cukanje obroča pri zaviranju

Domov > Forum > cukanje obroča pri zaviranju

cukanje obroča pri zaviranju

SORTIRAJ PO:
lukakur40 22.10.2018 23:49

 zdravo rabim pomoč.

Imam shimano rs10 kolesarke obroče za cestno kolo.

problem imam in ge ne znam odpravit. Pri zaviranju na prednjo zavoro cuka kot bi ne enakomerno prijelo po zavorni površini. Ker imam na voljo še 3 iste obroče  sem poskusil z njimi in ista zgodba. Lufta  v zavorni čeljusti ne najdem. zamenjal sem tudi zavorne obloge . Ali se je komu to zgodilo. Hvala

lone_rider 23.10.2018 13:53
Glede na to, da pri RS10 neke znanosti ni, mora biti problem v tvojem kolesu. Sploh, če si poskusil z drugim obročem in z drugimi gumicami. Si preveril centriranost čeljusti, ki mora enakomerno stiskati obroč na L in D strani? Imaš gumice pravilno montirane - prvi del gumice v smeri vrtenja obroča mora biti kak mm bližje obroču kot zadnji del gumice. Če praviš, da je zavora trdno privita na okvir in v čeljusti ni lufta, potem zna biti problem v krmilnem ležaju. Si preveril, če je dovolj zategnjen? Če je v krmilnem ležaju luft, potem se ti ob zaviranju premika vilica v krmilnem ležaju, kar čutiš kot tresenje. 


Tu imaš na začetku prikazano, kako preveriš, če imaš premalo zategnjen ležaj.

lukakur40 23.10.2018 14:21
 Bom preveril kar ste napisali in vam javim. Hvala in l.p
fuego 23.10.2018 15:22
 Premalo zategnjen krmilni ležaj. Sem imel podoben primer.
SODROVC 24.10.2018 18:05
 Jaz sem scentriral obroč in je OK. Lahko pa da ima @fuego prav. Tako težavo je lažje odpraviti. ;)
matejn 24.10.2018 22:02
Probaj narediti " toe in positioning ". Zna pomagati.
lukakur40 25.10.2018 18:13
Sem najdu napako ni bil pravi kot na gumicah sem nastavil kot cca 2% odmaknjeni gumici zadaj. Se pravi prednji konec gumice bližje feltni .Sedaj ok. Hvala lp
icindr2 05.11.2018 11:46
@lukakur40
Sem najdu napako ni bil pravi kot na gumicah sem nastavil kot cca 2% odmaknjeni gumici zadaj. Se pravi prednji konec gumice bližje feltni .Sedaj ok. Hvala lp
Lahko preveriš za zihr še zavorno površino. To kar si opisal in način kako si cukanje odpravil je lahko tudi ker je feltna poškodovana (nevzporedni zav.površini, ali udarjenost feltne).

-BLAŽ- 12.11.2018 23:04

@matejn
Probaj narediti " toe in positioning ". Zna pomagati.



😃😃 dej razloži kaj to pomeni?



bécane 13.11.2018 08:03

 toe in je mal ponesrečen izraz za nastavitev kota gumic, je bolj primeren izraz za avomobilsko industrijo in nastavitev kota koles. Za odpravo cviljenja pomaga, za cukanje pa verjetno ne ...

S prepognjeno kartico je minuto dela:


SlowEddy 13.11.2018 12:56
 Lepo, nastavi se kot gumic. Kaj pa ko se gumice obrabijo in sedejo na obroč ali je zopet potrebno nastaviti kot?? Če da, potem to lahko delaš v nedogled.
bécane 13.11.2018 17:31
 Saj gumice se ne izrabijo tako hitro, ok, pri tistih, ki so non stop gor dol na strmih klancih prej kot pri ostalih, ampak spet verjetno govorimo o mesecih. A je kakšen tak junak, ki jih prej zdrsa ?
aiken 13.11.2018 17:54

Pred vsako menjavo gumic in včasih tudi vmes, zdrgnem  zavorne površine  alu obročev z Swisstopovo "radirko", ki zgladi mikrokanalčke nastale na površini zaradi drgnjenja z abrazivnimi delci.  Po čiščenju je zavorna površina gladka in ravna.

Kako se namestijo zavorni čeveljci z novimi gumicami je napisal @becane,  Za vse, ki so bolj nerodni, priporočam nakup "brake pad tuner-ja": https://jagwire.com/products/tools/brake-pad-tuner ali https://tacx.com/product/brakeshoe-tuner/ . Prednost je, da "pad tuner" čeveljc z gumico naravna pravilno, "tangencialno" na zavorno površino, oz. kot je zgoraj navedeno, pod "ustreznim kotom".

Pri nevzdrževanih obročih pa čez čas na zavornih površinah, na delu, kjer gumice pritiskajo obroč postopno nastane žlebiček. Lahko je skoraj neopazen, pa že povzroča težave, ko premaknjena ali pa nova zavorna gumica ne leže več čisto v nastali žlebiček.

1
Zadnji komentarji v kategoriji "TEHNIČNA POMOČ IN PREDLOGI"
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI