Jaz sem letos tudi dal 25mm (Continental GP4000S II) namesto 23mm (spredaj in zadaj). Moj bicikel je še iz časov, ko verjetno ni noben pomislil, da bi dal na specijalko 25mm gume - iz leta 2005. Problemov ni nobenih, tako da bo šlo zelo verjetno tudi pri tvojem. Največja razlika je res precej bolj udobna vožnja, ki se pri alu okvirju še kako pozna, sploh po slabših cestah. Kar je edino moteče je pa to, da ko dajem obroč dol, se zatika v bremze, prej pa tega ni bilo, tako da moram malo spustit zračnico (ali pa fejst sunit).
LP
😉 ...hm kaj sem danes opazil, izmerim in višina zadnje gume Schwalbe Ultremo Zx je pri enaki dimenziji gume 23 mm kot spredaj Conti GP 4000 II, za 3 mm višja in 1 mm ožja kot Conti GP 4000 spredaj, tako da sedaj sploh ne dvomim da 25 mm ne bi šla zadaj. Če namontiram Conti GP4000 25 mm še zadaj bom imel nekje enako višino kot z 23mm široko Ultremo sedaj, dobil bom še nekaj okrog 3 mm na širini tako da bo zelo lepo okrogla 25 mm Conti Gp zadaj. Ravno to kar si želim. Bolj se bo kotalila in nekaj bolj udobna, celo enake teže kot Ultremo 23mm sedaj.
Zgleda sta obe gumi enakih dimenzij različnih proizvajalcev drugačne strukture po višini in širini na enakih obročih, tako da sedaj mi je še bolj jasno zakaj se Conti GP 4000II tako zelo dobro kotali, ker je tako zelo lepo okrogla ....
Pa še opazil sem pred 2 leti da sem z novim plaščem Ultremo Schwalbe zadaj nekaj počasnejši kot z prejšnjimi razpokanimi GP4000
jz sm kr na 35mm
Mislim, da pa je danes standard že karj 28mm????
Kriza....vsi bi nekam drveli... https://www.youtube.com/watch?v=D_PbCQqh4Hs
standard 28 mm je verjetno zaradi dobrega vzdrževanja naših cest 😄
Tako danes sem naredil prehod iz 23 na 25 mm in moram povedati da je kot noč in dan. Namontirali 2 x nove 25 mm Conti GP 4000 II, zadaj je ostalo še kakšen mm do mostu okvirja pri čeljusti, spredaj nekaj več placa , probna vožnja nato je bila samo wow......čisto drug občutek. Je pa res da sem vesel da sem sploh spravil gor 25 mm. Smo mislili da bo problem spredaj, na koncu je šlo na knap zadaj
@Ferdo
no naj napišem še glede hitrosti, iz prejšnje povprečne 24 kmh sem z novimi gumami dosegel z istim naporom 28 kmh povprečja v 1,5 h dolgi vožnji, kar se mi zdi zelo velik napredek. 25 mm gume so nekako bolj okretne in stabilne, tudi po klancu dol je stabilnost še večja, edino kar je rahlo moteče je glasnejše šumenje plaščev v vožnji. Glede udobja lahko rečem da nekako bolj požirajo luknje v cesti in še lažje premagujejo teren. Zelo zadovoljen
Jaz sem pa nad 25 mm razočaran. Prej sem imel spredaj 23 in zadaj 23, sedaj pa imam 23/25.
Povprečna hitrost mi je padla za 0,314 km/h.
Bi bilo kaj bolje, če bi imel spredaj 25 in zadaj 23?
@ari.berniJaz sem pa nad 25 mm razočaran. Prej sem imel spredaj 23 in zadaj 23, sedaj pa imam 23/25.
Povprečna hitrost mi je padla za 0,314 km/h.
Bi bilo kaj bolje, če bi imel spredaj 25 in zadaj 23?
:) :)
Mešane dimenzije so problem, ker ne moreš prestavljati kockasto gumo od zadaj naprej.
Ko bereš nekatere komentarje imaš občutek kot da so nekateri prešaltali iz ciklokros gum na cestne...😜 Razlika ki jo opaziš je že ko staro gumo zamenjaš z novo, pri isti znamki in dimenziji.
@ari.berniJaz sem pa nad 25 mm razočaran. Prej sem imel spredaj 23 in zadaj 23, sedaj pa imam 23/25.
Povprečna hitrost mi je padla za 0,314 km/h.
Bi bilo kaj bolje, če bi imel spredaj 25 in zadaj 23?
@Ban
Seveda, hitrost bi se ti povečala za vsaj 2 km/h.
@FerdoPa treba je imeti dobro napumpane gume.
O tem bi se pa še dalo diskutirati.
Tlak v gumah je odvisen od teže kolesarja in od širine plašča.
Razpolaga kdo s kakim "zlatim pravilom" okrog tega?
Jaz itak nikoli ne polnim na maksimum, ampak vedno kakšnega pol bara manj.
Naj bi pa veljalo, da je zadnja guma bolj napolnjena od prednje.
In v odvisnosti od širine plašča in teže kolesarja, kot sem prej napisal.
@Ban
V bicikel reviji je naš serviser pri sky razlagal, da je treba gume manj pumpat kakor mislimo. Nekako tako ket je napisano da je njihov max in ne več.
@FerdoA to si se prej po feltni vozil al kaj? Kaj vse preberes na tem forumu, enemu se je vzadnjic dvignilo povrece iz 30 na 36 ker je dal visokoprofilne feltne gor, tebi iz 24 na 28 zaradi 2mm sirsih gum....daj gor 40mm bos imel 50km/h povprecno- znanstveno dokazano majkemi
no naj napišem še glede hitrosti, iz prejšnje povprečne 24 kmh sem z novimi gumami dosegel z istim naporom 28 kmh povprečja v 1,5 h dolgi vožnji, kar se mi zdi zelo velik napredek. 25 mm gume so nekako bolj okretne in stabilne, tudi po klancu dol je stabilnost še večja, edino kar je rahlo moteče je glasnejše šumenje plaščev v vožnji. Glede udobja lahko rečem da nekako bolj požirajo luknje v cesti in še lažje premagujejo teren. Zelo zadovoljen
@leopardTreknaj ti je majke kolikor želiš, širše gume od 25 mm sploh ne rabim, za moje potrebe leti ravno prav, 40mm si jih kar daj gor če misliš da boš letel 50kmh po ravnem, ti posodim še električno kolo .....@FerdoA to si se prej po feltni vozil al kaj? Kaj vse preberes na tem forumu, enemu se je vzadnjic dvignilo povrece iz 30 na 36 ker je dal visokoprofilne feltne gor, tebi iz 24 na 28 zaradi 2mm sirsih gum....daj gor 40mm bos imel 50km/h povprecno- znanstveno dokazano majkemi
no naj napišem še glede hitrosti, iz prejšnje povprečne 24 kmh sem z novimi gumami dosegel z istim naporom 28 kmh povprečja v 1,5 h dolgi vožnji, kar se mi zdi zelo velik napredek. 25 mm gume so nekako bolj okretne in stabilne, tudi po klancu dol je stabilnost še večja, edino kar je rahlo moteče je glasnejše šumenje plaščev v vožnji. Glede udobja lahko rečem da nekako bolj požirajo luknje v cesti in še lažje premagujejo teren. Zelo zadovoljen
@Pinocio
Keri bedaki,pa to ne moreš verjet kaj eni nakladajo,da imaš zaradi širše gume večje povprečje,probajte dat gor,če se še dobijo 19 mm široke gume,pa boste vidli kako takrat leti.Sicer pa taki,ki ne morete po čisti ravnici eno uro gonit s 35km/h bodite raje tiho in ne nakladajte tukaj.
Da ne boste preveč pumpal kliknite na kalkulator.
Rad bi prešel na širše gume iz 23 mm katere imam sedaj. Obroči Fulcrum Racing 6.5 so širine 23 mm in prav tako plašči 23 mm širine, višine 20 mm in kolo Focus Variado na navadne zavore brez diskov. Vendar me zanima koliko bi šla guma v dodatno višino če bi prešel iz 23 mm širokega plašča na 25 mm, da ne bi kje zapenjalo v višino pri okvirju zadaj kjer drži zadnjo čeljust ?
Zanima me če bi šla 25 mm guma gor, 28 mm sem že v dvomih ?
2. vprašanje : kako se vozi če je zadaj širša guma 23mm spredaj , 25 mm zadaj, ali to pomeni večji obseg gume in posledično višji zadnji del kolesa kot spredaj ( nastavitev naklona sedeža ??) kakšna je dovoljeno razmerje v praksi
spredaj 23, zadaj 25 ali oboje enako ?
drugače bi dal najraje 28 mm samo sem v dvomih da bi šlo skozi
vaša mnenja......