@big.G
Jaz bi vzel Canyona z diski. :) S-works je super kolo, ampak mene osebno moti, da je toliko opevan.Mešaš hruške in jabolka... on govori o Tarmac expert, ti pa o Sworks...
@mai2sky20902Pozdravljeni!
Katero kolo Tarmac Disc Expert 2019 (6,8 kg) ali Canyon Aeroad CF SL 8.0 (7,3 kg)?
Oprema obeh je enaka razen Tarmac ima disk zavore in Canyon bolj aero krmilo. Cena obeh pa je ista.
Trenutno vozim Cannondale Caad 10 s 50 mm obročniki.
Saj vem, da vsak rabi drugačnega. Jaz se ne vozim prav veliko, grem pa večkrat na tekme, ki ob ostalih disciplinah vključujejo tudi 20 km kolesarski del, ki je v bistvu kronometer. Ni posod ravno, da ne bo pomote. Tu pa tam grem tudi na kak maraton in malo Franjo.Lp
Igor
Tistega, ki ti je lepši... oba sta top!!
@alessNa sliki iz linka je s-works, zato sem sklepal, da je to isto kolo.@big.G
Jaz bi vzel Canyona z diski. :) S-works je super kolo, ampak mene osebno moti, da je toliko opevan.Mešaš hruške in jabolka... on govori o Tarmac expert, ti pa o Sworks...
@big.G
@alessNa sliki iz linka je s-works, zato sem sklepal, da je to isto kolo.@big.G
Jaz bi vzel Canyona z diski. :) S-works je super kolo, ampak mene osebno moti, da je toliko opevan.Mešaš hruške in jabolka... on govori o Tarmac expert, ti pa o Sworks...
Ni, je kar expert 😉
In to dejansko kdo verjame, da ima Tarmac zgoraj 6,80kg??😂
S works Tarmac SL5 disc - z Duraace Di2 in Zipp 303 tubularji tehta s pedali Look Keo 2 blade natanko 8,3kg
Ne vem kje so res najdl 6,8kg =)
Težko je svetovat katerega vzemi.
Oba sta huda. Izbira naj temelji na tem katero ti je bolj všeč in ali si želiš diske ali ne.
Hvala vsem za dosedanje odgovore. Seveda so mnenja dobrodošla še naprej.
Ker sem v resni dilemi, gre budget v rezervacijo. Malo bom še počakal in premislil. Vsa kolesarska industrija trenutno rine v disk zavore. Ne pomeni, da so toliko boljše. Zadeva je namreč kontroverzna.
Moji robni pogoji in dileme so:
1. Novo kolo ne sme biti težje od sedanjega Cannondale Caad10. Brez pedal je tehtnica pokazala 7,4 kg.
2. Kolo naj bo bolj aero.
3. Disk zavore imajo boljšo modulacijo, prinesejo bolj stabilno kolo (nižje težišče) in dolgožive karbonske obročnike. Negativne strani so: teža se poveča za ca 500 g, več vzdrževanja in bolj trdo kolo, saj so vpetja na vilicah ojačana.
4. Imam dva para obročnikov za pozimi in poleti. Prehod na diske pomeni nakup še enega kompleta. Dodatni nemajhni strošek.
5. Trenutno novosti prihajajo kot po tekočem traku. Zaenkrat je Canyon najugodnejša opcija. Če gre pa kaj narobe, je težava večja kot pri nakupu pri nas.
6. Novo kolo bi bilo dobro preizkusiti.
7. Pravi letni čas za nakup je jesen.
Za delno potešitev nakupne mrzlice sem si te dni omislil power meter. Najnovejšega IQ2. Potek akcije na startup platformi je fascinanten.
Lep pozdrav
Igor
huh, nisem vedel za tale IQ2. Je dovolj če je na eni strani montiran? Lahko kdo malo več o tem?
Bolj za firbec bi to kupil kot nek resen trening.
Tudi jaz bi z veseljem slišal iz prve roke kakšen komentar na iQ2.
Glede prvotne teme, racionalno gledano, sploh ne vem kje je dilema. Spec ima diske in je hkrati pol kile lažji od Canyona in če ta teža drži, je res neverjetna. Tudi Spec je še vedno Spec, definitivno lažje eventuelno prodaljiv v prihodnje. Osebno bi tudi raje imel obroče, ki so na Specu.
Tvoj argument glede dodatne teže disk sistema pade sam po sebi, če je spec v celoti lažji za pol kile. Ne vem čist točno, zakaj bi rabil še en set wheelsetov, kolikor razumem, je razlog za zimske obroče ravno možnost poškodbe zavorne površine zaradi svinjarije, kar v primeru disk zavor ni problem. Vzdrževanje je malce bolj komplicirano pri disk zavorah, ampak nič takega, kar z malo volje in youtubom nebi bilo rešljivo :) . Skratka prednosti disk zavor definitivno krepko presežejo določene pomanjkljivosti.
Si kaj gledal Propele, price/performance pri trenutnih cenah je top, edino pri kriteriju teže malo počepnejo?
@obelixTudi jaz bi z veseljem slišal iz prve roke kakšen komentar na iQ2.
Glede prvotne teme, racionalno gledano, sploh ne vem kje je dilema. Spec ima diske in je hkrati pol kile lažji od Canyona in če ta teža drži, je res neverjetna. Tudi Spec je še vedno Spec, definitivno lažje eventuelno prodaljiv v prihodnje. Osebno bi tudi raje imel obroče, ki so na Specu.
Tvoj argument glede dodatne teže disk sistema pade sam po sebi, če je spec v celoti lažji za pol kile. Ne vem čist točno, zakaj bi rabil še en set wheelsetov, kolikor razumem, je razlog za zimske obroče ravno možnost poškodbe zavorne površine zaradi svinjarije, kar v primeru disk zavor ni problem. Vzdrževanje je malce bolj komplicirano pri disk zavorah, ampak nič takega, kar z malo volje in youtubom nebi bilo rešljivo :) . Skratka prednosti disk zavor definitivno krepko presežejo določene pomanjkljivosti.
Si kaj gledal Propele, price/performance pri trenutnih cenah je top, edino pri kriteriju teže malo počepnejo?
Mislim, da propel nič ne počepne pri teži proti omenjenima. Če ti je pa teža toliko pomembna greš pa na tcr.
Hvala vsem za mnenja.
Med tem se je zgodilo še nekaj kar sodi morda v rubriko "saj ni res pa je". Po dobrih testih mi je v oči padel še Cervelo S3 Ultegra 2019. Aerodinamično boljši od naštetih koles. Cenovno tu nekje. Vendar nikakor ne najdem ali dobim teže kolesa. Vprašal sem na Cervelo in dobil odgovor, da teže uradno ne objavljajo in da jo dobim pri trgovcih. Potem sem pisal na 3 njihove trgovce v IT in AT ter še na 4, ki prodajajo Cervelo kolesa. V glavnem sem dobil vse odgovore a teže nobeden ne ve. To sem sporočl v Cervelo in glej ga zlomka teže nočejo izdati. Odgovorijo pa vedno. Ne vem kaj naj bi si mislil? Kolo mi je sicer izjemno všeč LINK
Ali kdo od vas vozi Cervelo S3 in lahko navede težo?
Lp
@mai2skyPozdravljen,Hvala vsem za mnenja.
Med tem se je zgodilo še nekaj kar sodi morda v rubriko "saj ni res pa je". Po dobrih testih mi je v oči padel še Cervelo S3 Ultegra 2019. Aerodinamično boljši od naštetih koles. Cenovno tu nekje. Vendar nikakor ne najdem ali dobim teže kolesa. Vprašal sem na Cervelo in dobil odgovor, da teže uradno ne objavljajo in da jo dobim pri trgovcih. Potem sem pisal na 3 njihove trgovce v IT in AT ter še na 4, ki prodajajo Cervelo kolesa. V glavnem sem dobil vse odgovore a teže nobeden ne ve. To sem sporočl v Cervelo in glej ga zlomka teže nočejo izdati. Odgovorijo pa vedno. Ne vem kaj naj bi si mislil? Kolo mi je sicer izjemno všeč LINK
Ali kdo od vas vozi Cervelo S3 in lahko navede težo?
Lp
a) čudno mi je, da ti trgovec "ne želi" posredovati teže kolesa!
b) vprašajte npr. v 11/11 kdaj dobijo kolo na zalogo. Klik
c) zakaj si ne nabavite digitalne tehtnice (npr. tole), greste v trgovino in stehtate kolo, ki ga nameravate kupiti? :)
Pa lep pozdrav!
Prav enostavno verjetno teže ni podati, že sama proizvodna toleranca zna biti kilo, če pa gre za sestavljeno kolo, potem še toleranca v teži vseh komponent in smo lahko na razliki kile in več, nihče pa ne podaja: kolo je težko cca.
Kolo sigurno ni pretežko, saj ni iz železa, če ti je všeč, nabavi in uživaj!
@fajfodolb) vprašajte npr. v 11/11 kdaj dobijo kolo na zalogo. Klik
c) zakaj si ne nabavite digitalne tehtnice (npr. tole), greste v trgovino in stehtate kolo, ki ga nameravate kupiti? :)11/11 že vprašal a koles l. 2019 še ni. Predplačila so aktualna sedaj, kolesa bodo pa drugo leto. Pa smo tam, ko se ne izide. Jaz si drugače ne znam predstavljati kot, da so kolesa konkurenčno pretežka. Iz Cervelo so mi sicer poslali LINK, da se kolo vozi tudi na UCI tekmah. Po tem bi sicer lahko sklepal, da je v redu tudi teža a bog si ga vedi kako varianto je imel.
Pozdrav.
@mai2skyNeumna vprašanja, dečko..Hvala vsem za mnenja.
Med tem se je zgodilo še nekaj kar sodi morda v rubriko "saj ni res pa je". Po dobrih testih mi je v oči padel še Cervelo S3 Ultegra 2019. Aerodinamično boljši od naštetih koles. Cenovno tu nekje. Vendar nikakor ne najdem ali dobim teže kolesa. Vprašal sem na Cervelo in dobil odgovor, da teže uradno ne objavljajo in da jo dobim pri trgovcih. Potem sem pisal na 3 njihove trgovce v IT in AT ter še na 4, ki prodajajo Cervelo kolesa. V glavnem sem dobil vse odgovore a teže nobeden ne ve. To sem sporočl v Cervelo in glej ga zlomka teže nočejo izdati. Odgovorijo pa vedno. Ne vem kaj naj bi si mislil? Kolo mi je sicer izjemno všeč LINK
Ali kdo od vas vozi Cervelo S3 in lahko navede težo?
Lp
Če voziš Astona, ne sprašuješ po konjih.. ccc.. :)
@peakMorda kateri res ne vpraša. Ker pa delam v avtomobilski industriji, vem, da petičneži hudo dobro poznajo in KS in ccm pa še kateri podatek. Morda veš koliko KS ima živi konj? Če nisi nikoli pomislil, boš presenečen.
Neumna vprašanja, dečko..Če voziš Astona, ne sprašuješ po konjih.. ccc.. :)
Kolo ni poceni in ne kaže kupovati mačka v žaklju.
1Lp
Ali pa novi Noah Fast Disc. :)
V živo izgleda še lepši, kot na slikah.
@dedraklemen
@majkl_t
Se strinjam. Madone, SistemSix in Noah Fast so super kolesa a cenovno višje. Cilj je okoli 3k€.
Te dni sem tudi poizkusil ločiti zrno od plev glede disk zavor. Industrija gre v to smer. Nekateri že 100%. Vendar testi kažejo, da so kolesa z obročnimi zavorami hitrejša LINK in da je bolj važen oprijem gum. Moram pa priznati, da disk zavor na cestnem kolesu še nisem preizkusil in da se bo stanje spremenilo, ko bodo disk zavore postale lažje. Okvir pa bo seveda ostal nekaj težji - ojačan na vilicah zaradi vpetja zavor.
Lp
@bécaneOkvira, ki ima toliko tolerance kot tehta, jaz ne bi kupil ;)Prav enostavno verjetno teže ni podati, že sama proizvodna toleranca zna biti kilo, če pa gre za sestavljeno kolo, potem še toleranca v teži vseh komponent in smo lahko na razliki kile in več, nihče pa ne podaja: kolo je težko cca.
Kolo sigurno ni pretežko, saj ni iz železa, če ti je všeč, nabavi in uživaj!
Proizvodna toleranca se v tem cenovnem razredu meri v gramih
@mai2sky@dedraklemen
@majkl_tSe strinjam. Madone, SistemSix in Noah Fast so super kolesa a cenovno višje. Cilj je okoli 3k€.
Si prepričan, da boš Cervela dobil za ta denar?
https://www.chainreactioncycles.com/si/en/fuji-sl-3-3-road-bike-2018/rp-prod164344
https://www.chainreactioncycles.com/si/en/fuji-sl-2-3-disc-road-bike-2018/rp-prod178723
Tega z diski bi pa imel tudi jaz, vendar imam zaradi N+1 doma že veliiik presežek koles. ;)
@ElTorro@bécaneOkvira, ki ima toliko tolerance kot tehta, jaz ne bi kupil ;)Prav enostavno verjetno teže ni podati, že sama proizvodna toleranca zna biti kilo, če pa gre za sestavljeno kolo, potem še toleranca v teži vseh komponent in smo lahko na razliki kile in več, nihče pa ne podaja: kolo je težko cca.
Kolo sigurno ni pretežko, saj ni iz železa, če ti je všeč, nabavi in uživaj!
Proizvodna toleranca se v tem cenovnem razredu meri v gramih
Ko ga bo mai2sky stehtal, bomo videli ali so gramčki/grami/kilogrami. Papir in PR prenese vse. IMHO, če bi bili samo grami bi Cervelo navedel nekqj v smislu Zero Tolerance Policy in potem mumbo jumbo o zagotavljanju najvišje kakovosti med proizvodnjo s patentiranim in edinstvenim ...
Ampak kolo itak ni pretežko, tudi če gre toleranca v + in miljon drugih faktorjev je, ki so bolj pomembni kot teža v plus ali minus. Problem bi bil samo, če bi se izkazalo, da je kolo ekvivalent tistim v rangu za jurja :)@mai2sky@peakMorda kateri res ne vpraša. Ker pa delam v avtomobilski industriji, vem, da petičneži hudo dobro poznajo in KS in ccm pa še kateri podatek. Morda veš koliko KS ima živi konj? Če nisi nikoli pomislil, boš presenečen.
Neumna vprašanja, dečko..Če voziš Astona, ne sprašuješ po konjih.. ccc.. :)
Kolo ni poceni in ne kaže kupovati mačka v žaklju.
1Lp
Če že podajo težo kolesa, je to "golo" kolo, brez košaric za bidone in pedal. Tako da... in kje je potem še tisto "nujno", kar naj bi se vozilo s sabo oz. mora biti na kolesu? Podsedežna torbica z najnujnejšimi pritiklinami, pa pumpa ali pa celo CO2 bombica z ventilom? 😳
Pozdravljeni!
Katero kolo Tarmac Disc Expert 2019 (6,8 kg) ali Canyon Aeroad CF SL 8.0 (7,3 kg)?
Oprema obeh je enaka razen Tarmac ima disk zavore in Canyon bolj aero krmilo. Cena obeh pa je ista.
Trenutno vozim Cannondale Caad 10 s 50 mm obročniki.
Saj vem, da vsak rabi drugačnega. Jaz se ne vozim prav veliko, grem pa večkrat na tekme, ki ob ostalih disciplinah vključujejo tudi 20 km kolesarski del, ki je v bistvu kronometer. Ni posod ravno, da ne bo pomote. Tu pa tam grem tudi na kak maraton in malo Franjo.
Lp
Igor