@tomi1imotzanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?
tankju
Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče
pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev
Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu. pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...
Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).
Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč
@thunder@tomi1imotzanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?
tankju
Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče
pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev
Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu. pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...
Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).
Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.
pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč
Kako si prisel do rezultata 4km/h boljse povprecje? Voznja po obcutku ali PM?
Ker mi je zelo zal, ampak ta podatek ne more drzati in ni realen.
@pek123Dejansko so res sle 2para gumic... ene mi zdrzijo cca 5k km
ce si v 4 sezonah 2x gumice menjal se kej dosti ne vozis :D sploh pa z 808 mora da se vleces na klace. Moras bit nor da vzames tak combo ce ni aero bike kjer furas vecinoma ravnino.
@leopardTrekIsti krog, merjenje s senzorjem hitrosti in gps stevcem... avg 4km/h je v priblizno podobnih pogojih ne enakih-napisano... poskusi se sam,ce ne verjames...@thunder@tomi1imotzanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?
tankju
Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče
pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev
Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu. pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...
Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).
Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.
pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč
Kako si prisel do rezultata 4km/h boljse povprecje? Voznja po obcutku ali PM?
Ker mi je zelo zal, ampak ta podatek ne more drzati in ni realen.
@leopardTrekIsti krog, merjenje s senzorjem hitrosti in gps stevcem... avg 4km/h je v priblizno podobnih pogojih ne enakih-napisano... poskusi se sam,ce ne verjames...@thunder@tomi1imotzanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?
tankju
Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče
pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev
Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu. pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...
Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).
Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.
pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč
Kako si prisel do rezultata 4km/h boljse povprecje? Voznja po obcutku ali PM?
Ker mi je zelo zal, ampak ta podatek ne more drzati in ni realen.
@thunderSori... sem res napisal narobe... gumice sem kupil 4x- eno sezono ene gumice... sem pa prvi dve sezoni vozil corima red in sem zato napisal narobe....@pek123Dejansko so res sle 2para gumic... ene mi zdrzijo cca 5k km
ce si v 4 sezonah 2x gumice menjal se kej dosti ne vozis :D sploh pa z 808 mora da se vleces na klace. Moras bit nor da vzames tak combo ce ni aero bike kjer furas vecinoma ravnino.
malo poguglajte...na trgu je več dobrih made-in-china obročev po človeku prijaznih cenah.
In ne o rekla-kazala zgodbah ta nizka cena pomeni avtomatsko slabo kvaliteto. Tudi sicer delajo kitajci za večino top-znamk.
Si bom kar tole temo izposodil. Počasi razmišljam o nakupu novega kolesa, vzel bi pa tudi karbonske obroče, še najraje Fulcrum Quattro.
Trenutno vozim Fulcrum Quattro ALU, z njimi prevoženih cca. 30.000 km, nobenih večjih težav. Samo enkrat mi je pri cca. 20.000 km počila špica na zadnjem obroču, takrat na servisu zamenjan še ležaj.
Kakšna je sploh predvidena življenjska doba kabronskih obročev? Recimo če primerjamo ravno Quattro ALU in karbon? Verjetno so v karbonski različici uporabljeni še boljši materiali (ležaji, pesta) in bi morale zdržate še več. Se motim?
Pa še nekaj me zanima. Ko mi je počila špica na Quattro ALU se je obroč takoj zvil, tako da čez vilice ni še več. Na servisu so sicer obroč pocentrirali in je ok. Kako pa se obnese karbonski obroč, se tudi ta zvije v primeru počene špice?
Vozim vse vrste terenov, tudi daljši spusti, po slabših cestah. Pri svojih 180cm imam cc. 78kg.
Bom se jaz svoje mnenje napisal glede karbonskih obrocev.
Izgledajo vrhunsko, peljejo se bolje oz. bolj udobna voznja za roke, na vzponih so tudi super (edina stvar, ki se je meni dogajala je ta, da se mi je sprednji obroc ob pedaliranju stoje rad toliko uvil, da je drgnil ob zavorne gumice-sem moral dati precej narazen gumice, da sem to resil), na spustih pa je zgodba popolnoma drugacna in sicer sem zelo razocaran nad lastnostjo karbona saj se obroc zelo segreje in se mi je tudi obroc pregrel (klincer) in je pristal v kleti saj se je popolnoma ukrivila zavorna povrsina. Imeli so prevozenih cca. 10.000km, gre pa za obroce cenovnega ranga 2500€ ROVAL CLX50, uporabljene shimano gumice za carbon obroce, moja teza je 77kg, spust pa je bil z mangarta... Na to se nanasa se moje vprasanje, ali je TUBULAR kaj bolj zanesljiv glede zavorne povrsine ali tudi ta rado popusti kot na klincerjih? Kaj lahko naredim z obrocem ki ima ukrivljeno zavorno povrsino in na nekaterih mestih celo luknje v karbonu(vidne z povecevalnim steklom)?
Hvala, lp
@RMTLBom se jaz svoje mnenje napisal glede karbonskih obrocev.
Izgledajo vrhunsko, peljejo se bolje oz. bolj udobna voznja za roke, na vzponih so tudi super (edina stvar, ki se je meni dogajala je ta, da se mi je sprednji obroc ob pedaliranju stoje rad toliko uvil, da je drgnil ob zavorne gumice-sem moral dati precej narazen gumice, da sem to resil), na spustih pa je zgodba popolnoma drugacna in sicer sem zelo razocaran nad lastnostjo karbona saj se obroc zelo segreje in se mi je tudi obroc pregrel (klincer) in je pristal v kleti saj se je popolnoma ukrivila zavorna povrsina. Imeli so prevozenih cca. 10.000km, gre pa za obroce cenovnega ranga 2500€ ROVAL CLX50, uporabljene shimano gumice za carbon obroce, moja teza je 77kg, spust pa je bil z mangarta... Na to se nanasa se moje vprasanje, ali je TUBULAR kaj bolj zanesljiv glede zavorne povrsine ali tudi ta rado popusti kot na klincerjih? Kaj lahko naredim z obrocem ki ima ukrivljeno zavorno povrsino in na nekaterih mestih celo luknje v karbonu(vidne z povecevalnim steklom)?
Hvala, lp
To so problemi clincher-carbon felten. Kupi tubular, pa ni teh problemov.
Kaj lahko narediš, imaš 2 opciji:
-vržeš jih v kanto
-če so keramični ležajo not (večina high end setov) pojdi k mojstru da ti novo feltno preplete iz starega pesta
Sedaj nekaj ne razumem. Večinoma, ko nekdo reče, da trenira in da mu je čas pomemben, je po navadi napaden, češ tu smo rekreativci, ki samo uživamo na kolesu in nam sekunde niso pomembne.
Kako to, da jih veliko potrebujete najboljšo in najhitrejšo opremo?
Valda ne zato, da bi se vozili počasi ?
Se pridružujem copi-ju. Dober klinčer obroč, lahko tudi visokoprofilni z alu zavorno površino, je za rekreativca najboljša kompromisna rešitev, med tem, kaj dobi in kaj plača.
@copiNekaj resnice je na tem, vendar pa obstajajo tudi spusti, kjer ti drugega kot stalno zaviranje ne preostane. Pa si lahko še tako dober spustaš.
Preprosto je to, če si izjemno dober spustaš ali če imaš diske lahko tudi rezkiraš karbonske obroče, če imaš viška denarja. Če pa si povprečen oz. slab spustaš to pomeni, da si veliko na zavorah... kupi top klinčer alu obroče peljejo se vrhunsko hitri so pa tudi. Tako si boš prihranil marsikateri siv las.
@copiO tem ali sem slab spustaš ali ne bi se dalo razpravljat. Bi pa z veseljem pogledal enega dobrega spustaša, recimo na spustu iz sedla Karnica proti Reziji ali pa iz Zoncolana v Priole, kako uporablja zavore.
.... Se pravi si slab spustaš. Poskušaj se spustiti skupaj s kakšnim profijem, pa ti bo kaj kmalu jasno koliko profiji uporabljajo zavore.
@copiEno je, če je cesta zaprta za promet...nikoli ne veš kdo ti bo sekal ovinek. Sem že doživel na spustu, ko pripelje avto iza ovinka, oba iščeta idealno linijo ti pa pristaneš na bankini. Ali pa kak drug kolesar, ki se vzpenja in cikcaka po cesti....
.... Se pravi si slab spustaš. Poskušaj se spustiti skupaj s kakšnim profijem, pa ti bo kaj kmalu jasno koliko profiji uporabljajo zavore.
@fuegoTudi zaradi tega je moje mnenje, da so za rekreativce boljši top alu klinčerji kot katerikoli karbonski obroči. Veliko profijev za trening tudi uporablja ALU obroče, pa sigurno obvladajo kolo na spustih in tudi drugače precej bolj kot rekreativci.@copiEno je, če je cesta zaprta za promet...nikoli ne veš kdo ti bo sekal ovinek. Sem že doživel na spustu, ko pripelje avto iza ovinka, oba iščeta idealno linijo ti pa pristaneš na bankini. Ali pa kak drug kolesar, ki se vzpenja in cikcaka po cesti....
.... Se pravi si slab spustaš. Poskušaj se spustiti skupaj s kakšnim profijem, pa ti bo kaj kmalu jasno koliko profiji uporabljajo zavore.
Imam zipp 404 firecrest clincher pa nimam nobenih problemov z zavorno površino!
Vozim pa večino klanca...(Krvavec,Pavličevo sedlo...)
Sam vozim alu klinčerje sr. razreda ( Fulcrum 3 ) in sem super zadovoljen. Vem pa za tri primere kjer močno obžalujejo nakup karbonskih klinčerjev. Povsod ista zgodba - delaminiranje ali pa neravna zavorna površina, skratka neuporabni. Gre pa v teh primerih za kolesarje, ki vozijo veliko klancev, katerih v naših koncih res ne primankuje.
no, tako hudo grozni tudi niso karbon tubular obroči...
imam jih od leta 2010, kupil pol leta rabljene. model FSA 488 (ni bil to nek hud model takrat). uporabljam Corima plutaste "gumice". obroči še vedno delajo solidno... :)
Potem je še možnost karbonskih obročev z alu zavorno površino: Kako se obnesejo, pa žal nimam izkušenj.
In nenazadnje še ena možnost, če citiram StaroKost: investicija oziroma delo na sebi, pa še najceneje je. Zelo, zelo redki so tisti, ki na sebi nimajo več kaj izboljšati in jim do boljših rezultatov lahko pomaga edino še investicija v opremo.
je še kaj pomebnješega v kolesarstvu od avg speed - občutki med vožnjo. Za hobikolesarje (oz hobi tekmovalce) mislim da so ti pomembnejši
Profiji so plačani, zavarovani in imajo za seboj ekipo -če se sesuje ker je podiral rekord na spustu ni ravn enak kot nekdo ki mora v sluzbo in so vsi "zelo" veseli ker bo na bolniški (ali kaj hujga - obremenitev za svojce itd)
Če si v taki dilemi pač sposod si ene feltne in probaj
@tomi1imotSe splača..Ko imaš disko kolo. Zgleda lepo in v DA verziji top. Navadne bremze.. samo po ravnem če nimaš sponzorja.. (:zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?
tankju
zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?
tankju