karbonski obroči

Domov > Forum > karbonski obroči

karbonski obroči

SORTIRAJ PO:
tomi1imot 29.06.2018 09:17

 zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?

tankju

thunder 29.06.2018 09:38
@tomi1imot

 zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?

tankju

Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče

pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev

Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu.  pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...

Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).

Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.


pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč

pek123 29.06.2018 19:26
 ce si v 4 sezonah 2x gumice menjal se kej dosti ne vozis :D sploh pa z 808 mora da se vleces na klace. Moras bit nor da vzames tak combo ce ni aero bike kjer furas vecinoma ravnino. 
leopardTrek 29.06.2018 20:09
@thunder
@tomi1imot

 zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?

tankju

Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče

pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev

Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu.  pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...

Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).

Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.


pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč

 Kako si prisel do rezultata 4km/h boljse povprecje? Voznja po obcutku ali PM?

Ker mi je zelo zal, ampak ta podatek ne more drzati in ni realen.

thunder 29.06.2018 22:27
@pek123
 ce si v 4 sezonah 2x gumice menjal se kej dosti ne vozis :D sploh pa z 808 mora da se vleces na klace. Moras bit nor da vzames tak combo ce ni aero bike kjer furas vecinoma ravnino. 
Dejansko so res sle 2para gumic... ene mi zdrzijo cca 5k km
thunder 29.06.2018 22:29
@leopardTrek
@thunder
@tomi1imot

 zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?

tankju

Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče

pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev

Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu.  pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...

Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).

Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.


pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč

 Kako si prisel do rezultata 4km/h boljse povprecje? Voznja po obcutku ali PM?

Ker mi je zelo zal, ampak ta podatek ne more drzati in ni realen.

Isti krog, merjenje s senzorjem hitrosti in gps stevcem... avg 4km/h je v priblizno podobnih pogojih ne enakih-napisano...  poskusi se sam,ce ne verjames...
thunder 29.06.2018 22:29
@leopardTrek
@thunder
@tomi1imot

 zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?

tankju

Meni se splača...spodnje se nanaša na visoko profilne obroče

pozna se na hitrosti in izgledu. sam sem naredil test in v primerljivih pogojih (ne enakih) naredil enak krog z karbonskimi obroči in alu obroči.. razlika na 30km / 400vm je bila 4km/h+ v prednost karboncev

Jaz vozim zipp 404 spredaj in zipp 808 zadaj.... nimam težav niti na ravnini niti na klancu.  pa nisem najlažji (185/87). vozim tubular verzijo na v-brake. gumice imam swisstop za karbonce. zipp vozim, ker sem jih dobil. Kupil jih ne bi, ker se mi zdi cena pretirana. primerljivi obroči so tudi hed, reynolds, kavitec vendar za nižjo ceno...

Poraba: feltne vozim 4 sezono, menjal 2x gumice, 3x2 tubularja (vozim veloflex carbon).

Investiticija v feltne ni tako grozno velika. cene se gibljejo od 1,3k€ naprej, so pa tudi cenejše. ampak če kupuješ kvalitetne obroče jih kupi enkrat in imej mir za več let. nimam nobene zveze s Kavitecom ali spletno trgovino, vendar kar sem slišal in kar videl so dejansko res zelo kvalitetni obroči - pa še zgledajo lepo- moja naslednja izbira bodo 5.6 t.


pa kupi visokoprofilne ker ti ne bo žal - izgled tudi nekaj pomeni. raje se vsedemo na lepo kolo ki nam je res všeč, kot na nekaj kar bi vedno prenavljali ker nam nekaj ni všeč

 Kako si prisel do rezultata 4km/h boljse povprecje? Voznja po obcutku ali PM?

Ker mi je zelo zal, ampak ta podatek ne more drzati in ni realen.

Isti krog, merjenje s senzorjem hitrosti in gps stevcem... avg 4km/h je v priblizno podobnih pogojih ne enakih-napisano...  poskusi se sam,ce ne verjames...
thunder 29.06.2018 22:30
@thunder
@pek123
 ce si v 4 sezonah 2x gumice menjal se kej dosti ne vozis :D sploh pa z 808 mora da se vleces na klace. Moras bit nor da vzames tak combo ce ni aero bike kjer furas vecinoma ravnino. 
Dejansko so res sle 2para gumic... ene mi zdrzijo cca 5k km
 Sori... sem res napisal narobe... gumice sem kupil 4x- eno sezono ene gumice... sem pa prvi dve sezoni vozil corima red in sem zato napisal narobe.... 
Primoz75 30.06.2018 11:37

 malo poguglajte...na trgu je več dobrih made-in-china obročev po človeku prijaznih cenah. 

In ne o rekla-kazala zgodbah ta nizka cena pomeni avtomatsko slabo kvaliteto. Tudi sicer delajo kitajci za večino top-znamk. 


rs1975 15.08.2018 12:54

Si bom kar tole temo izposodil. Počasi razmišljam o nakupu novega kolesa, vzel bi pa tudi karbonske obroče, še najraje Fulcrum Quattro.

Trenutno vozim Fulcrum Quattro ALU, z njimi prevoženih cca. 30.000 km, nobenih večjih težav. Samo enkrat mi je pri cca. 20.000 km počila špica na zadnjem obroču, takrat na servisu zamenjan še ležaj. 

Kakšna je sploh predvidena življenjska doba kabronskih obročev? Recimo če primerjamo ravno Quattro ALU in karbon? Verjetno so v karbonski različici uporabljeni še boljši materiali (ležaji, pesta) in bi morale zdržate še več. Se motim?

Pa še nekaj me zanima. Ko mi je počila špica na Quattro ALU se je obroč takoj zvil, tako da čez vilice ni še več. Na servisu so sicer obroč pocentrirali in je ok. Kako pa se obnese karbonski obroč, se tudi ta zvije v primeru počene špice? 

Vozim vse vrste terenov, tudi daljši spusti, po slabših cestah. Pri svojih 180cm imam cc. 78kg. 

RMTL 15.08.2018 21:39

Bom se jaz svoje mnenje napisal glede karbonskih obrocev.

Izgledajo vrhunsko, peljejo se bolje oz. bolj udobna voznja za roke, na vzponih so tudi super (edina stvar, ki se je meni dogajala je ta, da se mi je sprednji obroc ob pedaliranju stoje rad toliko uvil, da je drgnil ob zavorne gumice-sem moral dati precej narazen gumice, da sem to resil), na spustih pa je zgodba popolnoma drugacna in sicer sem zelo razocaran nad lastnostjo karbona saj se obroc zelo segreje in se mi je tudi obroc pregrel (klincer) in je pristal v kleti saj se je popolnoma ukrivila zavorna povrsina. Imeli so prevozenih cca. 10.000km, gre pa za obroce cenovnega ranga 2500€ ROVAL CLX50, uporabljene shimano gumice za carbon obroce, moja teza je 77kg, spust pa je bil z mangarta... Na to se nanasa se moje vprasanje, ali je TUBULAR kaj bolj zanesljiv glede zavorne povrsine ali tudi ta rado popusti kot na klincerjih? Kaj lahko naredim z obrocem ki ima ukrivljeno zavorno povrsino in na nekaterih mestih celo luknje v karbonu(vidne z povecevalnim steklom)?

Hvala, lp

icindr2 16.08.2018 04:40
Carbon pod 1500€ ne rabiš gledat, nikoli clincher. Glej tudi znamko, da ne bo neko kitajsko sranje kot Roval (specialized), xentis in podobni. Priporočam ti znamke FFWD, PanchoWheels, lightweight, 4za (forca-Ridley)... katere lahko tudi polomljene ob nesreči pošlješ nazaj in za 1/2 ali še manj cene dobiš nove. Pa tudi mavic (DT Swiss pesta, ne od mavic) in shimano so super. Prav tako uporabljaj gumice glede na priporočila proizvajalca. Nikoli ne uporabljaj razrečil, acetona, “bremz” čistila, ker ne veš ali ga lepilo prenese ali ne. Ima še kdo kakšen nasvet?
icindr2 16.08.2018 04:48
@RMTL

Bom se jaz svoje mnenje napisal glede karbonskih obrocev.

Izgledajo vrhunsko, peljejo se bolje oz. bolj udobna voznja za roke, na vzponih so tudi super (edina stvar, ki se je meni dogajala je ta, da se mi je sprednji obroc ob pedaliranju stoje rad toliko uvil, da je drgnil ob zavorne gumice-sem moral dati precej narazen gumice, da sem to resil), na spustih pa je zgodba popolnoma drugacna in sicer sem zelo razocaran nad lastnostjo karbona saj se obroc zelo segreje in se mi je tudi obroc pregrel (klincer) in je pristal v kleti saj se je popolnoma ukrivila zavorna povrsina. Imeli so prevozenih cca. 10.000km, gre pa za obroce cenovnega ranga 2500€ ROVAL CLX50, uporabljene shimano gumice za carbon obroce, moja teza je 77kg, spust pa je bil z mangarta... Na to se nanasa se moje vprasanje, ali je TUBULAR kaj bolj zanesljiv glede zavorne povrsine ali tudi ta rado popusti kot na klincerjih? Kaj lahko naredim z obrocem ki ima ukrivljeno zavorno povrsino in na nekaterih mestih celo luknje v karbonu(vidne z povecevalnim steklom)?

Hvala, lp

 To so problemi clincher-carbon felten. Kupi tubular, pa ni teh problemov. 

Kaj lahko narediš, imaš 2 opciji:

-vržeš jih v kanto

-če so keramični ležajo not (večina high end setov) pojdi k mojstru da ti novo feltno preplete iz starega pesta

krawl 16.08.2018 09:40
 Fulcrum Quattro Carbon so med bolj žilavimi obroči. Lahko uporabiš bolj mehke zavorne gumice z večjim deležem plute, vzameš v račun slabše zaviranje, zlasti v mokrem, in večjo obrabo gumic, obroč pa bo zdržal dlje. Pri spustih zaviraš na kratko in močno, bolje kot da stalno visiš na zavorah.
copi 16.08.2018 18:59
 Preprosto je to, če si izjemno dober spustaš ali če imaš diske lahko tudi rezkiraš karbonske obroče, če imaš viška denarja. Če pa si povprečen oz. slab spustaš to pomeni, da si veliko na zavorah... kupi top klinčer alu obroče peljejo se vrhunsko hitri so pa tudi. Tako si boš prihranil marsikateri siv las.
StaraKost 16.08.2018 20:30

 Sedaj nekaj ne razumem. Večinoma, ko nekdo reče, da trenira in da mu je čas pomemben, je po navadi napaden, češ tu smo rekreativci, ki samo uživamo na kolesu in nam sekunde niso pomembne.

Kako to, da jih veliko potrebujete najboljšo in najhitrejšo opremo?

Valda ne zato, da bi se vozili počasi ?

Se pridružujem copi-ju. Dober klinčer obroč, lahko tudi visokoprofilni z alu zavorno površino, je za rekreativca najboljša kompromisna rešitev, med tem, kaj dobi in kaj plača.

fuego 16.08.2018 21:04
 Ka si ja nor? Da bi dal 1.500€ samo za obroče....Za tak denar dobiš že celo novo kolo. Sem tudi že videl kako je sorundašu na spustu razneslo gumo zaradi pregrevanja in se je poškodoval tudi obroč. Drugemu je napihnilo zavorno površino. Vse na karbonskih klinčerjih. Jaz imam Quattro alu obroče in so za moj stil vožnje čisto dovolj. Ne rabim devat 1.500eur, da bo kolo izgledalo lepše.
matejn 16.08.2018 21:35
@copi
 Preprosto je to, če si izjemno dober spustaš ali če imaš diske lahko tudi rezkiraš karbonske obroče, če imaš viška denarja. Če pa si povprečen oz. slab spustaš to pomeni, da si veliko na zavorah... kupi top klinčer alu obroče peljejo se vrhunsko hitri so pa tudi. Tako si boš prihranil marsikateri siv las.
 Nekaj resnice je na tem, vendar pa obstajajo tudi spusti, kjer ti drugega kot stalno zaviranje ne preostane. Pa si lahko še tako dober spustaš.
copi 16.08.2018 21:51
 .... Se pravi si slab spustaš. Poskušaj se spustiti skupaj s kakšnim profijem, pa ti bo kaj kmalu jasno koliko profiji uporabljajo zavore.
matejn 17.08.2018 06:15
@copi
 .... Se pravi si slab spustaš. Poskušaj se spustiti skupaj s kakšnim profijem, pa ti bo kaj kmalu jasno koliko profiji uporabljajo zavore.
 O tem ali sem slab spustaš ali ne bi se dalo razpravljat. Bi pa z veseljem pogledal enega dobrega spustaša, recimo na spustu iz sedla Karnica proti Reziji ali pa iz Zoncolana v Priole, kako  uporablja zavore.
fuego 17.08.2018 07:09
@copi
 .... Se pravi si slab spustaš. Poskušaj se spustiti skupaj s kakšnim profijem, pa ti bo kaj kmalu jasno koliko profiji uporabljajo zavore.
 Eno je, če je cesta zaprta za promet...nikoli ne veš kdo ti bo sekal ovinek. Sem že doživel na spustu, ko pripelje avto iza ovinka, oba iščeta idealno linijo ti pa pristaneš na bankini. Ali pa kak drug kolesar, ki se vzpenja in cikcaka po cesti....
copi 17.08.2018 07:54
@fuego
@copi
 .... Se pravi si slab spustaš. Poskušaj se spustiti skupaj s kakšnim profijem, pa ti bo kaj kmalu jasno koliko profiji uporabljajo zavore.
 Eno je, če je cesta zaprta za promet...nikoli ne veš kdo ti bo sekal ovinek. Sem že doživel na spustu, ko pripelje avto iza ovinka, oba iščeta idealno linijo ti pa pristaneš na bankini. Ali pa kak drug kolesar, ki se vzpenja in cikcaka po cesti....
 Tudi zaradi tega je moje mnenje, da so za rekreativce boljši top alu klinčerji kot katerikoli karbonski obroči. Veliko profijev za trening tudi uporablja ALU obroče, pa sigurno obvladajo kolo na spustih in tudi drugače precej bolj kot rekreativci.
ESTEMP 17.08.2018 07:54

 Imam zipp 404 firecrest clincher pa nimam nobenih problemov z zavorno površino!

Vozim pa večino klanca...(Krvavec,Pavličevo sedlo...)

matejn 17.08.2018 09:22

 Sam vozim alu klinčerje sr. razreda ( Fulcrum 3 ) in sem super zadovoljen. Vem pa za tri primere kjer močno obžalujejo nakup karbonskih klinčerjev. Povsod ista zgodba - delaminiranje ali pa neravna zavorna površina, skratka neuporabni.  Gre pa v teh primerih za kolesarje, ki vozijo veliko klancev, katerih v naših koncih res ne primankuje.


copi 17.08.2018 12:41
 To je res, vendar tudi tubolar obroče, če se ne znaš spuščati lahko prav tako uničiš.
kenz76 17.08.2018 12:57

 no, tako hudo grozni tudi niso karbon tubular obroči... 

imam jih od leta 2010, kupil pol leta rabljene. model FSA 488 (ni bil to nek hud model takrat). uporabljam Corima plutaste "gumice". obroči še vedno delajo solidno... :) 

matejn 17.08.2018 13:14
 Tabularji so pa zadnja stvar, ki bi jo jaz osebno vozil. Veliko kilometrov naredim po koncih kjer je resni defekt s tabularjem zadnja stvar, ki si jo lahko želiš. Že tako ali tako se počutim malo nelagodno ker vem, da ni žive duše naokoli, o pokritosti s gsm signalom pa tudi ne gre izgubljati besed. Zame osebno so zato v tem trenutku edina opcija alu klinčerji.
robizo 17.08.2018 17:27

 Potem je še možnost karbonskih obročev z alu zavorno površino: Kako se obnesejo, pa žal nimam izkušenj.

In nenazadnje še ena možnost, če citiram StaroKost: investicija oziroma delo na sebi, pa še najceneje je. Zelo, zelo redki so tisti, ki na sebi nimajo več kaj izboljšati in jim do boljših rezultatov lahko pomaga edino še investicija v opremo.

KAVITATOR+ 17.08.2018 18:52

 je še kaj pomebnješega v kolesarstvu od avg speed - občutki med vožnjo. Za hobikolesarje (oz hobi tekmovalce) mislim da so ti pomembnejši

Profiji so plačani, zavarovani in imajo za seboj ekipo -če se sesuje ker je podiral rekord na spustu  ni ravn enak kot nekdo ki mora v sluzbo in so vsi "zelo" veseli ker bo na bolniški (ali kaj hujga - obremenitev za svojce itd)


Če si v taki dilemi pač sposod si ene feltne in probaj 



peak 17.08.2018 23:17
@tomi1imot

 zanimajo me vaše izkušnje z karbonskimi obroči,se res splača dati za obroče toliko ali celo več kot za kolo...koliko se pozna?

tankju

 Se splača..Ko imaš disko kolo. Zgleda lepo in v DA verziji top. Navadne bremze.. samo po ravnem če nimaš sponzorja.. (:
1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI