Polar M460

Domov > Forum > Polar M460

Polar M460

SORTIRAJ PO:
kamencek 25.07.2018 20:40

 Prosil bi za informacijo, če ima kdo med vami Polar M460.

Kaj pomeni tale ikona? Nikjer ne najdem.


matejn 25.07.2018 21:22
 Da nimaš na telefonu vklopljen bluetooth! Je tudi mene begal ta simbol.
kamencek 25.07.2018 21:41

 @matejn, imaš pijačo v dobrem!!!

Noro!!!

Preklikal sem celi števec, obrnil na glavo pol interneta, pa nikjer našel!

Na telefonu ugašam bluetooth, da mi ne kuri baterije, ker ga tako in tako nikjer ne rabim.

Ko sem prižgal bluetooth, je simbol takoj izginil. Očitno je to ikona, ki ponazarja, da števec ne najde telefona, ker ima ugasnjen bluetooth.

Če v nastavitvah odklopiš Smart Notifications, simbol prav tako izgine.

100x hvala!

kamencek 11.08.2019 22:26

 Na lepem mi je nehala delati sinhronizacija števca s Polar FlowSync na PCju. Enako na telefonu.

Traja in traja in traja in na koncu spodleti. Le s hudim čaranjem z brisanjem števca iz telefona in brisanjem telefona iz števca ter ponovnim uparjanjem uspem narediti sinhronizacijo med telefonom in števcem, s PCjem pa včasih uspe, včasih ne. Polar FlowSync samo vrti tisti dve puščici, ki ponazarjata sinhronizacijo in to traja v nedogled.

Ima še kdo drugi težave s tem?

Težave so se pojavile dobesedno čez noč.

Pred tem je vse delovalo kot švicarska urica.

Kaj se dogaja?

roko66 12.08.2019 12:29
 Meni je pomagalo izklop in ponovni vklop telefona,pri pc pa najprej odpri Flow šele potem poveži polarja,ki mora bit vklopljen seveda.. :)
kamencek 12.08.2019 14:07

 Bom poskusil in poročam --> mišljeno za PC.

Telefon sem pa itak že resetiral, pa Polarja tudi.

Kot rečeno - težave so se pojavile z danes na jutri. Vedno, ko pridem z vožnje, priklopim števec na PC in se grem stuširat. Ko sem stuširan, me podatki že čakajo na Flowu, odkoder se prenesejo še na Stravo.

Zdajle po novem pa po tuširanju podatkov še ni in nanje lahko čakam tudi nekaj ur, pa Flow na PCju samo vrti in vrti in se ne sinhronizira s števcem.

Pa nisem nikjer nič spreminjal - ne na telefonu, ne na PCju in ne na števcu samem.

Edina sprememba, ki sem jo naredil - pa še to šele takrat, ko sem se že ubadal s problemom sinhronizacije, je ta, da sem mimogrede upgradal firmware v HR oddajniku. 

Skratka, moreče in nepotrebno ...

ivi 13.08.2019 08:38
Na PC-ju imam enako težavo... zgolj v prazno se vrti Polar FlowSync, poskušal sem že z reinštalacijo programa pa nič ne pomaga. No na srečo mi vsaj na telefonu deluje zadeva brez težav. Sem sicer nezahteven uporabnik in tudi za kolesarjenje uporabljam načeloma tekaško uro M400, no software za sinhronizacijo je tako ali tako enak.
kamencek 13.08.2019 09:40

 Evo, poročam: ni uspelo. Še vedno vrti in ne sinhronizira.

Odklopil sem v Flowu možnost, da mi odpre Flow webpage, ko opravi s sinhronizacijo, zaprl sem Flow v system trayu, ga na novo odprl, potem priklopil števec in na števcu vklopil synchro mode, potem pa je nekako šlo - trening se je prenesel v Flow webpage, zanimivo pa je to, da Flow SW še vedno samo vrti in vrti in nič ne pokaže.

Skratka, menim, da je Polar nekaj zašuštral.

SlowEddy 13.08.2019 10:31

@kamencek

 Evo, poročam: ni uspelo. Še vedno vrti in ne sinhronizira.

Odklopil sem v Flowu možnost, da mi odpre Flow webpage, ko opravi s sinhronizacijo, zaprl sem Flow v system trayu, ga na novo odprl, potem priklopil števec in na števcu vklopil synchro mode, potem pa je nekako šlo - trening se je prenesel v Flow webpage, zanimivo pa je to, da Flow SW še vedno samo vrti in vrti in nič ne pokaže.

Skratka, menim, da je Polar nekaj zašuštral.

Težave s SYNC om so tudi z V650, ko ga poizkušam priklopiti na računalnik teži , da naj preverim kabel. Ne pomaga popolnoma nič.

Poleg tega imam težave , da senzorjev katere imam ( hitrost, kadenca, utrip ) vsaj 2 -3 na mesec ne zazna.

Potrebno je izbrisati senzorje in še enkrat nasneti in potem deluje OK,......do naslednjič.

Klical sem na servis in dobil odgovor na naj naredim SYNC,  no pa smo spet tam.

kamencek 13.08.2019 10:33

 No, to samo še potrjuje mojo domnevo, da ima težave Polar in ne mi s svojimi napravami.


S senzorji jaz nimam problemov, moram potrkati na les. Resda pa uporabljam Bontragerjev DuoTrap,

oschti 13.08.2019 11:55
 Tudi pri meni traja sinhronizacija celo večnost, a opažam, da se to dogaja po zadnji nadgraditvi polarsync aplikacije. Hec je pa tudi v tem, da npr.če po 5 minutah še kr sinhronizira, pogledam na spletno stran uporabnika in glej ga zlomka, zadnji podatki o turi so lepo shranjeni v koledarju....polarsync pa še kr sinhronizira :)  Zanimivo. Zna tud bit, da imajo novo nadgradnjo preslabo optimizirano...mogoče bo pa prihodnja verzija b.p. Lp
Ban 13.08.2019 11:55
Pred cca 2 meseci sem si kupil nov M460. Sprva je deloval odlično, potem pa ni več zaznal srčnega utripa. Sem odstranil in ponovno sparil vse senzorje, potem je utrip naslednjo furo deloval, potem pa spet ne. Težava je očitno bila v pasu za utrip H10. Na srečo mi je od prejšne ure (CS400) ostal pas, ki je kompatibilen z HR monitorjem. Od takrat mi ura deluje BP. 
kamencek 13.08.2019 12:42
@oschti
 Tudi pri meni traja sinhronizacija celo večnost, a opažam, da se to dogaja po zadnji nadgraditvi polarsync aplikacije. Hec je pa tudi v tem, da npr.če po 5 minutah še kr sinhronizira, pogledam na spletno stran uporabnika in glej ga zlomka, zadnji podatki o turi so lepo shranjeni v koledarju....polarsync pa še kr sinhronizira :)  Zanimivo. Zna tud bit, da imajo novo nadgradnjo preslabo optimizirano...mogoče bo pa prihodnja verzija b.p. Lp

Evo, točno tako dela tudi meni.
copi 13.08.2019 14:27
@Ban
Pred cca 2 meseci sem si kupil nov M460. Sprva je deloval odlično, potem pa ni več zaznal srčnega utripa. Sem odstranil in ponovno sparil vse senzorje, potem je utrip naslednjo furo deloval, potem pa spet ne. Težava je očitno bila v pasu za utrip H10. Na srečo mi je od prejšne ure (CS400) ostal pas, ki je kompatibilen z HR monitorjem. Od takrat mi ura deluje BP. 

Ponavadi začne to delati ker se samo z nevem kakšnega razloga podvojijo pair komponente v števcu kot so pasovi kadence...... Rešitev je, da vse pobrišeš in ponovno naložiš vse mora biti 1x pair.
Lopata 13.08.2019 14:34
 Zaradi vseh zgoraj omenjenih težav sem po 7 letih opustil misel na novega Polarja. Od kar so naznanili, da s 31.12.2019 ukinjajo Polar Personal Trainer, gredo stvari samo še navzdol. Škoda, ker zaradi tega najbrž ne bom več nikoli kupil Polarja. 
copi 13.08.2019 18:46
@Lopata
 Zaradi vseh zgoraj omenjenih težav sem po 7 letih opustil misel na novega Polarja. Od kar so naznanili, da s 31.12.2019 ukinjajo Polar Personal Trainer, gredo stvari samo še navzdol. Škoda, ker zaradi tega najbrž ne bom več nikoli kupil Polarja. 
Jaz sem pa šel na polar ravno zaradi težav z drugimi proizvajalci, ni idealen mi ga pa vsaj na servis ni potrebno pošiljati.

tris 13.08.2019 21:12

 imam občasno podobne težavo,....sinhroniziranje včasih traja predolgo.

Včasih prekine in moram ponoviti, včasih sinhronizira pa se na flowu pojavi trening, čeprav sinhronizacija še vedno traja,.....ipd.....če se to zgodi ponovim zadevo in v 99% gre skozi, skoraj nikoli ne potrbno ponoviti 2x.

V 90% delam s telefonom(torej prenos podatkov na telefon)....1x mesečno mogoče priklopim na PC.

Glede na to , da nas ima več uporabnikov podobne/enake težave , z različnimi hardwari(prepričan sem da nimamo istih telefonov,..) .... je skoraj sigurno napaka v polarjevem softwarju.

PS: ostalih težav s senzorji nimam, uporabljam pa na prvem kolesu polarjev senzor hitrosti in senzor  kadence, na drugem kolesu pa kombiniran senzor hitrost/kadenca od Sigme   in  HR senzorh10  oz. občasno HR senzor od Sigme(ki ima istočasno ANT+, ki ga rabim za istočasnen  prenos na drugo napravo--PC n akaterega je priklopljen trenažer).

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI