Tudi sam iščem gravel kolo do cca 1500 €. Kak predlog?
Želja je alu frame + Shimano 105.
Hvala!
Ne bi bilo slabo, da se še pove, kakšne vožnje so v mislih, gravel je kar (pre)širok pojem. Eni rečejo gravel in mislijo allroad, drugi ciklokros, tretji touring ... Saj je res, da je vse dosti skupaj, samo če bolj specificirate, se da lažje svetovati, npr. ali plašči 30+ ali 40+, mehanske ali hidravlične zavore, ena ali dve šajbi spredaj, etc.
Tako na uč za jurja in pol kakšen Speci Sequoia, Diverge alu, Kona Rove, Cinelli, etc.
Hvala za odgovora. Tega CAADX 105 sem že videl ja, bom poslal povpraševanje. Običajno je vedno tako, da ni več primerne velikost okvirja :o
bécane - res je, nisem ravno natančno specificiral, ker niti sam ne vem točno. Nek bolj all-rounder i guess (do sedaj sem gonil je MTB hardtail). Po občutku je/bo 70 % betona in 30 % offroad (makadam, šoder - Pohorje, Kozjak).
Pomembna je "udobna" all-round geometirja - neka race/napadalna ciklokros geometrija je verjetno malce manj udobna. Za plašče tudi ne vem - verjetno med 35 in 40? Zavore bi tudi bile dobro, če so hidravljične, spredaj 2 šajbi (bregi).
Poglej še GT Grade. Pelje se odlično, cena zelo dostopna.
https://factorystore.si/gt-kolo-grade-al-expert-2019
Za 1500 bi s kakšnim bicikelkom popustom že karbonca dobil... :)
@HekoTudi sam iščem gravel kolo do cca 1500 €. Kak predlog?
Želja je alu frame + Shimano 105.Hvala!
@bajker99Kupujem gravel kolo, ima kdo kakšno dobro idejo kaj kupit.
Cena do 1200eur.
a imejo kje kakšnega testnega za probat?
Hvala za ideje
@kenz76Poglej še GT Grade. Pelje se odlično, cena zelo dostopna.
https://factorystore.si/gt-kolo-grade-al-expert-2019
Za 1500 bi s kakšnim bicikelkom popustom že karbonca dobil... :)
@n3o
@kenz76Poglej še GT Grade. Pelje se odlično, cena zelo dostopna.
https://factorystore.si/gt-kolo-grade-al-expert-2019
Za 1500 bi s kakšnim bicikelkom popustom že karbonca dobil... :)
edino kar me pri tem kolesu zmoti je da nima thru axle .... drugače pa lepo kolo...semi hidravlične zavore super....Ima, ampak na drugi strani (če pogledaš tretjo sliko, se vidi) :)
Poglej še Cube Nuroad Race (2019). Polna cena kolesa je 1400€. Za omenjene cekine dobiš zelo solidno opremo, pa še teža ni pretirana (cca 10kg). Kolo v živo izgleda prav strupeno 😎
@Heko@n3o
@kenz76Poglej še GT Grade. Pelje se odlično, cena zelo dostopna.
https://factorystore.si/gt-kolo-grade-al-expert-2019
Za 1500 bi s kakšnim bicikelkom popustom že karbonca dobil... :)
edino kar me pri tem kolesu zmoti je da nima thru axle .... drugače pa lepo kolo...semi hidravlične zavore super....Ima, ampak na drugi strani (če pogledaš tretjo sliko, se vidi) :)
Kaj pa pravite na Speedster GRAVEL 20: https://prolocotrade.si/kolesarstvo/kolesa/scott/cyclocross ?
Meni se zelo dopade. Lani ko sem začel obračati glavo za all road kolesi je bil scott resen kandidat in je prišel v moj izbor 3 koles. Na koncu je izpadel, ker je večina testerjev dejala, da gre za zelo športna in dirkaško usmerjena kolesa, kjer je udobje bolj zadaj med prioritetami, sam pa sem si zaželel kolo, ki bo res udobno tudi za celodnevne podvige.
Geometrijo boš moral sam sprobati, če ti ustreza, za pozitivno štejem, da razmišljaš o dveh šajbah spredaj. Tisti, ki so že vse vozili pravijo, da so hidravlične zavore Shimana pred Sramom, jaz bi ti edino svetoval, če budget dopušča in misliš voziti tudi po bo bolj neprijaznih cestah in brezpotjih, da prodajalca povprašaš, koliko bi prišlo doplačilo za zadnji menjalnik Shimano Ultegra RX. Res je špica.
Specialised Diverge in Kona Rove. Res drži, ni dosti test koles, se pa da najti evente oz dneve odprtih vrat in mogoče imaš srečo, da prideš do želenega kolesa in prave številke.
Nabavil nisem nobenega od treh zadnjega izbora, je na koncu padla odločitev za Kona Libre.
Jaz sem pa začel resno razmišljati, da bi si sestavil gravel kolo po komponentah. Sploh pa po zadnjih izkušnjah s prodajo novih kolesarskih delov na bolhi, ko zanje ne dobil praktično nič.
Kot je lepo napisal nekdo v drugem postu: "Pa ni bilo blazno drago, ker sem kupoval novo opremo ko so bile akcije, staro (lepo ohranjeno) pa istocasno prodal. Dobri stari časi, ko si še kaj lahko prodal. Danes lahko samo še šenkaš, pa še to bi kdo rekel, če mu lahko pripelješ na dom, da njemu je škoda bencina, da bi se pripeljal k tebi :)".
Če kupuješ novo kolo in želiš naprimer takoj zamenjati obročnike, krmilo, sedež in še kakšno malenkost, pa se ti več ne splača, je bolje kupiti komponente, tudi če na kakšnem servisu plačaš, da ti sestavijo kolo.
Jaz na bolhi nimam slabih izkušenj s prodajo (v nasprotju z bicikel.com, s katerega me še nihče ni kon taktiral in tukaj sploh več ne objavljam oglasov), v glavnem sem še vse prodal in kar relativno hitro. Kolesa po formuli cca (popolnoma nove stvari še nisem prodajal, če bi jo, bi ceno nastavil cca15% nižje od tistih najnižjih v trgovinah, vključujoč e-trgovine ala bike-discount, sigmasport, bike24, ipd) -20% na leto, če pa prodajaš zadeve stare več kot 3+ leta je pa res težko še kaj pametnega iztržiti. Odvisno je tudi kaj prodajaš, kolo naprimer se da prodati po zgornji formuli, ko sem prodajal eno leto stare feltne fulcrum 4, ki že nove niso prav drage, pa moraš dati žal več popusta, če želiš hitro dobiti kupca. Pri bolj nizkih vrednostih so tudi razlike v ceni med novo v trgovini in rabljeno opremo tako nizke, da večina, tudi jaz, raje kar v trgovino zavijem in kupim.
Če že v osnovi veš, da bi rad menjal obročnike, krmilo, ipd. pri novem kolesu, ne vidim nobenega problema, če kupuješ kolo v bolj resnih trgovinah. V e-trgovinah in raznih trgovskih centrih to ne ger. Se da zmeniti in ti vzamejo v račun in ti dodaš razliko do želenih delov. Če želenih delov ne morejo izdobaviti, pa jih pripelješ sabo. Vse se da zmeniti, če je komunikacija prava in ne igraš kralja in nadutega jacka. Še toliko lažje gre, če si v kakšni trgovini zvest kupec.
Ogledani imam dve grevel kolesi, ki pa se jih žal ne da kupiti pri nas, zato bi mi v tem primeru ostal edino nakup preko spleta. Poleg tega pa na večino gravel kolesa v rangu 1500 eur +/- 20 % dajejo novo tiagro. Saj nimam nič proti njej, odlična grupa za svoj denar, edina slabost je, da nimaš nobene možnosti nadgradnje, ne s komponentami starejših grup, niti z novejšimi višjega ranga. Tako si odvisen edino od tržne volje proizvajalca, kaj bo še ponudil za nadgradnjo ali pa, da čez čas zamenjaš celo grupo z novejšo.
Tudi zaradi tega razloga razmišljam, da bi kolo sestavil po komponentah. Prišlo bi me mogoče 20 % od novega kolesa, s tem, da bi bilo vse po mojih željah in s kvalitetnejšimi komponentami. Če pa upoštevam, da bi za dele snete iz novega kolesa dobil pri prodaji samo tretjino do polovico cene novih, pa je sploh ugodnejša možnost sestava kolesa po komponentah. Pa še čas, ki ga porabiš s prodajo na bolhi in tisto pregovarjanje s kupci "kaj je zadnja cena" in ko jo poveš, "kaj pa je res zadnja", potem pa se končno zmeniš za nek znesek in pride kupec, pa ima s seboj (kakšno precej pogosto naključje) v denarnici, še za 10 ali pa 20 eur "premalo". ...
Ob upoštevanju vsega tega in če bi takoj pri novem nameraval zamenjati nekaj stvari, res ne vidim prednosti nakupa kompletnega kolesa.
@robizoOgledani imam dve grevel kolesi, ki pa se jih žal ne da kupiti pri nas, zato bi mi v tem primeru ostal edino nakup preko spleta. Poleg tega pa na večino gravel kolesa v rangu 1500 eur +/- 20 % dajejo novo tiagro. Saj nimam nič proti njej, odlična grupa za svoj denar, edina slabost je, da nimaš nobene možnosti nadgradnje, ne s komponentami starejših grup, niti z novejšimi višjega ranga. Tako si odvisen edino od tržne volje proizvajalca, kaj bo še ponudil za nadgradnjo ali pa, da čez čas zamenjaš celo grupo z novejšo.
Tudi zaradi tega razloga razmišljam, da bi kolo sestavil po komponentah. Prišlo bi me mogoče 20 % od novega kolesa, s tem, da bi bilo vse po mojih željah in s kvalitetnejšimi komponentami. Če pa upoštevam, da bi za dele snete iz novega kolesa dobil pri prodaji samo tretjino do polovico cene novih, pa je sploh ugodnejša možnost sestava kolesa po komponentah. Pa še čas, ki ga porabiš s prodajo na bolhi in tisto pregovarjanje s kupci "kaj je zadnja cena" in ko jo poveš, "kaj pa je res zadnja", potem pa se končno zmeniš za nek znesek in pride kupec, pa ima s seboj (kakšno precej pogosto naključje) v denarnici, še za 10 ali pa 20 eur "premalo". ...
Ob upoštevanju vsega tega in če bi takoj pri novem nameraval zamenjati nekaj stvari, res ne vidim prednosti nakupa kompletnega kolesa.
@robizoČe se spoznaš kaj kupiti, da bodo zadeve kompatibilne, je tvoja varianta nakupa po delih čisto ok.Ogledani imam dve grevel kolesi, ki pa se jih žal ne da kupiti pri nas, zato bi mi v tem primeru ostal edino nakup preko spleta. Poleg tega pa na večino gravel kolesa v rangu 1500 eur +/- 20 % dajejo novo tiagro. Saj nimam nič proti njej, odlična grupa za svoj denar, edina slabost je, da nimaš nobene možnosti nadgradnje, ne s komponentami starejših grup, niti z novejšimi višjega ranga. Tako si odvisen edino od tržne volje proizvajalca, kaj bo še ponudil za nadgradnjo ali pa, da čez čas zamenjaš celo grupo z novejšo.
Tudi zaradi tega razloga razmišljam, da bi kolo sestavil po komponentah. Prišlo bi me mogoče 20 % od novega kolesa, s tem, da bi bilo vse po mojih željah in s kvalitetnejšimi komponentami. Če pa upoštevam, da bi za dele snete iz novega kolesa dobil pri prodaji samo tretjino do polovico cene novih, pa je sploh ugodnejša možnost sestava kolesa po komponentah. Pa še čas, ki ga porabiš s prodajo na bolhi in tisto pregovarjanje s kupci "kaj je zadnja cena" in ko jo poveš, "kaj pa je res zadnja", potem pa se končno zmeniš za nek znesek in pride kupec, pa ima s seboj (kakšno precej pogosto naključje) v denarnici, še za 10 ali pa 20 eur "premalo". ...
Ob upoštevanju vsega tega in če bi takoj pri novem nameraval zamenjati nekaj stvari, res ne vidim prednosti nakupa kompletnega kolesa.
@bécane
Lepa tale terra, samo stare 105 ročke so pa ...
bi pa pri gravlu pazil do kakšne širine gume lahko sprejme okvir...tu ne gre zato ali je dovolj tire clearance na seat in chain stay ter na sprednji vilci...pomembno je ali ti bo širša guma šla tudi znotraj zadnjega trikotnika (seat-chain stay in seat tube)...recimo pri moji novi pridobitvi bo možno 700x max 40 in 650x max 47...
Se strinjam z n3o, estetika gor/dol, vsak malar ma svoje oči in ko imaš roke na ročkah jih itak ne vidiš. Pa še en/dva plus(a) je/sta, so pa vseeno lepše kot Sram 1x :) in boljše bremzajo.
Sem jih imel možnost sprobati live in sploh niso slabe za držati, ampak kot rečeno zgoraj, niso za majhne roké. Če je potencialnemu kupcu katerikoli kolo všeč, rogovile stare 105-ke ne smejo biti razlog za ne-nakup kolesa!
@robizoJaz sem pa začel resno razmišljati, da bi si sestavil gravel kolo po komponentah. Sploh pa po zadnjih izkušnjah s prodajo novih kolesarskih delov na bolhi, ko zanje ne dobil praktično nič.
Kot je lepo napisal nekdo v drugem postu: "Pa ni bilo blazno drago, ker sem kupoval novo opremo ko so bile akcije, staro (lepo ohranjeno) pa istocasno prodal. Dobri stari časi, ko si še kaj lahko prodal. Danes lahko samo še šenkaš, pa še to bi kdo rekel, če mu lahko pripelješ na dom, da njemu je škoda bencina, da bi se pripeljal k tebi :)".
Če kupuješ novo kolo in želiš naprimer takoj zamenjati obročnike, krmilo, sedež in še kakšno malenkost, pa se ti več ne splača, je bolje kupiti komponente, tudi če na kakšnem servisu plačaš, da ti sestavijo kolo.
Odlična ideja. Sam sem se odločil podobno. Okvir in vilico mi je po mojih željah naredil Karussell iz Trzina (karuso na forumu). Hotel sem okvir s threaded bb, dovolj prostora za 40mm, sp. menjalnik, blatnike, za diske in geometrijo mojega prejšnjega kolesa (precej agresivna drža) - skratka konfekcija je odpadla.
Ostalo opremo sem kupil preko interneta in kolo sestavil sam. Ne zato ker bi hotel prihraniti, ampak ker je to zame res užitek. David mi je vprešal krmilni ležaj, to je edina stvar ki je ne znam.
Kupujem gravel kolo, ima kdo kakšno dobro idejo kaj kupit.
Cena do 1200eur.
a imejo kje kakšnega testnega za probat?
Hvala za ideje