Nakup CANYONA

Domov > Forum > Nakup CANYONA

Nakup CANYONA

SORTIRAJ PO:
SHABEK 04.08.2018 11:38

 Pozdravljeni 

Za naslednjo sezono imam namen zamenjati kolo. Trenutno še raziskujem ponudbo na trgu. Zanima pa me, če ima kdo od vas izkušnje s kolesi canyon, konkretno z modelom endurace in naročilom preko interneta, kako je s poštnino, carino itd.

Hvala za odgovore in lep dan še naprej

Neejc1 04.08.2018 12:27

 Trenutno imam enega canyona, drugega pričakujem nekje naslednji teden, sicer noben ni model kot ga imaš namen kupiti ti, tako da glede tega ti nemorem svetovati.

Kolo naročiš preko interneta, ko potrdijo naročilo dobiš račun na mail in ko račun plačaš začnejo obdelovati tvoje naročilo.. Kolo pošljejo predvidoma v času kot ga imaš na spletni strani(odvisno od velikosti, barve, modela,...). Carine ni, poštnina(škatla, poštnina,..) pa pride slabih 50€.

boši 04.08.2018 14:01
 Jaz imam omenjeno kolo, vozim ga že tri leta in zaenkrat vse bp, sem zelo zadovoljen. Kot je že predhodnik napisal naročiš na njihovi strani, dobiš račun in plačaš, rok dobave je bil v enem tednu kot je bilo navedeno na njihovi strani (so ga imeli na zalogi).
Agent041 04.08.2018 14:24

Sem pred letom in pol kupil Endurace AL in ga prejel v nekaj dneh po naročilu. Plačilo sem izvedel preko PayPala (brez kakršnega problema).

Samo kolo je bilo brezhibno, le neke praske so bile na zavorni površini Mavic Aksium obročev. Po reklamaciji so mi priznali 100 EUR, ki so mi jih vrnili. Praske sem pa pobrusil dol in se še danes z njimi vozim. Skrb za stranke je izjemna.

Tudi sestava kolesa je bila brez problema. Kolo pride skoraj v celoti sestavljeno. Sestaviti je potrebno le belanco na krmilno oporo, sedežno oporo v okvir, ter prednji obroč.

Periglej 04.08.2018 15:46

 Lahko potrdim za Endurace Al.

Paypal.

V kakšnem tednu je bil doma.

Uporabnik ne obstaja. 04.08.2018 17:02
 ne
imaginarium_dr 04.08.2018 17:56

 Sam imam drugačno izkušnjo in sem nakup obžaloval. Okvir počil po parih vožnjah. Potem sledi izmenjava e-pošte in čvekanje po njihovem chatu. Kronologija:

-preko mail oddam reklamacijo skupaj s fotografijami počenega okvirja, takoj dobim potrdilo o prejetem mailu

-po 1 tednu dobim odgovor, da je skoraj nemogoče da do take poškodbe pride in da je potrebno kolo poslati nazaj v Nemčijo. Uredijo prevzem od dostavne službe, vse skupaj traja cca 14dni.

-dobim potrdilo o prejemu vrnjenega kolesa, spet 14 dni izmenjav mailov in čvekanja po chatu, če je kaj novega.

-35ti dan dobim potrdilo, da je okvir zamenjan in pripravljen za sestavo in pošiljanje nazaj v Slo.

-40ti dan dobim kolo. Pred pošiljanjem v DE sem na notranji strani vilic z alkoholnim flomastrom na manj vidnem mestu narisal dve pikici, kateri pri sestavi seveda opazim. Torej ni okvir zamenjan ampak popravljen. Ok, ne kompliciram in sestavljam kolo, nakar opazim večjo poškodbo barve na okvirju. Poslikam in zopet za računalnik in prijava reklamacije.

-45ti dan dobim odgovor na mail, da obžalujejo za "prasko" in da imam dve možnosti. Dobropis 50€ ali pošiljanje kolesa nazaj v DE. Odločim se za dobropis. Itak kolo dobi praske slej ko prej.

-46ti dan na lokalni "turi" čutim čudno obnašanje kolesa, katerega pred "menjavo" nisem zaznal. Pri spustu kolo trese, kolo ni vodljiv v desni ovinek isto kot v levi. 

Kolo sicer še vedno vozim (spust kot po jajcih), prodati ga nočem, ker nočem potencijalnega kupca nategniti, edino kar mi ostane je še prijava na evropski potrošniški center.

Potencijalni kupci pa imate še eno možnost GOOGLE

leopardTrek 04.08.2018 19:50

 Kar se tice vilic je logicno, da si dobil vrnjene iste, saj vilice niso sestavni del okvirja in ti seveda niso dali novih. Vse ostalo se seveda ne bi smelo dogajati...

imaginarium_dr 04.08.2018 20:01
 ja mislil sem zadnje vilice, oz. trikotnik...
imaginarium_dr 04.08.2018 20:01
 ja mislil sem zadnje vilice, oz. trikotnik...
imaginarium_dr 04.08.2018 20:01
 ja mislil sem zadnje vilice, oz. trikotnik...
sixsl 04.08.2018 21:01
@imaginarium_dr

 Sam imam drugačno izkušnjo in sem nakup obžaloval. Okvir počil po parih vožnjah. Potem sledi izmenjava e-pošte in čvekanje po njihovem chatu. Kronologija:

-preko mail oddam reklamacijo skupaj s fotografijami počenega okvirja, takoj dobim potrdilo o prejetem mailu

-po 1 tednu dobim odgovor, da je skoraj nemogoče da do take poškodbe pride in da je potrebno kolo poslati nazaj v Nemčijo. Uredijo prevzem od dostavne službe, vse skupaj traja cca 14dni.

-dobim potrdilo o prejemu vrnjenega kolesa, spet 14 dni izmenjav mailov in čvekanja po chatu, če je kaj novega.

-35ti dan dobim potrdilo, da je okvir zamenjan in pripravljen za sestavo in pošiljanje nazaj v Slo.

-40ti dan dobim kolo. Pred pošiljanjem v DE sem na notranji strani vilic z alkoholnim flomastrom na manj vidnem mestu narisal dve pikici, kateri pri sestavi seveda opazim. Torej ni okvir zamenjan ampak popravljen. Ok, ne kompliciram in sestavljam kolo, nakar opazim večjo poškodbo barve na okvirju. Poslikam in zopet za računalnik in prijava reklamacije.

-45ti dan dobim odgovor na mail, da obžalujejo za "prasko" in da imam dve možnosti. Dobropis 50€ ali pošiljanje kolesa nazaj v DE. Odločim se za dobropis. Itak kolo dobi praske slej ko prej.

-46ti dan na lokalni "turi" čutim čudno obnašanje kolesa, katerega pred "menjavo" nisem zaznal. Pri spustu kolo trese, kolo ni vodljiv v desni ovinek isto kot v levi. 

Kolo sicer še vedno vozim (spust kot po jajcih), prodati ga nočem, ker nočem potencijalnega kupca nategniti, edino kar mi ostane je še prijava na evropski potrošniški center.

Potencijalni kupci pa imate še eno možnost GOOGLE

 Glih zaradi takih zadev se pa jaz ne upam naročiti kolo preko spleta. Verjamem, da je zelo malo možnosti za napake, a če naletiš nanjo je pa cela jeba- vsaj pri tebi je vidno.
imaginarium_dr 04.08.2018 21:07
 Res je. Meni je bila to kar konkretna šola. Šele po vseh težavah sem pregledal mnenja na iternetu in videl, da moj primer ni osamljen. Glede na to, da sem vedno kupoval pri naših trgovcih in dobim pri dveh vedno zelo dobro ponudbo za nakup bicikla (+support), tale canyon niti ni bil pretirano ugoden...
ElTorro 04.08.2018 21:21

 Pri takšnih nakupih je pač tako....daš 30% manj, ampak obstaja 5% (ali 10%) verjetnost, da bo šlo nekaj narobe.


Če bi kupil 10 koles, bi pri njih prihranil toliko, da bi lahko enega ali dva tudi vrgel stran, pa bi bil še zmeraj v plusu. Če pa kupiš samo enega (in ponavadi je seveda tako), pa ni fajn, če si ravno v tistih 5-10%, kjer se zalomi.

imaginarium_dr 04.08.2018 21:28
Kot sem rekel. Če bi dal 30% manj, bi še potrpel. Pa ni bilo 30%, bilo je približno toliko, kot bi zapravil pri lokalnem trgovcu, kjer dobim dobro ponudbo. Tehtnico je prevesilo dejstvo, da mi je kolo vizualno všeč, barva ravno prava, oprema in obroči točno tako kot sem si želel,....Če bi kupil doma, bi bil primoran prodati obroče, kupiti druge, spregledati meni nevšečno barvno kombinacijo letošnjega modela,...ampak cenovno bi bil pa približno na istem. Pa še kolo bi lahko prej dva dni temeljito stestiral.
FMK 04.08.2018 21:45
 samo tak by usput.. tudi premium znamke kupljene v trgovini lahko imajo fail. hint bianchi vilice npr.
Sergej_Pomurje 04.08.2018 23:04
Na servisu smo imeli že več Canyonov in na splošno se nam zdijo kolesa vredu, čeprav so naša konkurenca. Zmotil pa me je ta primer:
Na prošnjo stranke smo se obrnili na tovarno glede defektnega krmilnega ležaja. Iskreno povedano sem pričakoval boljšo komunikacijo. Ležaj ni bil nič posebnega, le mere so bile unikatne zato smo se morali obrniti na njih. Cena neverjetno zasoljena.
Ni minilo mesec dni in stranka je imela isto težavo. Vse je ponovno opisala in predlagali so naj kupi nov ležaj in  da kolo popravi pooblaščen servis v tujini, seveda na stroške kupca. Nikjer niti trohice dvoma, da je kaj narobe s kolesom, če se zadeva ponavlja. Zaradi neosebnega pristopa niti ne veš na koga bi bil jezen. Samozavest serijsko, brez dvoma v lastno delo.
imaginarium_dr 04.08.2018 23:35
@FMK
 samo tak by usput.. tudi premium znamke kupljene v trgovini lahko imajo fail. hint bianchi vilice npr.
 To da imajo tudi "premium" znamke faile je jasno. Vprašanje je, kako te faile rešujejo.
fuego 05.08.2018 07:55
 Ko takole berem...jaz sem pred leti kupil Specialized hardtaila v trgovini Maraton v Brežicah. Po kakem letu mi je začelo v okvirju nekaj pokati. Sem peljal na servis v Celju, kjer mi je neuradni serviser povedal, da gre za nepravilen lot v okvirju in da naj reklamiram. Pokličem v BL Sport in vprašam, če lahko pripeljem k njim, čeprav kolo ni bilo kupljeno tam. So rekli da lahko. Po malce več kot mesecu dni so mi zamenjali okvir. Prav tako sem kupil Scale-a in je bilo nekaj narobe z zadnjo zavoro. Sem peljal v Celju na servis in so mi jo zamenjali. Zaenkrat sem zadovoljen z reklamacijami pri slovenskih trgovcih.
SHABEK 05.08.2018 09:31

 Spoštovani kolesarji


Še enkrat vsem HVALA za odgovore in za delitev vaših izkušenj, nekatere so dobre nekatere slabe. Kakorkoli želim vam še veliko prevoženih, predvsem pa varnih kilometrov

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI