Trenutno imam enega canyona, drugega pričakujem nekje naslednji teden, sicer noben ni model kot ga imaš namen kupiti ti, tako da glede tega ti nemorem svetovati.
Kolo naročiš preko interneta, ko potrdijo naročilo dobiš račun na mail in ko račun plačaš začnejo obdelovati tvoje naročilo.. Kolo pošljejo predvidoma v času kot ga imaš na spletni strani(odvisno od velikosti, barve, modela,...). Carine ni, poštnina(škatla, poštnina,..) pa pride slabih 50€.
Sem pred letom in pol kupil Endurace AL in ga prejel v nekaj dneh po naročilu. Plačilo sem izvedel preko PayPala (brez kakršnega problema).
Samo kolo je bilo brezhibno, le neke praske so bile na zavorni površini Mavic Aksium obročev. Po reklamaciji so mi priznali 100 EUR, ki so mi jih vrnili. Praske sem pa pobrusil dol in se še danes z njimi vozim. Skrb za stranke je izjemna.
Tudi sestava kolesa je bila brez problema. Kolo pride skoraj v celoti sestavljeno. Sestaviti je potrebno le belanco na krmilno oporo, sedežno oporo v okvir, ter prednji obroč.
Lahko potrdim za Endurace Al.
Paypal.
V kakšnem tednu je bil doma.
Sam imam drugačno izkušnjo in sem nakup obžaloval. Okvir počil po parih vožnjah. Potem sledi izmenjava e-pošte in čvekanje po njihovem chatu. Kronologija:
-preko mail oddam reklamacijo skupaj s fotografijami počenega okvirja, takoj dobim potrdilo o prejetem mailu
-po 1 tednu dobim odgovor, da je skoraj nemogoče da do take poškodbe pride in da je potrebno kolo poslati nazaj v Nemčijo. Uredijo prevzem od dostavne službe, vse skupaj traja cca 14dni.
-dobim potrdilo o prejemu vrnjenega kolesa, spet 14 dni izmenjav mailov in čvekanja po chatu, če je kaj novega.
-35ti dan dobim potrdilo, da je okvir zamenjan in pripravljen za sestavo in pošiljanje nazaj v Slo.
-40ti dan dobim kolo. Pred pošiljanjem v DE sem na notranji strani vilic z alkoholnim flomastrom na manj vidnem mestu narisal dve pikici, kateri pri sestavi seveda opazim. Torej ni okvir zamenjan ampak popravljen. Ok, ne kompliciram in sestavljam kolo, nakar opazim večjo poškodbo barve na okvirju. Poslikam in zopet za računalnik in prijava reklamacije.
-45ti dan dobim odgovor na mail, da obžalujejo za "prasko" in da imam dve možnosti. Dobropis 50€ ali pošiljanje kolesa nazaj v DE. Odločim se za dobropis. Itak kolo dobi praske slej ko prej.
-46ti dan na lokalni "turi" čutim čudno obnašanje kolesa, katerega pred "menjavo" nisem zaznal. Pri spustu kolo trese, kolo ni vodljiv v desni ovinek isto kot v levi.
Kolo sicer še vedno vozim (spust kot po jajcih), prodati ga nočem, ker nočem potencijalnega kupca nategniti, edino kar mi ostane je še prijava na evropski potrošniški center.
Potencijalni kupci pa imate še eno možnost GOOGLE
Kar se tice vilic je logicno, da si dobil vrnjene iste, saj vilice niso sestavni del okvirja in ti seveda niso dali novih. Vse ostalo se seveda ne bi smelo dogajati...
@imaginarium_drGlih zaradi takih zadev se pa jaz ne upam naročiti kolo preko spleta. Verjamem, da je zelo malo možnosti za napake, a če naletiš nanjo je pa cela jeba- vsaj pri tebi je vidno.Sam imam drugačno izkušnjo in sem nakup obžaloval. Okvir počil po parih vožnjah. Potem sledi izmenjava e-pošte in čvekanje po njihovem chatu. Kronologija:
-preko mail oddam reklamacijo skupaj s fotografijami počenega okvirja, takoj dobim potrdilo o prejetem mailu
-po 1 tednu dobim odgovor, da je skoraj nemogoče da do take poškodbe pride in da je potrebno kolo poslati nazaj v Nemčijo. Uredijo prevzem od dostavne službe, vse skupaj traja cca 14dni.
-dobim potrdilo o prejemu vrnjenega kolesa, spet 14 dni izmenjav mailov in čvekanja po chatu, če je kaj novega.
-35ti dan dobim potrdilo, da je okvir zamenjan in pripravljen za sestavo in pošiljanje nazaj v Slo.
-40ti dan dobim kolo. Pred pošiljanjem v DE sem na notranji strani vilic z alkoholnim flomastrom na manj vidnem mestu narisal dve pikici, kateri pri sestavi seveda opazim. Torej ni okvir zamenjan ampak popravljen. Ok, ne kompliciram in sestavljam kolo, nakar opazim večjo poškodbo barve na okvirju. Poslikam in zopet za računalnik in prijava reklamacije.
-45ti dan dobim odgovor na mail, da obžalujejo za "prasko" in da imam dve možnosti. Dobropis 50€ ali pošiljanje kolesa nazaj v DE. Odločim se za dobropis. Itak kolo dobi praske slej ko prej.
-46ti dan na lokalni "turi" čutim čudno obnašanje kolesa, katerega pred "menjavo" nisem zaznal. Pri spustu kolo trese, kolo ni vodljiv v desni ovinek isto kot v levi.
Kolo sicer še vedno vozim (spust kot po jajcih), prodati ga nočem, ker nočem potencijalnega kupca nategniti, edino kar mi ostane je še prijava na evropski potrošniški center.
Potencijalni kupci pa imate še eno možnost GOOGLE
Pri takšnih nakupih je pač tako....daš 30% manj, ampak obstaja 5% (ali 10%) verjetnost, da bo šlo nekaj narobe.
Če bi kupil 10 koles, bi pri njih prihranil toliko, da bi lahko enega ali dva tudi vrgel stran, pa bi bil še zmeraj v plusu. Če pa kupiš samo enega (in ponavadi je seveda tako), pa ni fajn, če si ravno v tistih 5-10%, kjer se zalomi.
@FMKTo da imajo tudi "premium" znamke faile je jasno. Vprašanje je, kako te faile rešujejo.
samo tak by usput.. tudi premium znamke kupljene v trgovini lahko imajo fail. hint bianchi vilice npr.
Pozdravljeni
Za naslednjo sezono imam namen zamenjati kolo. Trenutno še raziskujem ponudbo na trgu. Zanima pa me, če ima kdo od vas izkušnje s kolesi canyon, konkretno z modelom endurace in naročilom preko interneta, kako je s poštnino, carino itd.
Hvala za odgovore in lep dan še naprej