Obročniki - koliko pridobim z menjavo

Domov > Forum > Obročniki - koliko pridobim z menjavo

Obročniki - koliko pridobim z menjavo

SORTIRAJ PO:
kamencek 15.07.2018 13:35

 Če nekaj malega vem o kolesih, so ravno obročniki tisto, pri čemer sem popolnoma neveden in se mi ne sanja, kaj je OK in kaj ne.

Trenutno vozim Bontrager Race obročnike in Bontrager R2 Hard-Case Lite 700x25 plašče.

Saj ne, da sem s tem nezadovoljen, vendar me zanima, če res toliko pridobim, da bi menjal za recimo Fulcrum Racing Zero HG za 740€ ( https://www.bike-discount.de/de/kaufen/fulcrum-racing-zero-hg-8-9-10-11-fach-laufradsatz-554578 ).

Kaj menite poznavalci?

Nimam tekmovalnih ambicij in v bistvu me najbolj moti, ker so obroči pač tisti, ki so prišli v kompletu s kolesom in kot takšni verjetno niso ravno neki presežek.

Najbolj me zanima, če bi z vloženimi omenjenimi 740 € res toliko pridobil, da bi bilo vredno.

Imate morda kakšen boljši predlog v smislu price/performance?

Maj_ex 15.07.2018 19:23
 Pridobil kaj? Koliko česa?
kamencek 15.07.2018 20:10

Spremeni kolo karakter?

Postane odzivnejše, hitrejše?

Za težo mi je jasno, da se verjetno zniža, ali vsaj ostane približno enaka. To mi ni merilo. Vedno lahko vplivaš na to, da tehtnica pokaže manj, ko jo pohodiš :)

Ne vem, kako je z ležaji. Ne vem, kakšni so pri 'navadnih' obročnikih in kakšni v obročnikih višjega cenovnega ranga. Razumem, da je keramika bolj odporna proti obrabi, ne sanja pa se mi o koeficientu trenja oz. primerjavi med enimi in drugimi.

Razumem, da visokoprofilni obročniki dodajo k aerodinamiki in izgledu.

Ne razumem pa, kakšne so dejanske razlike oz. bonusi, ki jih nudi nadgradnja obročnikov. Če jih sploh kaj je.

Ali pa gre pri high class obročnikih zgolj za tisti 1% razlike, ki jo naredi teža in manj trenja v ležajih, s čimer bi na dveurni vožnji pridobil 1.5 km/h in ustrezno daljšo opravljeno pot?

Skratka, sprašujem, če bi sploh kaj pridobil, če snamem to, kar je gor in montiram omenjene obročnike za 740€, ali pa morda še dražje/lažje/karkoliže.

Če bi znal samemu sebi odgovoriti, kaj/koliko česa pridobim, vprašanja na forumu ne bi postavil.

Evo, @Maj_ex, če znaš odgovoriti, si vzemi čas in odgovori.

Pričakoval sem, da bom dobil kakšen odgovor, ne pa vprašanje na vprašanje.

Lopata 16.07.2018 09:16

Kolesarjenje je mora biti užitek, zato kupiš tisto, kar si želiš in ne tisto, kar rabiš. Zgolj tako je namreč mogoče doseči 100% užitek. Ergo, če misliš, da nekaj rabiš, potem to rabiš. Če misliš, da nečesa ne rabiš, rabiš tudi to. Če veš, da z obroči pridobiš 5W, potem to rabiš, ker sicer nisi nikoli 100% srečen. In če nisi 100% srečen, kolesarjenje ni 100% užitek. Rešitev tvoje dileme je torej v nakupu novih obročev. Ker jih rabiš. In če jih ne boš imel, ne boš srečen. In če ne boš zares srečen, boš tečen. Po mnenju tvoje žene boš prepogosto visel na bike.24 in gledal "summer sale" akcije, kjer ti bodo ponujali 30% skonto na obroče za jurja in pol, ona pa bi raje s tabo v tem času gledala Ljubezen na kmetiji. Prav tako boš po nedeljski celodnevni turi, ko boš pozen na kosilo, zaradi česar bo goveja župca hladna in žena sitna, svoji dragi hitel razlagati, kako bi lahko stisnil še tistih par sekund na Vršič, a kaj, če pač nimaš kolesa (obročev) kot tvoj kolega iz kluba. Ker on pa fura DI2 in Fulcrum Racing Zero. On je res nor...


Lahko pa teh 750 EUR investiraš v znanje in se naučiš osnov treninga. 

kamencek 16.07.2018 10:09

 Hehe, vrhunsko si tole povzel, @Lopata! 😄😄😄

Mimogrede, žene se itak ne da prepričat, da pri 30-odstotnem popustu noro prihraniš. Niti pri 70-odstotnem ne! Žena namreč vidi samo koliko zapraviš 😄

Bolj, ko sestavljam sliko, bolj ugotavljam, da razlika med kolesom za 2 tisočaka in tistim za 12 tisočakov ni premo sorazmerna količini pridobljenih watov v odnosu na višino denarnega vložka.

Izgleda, da se bom moral prepričati, da so Bontrager Race obroči vredni več kot bonus petih watov 😄

piki7 16.07.2018 10:09

😁

PrimožR 16.07.2018 10:24

Razlika med osnovnimi obročniki in obročniki višjega razreda je vsekakor opazna.

Sam vozim Racing Zero, na prejšnjem kolesu sem Campa Zondo (=Racing 3) 12 let. Ne razmišljam o Watih itd. Opažam pa, da gre glede na na osnovne oboroče za velik korak naprej, ki se pozna na robustnosti, odzivnosti pri pospeševanju in manjšem uporu pri višji histrosti (nad 35 km/h).  Žena je nadomestila osnovni Shimano obroč, ki stane ca. 120€, z Racing 3 in kot začetnica na specialki opaža razliko. Zase nisem prepričan, da bi opazil razliko med aktualnima Racing 3 in Racing Zero, čeprav je razlika v ceni...

Tisto, o čemer nihče ne piše, je 'odzivnost', ko prenehaš s poganjanjem pedal. Hitrost se bolj odziva - tudi navzdol... Vseeno menim, da so obročniki eden redkih kosov opreme, ki ga je še smiselno menjati, ali pa doplačati pri nakupu. V kolikor res nimaš tekmovalnih ambicij, ostani na solidnih Alu obročnikih, v cenovnem rangu kot sta Racing 3 ali Racing Zero in ne zgrešiš nič.




PrinceUD 16.07.2018 11:04
 @PrimožR odlično si povedal, Sam imam popolnoma enake izkušnje, vozil osnovne, pa Zonde, pa trojke in na koncu prezadovoljen pristal na Zero-tih.  Razika je opazna in vedno moraš narediti kakšen upgarde na kolesu, da ga potem še bolj z veseljem goniš. 
ESTEMP 16.07.2018 11:11
 Sem šel iz osnovnih na zipp 404 firecrest pa ne opazim razlike.Edino zvok je boljši in to je to...
Pinocio 16.07.2018 11:42

 kamenček z obročniki,ki si jih navedel zgoraj v linku ravno preveč ne boš pridobil,s temi bi verjetno pridobil več,pa še lepše bi kolo izgledal..;)

https://maxisport.si/trgovina/sestavni-deli-koles/cestne-komponente/seti-koles/fulcrum/fulcrum-red-wind-50.html


https://maxisport.si/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/f/u/fulcrum_red_wind_50_front.jpg

lone_rider 16.07.2018 11:52

Občutek, da si hitrejši... neprecenljivo.

Občutek, da si lepši... neprecenljivo.

Občutek, da si dražji... neprecenljivo.

Za vse ostalo je tu mastercard.


P.S.: občutek pa ni vedno enak realnosti

Bembara71 16.07.2018 12:09

 @Lopata je dejansko zajel bistvo v življenju rekreativnega kolesarja. Sam sem v podobnih dilemah. Kolo ki ga vozim je staro že 6 let. Deležno je bilo tudi že nekaj nadgradenj (zadnji verižnik, sedež in seveda obročniki). Kljub temu da mi kolo ''skoraj'' povsem ustreza, se stalno oziram za drugimi. Linije italijanskih lepotcev, še višji in lažji obročniki, mogoče višji rang celotne grupe, disk zavore. Dejansko obročniki naredijo razliko. To pove vsak profi. Razlika je tako vizualna, kakor tudi v obnašanju kolesa. Žalostno je samo to, da kakor vse v življenju več denarja za več muzike. No moji naslednji obročniki upam da najkasneje v novi sezoni bodo 50mm in cca 1600g.

Lp, Aleksander

kamencek 16.07.2018 12:41

@PrimožR, odličen zapis, hvala!

Čeprav se morda zdi nelogično, je res in gre za čisto fiziko:

Vzemimo recimo moje kolo. Nisem ga tehtal, zato ne vem, kakšne so dejanske cifre, ampak recimo, da ima 9 kilogramov z obročniki in plašči vred. Pustimo zdaj malenkosti, kot so števec, senzorji, nosilci za bidone, bidon, ki bi lahko dodali k teži. Predpostavka je 9 kg, recimo, da pri tem odpade na obroče s plašči 2,5 kg.

Fizika nas uči, da je rotacijska kinetična energija odvisna edino od mase koles in ne od skupne mase premikajočega telesa.

Dodajmo zdaj 100 gramov k teži okvirja. Poveča se skupna teža kolesa, vendar teža obročnikov s plašči ostane enaka. Translacijska kinetična energija se bo nekoliko povečala in potrebnega bo nekoliko več vložka energije za pospeševanje (da povečamo kinetično energijo), rotacijska kinetična energija ostane nespremenjena.

Sedaj pa odvzemimo tistih 100 gramov, ki smo jih dodali okvirju in jih dodajmo obročnikom s plašči. Tokrat je zgodba drugačna: translacijska kinetična energija bo taka, kot v primeru dodanih 100 gramov okvirju, vendar se bo tokrat povečala tudi rotacijska kinetična energija, katera je bila prej nespremenjena. Obe kinetični energiji imata 100 gramov pribitka v masi, kar pomeni, da bo treba PODVOJITI količino vnesene energije in to kljub temu, da kolo z vsem še vedno tehta enako, kot v prvem primeru, ko smo 100 gramov dodali okvirju!

Predstavljajmo si zdaj, koliko pridobimo, če znižamo težo obročnikov in plaščev za pol kilograma! Če bi vse te številke vrgli v formulo, sem prepričan, da bi dobili precej impresivne rezultate.

Vse to, kar pišem, je povzetek tega, kar sem prebral. Nisem fizik, ne skrbite :-)

Če je komu fizika zanimiva in jo obvlada, ga bom prosil, da nam postreže še s številkami. Prepričan sem, da bo marsikomu tule zelo zanimivo.

No, teža obročnikov, o kateri sem se razpisal zgoraj, je eno.

Drugo so ležaji.

In potem vse skupaj dobi smisel.

Zdaj je treba v to fiziko prepričat samo še ženo :-)

kamencek 16.07.2018 12:42

 Hvala, @Pinocio, predlog mi je izredno všeč!

Maj_ex 16.07.2018 12:59

 No, so že drugi odgovorili vse, skoraj vse ...

in ko imaš top kolo z aero obroči, se sprašuješ ali ne bi bilo za klance boljše imeti enih "super light"

in potem naslednje vprašanje, kaj pa takrat ko gre po ravnem in v klanec na isti turi/dirki? :)

še ene vmesne? :))

in ko vse to imaš, predvidevam, da se ukvarjaš z nosilci bidonov, ... no skratka - NI KONCA!

in prav je tako, ker to je gonilo razvoja.

kamencek 16.07.2018 13:07

 @Maj_ex, itak, to je najbolj osnovni zakon ljubiteljskega udejstvovanja pri čemerkoli! :)

Če želim, da mene nekaj prepriča, rabim trdne argumente. Ne samo željo. In ne samo oziranje po okolici, ker se zavedam, da marsikdo ni pipetkar, ki bi vsak element obrnil z vseh mogočih koncev in ga spustil čez teorije vseh mogočih ved.

Mene pač prepričajo argumenti, kakršne sem navedel tri poste višje.

StaraKost 16.07.2018 13:29

Don't worry about upgrading your equipment, upgrade yourself 😝

kamencek 16.07.2018 13:33

 @StaraKost, globoko!

Vem, koliko si ti 'upgradal' sebe in vem, kaj iz sebe dela tvoj sin, ampak upam reči, da vidva ravno ne vozita Rogovega Maratona!

Lopata 16.07.2018 13:40
@kamencek

 @Maj_ex, itak, to je najbolj osnovni zakon ljubiteljskega udejstvovanja pri čemerkoli! :)

Če želim, da mene nekaj prepriča, rabim trdne argumente. Ne samo željo. In ne samo oziranje po okolici, ker se zavedam, da marsikdo ni pipetkar, ki bi vsak element obrnil z vseh mogočih koncev in ga spustil čez teorije vseh mogočih ved.

Mene pač prepričajo argumenti, kakršne sem navedel tri poste višje.

Argumenti, ki jih iščeš, so popolnoma irelevantni in neupoštevni, ker si že v osnovi kupil kolo po ceni, ki je povprečnemu človeku (beri: nekdo, ki ni kolesar) odraz totalnega idiotizma. Če ne verjameš, vprašaj ženo. 

Če pa že iščeš otipljiv dokaz, pa lahko z malo guglanja hitro prideš do neke okvirne cifre. Obstajajo tudi izračuni, ki ti povedo, koliko hitrejši bi bil, če bi bilo res xyz napram abc. Žal so ti rezultati v realnosti tako otipljivi kot vesolje. Veš da je, ampak ti to en k..c pomaga.

kamencek 16.07.2018 13:51

No, nad kolesi sem navdušen že od svojih osnovnošolskih dni. Z vmesnimi daljšimi pavzami. Vozil sem 'staro železje', z vmesnim 'skokom' na hibrida in do končnega cilja v obliki specialke, ki sem jo dolgo želel. Ne gre ravno za muho enodnevnico, no.

Kupil sem si to, kar sem si lahko privoščil, a z močnim zavedanjem, da pretiravati ni zdravo, čeprav sem se ves čas spraševal, kako se dejansko preslikava cenovni razred v uporabno vrednost na cesti.

Recimo, da sem se o obročih začel spraševati zgolj iz firbca, vendar hkrati z rahlo željo po preizkusu. Ni mi cilj nepotrebno odmetavanje denarja, ker sem tega za morje interesnih področij v življenju zmetal že na kupe.

Zakaj se mi zdi, da me hočeš prepričati, da sem ga polomil, ker nisem kupil Hervisovega Fujija za 300€ in naj se rajši spravim dol s foruma in začnem rajši obračat pedala? :)

mark 16.07.2018 14:33
@kamencek

@PrimožR, odličen zapis, hvala!

Čeprav se morda zdi nelogično, je res in gre za čisto fiziko:

Vzemimo recimo moje kolo. Nisem ga tehtal, zato ne vem, kakšne so dejanske cifre, ampak recimo, da ima 9 kilogramov z obročniki in plašči vred. Pustimo zdaj malenkosti, kot so števec, senzorji, nosilci za bidone, bidon, ki bi lahko dodali k teži. Predpostavka je 9 kg, recimo, da pri tem odpade na obroče s plašči 2,5 kg.

Fizika nas uči, da je rotacijska kinetična energija odvisna edino od mase koles in ne od skupne mase premikajočega telesa.

Dodajmo zdaj 100 gramov k teži okvirja. Poveča se skupna teža kolesa, vendar teža obročnikov s plašči ostane enaka. Translacijska kinetična energija se bo nekoliko povečala in potrebnega bo nekoliko več vložka energije za pospeševanje (da povečamo kinetično energijo), rotacijska kinetična energija ostane nespremenjena.

Sedaj pa odvzemimo tistih 100 gramov, ki smo jih dodali okvirju in jih dodajmo obročnikom s plašči. Tokrat je zgodba drugačna: translacijska kinetična energija bo taka, kot v primeru dodanih 100 gramov okvirju, vendar se bo tokrat povečala tudi rotacijska kinetična energija, katera je bila prej nespremenjena. Obe kinetični energiji imata 100 gramov pribitka v masi, kar pomeni, da bo treba PODVOJITI količino vnesene energije in to kljub temu, da kolo z vsem še vedno tehta enako, kot v prvem primeru, ko smo 100 gramov dodali okvirju!

Predstavljajmo si zdaj, koliko pridobimo, če znižamo težo obročnikov in plaščev za pol kilograma! Če bi vse te številke vrgli v formulo, sem prepričan, da bi dobili precej impresivne rezultate.

Vse to, kar pišem, je povzetek tega, kar sem prebral. Nisem fizik, ne skrbite :-)

Če je komu fizika zanimiva in jo obvlada, ga bom prosil, da nam postreže še s številkami. Prepričan sem, da bo marsikomu tule zelo zanimivo.

No, teža obročnikov, o kateri sem se razpisal zgoraj, je eno.

Drugo so ležaji.

In potem vse skupaj dobi smisel.

Zdaj je treba v to fiziko prepričat samo še ženo :-)

Ne vem, če tole drži. Upam, da se bo oglasil kak fizik, ker jaz se samo nekaj približno spomnim iz srednje šole (nalogice, ko smo zanemarjali upor itd.). Meni se zdi, da je energija pri konstantni in hitrosti in po ravnem konstantna ne glede na težo obroča (in kolesa). Je pa za pospešek na to hitrost pri večji teži potrebno vložiti več dela (enrgije). Se seveda z večjo težo poveča tudi trenje. Aja, pa če se bo kdo oglasil, naj ne poda take razlage, da jo bo razumel samo kakšen  profesor na postdoktorskem študiju.

Tisto, kar je omenil en prej, da z boljšim kolesom proizvedeš več Watov pa najbrž tudi ne drži. S 300 Wati lahko pritiskaš na zarjavelem poniju ali najboljši specialki, samo v drugem primeru boš šel nekoliko hitreje.

Lopata 16.07.2018 15:54
@kamencek

No, nad kolesi sem navdušen že od svojih osnovnošolskih dni. Z vmesnimi daljšimi pavzami. Vozil sem 'staro železje', z vmesnim 'skokom' na hibrida in do končnega cilja v obliki specialke, ki sem jo dolgo želel. Ne gre ravno za muho enodnevnico, no.

Kupil sem si to, kar sem si lahko privoščil, a z močnim zavedanjem, da pretiravati ni zdravo, čeprav sem se ves čas spraševal, kako se dejansko preslikava cenovni razred v uporabno vrednost na cesti.

Recimo, da sem se o obročih začel spraševati zgolj iz firbca, vendar hkrati z rahlo željo po preizkusu. Ni mi cilj nepotrebno odmetavanje denarja, ker sem tega za morje interesnih področij v življenju zmetal že na kupe.

Zakaj se mi zdi, da me hočeš prepričati, da sem ga polomil, ker nisem kupil Hervisovega Fujija za 300€ in naj se rajši spravim dol s foruma in začnem rajši obračat pedala? :)

Govorim ti, da kupi obroče in se ne obremenjuj s tem, koliko boš hitrejši, kaj boš prišparal in kakšen bo občutek. Hitrejši ne boš, prišparal tudi ne boš, boš pa imel dober občutek. In to je tisto, kar na koncu šteje. 
fajfodol 16.07.2018 20:38

 Zdravo,

@ kamenček, kaj pa, če si za lažjo odločitev za tri dni pri Čerinu (če si iz LJ ali okolice) izposodiš zerotke in boš videl pri čem si. 50€ ti povrnejo nazaj ob morebitnem nakupu obročev.

Link: https://maxisport.si/izposoja-koles/seti-koles/set-koles-fulcrum-racing-zero-c17.html


lp

StaraKost 16.07.2018 21:26
@kamencek

 @StaraKost, globoko!

Vem, koliko si ti 'upgradal' sebe in vem, kaj iz sebe dela tvoj sin, ampak upam reči, da vidva ravno ne vozita Rogovega Maratona!

 Res je, da ne voziva Rogovega maratona, čeprav sem ga  res vozil, tako kot  mnogi, pred mnogimi leti 😊.   

tomi1imot 16.07.2018 22:27
@kamencek

@PrimožR, odličen zapis, hvala!

Čeprav se morda zdi nelogično, je res in gre za čisto fiziko:

Vzemimo recimo moje kolo. Nisem ga tehtal, zato ne vem, kakšne so dejanske cifre, ampak recimo, da ima 9 kilogramov z obročniki in plašči vred. Pustimo zdaj malenkosti, kot so števec, senzorji, nosilci za bidone, bidon, ki bi lahko dodali k teži. Predpostavka je 9 kg, recimo, da pri tem odpade na obroče s plašči 2,5 kg.

Fizika nas uči, da je rotacijska kinetična energija odvisna edino od mase koles in ne od skupne mase premikajočega telesa.

Dodajmo zdaj 100 gramov k teži okvirja. Poveča se skupna teža kolesa, vendar teža obročnikov s plašči ostane enaka. Translacijska kinetična energija se bo nekoliko povečala in potrebnega bo nekoliko več vložka energije za pospeševanje (da povečamo kinetično energijo), rotacijska kinetična energija ostane nespremenjena.

Sedaj pa odvzemimo tistih 100 gramov, ki smo jih dodali okvirju in jih dodajmo obročnikom s plašči. Tokrat je zgodba drugačna: translacijska kinetična energija bo taka, kot v primeru dodanih 100 gramov okvirju, vendar se bo tokrat povečala tudi rotacijska kinetična energija, katera je bila prej nespremenjena. Obe kinetični energiji imata 100 gramov pribitka v masi, kar pomeni, da bo treba PODVOJITI količino vnesene energije in to kljub temu, da kolo z vsem še vedno tehta enako, kot v prvem primeru, ko smo 100 gramov dodali okvirju!

Predstavljajmo si zdaj, koliko pridobimo, če znižamo težo obročnikov in plaščev za pol kilograma! Če bi vse te številke vrgli v formulo, sem prepričan, da bi dobili precej impresivne rezultate.

Vse to, kar pišem, je povzetek tega, kar sem prebral. Nisem fizik, ne skrbite :-)

Če je komu fizika zanimiva in jo obvlada, ga bom prosil, da nam postreže še s številkami. Prepričan sem, da bo marsikomu tule zelo zanimivo.

No, teža obročnikov, o kateri sem se razpisal zgoraj, je eno.

Drugo so ležaji.

In potem vse skupaj dobi smisel.

Zdaj je treba v to fiziko prepričat samo še ženo :-)


tomi1imot 16.07.2018 22:28
 kamenček, ne morem verjeti, da res nisi fizik😃 kaj bi šele bilo, če bi bil.....


nehajmo si metati pesek v oči, poleg tega, da sta kolo in oprema kvalitetna je ravno toliko, če ne še bolj pomembno, da kolo,obroči in ostala oprema fajn zgledajo.....malo romantike pa mora biti porka duš😜😜😜

kamencek 17.07.2018 07:43
@fajfodol

 Zdravo,

@ kamenček, kaj pa, če si za lažjo odločitev za tri dni pri Čerinu (če si iz LJ ali okolice) izposodiš zerotke in boš videl pri čem si. 50€ ti povrnejo nazaj ob morebitnem nakupu obročev.

Link: https://maxisport.si/izposoja-koles/seti-koles/set-koles-fulcrum-racing-zero-c17.html


lp

 Odlična informacija, hvala! Nisem vedel, da so tudi te opcije na voljo!
kamencek 17.07.2018 07:55
@tomi1imot
 kamenček, ne morem verjeti, da res nisi fizik😃 kaj bi šele bilo, če bi bil.....


nehajmo si metati pesek v oči, poleg tega, da sta kolo in oprema kvalitetna je ravno toliko, če ne še bolj pomembno, da kolo,obroči in ostala oprema fajn zgledajo.....malo romantike pa mora biti porka duš😜😜😜

 Hehe, @tomi1imot, če bi bil fizik, bi se verjetno vozil z okvirjem iz grafena in s pogonskim sistemom, kakršen je CeramicSpeed Driven, pa še to dvoje bi si verjetno izdelal sam :) Hec :)



kamencek 17.07.2018 08:05
@StaraKost
@kamencek

 @StaraKost, globoko!

Vem, koliko si ti 'upgradal' sebe in vem, kaj iz sebe dela tvoj sin, ampak upam reči, da vidva ravno ne vozita Rogovega Maratona!

 Res je, da ne voziva Rogovega maratona, čeprav sem ga  res vozil, tako kot  mnogi, pred mnogimi leti 😊.   

 Vidiš, @StaraKost, vsi si želimo izboljšav tehnike, vendar vsak po svoje - jaz, recimo, se lotim raziskovanja in seciranja in tehtnega premisleka, ker hočem vedeti, kaj pridobim s finančnim vložkom, ki ponavadi ni zanemarljiv, nekdo drug se pač zadovolji z 'zato', ko postavi vprašanje 'zakaj'. In jaz, recimo, nisem pripravljen plačati tisočaka, ali dveh za obroče, če bi to pomenilo, da bi pridobil 2% proti temu, kar vozim zdaj, ker mi je pri vsem skupaj izgled oz. pojavnost kolesa na zadnjem mestu. Vozim zase, ne za opazovalce.
fuego 17.07.2018 09:58
 Jaz sem pa vedno mislil, da je smisel športa, da sebe čim bolj zmatraš ne da ti je lažje s pomočjo boljše opreme. Najboljši upgrade bil bil elektro motorček. :)
1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI