Vozim Teammachine SLR02 2014, in sem super zadovoljen. Odziven, na spustih ni nervozen in tudi na daljših turah ni utrujajoč.
Moram pa povedati še to, da je moj trenutno v popravilu ( popustil je eden od netov nosilca prednjega menjalnika), komentar mojstra za karbon pa je bil, da so BMC-ji zelo delikatni za popravilo. Dejansko gre veliko inženiringa v njihove okvire, kar pomeni da je kolo tog tam kjer mora biti drugod pa je precej mehak.
@matejnKo ti prodajajo doživljenske garancije na okvir , teh DOLGIH ZGODB nihče ne omenja
Dolga zgodba. Trgovina kjer sem kolo kupil ( Avstrija ) ne prodaja več BMC- ja. Odgovor s strani BMC- ja je bil, da bodo to uredili na pooblaščenem servisu in da to ni nek večji poseg. Za mnenje sem povprašal tudi pri Kastelicu, kjer so mi lepo razložili vse možne zaplete ( ni tako enostavno ), zato sem se odločil za popravilo v lastni režiji. Nekako bolj zaupam nekomu, za katerega vem, da se ukvarja s popravilom karbona, kot nekomu, ki ga ne poznam. Da bi mi pa zaradi tega dali nov okvir pa tudi ne verjamem.
Tudi meni je Roadmachine zelo všeč in ga že dolgo gledam, a ne glede na vse se mi zdi predrag. Ampak to je subjektivna percepcija.
Zanima me, ko praviš novi modeli, meni deluje, da je ključna sprememba barvna kombinacija?
Tudi meni je Roadmachine zelo všeč in ga že dolgo gledam, a ne glede na vse se mi zdi predrag. Ampak to je subjektivna percepcija.
Zanima me, ko praviš novi modeli, meni deluje, da je ključna sprememba barvna kombinacija?
@kolesarnikJa, razlika je zgolj v barvi, pa obroči so drugi. Ostalo je večinoma isto.Tudi meni je Roadmachine zelo všeč in ga že dolgo gledam, a ne glede na vse se mi zdi predrag. Ampak to je subjektivna percepcija.
Zanima me, ko praviš novi modeli, meni deluje, da je ključna sprememba barvna kombinacija?
@nm2412Saj BMC, kljub astronomskim cenam, ne nudi doživljenske garancije. Vsaj takrat je ni, lahko sem samo podaljšal gar. dobo iz 3 na 5 let z online registracijo. Švicarji pač.@matejnKo ti prodajajo doživljenske garancije na okvir , teh DOLGIH ZGODB nihče ne omenja
Dolga zgodba. Trgovina kjer sem kolo kupil ( Avstrija ) ne prodaja več BMC- ja. Odgovor s strani BMC- ja je bil, da bodo to uredili na pooblaščenem servisu in da to ni nek večji poseg. Za mnenje sem povprašal tudi pri Kastelicu, kjer so mi lepo razložili vse možne zaplete ( ni tako enostavno ), zato sem se odločil za popravilo v lastni režiji. Nekako bolj zaupam nekomu, za katerega vem, da se ukvarja s popravilom karbona, kot nekomu, ki ga ne poznam. Da bi mi pa zaradi tega dali nov okvir pa tudi ne verjamem.
Pozdrav,
vozim BMC že 6 leto. Sicer ni Roadmachine ampak Roadracer...Kaj bi lahko povedal o kolesu:
gre za kolo z dovršenimi detajli, 6 let uporabe še vedno izgleda moderno, vse je speljano v okvir.
Čeprav vozim vstopni karbonski okvir, je občutek na njem tog, delno aero okvir in prenos (standard gonilka kot stock oprema) omogočata z lahkoto hitrosti preko 35km/h.
Slabosti: v Sloveniji ni dobre prodajne mreže, kar pomeni slabšo poprodajno oskrbo. Pač če imaš s kolesom težave, to pomeni le kontakt s proizvajalcem (sicer je Špan, Brezovica uradni zastopnik) Iz tega naslova sem bil jaz s prejšnjim prodajalcem nekoliko razočaran. To je tudi glavni razlog, zakaj se ne bi ponovno odločil za BMC.
Druga pa je cena: BMC kolesa so dražja od podobno opremljenih koles drugih proizvajalcev. Ko sem kolesaril podobni rang koles, višja cena ne upraviči boljših voznih lastnosti, čeprav je kolo lepše od konkurence.
Pa še to: z leti mi je , kot rekreativcu, postalo bolj pomembno, da je kolo enostavno, brez inženirskih komplikacij, a še vedno učinkovito. Da razložim: ne si grenit življenja pri menjavi ene zajle, ki gre skozi notranjost okvirja ali zategovanju sedežnega vijaka na karbonski cevi, ki jo zlahka pretegneš.... To je nepomembno. Zato bo moje naslednje kolo bolj uporabniku prijazno, ampak še vedno odzivno, lahko, in veselje za vozit - boljše.
@steveO, krasno si tole povzel! Hvala!
Ker si takole natančno opisal razloge, zakaj tvoje naslednje kolo ne bo spet BMC, verjamem, da si tudi preučil, katera so 'bolj uporabniku prijazna', kot si se izrazil.
Kaj si dognal? Katere znamke so to?
@kamenček,
ker ti ne morem dati enoznačnega odgovora, boš verjetno nad mojim odgovorom razočaran. Vse resne firme imajo res dobra kolesa, razlika med njimi pa še zdaleč ni tako velika, da bi lahko samo eno izpostavil na forumu...
Če kupuješ prvo resno kolo, ti iz izkušenj lahko povem le, da se boš iz prvega kolesa največ naučil, ko ga boš vozil +1000km, ko boš videl kako se pelje, kaj te moti, mogoče probal še kakšno drugo kolo... drugo resno kolo bo čisto druga pesem, in bistvena nadgradnja kolesa.
Pri izbiri kolesa sta pomembna odgovora na 2 vprašanja: 1) kaj ti je pri vožnji pomembno? (so to dolge razdalje; vzponi; hitrost; ali vse od naštetega) in 2) kakšen je buđet? (povprečje 1,5k€ - 3k€). Kar je nad 3,5k€ so že kolesa, ki imajo zelo dobro opremo - obroči! Poleg dobrega počutja na okvirju(pazi velikost), so druga najpomembnejša stvar obroči. Te res naredijo razliko od povprečnega kolesa do odličnega kolesa.
Vzemi si čas, pojdi v kolesarske trgovine po Sloveniji (nekatere so res dobre in zaposleni se res trudijo ti pomagat) , prosi kolega/znanca naj ti posodi svoje kolo in stestiraj.
V vseh mojih letih kolesarjenja mi ni bilo toliko žal za izbiro kolesa, kot to da se nisem že prej včlanil v kolesarski klub. Na kolesarski turi je dobra družba bolj pomembna kot znamka katero voziš :)
Da se tudi jaz priključim...
Kako pa naj vem, kateri obroči so dobri? Je to znamka (katera?), oblika ali pa podatek o teži?
@steveO@kamenček,
ker ti ne morem dati enoznačnega odgovora, boš verjetno nad mojim odgovorom razočaran. Vse resne firme imajo res dobra kolesa, razlika med njimi pa še zdaleč ni tako velika, da bi lahko samo eno izpostavil na forumu...
Če kupuješ prvo resno kolo, ti iz izkušenj lahko povem le, da se boš iz prvega kolesa največ naučil, ko ga boš vozil +1000km, ko boš videl kako se pelje, kaj te moti, mogoče probal še kakšno drugo kolo... drugo resno kolo bo čisto druga pesem, in bistvena nadgradnja kolesa.
Pri izbiri kolesa sta pomembna odgovora na 2 vprašanja: 1) kaj ti je pri vožnji pomembno? (so to dolge razdalje; vzponi; hitrost; ali vse od naštetega) in 2) kakšen je buđet? (povprečje 1,5k€ - 3k€). Kar je nad 3,5k€ so že kolesa, ki imajo zelo dobro opremo - obroči! Poleg dobrega počutja na okvirju(pazi velikost), so druga najpomembnejša stvar obroči. Te res naredijo razliko od povprečnega kolesa do odličnega kolesa.
Vzemi si čas, pojdi v kolesarske trgovine po Sloveniji (nekatere so res dobre in zaposleni se res trudijo ti pomagat) , prosi kolega/znanca naj ti posodi svoje kolo in stestiraj.
V vseh mojih letih kolesarjenja mi ni bilo toliko žal za izbiro kolesa, kot to da se nisem že prej včlanil v kolesarski klub. Na kolesarski turi je dobra družba bolj pomembna kot znamka katero voziš :)
Napačno razmišljanje. Najpomembnejša stvar na kolesu je sedež, v kombinaciji s čevlji in pravilno pozicijo na kolesu oz. velikostjo kolesa. Šele nato sledijo obroči. Žal je večina rekreativnih kolesarjev preveč osredotočena na kolo oz. na same komponente kolesa (okvir mora biti bojda tog in hkrati udoben, obroči čim lažji, oprema pa vsak Shimano 105, če ne Ultegra). Ni redkost, ko se rekreativni kolesarji po uri in pol kolesarjenja zvijajo od bolečin v križu, vratu, kolenih, zadnjici, se jezijo zaradi mrtvičenja prstov in intimnih delov itd., rešitve pa nato iščejo v "nadgradnjah". Vse to ne pomaga kaj dosti, če so že osnove nepravilne. Seveda pa je nadgradnja v lažje obroče najbolj občutna razlika, že zaradi samih zakonov fizike.
Skratka, ko boš imel izbran model kolesa, kateri koli že to bo, investiraj čas in denar za določitev pravilne velikosti in pozicije na kolesu. Nato investiraj v pravi kolesarski sedež in čevlje. Potem investiraj v kvaliteten par kolesarskih hlač in oblačil. Šele nato investiraj v boljše komponente, če si jih seveda želiš. Vse predhodno našteto namreč rabiš.