Gorsko kolo za resno uporabo itaq ne dobiš več brez disk zavor, tako da je dilema odveč.
Navadne zavore dobiš samo na najbolj osnovnih gorskih kolesih, tako da če potrebuješ tako kolo, potem diskov sigurno ne rabiš oz. ne rabiš prednosti, ki jih ti prinašajo in je bolje, da si brez njih. Z diski je potencialno več sitnosti, vzdrževanje je dražje, hitro je prisotno nedležno "cinglanje", ko disk ni povsem raven in drgne ob zavoro, težje sam doma kaj pošraufaš, moraš biti previden pri snemanju koles, npr. če tlačiš kolo v avto, se hitro zgodi, da stisneš zavoro, kjer si dal gumo dol in imaš prec sitnost.
Pri nižjem rangu koles so tudi disk zavore po delovanju slabše od dobrih klasičnih zavor. Za povsem tehnično nezahtevno uporabo, bi raje priporočal klasične zavore, takoj ko pa so v igri spusti po terenu, potem pa disk zavore.
Evo, na hitro še nekaj glavnih prednosti disk zavor, če že ravno pišem:
- boljša zavorna moč, lažje zaviranje
- boljša modulacija, to je občutek na bremzi
- odlično delovanje tudi v mokrem, blatnem, snegu, mrazu, ko navadne zavore ponavadi precej odpovejo
- ne segreva obroča
- če se obroč rahlo skrivi, to ne vpliva na delovanje zavore
Potem bom zaenkrat kar s klasičnimi zavorami izbrala.
Hvala za odgovor
@SHad
Kupiti gorsko kolo brez disk zavor, je kot dandanes kupiti avto brez servo volana.
Lahko kupiš : Alfa 4C 😃
@Martin
Iskal sem načrte za 'jet engine' in ob robu se mi je pojavilo več oglasov, med njimi tudi ta. Ko ga najdem, ga pošljem na 'bicikel'
@galoper@Martin
Iskal sem načrte za 'jet engine' in ob robu se mi je pojavilo več oglasov, med njimi tudi ta. Ko ga najdem, ga pošljem na 'bicikel'.
V iskalnik napiši: test usual and road bicycle. Pojavi se spisek možne izbire.
test navadnih in disk zavor na cestnem kolesu
Na suhem (asfalt/makadam) skoraj ni razlike, v vlažnem majhna razlika, na mokrem večja razlika.
Vprašanje, kdo od nas rekreačev se vozi s specialko po mokrem in to v race modu.
Kupujem gumice za klasične zavore na cestnem kolesu in me zanima razlika me direct mount in navadnimi.
Uporabljam Sora zavorne čeljusti, kupil bi:
https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-105-brake-shoes-cartridge-r55c4-443115
https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-105-brake-shoes-cartridge-r55c4-for-direct-mount-443117
Eni ste pa res bolani :) Za sedem! evrov razlike greste kupovati na tuje strani.
Ni pa dvakrat za reči, da je na BD ceno še poštnina ?
@bécaneEni ste pa res bolani :) Za sedem! evrov razlike greste kupovati na tuje strani.
Ni pa dvakrat za reči, da je na BD ceno še poštnina ?
Nismo bolani...zakaj bi plačeval pri nas več če ni treba. Mi s kolegi vedno skupaj naročimo in potem pride poštnina cca. 2 € na vsakega. Cene teh malenkosti so pri nas zasoljene. Zavorne ploščice so res samo 4ur par ampak na leto pokurim vsaj 6 parov, ki jih v tujini kupim za 24€, pri nas pa stane par 10€ kar je 60eur. Razlika očitna. Pa gre samo za malenkosti. Pri ostalih stvareh so pa razlike še večje. Itak pa je vseeno, če naročim iz Ljubljane ali tujine. Iz tujine ponavadi še prej dobim.
@fuego
@bécaneEni ste pa res bolani :) Za sedem! evrov razlike greste kupovati na tuje strani.
Ni pa dvakrat za reči, da je na BD ceno še poštnina ?
Nismo bolani...zakaj bi plačeval pri nas več če ni treba. Mi s kolegi vedno skupaj naročimo in potem pride poštnina cca. 2 € na vsakega. Cene teh malenkosti so pri nas zasoljene. Zavorne ploščice so res samo 4ur par ampak na leto pokurim vsaj 6 parov, ki jih v tujini kupim za 24€, pri nas pa stane par 10€ kar je 60eur. Razlika očitna. Pa gre samo za malenkosti. Pri ostalih stvareh so pa razlike še večje. Itak pa je vseeno, če naročim iz Ljubljane ali tujine. Iz tujine ponavadi še prej dobim.
Sam morš prav naročit ;-)
Ne leti na nobenega osebno, ker vas ne poznam, ampak res je veliko bolnikov, predvsem tisti so bogi, ki hodijo po večkrat v SLO štacuno gledat, preverjat, testirat, potem pa na net naročiti za ne neko preveliko razliko. Če se jih pa še več skupaj zbere, da prihranijo na 8 eur poštnine, pa raje nič ne napišem :)
Pa ne zagovarjam obveznega nakupa doma, tudi sam naročim kdaj pa kdaj, v glavnem na bike24 in to predvsem iz razloga, ker je izbira veliko širša, zelo malokrat so pa zunaj cene toliko višje, da bi bil to razlog nakupa.
Sam imam neko svojo toleranco za katero sem pripravljen več plačati doma, če hodim v trgovino in mi prodajalci kakovostno in prijazno svetujejo, ne moreš tega primerjati s tistimi, ki samo sedijo doma v sobi in preprodajajo blago (box moverji).
Če pa že najdem ceno občutno nižjo zunaj, grem pa najprej do našega prodajalca, če lahko kaj naredi na ceni in večimo se da zmeniti, da je naju oba sprejemljivo. So naši trgovci kar prilagodljivi in včasih raje prodajo z minimalno maržo, da le obdržijo kupca. In da se razume, ne zahtevam in želim od prodajalca, da mi proda zastonj, ker tako si le sami kopljemo svojo jamo, je treba tudi na naše zanamce misliti !
@bécaneNe leti na nobenega osebno, ker vas ne poznam, ampak res je veliko bolnikov, predvsem tisti so bogi, ki hodijo po večkrat v SLO štacuno gledat, preverjat, testirat, potem pa na net naročiti za ne neko preveliko razliko. Če se jih pa še več skupaj zbere, da prihranijo na 8 eur poštnine, pa raje nič ne napišem :)
Pa ne zagovarjam obveznega nakupa doma, tudi sam naročim kdaj pa kdaj, v glavnem na bike24 in to predvsem iz razloga, ker je izbira veliko širša, zelo malokrat so pa zunaj cene toliko višje, da bi bil to razlog nakupa.
Sam imam neko svojo toleranco za katero sem pripravljen več plačati doma, če hodim v trgovino in mi prodajalci kakovostno in prijazno svetujejo, ne moreš tega primerjati s tistimi, ki samo sedijo doma v sobi in preprodajajo blago (box moverji).
Če pa že najdem ceno občutno nižjo zunaj, grem pa najprej do našega prodajalca, če lahko kaj naredi na ceni in večimo se da zmeniti, da je naju oba sprejemljivo. So naši trgovci kar prilagodljivi in včasih raje prodajo z minimalno maržo, da le obdržijo kupca. In da se razume, ne zahtevam in želim od prodajalca, da mi proda zastonj, ker tako si le sami kopljemo svojo jamo, je treba tudi na naše zanamce misliti !
Ni pa ravno pošteno, da grem v trgovino gledat kolo, mi celo naročijo iz druge poslovalnice izbrani model v moji velikosti, da ga lahko preizkusim....potem pa ga grem za 5% nižjo ceno naročit s spletne trgovine. Fizična trgovina mora plačati najemnino, mora plačati prodajalca, in normalno je, da je tam cena višja.
Če kupujem iz naslonjača in točno vem, kaj kupujem (recimo števec ali pa nova veriga), pa vzamem tam kjer je ceneje....pa mi je vseeno, ali je bike24, mimovrste, aliexpress ali bike center (ok, bike centru sem načeloma pripravljen plačati kak odstotek več, ker se v primeru težav lahko oglasim v njihovi fizični trgovini in jih tam lažje rešim kot preko spleta).
Imam težavo z navadnimi (obročnimi) zavorami, zadnja zavora ob zaviranju cvili. Imel sem kolo na enem servisu, pa ni nič bolje. Sam sem doma probal naslednje:
- očistil sem zavorno površino na obroču, zavorne gumice sem malce zbrusil s finim brusnim papirjem in jih očistil
- nastavil zavorno čeljust da obe gumici hkrati primeta obroč, cviljenje še vedno prisotno
- premaknil sem zavorno čeljust skrajno levo, da je pri zaviranju prijela le desna gumica, cviljenje še vedno prisotno
- premaknil sem zavorno čeljust skrajno desno, da je pri zaviranju prijela le leva gumica, cviljenja ni več, torej je problem na desni strani
- nastavim čeljust na sredino, med obroč in gumico zadaj dam kreditno kartico, gumico odvijem in privijem nazaj, da se sprednji del gumice prej dotakne obroča kot zadnji, cviljenje še vedno prisotno
Kaj lahko še naredim/probam?
@gran...
- premaknil sem zavorno čeljust skrajno desno, da je pri zaviranju prijela le leva gumica, cviljenja ni več, torej je problem na desni strani
...
Kaj lahko še naredim/probam?
Sam sem nedavno imel podoben primer, le da pri meni ni bil problem cviljenje, ampak tresenje celega obroča. Sem poskusil vse mogoče. Tudi vse kot si sam opisal. Na koncu sem naredil prej navedeno in sedaj je v redu. Ni pa zaradi tega potrošnja večja ne na obroču in ne na gumicah. Vsaj v teh nekaj k km. Pri meni je to na karbonskih obročih.
Zdravo,
Sem v fazi nakupa kolesa, pa me zanima kaj je prednost disk zavor? In kakšna je kaj cena vzdrževanja, ker sem slišala, da naj bi blo precej dražje? Kupujem gorsko kolo, sem pa bolj začetnica.
Hvala, lp