaaaa😊
No, meni se tudi zdi brezveze kupovat karkoli premostitvenega, ampak predlagal sem iz dveh razlogov:
- 120 kg kolesar bo manj trpel na udobnem trekingu, ali hibridu, kot na specialki, pa četudi vzame endurance geometrijo. Vem, kaj govorim, ker sem vozil hibrida pred nakupom specialke in drža je na specialki veliko bolj agresivna, t.j., nagnjena naprej, zaradi česar bodo roke pri tako težkem kolesarju res trpele
- cena premostitvenega kolesa je precej nizka, saj če se potrudi in malo pobrska, lahko spodobnega hibrida dobi že za okrog 500€, ki ga potem lahko vedno proda vsaj za pol cene, ali pa celo še nekoliko manj, pri čemer se sprijazni, da je vložek tudi izkoristil - kolo mu je služilo, zdaj pa je čas za korak naprej
@grega12, res občudovanja vredna trma, s katero se je matral v tisti klanec in ko odmisliš škodljivost takega početja, se kar zamisliš, ko pri svojih 70 kilah marsikdo jamra, da ne more tja gor :)
@grega12Dragi Grega, doticni gospod ni shujšal zaradi kolesa... spremenil je življenjski slog. 😊
"@grega12, res občudovanja vredna trma, s katero se je matral v tisti klanec in ko odmisliš škodljivost takega početja, se kar zamisliš, ko pri svojih 70 kilah marsikdo jamra, da ne more tja gor :)"
Res je!!!
@peakDragi Peak, nebi vedel. Meni je delovalo kot da je zaradi kolesarjenja....@grega12Dragi Grega, doticni gospod ni shujšal zaradi kolesa... spremenil je življenjski slog. 😊
Mene je moja specialka peljala 10 let nazaj, ko sem imel 85 kil, potem me je lani po nekaj letih pavze spet peljala ko sem imel 110 kil in me še danes pelje, ko jih imam 95 in me bo spet, ko bom imel spet nazaj 85. Pa sem mislil, da imam raztegnjeno verigo, ker sem lani trgal klance s 110 kilami, pa mi dons reče, da jo je škoda menjat, ker je kot nova. No menjal jo bom, ker hočem 29 zobnik zadaj, da bo bolj zdravo vozit klance.
Tko da samo gas in ne se bat specialke. Sem sam poizkusil na trekingu, pa je ko bi se na kozi peljal, to ni zame.
@flisd@bošiMislim seveda na prenose. :)@flisdKaj misliš z nekaj pretežkega, teža kolesa ali pretežki prenosi?Pozdravljeni,
tudi sam sem pred nakupom specialke. Moje prve v življenju in me predvsem zanima na kaj naj pazim? Do zdaj sem imel treking kolo, letno z njim delam 4500-5000 km, ki pa zdaj rabi temeljit servis. Kar se tiče specialke, me skrbi predvsem to, da si bom kupil nekaj pretežkega in bom praktično vrgel denar skozi okno. Mogoče, če ima kdo kakšen predlog in kako ste se lotili podobnega prehoda?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
Ne mi reč, da se kolo kupuje z ozirom na velikost zadnje kasete?
Kupiš kolo kakšno želiš i na njega daš kaseto kakšno želiš. Saj kaseta srednjega ranga ne stane veliko in imaš lahko dve. Eno standardno na primer 11-28 in eno po potrebi lažjo, če je potrebno tudi 32 zadaj. Ker se več kot 34/28 uporablja zelo redko, saj vsak dan ne voziš največje klance, bi se jaz odločil za kolo po želji + 2 kaseti.
Najboljše da kaseto z 32 voziš s sabo, pa potem premontiraš pred klancem. Tako se izogneš sramoti, da te kdo vidi z 32 na ravnini.
Res ste že globoko zabredli, očitno vročina udarila v glavo.
Jaz sem včasih imel tudi dve kaseti, pa sem se počasi naveličal pogostih premontaž, tako da zdaj vozim 11-32 in to tudi po ravnini. Zdaj pa pazite: dol mi visi, kaj si drugi mislijo o tem, kaj si mislijo o mojem kolesu, kako sem oblečen itd.
Je pa res, da je žal še kar velik subspecies specialkarjev, ki jih moti to, kakšna kolesa imajo drugi, kakšne prenose vozijo drugi, kakšno držo imajo drugi, kako so oblečeni drugi, itd, itd. Spoznaš jih po tem, da ko se pelješ mimo, ti sledijo z obrazno mimiko podobno ribam v akvariju.
Kolesarim zaradi sebe, ker v tem uživam in mi je res čisto vseeno za druge. No, razen v mestu vsakega pozdravim, večina odzdravi, razen tistih rib o katerih sem govoril prej.
@SHadNajboljše da kaseto z 32 voziš s sabo, pa potem premontiraš pred klancem. Tako se izogneš sramoti, da te kdo vidi z 32 na ravnini.
Res ste že globoko zabredli, očitno vročina udarila v glavo.
Ne pred klancem, temveč pred turo kjer pričakuješ, da jo boš mogoče potreboval. Več kot 90% vseh voženj jo ne potrebuješ, če ne stanuješ v bližini takega vzpona, čez katerega večinoma greš. Vsi ostali, tak klanec moramo posebej iskati, torej vemo, kdaj gremo na njega.
Na prste rok, lahko preštejemo kolikokrat smo jo za res potrebovali, ne v enem mesecu, v eni sezoni. Zato mislim, da je za večino "specialkarjev" bolj smiselna menjava kasete takrat, ko misliš, da jo boš potreboval. Jaz na primer za takšne slučaje imam dvojne obroče z ustreznimi kasetami. Visokoprofilne s standardno kaseto 11-27 za "vsakdan" in večino vzponov. Niskoprofilne in 12-29 za hujše klance.
Na koncu meni je vseeno kaj kdo vozi, samo to potem ni specialka temveč univerzalka 😄.
Pozdravljeni,
sem pred nakupom cestnega kolesa. Zaenkrat me je najbolj prepičal Scott Speedster 10 2018, me pa zanimajo vaši predlogi.
Sem rekreativni kolesar, pred par leti dosti vozil, nato izgubil veselje zaradi premajhnega kolesa. Delal bi tam okrog 2-3k km na leto. Do sedaj sem vozil Treka 1000 Discovery edition z Tiagro zadaj in Soro spredaj.
Vsak predlog dobrodošel!
Lp