Tarmac Disc Expert 2019 ali Canyon Aeroad CF SL 8.0

Domov > Forum > Tarmac Disc Expert 2019 ali Canyon Aeroad CF SL 8.0

Tarmac Disc Expert 2019 ali Canyon Aeroad CF SL 8.0

SORTIRAJ PO:
mai2sky 19.10.2018 14:19

Pozdravljeni!

Katero kolo Tarmac Disc Expert 2019 (6,8 kg) ali Canyon Aeroad CF SL 8.0 (7,3 kg)?

Oprema obeh je enaka razen Tarmac ima disk zavore in Canyon bolj aero krmilo. Cena obeh pa je ista.
Trenutno vozim Cannondale Caad 10 s 50 mm obročniki.
Saj vem, da vsak rabi drugačnega. Jaz se ne vozim prav veliko, grem pa večkrat na tekme, ki ob ostalih disciplinah vključujejo tudi 20 km kolesarski del, ki je v bistvu kronometer. Ni posod ravno, da ne bo pomote. Tu pa tam grem tudi na kak maraton in malo Franjo.

Lp

Igor

big.G 19.10.2018 22:22
 Jaz bi vzel Canyona z diski. :) S-works je super kolo, ampak mene osebno moti, da je toliko opevan. 
aless 20.10.2018 12:08

@big.G
 Jaz bi vzel Canyona z diski. :) S-works je super kolo, ampak mene osebno moti, da je toliko opevan. 

Mešaš hruške in jabolka... on govori o Tarmac expert, ti pa o Sworks...



aless 20.10.2018 12:12
@mai2sky20902

Pozdravljeni!

Katero kolo Tarmac Disc Expert 2019 (6,8 kg) ali Canyon Aeroad CF SL 8.0 (7,3 kg)?

Oprema obeh je enaka razen Tarmac ima disk zavore in Canyon bolj aero krmilo. Cena obeh pa je ista.
Trenutno vozim Cannondale Caad 10 s 50 mm obročniki.
Saj vem, da vsak rabi drugačnega. Jaz se ne vozim prav veliko, grem pa večkrat na tekme, ki ob ostalih disciplinah vključujejo tudi 20 km kolesarski del, ki je v bistvu kronometer. Ni posod ravno, da ne bo pomote. Tu pa tam grem tudi na kak maraton in malo Franjo.

Lp

Igor


Tistega, ki ti je lepši... oba sta top!!



big.G 20.10.2018 13:01
@aless

@big.G
 Jaz bi vzel Canyona z diski. :) S-works je super kolo, ampak mene osebno moti, da je toliko opevan. 

Mešaš hruške in jabolka... on govori o Tarmac expert, ti pa o Sworks...



Na sliki iz linka je s-works, zato sem sklepal, da je to isto kolo. 

aless 20.10.2018 13:23

@big.G

@aless

@big.G
 Jaz bi vzel Canyona z diski. :) S-works je super kolo, ampak mene osebno moti, da je toliko opevan. 

Mešaš hruške in jabolka... on govori o Tarmac expert, ti pa o Sworks...



Na sliki iz linka je s-works, zato sem sklepal, da je to isto kolo.

Ni, je kar expert 😉




-BLAŽ- 20.10.2018 22:27

 In to dejansko kdo verjame, da ima Tarmac zgoraj 6,80kg??😂 

Bugo14167 25.10.2018 09:10

S works Tarmac SL5 disc - z Duraace Di2 in Zipp 303 tubularji tehta s pedali Look Keo 2 blade natanko 8,3kg

Ne vem kje so res najdl 6,8kg =)

Težko je svetovat katerega vzemi.

Oba sta huda. Izbira naj temelji na tem katero ti je bolj všeč in ali si želiš diske ali ne.

mai2sky 25.10.2018 20:29
 

Hvala vsem za dosedanje odgovore. Seveda so mnenja dobrodošla še naprej.

Ker sem v  resni dilemi, gre budget v rezervacijo. Malo bom še počakal in premislil. Vsa kolesarska industrija trenutno rine v disk zavore. Ne pomeni, da so toliko boljše. Zadeva je namreč kontroverzna.

Moji robni pogoji in dileme so:

1. Novo kolo ne sme biti težje od sedanjega Cannondale Caad10. Brez pedal je tehtnica pokazala 7,4 kg.

2. Kolo naj bo bolj aero.

3. Disk zavore imajo boljšo modulacijo, prinesejo bolj stabilno kolo (nižje težišče) in dolgožive karbonske obročnike. Negativne strani so: teža se poveča za ca 500 g, več vzdrževanja in bolj trdo kolo, saj so vpetja na vilicah ojačana.

4. Imam dva para obročnikov za pozimi in poleti. Prehod na diske pomeni nakup še enega kompleta. Dodatni nemajhni strošek. 

5. Trenutno novosti prihajajo kot po tekočem traku. Zaenkrat je Canyon najugodnejša opcija. Če gre pa kaj narobe, je težava večja kot pri nakupu pri nas.

6. Novo kolo bi bilo dobro preizkusiti.

7. Pravi letni čas za nakup je jesen.

Za delno potešitev nakupne mrzlice sem si te dni omislil power meter. Najnovejšega IQ2. Potek akcije na startup platformi je fascinanten.

Lep pozdrav

Igor

ElTorro 25.10.2018 23:13
 Ta IQ2 tudi mene pošteno matra....
uroz 26.10.2018 09:05

 huh, nisem vedel za tale IQ2. Je dovolj če je na eni strani montiran? Lahko kdo malo več o tem?

Bolj za firbec bi to kupil kot nek resen trening.

obelix 26.10.2018 12:01

 Tudi jaz bi z veseljem slišal iz prve roke kakšen komentar na iQ2.

Glede prvotne teme, racionalno gledano, sploh ne vem kje je dilema. Spec ima diske in je hkrati pol kile lažji od Canyona in če ta teža drži, je res neverjetna. Tudi Spec je še vedno Spec, definitivno lažje eventuelno prodaljiv v prihodnje. Osebno bi tudi raje imel obroče, ki so na Specu. 


Tvoj argument glede dodatne teže disk sistema pade sam po sebi, če je spec v celoti lažji za pol kile. Ne vem čist točno, zakaj bi rabil še en set wheelsetov, kolikor razumem, je razlog za zimske obroče ravno možnost poškodbe zavorne površine zaradi svinjarije, kar v primeru disk zavor ni problem. Vzdrževanje je malce bolj komplicirano pri disk zavorah, ampak nič takega, kar z malo volje in youtubom nebi bilo rešljivo :) . Skratka prednosti disk zavor definitivno krepko presežejo določene pomanjkljivosti. 

Si kaj gledal Propele, price/performance pri trenutnih cenah je top, edino pri kriteriju teže malo počepnejo?


SODROVC 26.10.2018 13:56
 @obelix: menjava obročev zaradi pest, na katera so namontirani zavorni diski. 
copi 26.10.2018 18:08
@obelix

 Tudi jaz bi z veseljem slišal iz prve roke kakšen komentar na iQ2.

Glede prvotne teme, racionalno gledano, sploh ne vem kje je dilema. Spec ima diske in je hkrati pol kile lažji od Canyona in če ta teža drži, je res neverjetna. Tudi Spec je še vedno Spec, definitivno lažje eventuelno prodaljiv v prihodnje. Osebno bi tudi raje imel obroče, ki so na Specu. 


Tvoj argument glede dodatne teže disk sistema pade sam po sebi, če je spec v celoti lažji za pol kile. Ne vem čist točno, zakaj bi rabil še en set wheelsetov, kolikor razumem, je razlog za zimske obroče ravno možnost poškodbe zavorne površine zaradi svinjarije, kar v primeru disk zavor ni problem. Vzdrževanje je malce bolj komplicirano pri disk zavorah, ampak nič takega, kar z malo volje in youtubom nebi bilo rešljivo :) . Skratka prednosti disk zavor definitivno krepko presežejo določene pomanjkljivosti. 

Si kaj gledal Propele, price/performance pri trenutnih cenah je top, edino pri kriteriju teže malo počepnejo?



Mislim, da propel nič ne počepne pri teži proti omenjenima. Če ti je pa teža toliko pomembna greš pa na tcr.



mai2sky 12.11.2018 13:34

Hvala vsem za mnenja.

Med tem se je zgodilo še nekaj kar sodi morda v rubriko "saj ni res pa je". Po dobrih testih mi je v oči padel še Cervelo S3 Ultegra 2019. Aerodinamično boljši od naštetih koles. Cenovno tu nekje. Vendar nikakor ne najdem ali dobim teže kolesa. Vprašal sem na Cervelo in dobil odgovor, da teže uradno ne objavljajo in da jo dobim pri trgovcih. Potem sem pisal na 3 njihove trgovce v IT in AT ter še na 4, ki prodajajo Cervelo kolesa. V glavnem sem dobil vse odgovore a teže nobeden ne ve. To sem sporočl v Cervelo in glej ga zlomka teže nočejo izdati. Odgovorijo pa vedno. Ne vem kaj naj bi si mislil? Kolo mi je sicer izjemno všeč LINK

Ali kdo od vas vozi Cervelo S3 in lahko navede težo?

Lp

fajfodol 12.11.2018 14:38

@mai2sky

Hvala vsem za mnenja.

Med tem se je zgodilo še nekaj kar sodi morda v rubriko "saj ni res pa je". Po dobrih testih mi je v oči padel še Cervelo S3 Ultegra 2019. Aerodinamično boljši od naštetih koles. Cenovno tu nekje. Vendar nikakor ne najdem ali dobim teže kolesa. Vprašal sem na Cervelo in dobil odgovor, da teže uradno ne objavljajo in da jo dobim pri trgovcih. Potem sem pisal na 3 njihove trgovce v IT in AT ter še na 4, ki prodajajo Cervelo kolesa. V glavnem sem dobil vse odgovore a teže nobeden ne ve. To sem sporočl v Cervelo in glej ga zlomka teže nočejo izdati. Odgovorijo pa vedno. Ne vem kaj naj bi si mislil? Kolo mi je sicer izjemno všeč LINK

Ali kdo od vas vozi Cervelo S3 in lahko navede težo?

Lp

Pozdravljen,

a) čudno mi je, da ti trgovec "ne želi" posredovati teže kolesa!

b) vprašajte npr. v 11/11 kdaj dobijo kolo na zalogo. Klik

c) zakaj si ne nabavite digitalne tehtnice (npr. tole), greste v trgovino in stehtate kolo, ki ga nameravate kupiti? :)

Pa lep pozdrav!



bécane11488 12.11.2018 15:40

 Prav enostavno verjetno teže ni podati, že sama proizvodna toleranca zna biti kilo, če pa gre za sestavljeno kolo, potem še toleranca v teži vseh komponent in smo lahko na razliki kile in več, nihče pa ne podaja: kolo je težko cca.

Kolo sigurno ni pretežko, saj ni iz železa, če ti je všeč, nabavi in uživaj!

mai2sky 12.11.2018 15:47
@fajfodol

b) vprašajte npr. v 11/11 kdaj dobijo kolo na zalogo. Klik
c) zakaj si ne nabavite digitalne tehtnice (npr. tole), greste v trgovino in stehtate kolo, ki ga nameravate kupiti? :)

11/11 že vprašal a koles l. 2019 še ni. Predplačila so aktualna sedaj, kolesa bodo pa drugo leto. Pa smo tam, ko se ne izide. Jaz si drugače ne znam predstavljati kot, da so kolesa konkurenčno pretežka. Iz Cervelo so mi sicer poslali LINK, da se kolo vozi tudi na UCI tekmah. Po tem bi sicer lahko sklepal, da je v redu tudi teža a bog si ga vedi kako varianto je imel.

Pozdrav.



peak 12.11.2018 15:52

@mai2sky

Hvala vsem za mnenja.

Med tem se je zgodilo še nekaj kar sodi morda v rubriko "saj ni res pa je". Po dobrih testih mi je v oči padel še Cervelo S3 Ultegra 2019. Aerodinamično boljši od naštetih koles. Cenovno tu nekje. Vendar nikakor ne najdem ali dobim teže kolesa. Vprašal sem na Cervelo in dobil odgovor, da teže uradno ne objavljajo in da jo dobim pri trgovcih. Potem sem pisal na 3 njihove trgovce v IT in AT ter še na 4, ki prodajajo Cervelo kolesa. V glavnem sem dobil vse odgovore a teže nobeden ne ve. To sem sporočl v Cervelo in glej ga zlomka teže nočejo izdati. Odgovorijo pa vedno. Ne vem kaj naj bi si mislil? Kolo mi je sicer izjemno všeč LINK

Ali kdo od vas vozi Cervelo S3 in lahko navede težo?

Lp

Neumna vprašanja, dečko.. 

Če voziš Astona, ne sprašuješ po konjih.. ccc.. :) 

mai2sky 12.11.2018 16:00

@peak

Neumna vprašanja, dečko.. 

Če voziš Astona, ne sprašuješ po konjih.. ccc.. :) 

Morda kateri res ne vpraša. Ker pa delam v avtomobilski industriji, vem, da petičneži hudo dobro poznajo in KS in ccm pa še kateri podatek. Morda veš koliko KS ima živi konj? Če nisi nikoli pomislil, boš presenečen.

Kolo ni poceni in ne kaže kupovati mačka v žaklju.

1Lp

peak 12.11.2018 16:44
 Če imaš take pomisleke, potem tega konja nikol ne boš imel... 🤗
dedraklemen 12.11.2018 16:49
 Kaj pa Madone? Ali pa systemsiks? Imas kar sladke skri :-)
majkl_t 12.11.2018 17:12

 Ali pa novi Noah Fast Disc. :)

V živo izgleda še lepši, kot na slikah.



mai2sky 12.11.2018 18:20

@dedraklemen
@majkl_t

Se strinjam. Madone, SistemSix in Noah Fast so super kolesa a cenovno višje. Cilj je okoli 3k€.

Te dni sem tudi poizkusil ločiti zrno od plev glede disk zavor. Industrija gre v to smer. Nekateri že 100%. Vendar  testi kažejo, da so kolesa z obročnimi zavorami hitrejša LINK in da je bolj važen oprijem gum. Moram pa priznati, da disk zavor na cestnem kolesu še nisem preizkusil in da se bo stanje spremenilo, ko bodo disk zavore postale lažje. Okvir pa bo seveda ostal nekaj težji - ojačan na vilicah zaradi vpetja zavor.

Lp

ElTorro 12.11.2018 20:24

@bécane

 Prav enostavno verjetno teže ni podati, že sama proizvodna toleranca zna biti kilo, če pa gre za sestavljeno kolo, potem še toleranca v teži vseh komponent in smo lahko na razliki kile in več, nihče pa ne podaja: kolo je težko cca.

Kolo sigurno ni pretežko, saj ni iz železa, če ti je všeč, nabavi in uživaj!

Okvira, ki ima toliko tolerance kot tehta, jaz ne bi kupil ;)


Proizvodna toleranca se v tem cenovnem razredu meri v gramih 

ElTorro 12.11.2018 20:30
@mai2sky

@dedraklemen
@majkl_t

Se strinjam. Madone, SistemSix in Noah Fast so super kolesa a cenovno višje. Cilj je okoli 3k€.

Si prepričan, da boš Cervela dobil za ta denar?

SODROVC 12.11.2018 20:44

 https://www.chainreactioncycles.com/si/en/fuji-sl-3-3-road-bike-2018/rp-prod164344

https://www.chainreactioncycles.com/si/en/fuji-sl-2-3-disc-road-bike-2018/rp-prod178723


Tega  z diski bi pa imel tudi jaz, vendar imam zaradi N+1 doma že veliiik presežek koles. ;) 

bécane11488 12.11.2018 20:50
@ElTorro

@bécane

 Prav enostavno verjetno teže ni podati, že sama proizvodna toleranca zna biti kilo, če pa gre za sestavljeno kolo, potem še toleranca v teži vseh komponent in smo lahko na razliki kile in več, nihče pa ne podaja: kolo je težko cca.

Kolo sigurno ni pretežko, saj ni iz železa, če ti je všeč, nabavi in uživaj!

Okvira, ki ima toliko tolerance kot tehta, jaz ne bi kupil ;)


Proizvodna toleranca se v tem cenovnem razredu meri v gramih


Ko ga bo mai2sky stehtal, bomo videli ali so gramčki/grami/kilogrami. Papir in PR prenese vse. IMHO, če bi bili samo grami bi Cervelo navedel nekqj v smislu Zero Tolerance Policy in potem mumbo jumbo o zagotavljanju najvišje kakovosti med proizvodnjo s patentiranim in edinstvenim ...

Ampak kolo itak ni pretežko, tudi če gre toleranca v + in miljon drugih faktorjev je, ki so bolj pomembni kot teža v plus ali minus. Problem bi bil samo, če bi se izkazalo, da je kolo ekvivalent tistim v rangu za jurja :)
-BLAŽ- 12.11.2018 22:54
@mai2sky

@peak

Neumna vprašanja, dečko.. 

Če voziš Astona, ne sprašuješ po konjih.. ccc.. :) 

Morda kateri res ne vpraša. Ker pa delam v avtomobilski industriji, vem, da petičneži hudo dobro poznajo in KS in ccm pa še kateri podatek. Morda veš koliko KS ima živi konj? Če nisi nikoli pomislil, boš presenečen.

Kolo ni poceni in ne kaže kupovati mačka v žaklju.

1Lp


Ti bom jaz razložil. Tako kot proizvajalci in prodajalci avtomobilov lažete o porabi in izpustu, tako lažejo o teži koles. Če se boš toliko s težo ukvarjal, te bo pošteno bolela glava ko boš vagal. Neglede na to kaj boš kupil. 
SODROVC 13.11.2018 08:14

 Če že podajo težo kolesa, je to "golo" kolo, brez košaric za bidone in pedal. Tako da... in kje je potem še tisto "nujno", kar naj bi se vozilo s sabo oz. mora biti na kolesu? Podsedežna torbica z najnujnejšimi pritiklinami, pa pumpa ali pa celo CO2 bombica z ventilom? 😳 

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI